quote:
kut, 0-5quote:Op woensdag 4 november 2020 15:16 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Je kunt nog steeds inzetten op 5-0.
Wat is de uitslag dan?quote:
Nevada is vrijwel zeker blauw.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:17 schreef Nattekat het volgende:
Vanwaar de omzwaai
Nevada en Georgia zijn nog alles behalve beslist, en die kunnen nog steeds het blauwe feest verstieren.
Op basis van uit de duim gezogen aannames.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:17 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Gelukkig is dit pas 100 keer besproken in dit topic.
Biden heeft gewonnenquote:
Georgia maakt waarschijnlijk weinig uit, zolang de rest blijft lopen zoals verwacht.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:17 schreef Nattekat het volgende:
Vanwaar de omzwaai
Nevada en Georgia zijn nog alles behalve beslist, en die kunnen nog steeds het blauwe feest verstieren.
Bedankt Hansquote:
Klopt.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:19 schreef Marsenal het volgende:
Als Biden nu Nevada, Arizona, Michigan, Wisconsin en Maine pakt, dan is het toch 271? Of mis ik iets?
Kijk via CNN
Maine en Arizona is al voor Biden volgens meeste sites.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:19 schreef Marsenal het volgende:
Als Biden nu Nevada, Arizona, Michigan, Wisconsin en Maine pakt, dan is het toch 271? Of mis ik iets?
Kijk via CNN
maine deelt hun kiesmannen, dus 270quote:Op woensdag 4 november 2020 15:19 schreef Marsenal het volgende:
Kijk via CNN
Ah, daar ligt mijn verwarring dus. Bij CNN niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:20 schreef ETA het volgende:
[..]
Maine en Arizona is al voor Biden volgens meeste sites.
Niet gezien, dankquote:Op woensdag 4 november 2020 15:21 schreef Adames het volgende:
[..]
maine deelt hun kiesmannen, dus 270
Laten we het hopen!quote:Op woensdag 4 november 2020 15:22 schreef Peunage het volgende:
Als Biden Michigan en Wisconsin pakt is het afgelopen voor Trump.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |