Ja ben wel op zoekquote:Op zondag 8 november 2020 21:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ahw jammer......kan het wel aanraden hoor

Uhuquote:Op maandag 9 november 2020 09:54 schreef stokj het volgende:
[..]
JUSTUS HAGA, hoe is het? Klaar om je clienten te ontvangen?

Je ontvang je clienten toch op een locatie? Die is toch geopend tot een bepaald tijdstip. Of een tijdstip dat jij je diensten aan clienten aanbiedt?quote:Op maandag 9 november 2020 11:21 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.

Op één of andere manier klinkt dit toch gekquote:Op maandag 9 november 2020 11:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Je ontvang je clienten toch op een locatie? Die is toch geopend tot een bepaald tijdstip. Of een tijdstip dat jij je diensten aan clienten aanbiedt?

quote:Op maandag 9 november 2020 14:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Op één of andere manier klinkt dit toch gek

Gelukkig zegquote:Op maandag 9 november 2020 18:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Juichen: eerste sinterklaasjournaal is weer geweest en de stoomboot is toch onderweg naar Nederland!

Wel voorzichtig hè.......jeweetnooitquote:Op maandag 9 november 2020 19:20 schreef engine het volgende:
[..]
Gelukkig zeg
Toch nog iets te juichen!

Ik was vandaag toch al voorzichtig aan het juichenquote:Op maandag 9 november 2020 19:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wel voorzichtig hè.......jeweetnooit

Ja dat is waar ha haquote:Op maandag 9 november 2020 19:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ik was vandaag toch al voorzichtig aan het juichen

quote:Op maandag 9 november 2020 14:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Op één of andere manier klinkt dit toch gek

Zeg dan ook wat je bedoeldquote:Op maandag 9 november 2020 21:05 schreef stokj het volgende:
Inderdaad, Haga heeft het niet door denk ik omdat hij niet tussen de regels doorleest

Ik probeer het met tact uit te leggen en dan kan je beter geen grove woorden gebruikenquote:Op maandag 9 november 2020 21:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zeg dan ook wat je bedoeld

Maar blijkbaar werkt dat dus niet....quote:Op maandag 9 november 2020 21:11 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik probeer het met tact uit te leggen en dan kan je beter geen grove woorden gebruiken

Waar kijk ik naar?quote:

Hij reageert er wel op alsof het normaal is dus wie weet zit er toch een kern van waarheid in...quote:Op maandag 9 november 2020 21:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar blijkbaar werkt dat dus niet....

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |