quote:
Dat sowiesoquote:Op woensdag 4 november 2020 13:57 schreef Fugue het volgende:
Wie er ook wint, ik vermaak me al een uur of 16 non-stop
#JUSTICE4ALLquote:Op woensdag 4 november 2020 13:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Trump straks het gevang in. Genot.
Ik heb de TT van dit topic niet aangepast?quote:Op woensdag 4 november 2020 13:59 schreef Questular het volgende:
Zit je nu echt te wachten om een nieuw TT te kunnen maken?
Lock him up!quote:
Zolang hij nog bij kennis is misschien. Maar danquote:Op woensdag 4 november 2020 13:57 schreef Predator40 het volgende:
[..]
zeker niet.....een opluchting voor de USA en de hele wereld
Dat is echt zo dom, dan kan dat elke keer als de president veranderd wel gedaan worden.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Make America Great Againquote:Op woensdag 4 november 2020 13:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Daar hebben ze dus echter kankerreclame'squote:Op woensdag 4 november 2020 13:59 schreef Alfje het volgende:
Ik zit Fox te kijken en zie gewoon reclame voor kankerbehandelingen voorbij komen... Hoe ziek moet een land zijn dat dat de manier is om een behandeling aan de man te brengen.
reclames in de VS bestaan voor 90% uit spotjes voor farma-producten en (letselschade)advocaten lijkt het wel af en toe..quote:Op woensdag 4 november 2020 13:59 schreef Alfje het volgende:
Ik zit Fox te kijken en zie gewoon reclame voor kankerbehandelingen voorbij komen... Hoe ziek moet een land zijn dat dat de manier is om een behandeling aan de man te brengen.
Dat is het Amerika van Trump.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:59 schreef Alfje het volgende:
Wat is dit nou weer danquote:Op woensdag 4 november 2020 14:00 schreef Quotidien het volgende:
Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit wie er wint, maar ik gun het de Trumpgekken gewoon niet.
zelfs een dooie president is nog beter dan Trumpquote:Op woensdag 4 november 2020 13:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zolang hij nog bij kennis is misschien. Maar dan
Nee hoor.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:59 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dat is echt zo dom, dan kan dat elke keer als de president veranderd wel gedaan worden.
quote:Op woensdag 4 november 2020 14:00 schreef Starhopper het volgende:
Waarom zou Trump gevangen gezet worden?Wat is dit voor onzin?
Een dooie misschien wel. Een Harris niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:00 schreef Predator40 het volgende:
[..]
zelfs een dooie president is nog beter dan Trump
Klaver snapt er niets vanquote:Op woensdag 4 november 2020 14:00 schreef Oostwoud het volgende:
Waar bemoeit deze gek zich mee?
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |