Maar waarom kiezen ze ervoor om via 5-6 veilige landen door te reizen naar Nederland? Speelt er misschien toch meer mee dan alleen veiligheid?quote:Op donderdag 5 november 2020 22:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dus asielzoekers die gevlucht zijn voor geweld hier veilig in een cel opbergen zeg maar.
Joh, jij wilt iedereen die de wet overtreed opsluiten? Veel succes.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:01 schreef torentje het volgende:
[..]
Het crimineel leger blijft zich vermenigvuldigen, we hebben dus veel meer stevige cellen nodig als men zou verwachten. Als we alle criminelen in de stevige cellen hebben, dan blijft er ook meer voedzaam voedsel over voor de minderjarigen. Een win-win situatie dus.
Ok je doelt op onze stroopwafels, het oranjegevoel, het sinterklaasfeest, Koningsdag, de Nijmeegse vierdaagse, de vrijheid van meningsuiting en niet te vergeten de rookworst van Hema, en dat soort dingen. Blijkbaar hebben mensen daar zo'n tocht voor over.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:07 schreef Kwaliteitscontroleur het volgende:
[..]
Maar waarom kiezen ze ervoor om via 5-6 veilige landen door te reizen naar Nederland? Speelt er misschien toch meer mee dan alleen veiligheid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Tengano op 05-11-2020 22:38:02 ]
Lijkt me prima om dit te regelen via de VN. Wel moeten dit wederzijds zijn. Dus geen westerse toeristen toelaten in Azie en Afrika.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:56 schreef Solstice1 het volgende:
Nog een reden om alle kansarme migratie gewoon helemaal stop te zetten. Geen paspoorten meer uit te delen aan wie dan ook.
Ja, kost uiteindelijk minder. Klinkt moeilijk maar is zo.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:16 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Joh, jij wilt iedereen die de wet overtreed opsluiten? Veel succes.
was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 5 november 2020 10:38 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Oh ja.. Want er zijn natuurlijk talloze voorbeelden waar Nederlandse burgerwachten razzias hebben uitgevoerd tegen Moslims.
het is beide erg , alleen die 'asiel'zoekers komen hier voor een 'beter leven' , als je dan gaat lopen stelen , heb je elk recht om alleen al in een asielprocedure te komen verspeeld , moet je gelijk de grens over gegooid worden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 03:11 schreef LangeTabbetje het volgende:
Waarom enkel een knokploeg als mijn fiets gejat wordt door een asielzoeker ? Afgezien van de vraag hoe je dat weet of kan zien..… waarom geen knokploeg als mjn fiets gejat wordt door een junk ? Dat is minder erg of zo ?
Ik vind het rechtsongelijkheid. Ik eis dat de knokploeg ook achter mijn junk aangaat …...quote:Op vrijdag 6 november 2020 03:15 schreef Enchanter het volgende:
[..]
het is beide erg , alleen die 'asiel'zoekers komen hier voor een 'beter leven' , als je dan gaat lopen stelen , heb je elk recht om alleen al in een asielprocedure te komen verspeeld , moet je gelijk de grens over gegooid worden.
Een junk daarentegen is meestal een inwoner van Nederland , en die moet daar gewoon voor gestraft worden.
Tja, er zou dan wel veel minder drukte zijn in dorpen en steden. Men zou dan zonder de stem te hoeven verheffen over elk onderwerp kunnen praten. Men zou dan ook leuke paartjes kunnen zien die van dezelfde leeftijd zouden zijn. Zou dus veel voordelen hebben, maar als je dat niet wil, is het ook okee.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:16 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Joh, jij wilt iedereen die de wet overtreed opsluiten? Veel succes.
Ik vrees dat je dan ongelooflijk veel blauw op straat hebt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 07:44 schreef torentje het volgende:
[..]
Tja, er zou dan wel veel minder drukte zijn in dorpen en steden. Men zou dan zonder de stem te hoeven verheffen over elk onderwerp kunnen praten. Men zou dan ook leuke paartjes kunnen zien die van dezelfde leeftijd zouden zijn. Zou dus veel voordelen hebben, maar als je dat niet wil, is het ook okee.
Ja, want toerisme is exact hetzelfde als ergens asiel aanvragen...quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:53 schreef p078 het volgende:
[..]
Lijkt me prima om dit te regelen via de VN. Wel moeten dit wederzijds zijn. Dus geen westerse toeristen toelaten in Azie en Afrika.
Levenslang opsluiten voor elk vergrijp levert veel meer op, dan jij denkt, namelijk minder drukte in dorpen en steden en minder herrie van auto's en motoren.quote:Op vrijdag 6 november 2020 07:57 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Ik vrees dat je dan ongelooflijk veel blauw op straat hebt.
Maar goed, hoelang wil je dan iemand opsluiten voor het jatten van een fiets? Hoe effectief is het om iemand een paar dagen in te sluiten? Of wil je voor zoiets vergrijp iemand al levenslang geven?
Wat denk je dat opsluiten kost en de reclassering die je daarna moet doen.
Maar wel onvoorstelbaar hoge belastingenquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:24 schreef torentje het volgende:
[..]
Levenslang opsluiten voor elk vergrijp levert veel meer op, dan jij denkt, namelijk minder drukte in dorpen en steden en minder herrie van auto's en motoren.
Natuurlijk niet, want dan zouden er geen politici meer zijn om de belastinggelden te innen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:39 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Maar wel onvoorstelbaar hoge belastingen
Politici innen geen belasting, daar hebben we de Belastingdienst voor.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:58 schreef torentje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, want dan zouden er geen politici meer zijn om de belastinggelden te innen.
Hehehequote:Op vrijdag 6 november 2020 08:58 schreef torentje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, want dan zouden er geen politici meer zijn om de belastinggelden te innen.
Geld brengen, of geld halen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 07:59 schreef TyVole het volgende:
[..]
Ja, want toerisme is exact hetzelfde als ergens asiel aanvragen...
Mensen die zich na zo’n korte periode in ons land zo gedragen hebben geen rechten meer om hier te zijn. Maar daar gaan we geen discussie over voeren, we gaan het zien bij de verkiezingen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 07:57 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Maar goed, hoelang wil je dan iemand opsluiten voor het jatten van een fiets? Hoe effectief is het om iemand een paar dagen in te sluiten? Of wil je voor zoiets vergrijp iemand al levenslang geven?
En dan gelijk een mes tussen je ribben krijgen, lol.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:14 schreef speknek het volgende:
Het azc moet gewoon verplichten dat ze een bonnetje laten zien als ze spullen van meer dan 10 euro meenemen, lijkt me toch niet zo moeilijk.
Geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mensen die zich na zo’n korte periode in ons land zo gedragen hebben geen rechten meer om hier te zijn. Maar daar gaan we geen discussie over voeren, we gaan het zien bij de verkiezingen.
Mensen zijn het zat.
En wat heeft dat ons gebracht? De grootste partij geeft net aan een stap naar links te gaan doen...quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan gelijk een mes tussen je ribben krijgen, lol.
[..]
Geloof je het zelf?
Men gaat weer net zo hard op alle wegkijkers en ontkenners stemmen als dat ze al decennia doen.
Het heeft ons geen kut gebracht, maar toch gaat iedereen het doen omdat de gemiddelde persoon in Nederland achterlijk is.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En wat heeft dat ons gebracht? De grootste partij geeft net aan een stap naar links te gaan doen...
We zouden eigenlijk ook handen moeten gaan afhakken bij diefstal door asielzoekers. Koekje van eigen islamitisch deeg noemen we dat.quote:Op vrijdag 6 november 2020 07:57 schreef qajariaq het volgende:
[..]
De belastingdienst wordt volgens mij, door politici aangestuurd. Maar ik kan me ook vergissen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Politici innen geen belasting, daar hebben we de Belastingdienst voor.
Voor de lokale bevolking is het hetzelfde en brengt het veelal criminaliteit en vandalisme met zich mee. Zie Thailand als voorbeeld.quote:Op vrijdag 6 november 2020 07:59 schreef TyVole het volgende:
[..]
Ja, want toerisme is exact hetzelfde als ergens asiel aanvragen...
Die rechtsongelijkheid mag er best zijn. Als je hier je hand komt ophouden omdat je zogenaamd zielig bent mag er ook wat verwacht worden. Als je daar niet tegen kunt opzouten. Door een hoop veilige landen reizen om hier het handje op te houden en ook nog de crimineel uit te hangen. Schei toch uit. Keihard optreden tegen zoiets.quote:Op vrijdag 6 november 2020 03:18 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik vind het rechtsongelijkheid. Ik eis dat de knokploeg ook achter mijn junk aangaat …...
Maar als je in een welvarend land geboren bent en al je kansen zelf hebt verprutst dan is het minder erg als je gaat jatten?quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:50 schreef Bloemkool het volgende:
[..]
Die rechtsongelijkheid mag er best zijn. Als je hier je hand komt ophouden omdat je zogenaamd zielig bent mag er ook wat verwacht worden. Als je daar niet tegen kunt opzouten. Door een hoop veilige landen reizen om hier het handje op te houden en ook nog de crimineel uit te hangen. Schei toch uit. Keihard optreden tegen zoiets.
Ben je wel eens in Thailand geweest? Er wordt daar grof geld verdiend aan toerisme. Hoe verdienen wij grof geld aan asielzoekers dan? Afgezien van een paar advocaten en subsidieclubjes natuurlijk... Vragen toeristen daar uitkeringen aan en hebben ze recht op een woning en toeslagen?quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:05 schreef p078 het volgende:
[..]
Voor de lokale bevolking is het hetzelfde en brengt het veelal criminaliteit en vandalisme met zich mee. Zie Thailand als voorbeeld.
Blijkbaar wel. Als prutser in dit land krijg je geen voorrang op een huurhuis, 10k woonbudget of allemaal andere hulp die voor azc bewoners blijkbaar wel beschikbaar is. Dus ja als je die mensen een andere behandeling geeft dan zijn de verschillen er sowieso al.quote:Op vrijdag 6 november 2020 16:52 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Maar als je in een welvarend land geboren bent en al je kansen zelf hebt verprutst dan is het minder erg als je gaat jatten?
Ook als prutser krijg je gewoon bijstand, huursubsidie en zorgtoeslag. Waarschijnlijk ook nog een extra ondersteuning als je een huis krijg toegewezen of je wasmachine stuk gaat..quote:Op vrijdag 6 november 2020 17:43 schreef Bloemkool het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Als prutser in dit land krijg je geen voorrang op een huurhuis, 10k woonbudget of allemaal andere hulp die voor azc bewoners blijkbaar wel beschikbaar is. Dus ja als je die mensen een andere behandeling geeft dan zijn de verschillen er sowieso al.
Mooi toch. Dan nog heb ik geen zin om te blijven betalen voor geïmporteerde gelukszoekers die hier de boel komen verzieken.quote:Op vrijdag 6 november 2020 17:47 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Ook als prutser krijg je gewoon bijstand, huursubsidie en zorgtoeslag. Waarschijnlijk ook nog een extra ondersteuning als je een huis krijg toegewezen of je wasmachine stuk gaat..
Lol, toffe kerel die Omar.quote:
Maar wel voor geboren Nederlanders die er een zootje van maken dus.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:21 schreef Bloemkool het volgende:
[..]
Mooi toch. Dan nog heb ik geen zin om te blijven betalen voor geïmporteerde gelukszoekers die hier de boel komen verzieken.
Dan wordt het per saldo toch goedkoper. Dat probleem kan altijd daarna nog aangepakt worden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:42 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Maar wel voor geboren Nederlanders die er een zootje van maken dus.
Thailand is maar 1 voorbeeld, ook daar zijn veel problemen met westerse toeristen. In andere landen is het 1 en al probleem met Westerse toeristen. Nederland heeft niet grof geld verdiend aan gastarbeiders? Als er in Europa een stop wordt gezet op migratie vanuit Azie en Afrika dan moet dit wederzijds zijn.Dus geen Europese toeristen naar Azie en Afrika.quote:Op vrijdag 6 november 2020 17:16 schreef TyVole het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Thailand geweest? Er wordt daar grof geld verdiend aan toerisme. Hoe verdienen wij grof geld aan asielzoekers dan? Afgezien van een paar advocaten en subsidieclubjes natuurlijk... Vragen toeristen daar uitkeringen aan en hebben ze recht op een woning en toeslagen?
Deze vergelijking is zo dom dat ik me afvraag of hij niet sarcastisch bedoeld is.
Nederlandse toeristen richten in niet-westerse landen ook politieke partijen op?quote:Op maandag 16 november 2020 22:06 schreef p078 het volgende:
[..]
Thailand is maar 1 voorbeeld, ook daar zijn veel problemen met westerse toeristen. In andere landen is het 1 en al probleem met Westerse toeristen. Nederland heeft niet grof geld verdiend aan gastarbeiders? Als er in Europa een stop wordt gezet op migratie vanuit Azie en Afrika dan moet dit wederzijds zijn.Dus geen Europese toeristen naar Azie en Afrika.
Prima. Jammer voor de tokkies die all in op vakantie willen, en de meisjes die zichzelf gaan zoeken en met een olifant op de foto willen.quote:Op maandag 16 november 2020 22:06 schreef p078 het volgende:
[..]
Thailand is maar 1 voorbeeld, ook daar zijn veel problemen met westerse toeristen. In andere landen is het 1 en al probleem met Westerse toeristen. Nederland heeft niet grof geld verdiend aan gastarbeiders? Als er in Europa een stop wordt gezet op migratie vanuit Azie en Afrika dan moet dit wederzijds zijn.Dus geen Europese toeristen naar Azie en Afrika.
De situatie in die regio is bizar. Maarheeze ligt ook in die regio. Dit is niet een probleem van een fiets die gestolen is. Maar de overlast is enorm.quote:Op vrijdag 6 november 2020 03:11 schreef LangeTabbetje het volgende:
Waarom enkel een knokploeg als mijn fiets gejat wordt door een asielzoeker ? Afgezien van de vraag hoe je dat weet of kan zien..… waarom geen knokploeg als mjn fiets gejat wordt door een junk ? Dat is minder erg of zo ?
Want toeristen blijven daar wonen op kosten van de staat? Wat een bizarre vergelijking zeg, haha.quote:Op maandag 16 november 2020 22:06 schreef p078 het volgende:
[..]
Een advocaat die oproept tot geweld. Die ziet handel.quote:
Tegen een torenhoge premie. Los daarvan voor eigen rechter spelen daar ben ik nooit een voorstander van.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:45 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
gewoon je fiets verzekeren tegen diefstal
torenhoog? minder dan een tientje per maandquote:Op dinsdag 17 november 2020 09:00 schreef Megumi het volgende:
[..]
Tegen een torenhoge premie. Los daarvan voor eigen rechter spelen daar ben ik nooit een voorstander van.
120 Euro per jaar om iets te verzekeren wat nog geen duizend euro kost. Maar ja, die premie moet wel zo absurd hoog zijn als mensen bewust hun fiets laten jatten na een paar jaar.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:45 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
torenhoog? minder dan een tientje per maand
en als ie bijna stuk is, zet je hem ergens op slot waar ie makkelijk gestolen kan worden en krijg je gewoon het bedrag voor een nieuwe![]()
is geen fraude dat ie promoot, als de fiets daadwerkelijk gestolen wordtquote:Op dinsdag 17 november 2020 17:11 schreef qajariaq het volgende:
[..]
120 Euro per jaar om iets te verzekeren wat nog geen duizend euro kost. Maar ja, die premie moet wel zo absurd hoog zijn als mensen bewust hun fiets laten jatten na een paar jaar.
Je weet dat je hier fraude zit te promoten?
probeer datgene wat 1000 euro maar te leasen, kijk wat je ervoor kwijt bent.quote:Op dinsdag 17 november 2020 17:11 schreef qajariaq het volgende:
[..]
120 Euro per jaar om iets te verzekeren wat nog geen duizend euro kost. Maar ja, die premie moet wel zo absurd hoog zijn als mensen bewust hun fiets laten jatten na een paar jaar.
Je weet dat je hier fraude zit te promoten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |