quote:
Wat ik ook al tegen een vriend zei: Wat is slechter voor de VS? Nog 4 jaar Trump (er vanuit gaande dat hij op dezelfde manier doorgaat) met al z’n fouten, of 4 jaar (als hij het overleefd) een man waarvan er op z’n minst pedo verdenkingen zijn? Denk dat het beide weinig uitmaakt. Trump is een bekende factor & pedo-verdenkingen in de top zijn al jaren de normquote:Op woensdag 4 november 2020 02:36 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Das het probleem van de Amerikanen tho
Voor ons is het alsnog entertainment
Trump mag dan een gek zijn, zoveel verandert hij niet dus al die doemverhalen zijn overdreven imo
STOP DE PERSENquote:Op woensdag 4 november 2020 02:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik steun Biden en volg eigenlijk nooit de Amerikaanse politiek
20k in de min nog... Komt helemaal goedquote:Op woensdag 4 november 2020 02:38 schreef synsysterstylo het volgende:
Duurt lang voordat texas rood wordt
Dat is platteland tegen Chicago(en randsteden) en East St.Louis met veel meer mensenquote:Op woensdag 4 november 2020 02:36 schreef Viesdik het volgende:
890k votes voor Trump en 597k voor Biden
Terwijl Biden toch gewonnen heeft in Illenois.
Wtf??
Komt bij dat deze verkiezing ook totaal niet interessant is voor ons als Nederlanders. Dus ja begrijp die emotionele reacties van de experts niet zo.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het grote verschil van de users die Biden hier steunen is dat ze echt 24/7 Amerikaanse politiek volgen. Wint trump? ga er maar van uit dat ze moeilijk ervan kunnen slapen en zelfs emotioneel kunnen breken.
De Trump-supporters nemen het maar als een korreltje zout en vinden het maar leuk en zien het meer als entertainment. Zijn nauwlijks bezig met politiek en volgen het niet zo die-hard als de users die Biden steunen.
Dit is alleen een weerspiegeling van FOK!
Nee, de Trumps staan geregistreerd in Florida.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:38 schreef MakkieR het volgende:
Kun je als Amerikaan eigenlijk overal stemmen? dus in een Swingstate om de uitslag te beīnvloeden? ik vraag dit omdat het me opviel dat Melania Trum in Florida stemt terwijl ze in washington woont of in New York ( trump tower )
Er is nog niks geteld.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:38 schreef synsysterstylo het volgende:
Duurt lang voordat texas rood wordt
Dit dus. eensquote:Op woensdag 4 november 2020 02:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Komt bij dat deze verkiezing ook totaal niet interessant is voor ons als Nederlanders. Dus ja begrijp die emotionele reacties van de experts niet zo.
Kun je dan als Amerikaan overal registreren?quote:Op woensdag 4 november 2020 02:39 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, de Trumps staan geregistreerd in Florida.
Top man, nog vier jaar iemand die roept dat climate change een hoax is.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Komt bij dat deze verkiezing ook totaal niet interessant is voor ons als Nederlanders. Dus ja begrijp die emotionele reacties van de experts niet zo.
en iedereen maar zeiken over kiesmannenquote:Op woensdag 4 november 2020 02:39 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dat is platteland tegen Chicago(en randsteden) en East St.Louis met veel meer mensen
swinguserquote:Op woensdag 4 november 2020 02:40 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
2 uur geleden had ik Biden gezegd, nu neig ik naar Trump.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |