SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De demente want dan krijgen we volgend jaar Kamala Harris en dan komt het goed.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:13 schreef RockNijntje het volgende:
Dus, voor welke oude man zijn jullie, de narcistische of de demente?
Je vergeet de borderlinerquote:Op woensdag 4 november 2020 20:13 schreef RockNijntje het volgende:
Dus, voor welke oude man zijn jullie, de narcistische of de demente?
quote:Op woensdag 4 november 2020 20:13 schreef FranticDJ het volgende:
Hoop dat die demente wint. over 6 maanden een infarct krijgt. en dat er dan echt eens een frisse wind door dat land gaat in plaats van steeds die fossielen.
Exactquote:Op woensdag 4 november 2020 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De demente want dan krijgen we volgend jaar Kamala Harris en dan komt het goed.
quote:Op woensdag 4 november 2020 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je vergeet de borderliner
[ afbeelding ]
Ik zou op dit punt graag willen dat hij wint eerlijk gezegd. En dat is heel erg.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met zijn chimpanseemondje.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op woensdag 4 november 2020 20:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zou op dit punt graag willen dat hij wint eerlijk gezegd. En dat is heel erg.
ik zag tot net nog 238-214 staanquote:Op woensdag 4 november 2020 20:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
was al bekend toch? dit zeiden ze tijdens RTL nieuws al
13 MINUTEN GELEDENquote:
Heeft geen enkele zinquote:Op woensdag 4 november 2020 20:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
13 MINUTEN GELEDEN
Trump-team stapt naar rechter om tellen in Michigan te stoppen
Het campagneteam van Trump zegt dat er een rechtszaak is aangespannen om het tellen van de stemmen in Michigan te stoppen. Ook eist het team dat de stembiljetten worden gecontroleerd "die waren geopend en geteld toen we er geen toegang tot hadden", schrijft persbureau Reuters.
dat wisten we 4 jaar geleden alquote:Op woensdag 4 november 2020 20:21 schreef bitterbal het volgende:
gevaarlijk dat deze man president is van zon machtig land
ja maar elke keer weet hij mij weer te verbazenquote:Op woensdag 4 november 2020 20:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat wisten we 4 jaar geleden al
Oompa Loompa had al uitgeroepen dat hij gewonnen had en vond de stemmen die per post binnenkomen vervolgens illegaal en wil ermee naar het Hooggerechtshof stappen. Last straw, last straw.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:19 schreef FranticDJ het volgende:
en meteen dat die Oompa Loompa een hertelling wilde
alzheimer is een progressieve ziektequote:Op woensdag 4 november 2020 20:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar elke keer weet hij mij weer te verbazen
quote:Op woensdag 4 november 2020 20:21 schreef bitterbal het volgende:
godverdomme dadelijk verliest trump ook nog![]()
![]()
I know.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oompa Loompa had al uitgeroepen dat hij gewonnen had en vond de stemmen die per post binnenkomen vervolgens illegaal en wil ermee naar het Hooggerechtshof stappen. Last straw, last straw.
quote:Op woensdag 4 november 2020 20:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
13 MINUTEN GELEDEN
Trump-team stapt naar rechter om tellen in Michigan te stoppen
Het campagneteam van Trump zegt dat er een rechtszaak is aangespannen om het tellen van de stemmen in Michigan te stoppen. Ook eist het team dat de stembiljetten worden gecontroleerd "die waren geopend en geteld toen we er geen toegang tot hadden", schrijft persbureau Reuters.
Nee George Bush sr was ook zo weer wegquote:Op woensdag 4 november 2020 20:23 schreef RockNijntje het volgende:
Eerste keer dat een president van de VS geen tweede termijn krijgt van z'n volk?
(Ja is twee keer eerder gebeurd maar dat was dood + impeachment).
Nee johquote:Op woensdag 4 november 2020 20:23 schreef RockNijntje het volgende:
Eerste keer dat een president van de VS geen tweede termijn krijgt van z'n volk?
(Ja is twee keer eerder gebeurd maar dat was dood + impeachment).
Vreemd, dan zijn m'n politieke vriendjes toch niet zo slimquote:Op woensdag 4 november 2020 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee George Bush sr was ook zo weer weg
Sorry ik kijk geen Rick en Morty.quote:
https://www.thoughtco.com/one-term-us-presidents-3322257quote:Op woensdag 4 november 2020 20:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sorry ik kijk geen Rick en Morty.
Sorry ik kijk geen Rick en Morty.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.thoughtco.com/one-term-us-presidents-3322257
Al 12 keer eerder gebeurd zelfs, en dat is nog zonder impeachments en aanslagen https://en.wikipedia.org/(...)d_not_win_reelectionquote:Op woensdag 4 november 2020 20:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vreemd, dan zijn m'n politieke vriendjes toch niet zo slim. Die lopen helemaal te hypen hierom.
die gekke hollander had ik ook niet vertrouwdquote:Op woensdag 4 november 2020 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.thoughtco.com/one-term-us-presidents-3322257
Niet googlen dus! Do your own research!quote:Op woensdag 4 november 2020 20:29 schreef RockNijntje het volgende:
"Oh ja, als je Googled zijn het er best veel"
Dude.
Dat klinkt mij persoonlijk een stuk realistischer in de oren jaquote:Op woensdag 4 november 2020 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al 12 keer eerder gebeurd zelfs, en dat is nog zonder impeachments en aanslagen https://en.wikipedia.org/(...)d_not_win_reelection
quote:Op woensdag 4 november 2020 20:28 schreef bitterbal het volgende:
zo dom kan toch niet?
https://fb.watch/1yKCbI9OKO/
ken het alleen van 9gag.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sorry ik kijk geen Rick en Morty.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |