SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De demente want dan krijgen we volgend jaar Kamala Harris en dan komt het goed.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:13 schreef RockNijntje het volgende:
Dus, voor welke oude man zijn jullie, de narcistische of de demente?
Je vergeet de borderlinerquote:Op woensdag 4 november 2020 20:13 schreef RockNijntje het volgende:
Dus, voor welke oude man zijn jullie, de narcistische of de demente?
quote:Op woensdag 4 november 2020 20:13 schreef FranticDJ het volgende:
Hoop dat die demente wint. over 6 maanden een infarct krijgt. en dat er dan echt eens een frisse wind door dat land gaat in plaats van steeds die fossielen.
Exactquote:Op woensdag 4 november 2020 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De demente want dan krijgen we volgend jaar Kamala Harris en dan komt het goed.
quote:Op woensdag 4 november 2020 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je vergeet de borderliner
[ afbeelding ]
Ik zou op dit punt graag willen dat hij wint eerlijk gezegd. En dat is heel erg.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met zijn chimpanseemondje.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op woensdag 4 november 2020 20:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zou op dit punt graag willen dat hij wint eerlijk gezegd. En dat is heel erg.
ik zag tot net nog 238-214 staanquote:Op woensdag 4 november 2020 20:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
was al bekend toch? dit zeiden ze tijdens RTL nieuws al
13 MINUTEN GELEDENquote:
Heeft geen enkele zinquote:Op woensdag 4 november 2020 20:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
13 MINUTEN GELEDEN
Trump-team stapt naar rechter om tellen in Michigan te stoppen
Het campagneteam van Trump zegt dat er een rechtszaak is aangespannen om het tellen van de stemmen in Michigan te stoppen. Ook eist het team dat de stembiljetten worden gecontroleerd "die waren geopend en geteld toen we er geen toegang tot hadden", schrijft persbureau Reuters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |