quote:
Denk dat de bevolking een examen dient af te nemen voor ze mogen stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:00 schreef Shreyas het volgende:
Nee, Trump gaat dit winnen. En toegegeven, dat heeft hij dan wel mooi voor elkaar.
Kennelijk wil de Amerikaanse bevolking hem als president.
Vermoedelijk niet, maar ze moeten wel geteld wordenquote:Op woensdag 4 november 2020 08:56 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Waarvan 75% naar Biden moet gaan om in te kunnen halen. Dat gaat 'm niet worden.
Toelichting: AVK / [3 NOV] Algemeen USA verkiezingen #9 TrumpGodquote:
Wat is de verwachting qua percentage?quote:Op woensdag 4 november 2020 08:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En Biden moet daar 75% van winnen... behoorlijk lastig.
Waar is Trump dan zo bang voor?quote:Op woensdag 4 november 2020 08:56 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Waarvan 75% naar Biden moet gaan om in te kunnen halen. Dat gaat 'm niet worden.
CNN gaat zo door de getallen heenquote:Op woensdag 4 november 2020 09:02 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Wat is de verwachting qua percentage?
Wat zijn dat nou voor argumenten manquote:Op woensdag 4 november 2020 09:02 schreef Zorro het volgende:
eerst Hillary, omdat.. nou ja dat Hillary dus. En nu omdat Biden al blij mag zijn als ie twee jaar vol maakt.
Hij is niet bang, dit hoort bij het spel.quote:
Hoe minder er geteld wordt, hoe beter voor hem... maar ik verwacht dat ook met wat er binnen is maar nog niet geteld, hij gewoon wint.quote:
Dan zouden dan vooral Republikeinen zijn, dus dan heeft Trump eigenlijk nog meer stemmen dan hij nu al officieel heeft.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:03 schreef NightDancert het volgende:
Het zou me niet verbazen wanneer er een hoop mailvotes worden afgekeurd, omdat de gemiddelde Amerikaan te stom is om een postzegel goed te plakken.
Het lijkt me vrij handig als een president ook zijn termijn vol kan maken he.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:03 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou voor argumenten man
Geen argumenten volgens mij.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:03 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou voor argumenten man
Hij heeft dit scenario en specifiek mbt Pennysylvania van te voren al aangegeven en gezegt dat het fraudegevoelig zou zijn.quote:
Kijk we wisten al dat Biden een slechte kandidaat was, maar dat zou Sanders ook zijn. De democraten hebben geen goede kandidaten. Waarom kunnen ze niet een man van begin 50 kandidaat maken?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:04 schreef illusions het volgende:
[..]
Geen argumenten volgens mij.
Ik zou voor Trump stemmen, als ik tussen hem en Biden moest kiezen, maar vind het wel een complete randdebiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |