SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
pimp my ridequote:Op woensdag 4 november 2020 12:00 schreef Justin_Case het volgende:
Hoe heette dat programma dat je vroeger elkaar huis verbouwde?
Deze niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat ja
vind sommige van die container woningen wel gaaf
Ziet er creepy uitquote:Op woensdag 4 november 2020 12:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die uit Tron
[ afbeelding ]
al is dat beter voor een werkplaats ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op woensdag 4 november 2020 12:02 schreef gianni61 het volgende:
lekker ruime badkamer welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 4 november 2020 12:02 schreef gianni61 het volgende:
lekker ruime badkamer welEn dan zo'n klein raar hokjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben even aan het kijken naar de duurdere huizen in mijn dorp.quote:
vooral die duurdere hutten zijn lelijkquote:Op woensdag 4 november 2020 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben even aan het kijken naar de duurdere huizen in mijn dorp.
Sommige kamers zijn echt zo groot dat ik me afvraag wat je er mee moet.
En wel een bewijs: Smaak is niet te koop. Jezus wat zijn sommige dingen lelijk
Ja smaak heb je of niet. En dan kan het niet mijn stijl zijn maar wel mooi afgewerkt of ingericht .quote:Op woensdag 4 november 2020 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben even aan het kijken naar de duurdere huizen in mijn dorp.
Sommige kamers zijn echt zo groot dat ik me afvraag wat je er mee moet.
En wel een bewijs: Smaak is niet te koop. Jezus wat zijn sommige dingen lelijk
Yup, keer op huizenjacht geweest tussen de 4 en 6 miljoen, je weet echt niet wat voor een bende je dan tegen komtquote:Op woensdag 4 november 2020 12:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vooral die duurdere hutten zijn lelijkof kamperig
Oeh, ik zou er bijna heenwandelen vanmiddag, dan ben ik er in de buurt.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:14 schreef CherryLips het volgende:
https://www.haarlemsdagbl(...)e&utm_medium=organic
Wát een slecht artikel.
quote:Op woensdag 4 november 2020 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Foxnews gelooft dat Trump heeft gewonnen.
Jezus wat een gekkiesquote:Op woensdag 4 november 2020 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Wát een slecht artikel.
Zo te zien is dat ook wel ja.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar ze zeggen zelf dat Biden nog voor ligt? https://www.foxnews.com/elections/2020/general-resultsquote:Op woensdag 4 november 2020 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is wel een beetje een afvoerputje, die wijk.quote:
Zeg lekker niet naar welke ik ga.quote:
Als een alu hoedje niet genoeg is en je je huis gaat inpakken in foliequote:Op woensdag 4 november 2020 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Wát een slecht artikel.
Net als in.. hoe heet die serie ook alweer.. Better call Saul (?)quote:Op woensdag 4 november 2020 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als een alu hoedje niet genoeg is en je je huis gaat inpakken in folie
wat lees ik hier nou weerquote:Op woensdag 4 november 2020 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Wát een slecht artikel.
Dit waren analysten die vooruit keken en verwachten dat de kiesmannen van de rust belt states naar Trump gaanquote:Op woensdag 4 november 2020 12:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar ze zeggen zelf dat Biden nog voor ligt? https://www.foxnews.com/elections/2020/general-results
oeh vetquote:Op woensdag 4 november 2020 12:21 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal een moderne pyramide voor jou:
https://www.funda.nl/koop/arnemuiden/huis-87472539-steendiep-30/
De peilingen zaten er flink naast zeg.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo te zien is dat ook wel ja.
geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 4 november 2020 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan dat meisje met die grote oren die hier wel eens post.
Ja shy voters.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De peilingen zaten er flink naast zeg.
Zoemzoem geluidsoverlast.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen idee waar je het over hebt![]()
![]()
Zie je welquote:Op woensdag 4 november 2020 12:28 schreef bitterbal het volgende:
maar misschien kan ik aan de buurman van dat stel vragen waar ik zon straalmachine kan kopen
zelfs als aanrechtbladquote:Op woensdag 4 november 2020 12:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat vind ik als aanrechtblad wel aardig, maar als vloer is het lelijk.
Ik snap echt geen reet van dat huis.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:21 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal een moderne pyramide voor jou:
https://www.funda.nl/koop/arnemuiden/huis-87472539-steendiep-30/
ik ook nietquote:Op woensdag 4 november 2020 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik snap echt geen reet van dat huis.
slechte foto's ookquote:Op woensdag 4 november 2020 12:30 schreef gianni61 het volgende:
jammer dat het zo donker is van binnen, maar wel een leuk optrekje:
https://www.funda.nl/koop(...)3867-vrouwenheide-1/
Lekker ruime tuin, dat wel?quote:
deze is wel nice.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2020 12:35 schreef kwiwi het volgende:
Wat ik nou zo grappig vind in die speech van Trump.. Hij zegt "this is a very sad day for the United States". Ja inderdaad, want je hebt een president van een democratie die blijkbaar niet alle stemmen mee wil laten tellen
Mja. Mijn referentiekader is wat anders ook.quote:
Ja maar hoeveel onzin hij ook verkoopt zijn fanboys geloven hem toch wel want die zijn simpelweg niet slimmer.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:35 schreef kwiwi het volgende:
Wat ik nou zo grappig vind in die speech van Trump.. Hij zegt "this is a very sad day for the United States". Ja inderdaad, want je hebt een president van een democratie die blijkbaar niet alle stemmen mee wil laten tellen
Moet wel flink verbouwd wordenquote:Op woensdag 4 november 2020 12:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze is wel nice.
Is gewoon een oude basisschool
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)brede-hoolstraat-13/
Binnen zou van mij gewoon zo mogen blijven .quote:
Je stookt je alleen verlorenquote:Op woensdag 4 november 2020 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Binnen zou van mij gewoon zo mogen blijven .
Buiten mag wel het een en ander gebeuren
Ik wil niet weten wat verwarmen kost.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Allesquote:Op woensdag 4 november 2020 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, als je zo'n hok kan betalen moet je ook wel een paar kuub gas kunnen betalenquote:Op woensdag 4 november 2020 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je stookt je alleen verloren
De laatste keer dat hij iets zei dat echt waar is.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar hoeveel onzin hij ook verkoopt zijn fanboys geloven hem toch wel want die zijn simpelweg niet slimmer.
Zoals hij zelf al eens zei in 2016, ik kan een man doodschieten op straat en dan kom ik er nog mee weg want ik ben Donald Trump.
En het dan alsnog koud hebben omdat het tocht.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, als je zo'n hok kan betalen moet je ook wel een paar kuub gas kunnen betalen
Natuurlijke ventilatie is dat toch?quote:Op woensdag 4 november 2020 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En het dan alsnog koud hebben omdat het tocht.
quote:Op woensdag 4 november 2020 12:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Natuurlijke ventilatie is dat toch?
Da’s waarquote:Op woensdag 4 november 2020 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, als je zo'n hok kan betalen moet je ook wel een paar kuub gas kunnen betalen
Water uit eigen bron = het dak is zo lek als een zeef.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed geventileerd, aka er zit geen glas in de ramen.
in de kozijnen danquote:Op woensdag 4 november 2020 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed geventileerd, aka er zit geen glas in de ramen.
Vind dat maar niks.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:55 schreef CherryLips het volgende:
Gezond toilet = hurken boven een gat
Vintage = oude meukquote:Op woensdag 4 november 2020 12:56 schreef gianni61 het volgende:
Authentieke vloeren: Alles ligt scheef.
nee je hebt een betere houding waardoor het makkelijker gaatquote:Op woensdag 4 november 2020 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schijnt wel goed voor je darmen te zijn.
Ja dat bedoel ik.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee je hebt een betere houding waardoor het makkelijker gaat
en je zou in theorie niet moeten vegen.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik overweeg nu om een gat te graven
Gelijk een gat graven bij de dokter voor de deur. Verser wordt het nietquote:Op woensdag 4 november 2020 13:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 november 2020 13:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelijk een gat graven bij de dokter voor de deur. Verser wordt het niet
Je kunt ook hurken op de wc-pot.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zet Blöf op. Succes gegarandeerd.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat zie je in thailand toch. dat je niet op de wc bril mag hurkenquote:Op woensdag 4 november 2020 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt ook hurken op de wc-pot.
bij ons aan boord ook.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat zie je in thailand toch. dat je niet op de wc bril mag hurken
Gewoon een kattenbak kopen en na de leg je drolletje begraven.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en je zou in theorie niet moeten vegen.
maar als je een krantje op ej vloer legt is al genoeg joh
hoef je geen gat te graven
Ik ken iemand die dat doet. Ik zou echt wegglijden.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt ook hurken op de wc-pot.
Thuis kun je toch doen wat je zelf wil?quote:Op woensdag 4 november 2020 13:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zulke bordjes hangen hier ook overal op de openbare wc's op toeristische plekken. Gezien de vele toeristen uit India zal het wel voor hun bedoeld zijn?quote:Op woensdag 4 november 2020 13:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In andere Aziatische landen ook van die stickers.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lijkt me niet lekker boekje lezenquote:Op woensdag 4 november 2020 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat doet. Ik zou echt wegglijden.
nee bedoel in hotels en zoquote:Op woensdag 4 november 2020 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Thuis kun je toch doen wat je zelf wil?
M'n knieën worden er ook niet blij van denk ik.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me niet lekker boekje lezen
Aziaten kunnen dieper hurken dan de meeste westerlingen.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n knieën worden er ook niet blij van denk ik.
ja kost ze geen moeite lijkt hetquote:Op woensdag 4 november 2020 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aziaten kunnen dieper hurken dan de meeste westerlingen.
Vreselijke dingenquote:Op woensdag 4 november 2020 13:06 schreef bitterbal het volgende:
maar de franse hebben ook lang van dat soort wc;s gehad toch? Tenminste weet het nog van de camping bv
nja, als het moet dan moet het.quote:
Ja, nog steeds. Fransen zijn dan ook de Chinezen van Europa. Alleen likken ze kikkers in plaats van pangolines.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:06 schreef bitterbal het volgende:
maar de franse hebben ook lang van dat soort wc;s gehad toch? Tenminste weet het nog van de camping bv
En ze scheren hun schaamhaar niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, nog steeds. Fransen zijn dan ook de Chinezen van Europa. Alleen likken ze kikkers in plaats van pangolines.
Ook dat.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En ze scheren hun schaamhaar niet.
quote:Op woensdag 4 november 2020 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, nog steeds. Fransen zijn dan ook de Chinezen van Europa. Alleen likken ze kikkers in plaats van pangolines.
omg. stel je voor dat trump verliestquote:Op woensdag 4 november 2020 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm, het voordeel schijnt nu toch weer naar Biden te swingen
Fake News!!quote:Op woensdag 4 november 2020 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Trump verlaat zijn Witte Huisje echt niet zonde slag of stoot.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Die moeten ze uit het Witte Huis dragenquote:Op woensdag 4 november 2020 13:11 schreef bitterbal het volgende:
o
[..]
omg. stel je voor dat trump verliest
Maar dat maakt het juist leukquote:Op woensdag 4 november 2020 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trump verlaat zijn Witte Huisje echt niet zonde slag of stoot.
virtuele meetings neem ik aan?quote:Op woensdag 4 november 2020 13:13 schreef kwiwi het volgende:
Nog 2 meetings en de dag zit er weer op
Lekker. Ik heb mezelf verplicht even een half uurtje weg van mijn bureau te gaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:13 schreef kwiwi het volgende:
Nog 2 meetings en de dag zit er weer op
ja stel je voorquote:Op woensdag 4 november 2020 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die moeten ze uit het Witte Huis dragen
Zag ik nou net een blonde cavia met het schuim op z'n bek voor het hooggerechtshof staan?quote:Op woensdag 4 november 2020 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Volg je het op tv of een live stream?quote:Op woensdag 4 november 2020 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:
@CherryLips check je kooitje even.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zag ik nou net een blonde cavia met het schuim op z'n bek voor het hooggerechtshof staan?
Ik heb geen stream of tv nodig. Ik heb deze sc.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volg je het op tv of een live stream?
Foxnews.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 4 november 2020 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Foxnews.![]()
Als zij claimen dat de kansen voor Biden groter worden, weet je dat het klopt
Oh, goeie!quote:Op woensdag 4 november 2020 13:19 schreef kwiwi het volgende:
Zag dat ik nog een Sinterklaas UI had, eerst die maar even voor ik de kerstmuts weer opzet
sintuiquote:Op woensdag 4 november 2020 13:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zonder bril zie je er heel anders uitquote:Op woensdag 4 november 2020 13:19 schreef kwiwi het volgende:
Zag dat ik nog een Sinterklaas UI had, eerst die maar even voor ik de kerstmuts weer opzet
quote:Op woensdag 4 november 2020 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zonder bril zie je er heel anders uit
Sint UI'squote:Op woensdag 4 november 2020 13:19 schreef kwiwi het volgende:
Dit is de originelequote:Op woensdag 4 november 2020 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zonder bril zie je er heel anders uit
Op het werk zijn er alleen nog maar op dinsdag Surinaamse broodjesquote:Op woensdag 4 november 2020 13:22 schreef Amarantha het volgende:
Helaas vandaag nog geen Surinaamse lunch, hopelijk morgen.
Sint UIquote:Op woensdag 4 november 2020 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, koffie en hopelijk voor die tijd bericht dat ik een doos kan dumpen. Kan ik daarna mooi aan de wandel.
een domme doos?quote:Op woensdag 4 november 2020 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, koffie en hopelijk voor die op is bericht dat ik een doos kan dumpen. Kan ik daarna mooi aan de wandel.
was dat voor zombie kwiwiquote:Op woensdag 4 november 2020 13:19 schreef kwiwi het volgende:
Een sterk geurende vooral. Met zus en moeder Lush besteld, dus hoe eerder de dingen die niet van mij weer weg zijn, hoe beter.quote:
Wat heb je besteld?quote:Op woensdag 4 november 2020 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een sterk geurende vooral. Met zus en moeder Lush besteld, dus hoe eerder de dingen die niet van mij weer weg zijn, hoe beter.
ah. ga ik straks ook doenquote:Op woensdag 4 november 2020 13:24 schreef Muck het volgende:
Ik ga eens kijken of mijn moedertje koffie heeft
Blonde cavia zit nog op d'r plek.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:cherrylips check je kooitje even.
Plottwist: de trein rijdt nog.quote:
k zit er boven opquote:Op woensdag 4 november 2020 13:34 schreef gianni61 het volgende:
Hopelijk vergeet Ballie in alle verkiezingshectiek niet ook de keroowna cijfers in de gaten te houden
sssstquote:Op woensdag 4 november 2020 13:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
OOOOOOOH RACIST!!!!!
MAAMMAAAAAAAA KOM EENS KIJKEN?
quote:Op woensdag 4 november 2020 13:47 schreef LTVDK het volgende:
Zo ik heb weer stokjes in mijn hoofd gehad
kaneelstokjes?quote:Op woensdag 4 november 2020 13:47 schreef LTVDK het volgende:
Zo ik heb weer stokjes in mijn hoofd gehad
Stuk sneller dan de vorige keerquote:
Nee, het is vooral irritant en het brandt nog een beetje na in de neus.quote:
nou spannend nuquote:Op woensdag 4 november 2020 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, het is vooral irritant en het brandt nog een beetje na in de neus.
Wel stuk fijner dat een afspraak nu gewoon snel geregeld kan worden, weet nog in juli dat ik moest bellen en je dan een dag later een keer ergens ver weg terecht konquote:
Wacht maar totdat straks die sneltesten de norm zijnquote:Op woensdag 4 november 2020 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel stuk fijner dat een afspraak nu gewoon snel geregeld kan worden, weet nog in juli dat ik moest bellen en je dan een dag later een keer ergens ver weg terecht kon
Kunnen ze het niet zo snel maken dat je vanuit je auto in een trechter kan rochelen en dan een rood of groen verkeerslicht krijgt?quote:Op woensdag 4 november 2020 13:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wacht maar totdat straks die sneltesten de norm zijn
Jij ragt ze gewoon in sneltreinvaart af. Turbotesten.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat mensen zich dan wel makkelijker laten testen dan nuquote:Op woensdag 4 november 2020 13:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 november 2020 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij ragt ze gewoon in sneltreinvaart af. Turbotesten.
'Massale slachting in Den Haag, honderden onthoofde mensen in auto's gevonden bij teststraat'quote:Op woensdag 4 november 2020 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij ragt ze gewoon in sneltreinvaart af. Turbotesten.
hoef je tenminste niet op de uitslag te wachtenquote:Op woensdag 4 november 2020 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Massale slachting in Den Haag, honderden onthoofde mensen in auto's gevonden bij teststraat'
"geslachtsdelen van alle blanke mannen ontbreken ook"quote:Op woensdag 4 november 2020 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Massale slachting in Den Haag, honderden onthoofde mensen in auto's gevonden bij teststraat'
Daar maak jij je dan weer zorgen om hequote:Op woensdag 4 november 2020 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"geslachtsdelen van alle blanke mannen ontbreken ook"
quote:Op woensdag 4 november 2020 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"geslachtsdelen van alle blanke mannen ontbreken ook"
Als mijn hoofd er af ligt zal het me ook niets meer schelen wat er met mijn edele delen gebeurt.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar maak jij je dan weer zorgen om he
quote:Op woensdag 4 november 2020 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar maak jij je dan weer zorgen om he
Wat is dit nou weer voor outfit.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Beetje verliefd op Yalda Hakim van de BBC.
[ afbeelding ]
ja vreemd truitje zo voor de bbcquote:Op woensdag 4 november 2020 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor outfit.
niet veel verschil tov gisteren toch?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:17 schreef CherryLips het volgende:
7.633 nieuwe positieve testen
236 nieuwe ziekenhuisopnames
50 nieuwe IC-opnames
106 nieuwe overlijdens
Mwa 6/10quote:Op woensdag 4 november 2020 14:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
100 minder positieve tests ofzoquote:Op woensdag 4 november 2020 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet veel verschil tov gisteren toch?
Verkeerd om aan misschien; weet het niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"I need BBC"quote:Op woensdag 4 november 2020 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
106quote:Op woensdag 4 november 2020 14:17 schreef CherryLips het volgende:
50 nieuwe IC-opnames
106 nieuwe overlijdens
quote:Op woensdag 4 november 2020 14:17 schreef CherryLips het volgende:
50 nieuwe IC-opnames
106 nieuwe overlijdens
Staat een flink donker bos op denk ik zoquote:Op woensdag 4 november 2020 14:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Nou en.quote:
-84 e + 3 is op zich wel prima qua ziekenhuis en ic bezettingquote:
Maar wel beter.quote:
Wel weer veel dodenquote:Op woensdag 4 november 2020 14:22 schreef gianni61 het volgende:
-84 e + 3 is op zich wel prima qua ziekenhuis en ic bezetting
Inb4: die waren anders wel de griep gestorven.quote:
Ja leuk vanwege de mega-uitstroom, nu die instroom nog.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
-84 e + 3 is op zich wel prima qua ziekenhuis en ic bezetting
[..]
Maar wel beter.
Ajax geloof ikquote:
Allemaal dikke oude rokende Turken volgens Los.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Inb4: die waren anders wel de griep gestorven.
Ik probeer het glas half vol te zienquote:Op woensdag 4 november 2020 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja leuk vanwege de mega-uitstroom, nu die instroom nog.
zitten er van die mini kaas souffleetjes bij?quote:
Oeh!quote:Op woensdag 4 november 2020 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zitten er van die mini kaas souffleetjes bij?
Ik heb ook gelijk kaasschnitzels op mn boodschappenbriefje gezetquote:Op woensdag 4 november 2020 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh!Nou ga ik ook even in de diepvries gluren
Pak maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee wel bamihapjesquote:Op woensdag 4 november 2020 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zitten er van die mini kaas souffleetjes bij?
quote:Op woensdag 4 november 2020 14:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
Pak maarBitterbal schoffelt dit in 1 keer naar binnen. Zonder met de ogen te knipperen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
hmm, bamihapjes zijn nog wel lekker, naar die mini nasi hapjes blijven toch overal wel als laatste liggen.quote:
foto is ook gemaakt voordat hij het laatste hapje nam.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bitterbal schoffelt dit in 1 keer naar binnen. Zonder met de ogen te knipperen.
Wie die dingen ooit bedacht heeft had ook een chromosoom teveelquote:
allebei eigenlijk niet lekker, maar bij bamiblokken heb ik nog een soort van jeugd sentimentquote:
Het kostte mij ook een minuut of 2quote:Op woensdag 4 november 2020 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier ben ik geloof ik nog een halve eeuw te jong voor.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:51 schreef CherryLips het volgende:
https://www.crocs.nl/p/me(...)rt_criteo_traffic_nl
walgelijkquote:Op woensdag 4 november 2020 14:51 schreef CherryLips het volgende:
Kill it with fire!quote:Op woensdag 4 november 2020 14:51 schreef CherryLips het volgende:
de fuck.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:51 schreef CherryLips het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die pak ik er ook altijd bij.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:56 schreef FranticDJ het volgende:
zo even stropdasknoopfilmpje zoeken
quote:Op woensdag 4 november 2020 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik draag 1x per 5 jaar zo'n dingquote:Op woensdag 4 november 2020 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die pak ik er ook altijd bij.
ik vergeet het toch telkens weer.
ik kom ook niet verder dan 1 of 2x per jaar maximaal.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik draag 1x per 5 jaar zo'n ding
Nee, het weer. Buiten enzo.quote:
Ja! Zonder jasje had prima gekund.quote:
vond het behoorlijk koudquote:
Same.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:00 schreef FranticDJ het volgende:
Alleen wel pijnlijk duidelijk dat ik eens ramen moet zemen hahahahaha
is bij m'n tuindeuren van het voorjaar geledenquote:Op woensdag 4 november 2020 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Same.Gelukkig staat de zon nu op de redelijk recent gelapte ramen.
Zon, weinig wind, lekker doorlopen.quote:
Vette vlek.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is bij m'n tuindeuren van het voorjaar geledenzie ook een mooie vogelafdruk
joh, geen geldquote:Op woensdag 4 november 2020 15:05 schreef Karzai het volgende:
Ben blij met mijn wandelschoenen van dirk van den broek, 15 eurootjes ze lopen nog lekker ook
Draag ze nu elke keer naar het werk
[ afbeelding ]
Goeie deal.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:05 schreef Karzai het volgende:
Ben blij met mijn wandelschoenen van dirk van den broek, 15 eurootjes ze lopen nog lekker ook
[ afbeelding ]
Kan alleen maar door kleine arme kindertjes in een drietandenland gemaakt zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:05 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
nou ja. laten we maar niet te hard hopen dat die vetklep gaat verliezenquote:Op woensdag 4 november 2020 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook Michigan klapt net om naar Biden
Eh, ik zie het wel. Te langdradig om allemaal op de voet te gaan volgen nu.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja. laten we maar niet te hard hopen dat die vetklep gaat verliezen
hoewel ik ook geen vertrouwen heb in biden gun ik trump echt een afgang
En dan zijn er nog mensen voor wakker gebleven ookquote:Op woensdag 4 november 2020 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, ik zie het wel. Te langdradig om allemaal op de voet te gaan volgen nu.
Dat zou echt nergens op slaanquote:Op woensdag 4 november 2020 15:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En dan zijn er nog mensen voor wakker gebleven ook
die gaan waarschijnlijk iets langer meequote:Op woensdag 4 november 2020 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan alleen maar door kleine arme kindertjes in een drietandenland gemaakt zijn.
Niet dat mijn 200 euro kostende Lowa's dat per definitie niet zijn trouwens hoor
Nou ja als die Dirkjes het 2 maanden uithouden zijn ze al efficiënter.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
die gaan waarschijnlijk iets langer mee
Zij liever dan ik.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En dan zijn er nog mensen voor wakker gebleven ook
Voor zoiets als de superbowl kan ik het nog wel begrijpen. dat is 2 uur en dan is er een winnaar.quote:
Nou dat kun je rustig op je buik schrijven.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:18 schreef Karzai het volgende:
Hoop wel dat het vandaag het vandaag bekend is
Doe ik!quote:Op woensdag 4 november 2020 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat kun je rustig op je buik schrijven.
Rare uitdrukking eigenlijk, waarom zou je iets op je buik schrijven?quote:Op woensdag 4 november 2020 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat kun je rustig op je buik schrijven.
Je buik zit lager.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2020 15:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rare uitdrukking eigenlijk, waarom zou je iets op je buik schrijven?
Omdat je een animal freedom gekkie bent misschien?quote:Op woensdag 4 november 2020 15:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar komt iets op je buik schrijven vandaan en wat betekent het?quote:Op woensdag 4 november 2020 15:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |