I beg to differ.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Wel echt typisch dat Trump zonder corona waarschijnlijk dik had gewonnen nu
Is hij door corona zoveel afgevallen dan?quote:Op woensdag 4 november 2020 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Lol, neejohquote:Op woensdag 4 november 2020 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Dit kun je niet zeggen, maar je kunt het ook niet niet zeggen.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Corona is vanaf volgende week ook verdwenen allemaal een hoax om Trump uit het witte huis te krijgenquote:Op woensdag 4 november 2020 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat corona zijn herverkiezing wel de doodsteek heeft gegeven, daarvoor ging het economisch goed met Amerika, al kun je betwisten of dat echt de verdienste van Trump was of meer het gevolg van 8 jaar Obamaquote:Op woensdag 4 november 2020 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Ja, maar dat is wel de verwachting.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:59 schreef Kyran het volgende:
Ik call North Carolina ook, Trump wint daar. Ook Georgia zie ik naar Trump gaan, zijn niet heel veel stemmen meer als ik ze op het kaartje kijk. Hij moet dan echt 80% van de overgebleven stemmen krijgen.
Hij is heel veel kiezers verloren door de corona aanpak, en het is nek-aan-nek. Ik durf dat wel te stellen.quote:
Georgia kan ook nog naar Trump.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:02 schreef 297534 het volgende:
[..]
Ja, en alle andere gaan naar Biden.
BNW.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:03 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Corona is vanaf volgende week ook verdwenen allemaal een hoax om Trump uit het witte huis te krijgen
Of juist gewonnen met z'n "zie je wel dat China slecht is"quote:Op woensdag 4 november 2020 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is heel veel kiezers verloren door de corona aanpak, en het is nek-aan-nek. Ik durf dat wel te stellen.
Een week valt teveel op.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:03 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Corona is vanaf volgende week ook verdwenen allemaal een hoax om Trump uit het witte huis te krijgen
Als je tante een lul had was het je oom.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat het sowieso een nek-aan-nek race zou zijn geweest. Corona of geen corona.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is heel veel kiezers verloren door de corona aanpak, en het is nek-aan-nek. Ik durf dat wel te stellen.
Dark Vileplume was echt smerig goed maat, echt een topkaartje.quote:
Dat was van de swing states die over waren ook de Meest waarschijnlijke voor Trump.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:59 schreef Kyran het volgende:
Ik call North Carolina ook, Trump wint daar. Ook Georgia zie ik naar Trump gaan, zijn niet heel veel stemmen meer als ik ze op het kaartje kijk. Hij moet dan echt 80% van de overgebleven stemmen krijgen.
ook obama moet zich schikken aan de wereldeconomie.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat corona zijn herverkiezing wel de doodsteek heeft gegeven, daarvoor ging het economisch goed met Amerika, al kun je betwisten of dat echt de verdienste van Trump was of meer het gevolg van 8 jaar Obama
Het kan nog alle kanten opquote:
Zeker weten, weet je hoe grote shitshow dit gaat wordenquote:Op woensdag 4 november 2020 15:46 schreef NightDancert het volgende:
@:scorpie, geniet je nog steeds?
Je had jezelf Starfucker moeten noemen toen je van naam veranderde... met je gejuich voor wie er dan ook wint...quote:
dus het is eigenlijk niet zijn schuld?quote:Op woensdag 4 november 2020 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |