Wie begon ook alweer de oorlog in Irak? Oh ja..de Republikeinse war criminal George Bush junior.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:10 schreef laracroftonline het volgende:
op naar nieuwe oorlogen waar wij de vluchtelingen weer van plukken want daar zijn ze goed in bij de democraten oorlogje voeren.
Hij voelde al weken van tevoren aankomen door de polls dat hij zou verliezen, waardoor hij ook al weken lang aan het roepttoeteren is dat de verkiezingen 'the greatest scam of all time' zouden zijn. Mocht hij verliezen kan hij nog harder roepen: zie je nou wel, Fraude! Mocht hij winnen kan hij gewoon de media beschuldigen van fake news als ze hem hiermee confronteren.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:54 schreef Ixnay het volgende:
Nu live bij Golden State Times. Eric Trump en meerdere prominente leden van de republiekeinse partij.
Fraude is zo goed als zeker nu.
138.339 onverklaarbare stemmen in Michigan. Om 5 uur in de ochtend een onverklaarbare sprong van ongeveer 100.000 stemmen in Wisconsin.
Intimidatie bij stemlokalen in Pennsylvania. Toezichthouders van de Republiekeinse partij die weg moesten blijven in verband met covid. Er werd geïntimideerd met baseball knuppels.
onder druk van de Democraten en Europaquote:Op woensdag 4 november 2020 23:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wie begon ook alweer de oorlog in Irak? Oh ja..de Republikeinse war criminal George Bush junior.
Gast, echt?quote:Op woensdag 4 november 2020 23:14 schreef Viesdik het volgende:
[..]
onder druk van de Democraten en Europa
Dit is gewoon ultra-verdacht inderdaad. Mits waar kun je dit toch niet met stalen gezicht rechtpraten.quote:
Statistics.quote:
Oh, paar dagen eerder al. Ach ja.quote:Op zondag 1 november 2020 20:16 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Bijzonder hoeveel users hier geen fan zijn van integere verkiezingen, nietwaar?.
Maar een opmerkelijke sprong in opkomst, toch?quote:Op woensdag 4 november 2020 23:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
This is not how you use standard deviations though.
Uhuhquote:Op woensdag 4 november 2020 23:15 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dit is gewoon ultra-verdacht inderdaad. Mits waar kun je dit toch niet met stalen gezicht rechtpraten.
Hopelijk gaat Trump door tot de onderste steen boven is.
Het zou me echt totaal niet verbazen als er een enorme immigratie vanuit andere staten naar Wisconsin is gerealiseerd de afgelopen 4 jaar.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2020 23:14 schreef Viesdik het volgende:
[..]
onder druk van de Democraten en Europa
quote:Op woensdag 4 november 2020 23:16 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Het zou me echt totaal niet verbazen als er een enorme immigratie vanuit andere staten naar Wisconsin is gerealiseerd de afgelopen 4 jaar.
Zullen ook allemaal weer terug naar California gaan als Biden heeft gewonnen
Je punt?quote:Op woensdag 4 november 2020 23:16 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Maar een opmerkelijke sprong in opkomst, toch?
Haha die steen wordt in zn reet gedrukt. Biden heeft gewonnen. En terecht.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:15 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dit is gewoon ultra-verdacht inderdaad. Mits waar kun je dit toch niet met stalen gezicht rechtpraten.
Hopelijk gaat Trump door tot de onderste steen boven is.
Kost een paar miljard, maar heb je ook wat.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:16 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Het zou me echt totaal niet verbazen als er een enorme immigratie vanuit andere staten naar Wisconsin is gerealiseerd de afgelopen 4 jaar.
Die polls klopten niet en dat hebben we gezien. Ze gaan gelijk op.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:12 schreef falling_away het volgende:
[..]
Hij voelde al weken van tevoren aankomen door de polls dat hij zou verliezen, waardoor hij ook al weken lang aan het roepttoeteren is dat de verkiezingen 'the greatest scam of all time' zouden zijn. Mocht hij verliezen kan hij nog harder roepen: zie je nou wel, Fraude! Mocht hij winnen kan hij gewoon de media beschuldigen van fake news als ze hem hiermee confronteren.
Kun je hier echt niet doorheen prikken?
Allang bekend: https://www.dailycardinal(...)residential-electionquote:
quote:As Election Day looms, nearly 1.9 million absentee ballots have been returned in Wisconsin as of Monday morning — about 63 percent of the state’s voting total in 2016.
Over 91.5 percent of the state’s 2,061,040 absentee ballots mailed out to voters have been returned to municipal clerks, and with the early voting period already closed, state leaders have now pivoted to mobilize voters to cast their ballots in-person.
The record for most votes ever cast in Wisconsin for a presidential election came in 2012 with a total of 3,080,628. For the 2020 election, the Elections Commission reported 3,684,726 registered voters as of Nov. 1, which means that Wisconsin could break its previous record by over 600,00 votes.
Zouden we dan niet soortgelijke sprongen in andere staten moeten zien? Het zou wat zijn als we deze opmerkelijke springen alleen in de huidige probleemstaten zien.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Of gewoon alles wat er gebeurd is, dat veel meer mensen op de been brengt om te stemmen.
Ja, alleen was Wisconsin voorheen sinds 1992 al knalblauw, enkel in 2016 een onderbreking.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:16 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Man man man...quote:Op woensdag 4 november 2020 23:18 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Zouden we dan niet soortgelijke sprongen in andere staten moeten zien? Het zou wat zijn als we deze opmerkelijke springen alleen in de huidige probleemstaten zien.
Echt...quote:Op woensdag 4 november 2020 23:19 schreef Fugue het volgende:
Welke user was het ook alweer die hier van de week een voorspelling deed dat de dems wel weer zouden gaan janken over fraude als ze zouden verliezen?
Word wel eens tijd dat de VS zichzelf eens wat serieuzer neemt, vind ik.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je gaat er veel te serieus op in joh.
Maar dat komt omdat de media alleen maar alternatieve feiten laten zienquote:Op woensdag 4 november 2020 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Trump leeft echt in een andere realiteit he?
Sterker nog, die is er al.quote:
Dat was het wel. Ik zie het ook verder morgen welquote:Op woensdag 4 november 2020 23:21 schreef Salina het volgende:
Nog iets relevants dat ik moet weten?
TV staat sinds een uurtje uit, was niet meer te doen na de hele dag achter werk- en privélaptop te hebben gezeten en een kort nachtje. Heb vandaag amper nog nieuws gevolgd.
Wat is er veranderd sinds vanmorgen? Wisconsin naar Biden begreep ik een paar uur terug? Michigan naar Biden lees ik hier net? Dat zijn toch mooie overwinningen, als dat zo is. Is Biden er dan al bijna?
Voorsprong Trump in Pennsylvania zakt snel lees ik?
Ik wil best het nieuws nog snel even lezen maar ergens heb ik knallende koppijn van het achter de schermpjes zitten vanaf 9 uur 's ochtends. Denk dat het tijd wordt voor een uurtje boek nu.
AVK / Het grote Donald Trump topic #19 4 MORE YEARSquote:Op woensdag 4 november 2020 23:18 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Die polls klopten niet en dat hebben we gezien. Ze gaan gelijk op.
Prima ook. Hoe sneller hij uit beeld is hoe beter. Kan hij lekker vanuit de Trump Tower boze berichten tweeten.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:22 schreef Confetti het volgende:
Ik vraag me nu al af hoe de inauguratie van Joe Biden zal gaan.
No way dat Trump daar gaat verschijnen.
Biden heeft gewonnen. Welterusten.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:21 schreef Salina het volgende:
Nog iets relevants dat ik moet weten?
TV staat sinds een uurtje uit, was niet meer te doen na de hele dag achter werk- en privélaptop te hebben gezeten en een kort nachtje. Heb vandaag amper nog nieuws gevolgd.
Wat is er veranderd sinds vanmorgen? Wisconsin naar Biden begreep ik een paar uur terug? Michigan naar Biden lees ik hier net? Dat zijn toch mooie overwinningen, als dat zo is. Is Biden er dan al bijna?
Voorsprong Trump in Pennsylvania zakt snel lees ik?
Ik wil best het nieuws nog snel even lezen maar ergens heb ik knallende koppijn van het achter de schermpjes zitten vanaf 9 uur 's ochtends. Denk dat het tijd wordt voor een uurtje boek nu.
Dat heet narcisme. Wanneer de realiteit zorgt voor een deuk voor je ego pas je gewoon even de realiteit aan.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Trump leeft echt in een andere realiteit he?
Dat is prima statistisch mogelijk, alleen niet te verklaren door common cause variation.quote:
Ach, Murica.. ik vind het een interessant land maar ook een beetje loco. Als Biden het wordt dan is het in ieder geval een goede stap op weg naar de beschaving. Zou leuk zijn als ook de Senaat blauw wordt.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:21 schreef Belabor het volgende:
[..]
Word wel eens tijd dat de VS zichzelf eens wat serieuzer neemt, vind ik.
Nou nee. Die oorlog begon op 11 sep.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wie begon ook alweer de oorlog in Irak? Oh ja..de Republikeinse war criminal George Bush junior.
En Afghanistan, Iraq deel een, Panama was een Republikein, evenals Grenada en degenen die de grootste vruchten van oorlogen plukken zijn de defensie contractors en de leiding daarvan is maar zelden op Democratische stemmers te betrappen.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |