Puzziequote:
Ah het is een nachtdierquote:Op woensdag 11 november 2020 20:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee, maar de bakjes zijn wel iedere dag leeg
Ah ik miste al de meneer Stokje verhalenquote:Op woensdag 11 november 2020 21:10 schreef stokj het volgende:
Die man die een hekel heeft aan mensen (maar met zijn vierde vrouw samenwoont) en een kitten heeft dat ondertussen een kat aan het worden is: "ik sta in de ochtend op, poets mijn tanden, laat de kat naar buiten gaan en drink een glas water en ga dan naar het werk".
Toen vroeg ik of het weleens was voorgekomen dat hij al lag te slapen en dat de kat miauwde om naar binnen te gaan. Ja was het antwoord, hij heeft de kat geleerd om bij de achter- en voordeur zijn poot op een bepaalde plek te zetten waar een sensor is zodat er een geluid afgaat en hij de kat binnen kan laten.
Ja, ik was vergeten hier te kijken of er nog wat activiteit wasquote:Op woensdag 11 november 2020 21:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ah ik miste al de meneer Stokje verhalen![]()
Oh maar mij miste je me niet?quote:Op woensdag 11 november 2020 21:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, ik was vergeten hier te kijken of er nog wat activiteit wasEn toen las ik dat over zwerfkat.
Jawel, ik ben altijd benieuwd of jij en Puzzie miauw miauw en Honing reageren.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh maar mij miste je me niet?![]()
Ben overdag druk met werken maar kom 's avonds alhier wel even lezen.....quote:Op woensdag 11 november 2020 21:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Jawel, ik ben altijd benieuwd of jij en Puzzie miauw miauw en Honing reageren.
Op één of andere manier kijk ik elke keer hier over heen.
Gezellig! Jammer dat het al bijna bedtijd is.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben overdag druk met werken maar kom 's avonds alhier wel even lezen.....
Zou graag tegen vriendje aankruipen nu, moet geduld hebben tot komend .....quote:Op woensdag 11 november 2020 21:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Gezellig! Jammer dat het al bijna bedtijd is.
Als je alles opspaart en tegen die tijd met vriendje bent dan geniet je er goed van!quote:Op woensdag 11 november 2020 21:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zou graag tegen vriendje aankruipen nu, moet geduld hebben tot komend .....
Lekker toch, ben meer van Nederlandse films en series.... .quote:Op woensdag 11 november 2020 21:42 schreef stokj het volgende:
Mijn zondag zal waarschijnlijk bestaan uit het kijken van seizoen 4 van The Crown. Tenzij ik in een gekke bui besluit om seizoen 1 t/m 3 ook opnieuw te bekijken.
Ik vind sommige Nederlandse films en series wel leuk maar niet alles. Ik keek in deze categorie Project Gio als laatste.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lekker toch, ben meer van Nederlandse films en series.... .
Die ken ik dan weer nietquote:Op woensdag 11 november 2020 22:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik vind sommige Nederlandse films en series wel leuk maar niet alles. Ik keek in deze categorie Project Gio als laatste.
Gio is een of andere YouTube artiest die bakken met geld verdient en een feestje geeft als zijn ouders weg zijn in diens huis. Omdat hij net een dure auto heeft gekocht van al zijn geld kan hij de reparaties in het huis niet betalen.quote:Op donderdag 12 november 2020 07:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet![]()
Mogguh trouwens
Ah vandaar dat ik hem niet kenquote:Op donderdag 12 november 2020 08:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Gio is een of andere YouTube artiest die bakken met geld verdient en een feestje geeft als zijn ouders weg zijn in diens huis. Omdat hij net een dure auto heeft gekocht van al zijn geld kan hij de reparaties in het huis niet betalen.
Hallo, welkom op de donderdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |