abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 6 november 2020 @ 11:56:57 #201
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_196094390
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 11:27 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Best raar niet dat 90% van de media Anti trump is en dat hij nog steeds zoveel stemmen weet te bemachtigen? Denk dat het grotendeel wel wakker is of begint te worden.
Zo wakker dat bij demonstraties "stop the count" en "count the vote" beide gebruikt worden?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_196094392
twitter


oops
pi_196094520
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 11:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zo wakker dat bij demonstraties "stop the count" en "count the vote" beide gebruikt worden?
Wat heeft dat met mijn comment te maken?
  Beste debater 2022 vrijdag 6 november 2020 @ 12:22:06 #205
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196094881
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 12:04 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Wat heeft dat met mijn comment te maken?
Je comment is wensdenken in optima forma zonder enige geldige onderbouwing. 'De media', '90%', 'Anti-Trump'.... leuke bumperstickers, doen we verder niets mee.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 6 november 2020 @ 12:33:54 #206
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196095077
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 11:18 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Als 90% van de media constant negatieve berichtgeving over Trump geven, dan is dat niet raar dat mensen daar in geloven. Sinds dag 1 wordt er gepraat over russian collusion wat uiteindelijk bs blijkt te zijn. Daar hoor je de media dan niet over. In Amerika lijken ze het te zien hoe ze geprogrammeerd worden. Zie mijn filmpje die ik eerder poste. Mooi voorbeeld hiervan. Zij bepalen voor je hoe je over bepaalde dingen moet denken.
Dat is wel duidelijk alle neuzen dezelfde kant op ook als het leugens zijn :N
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196095094
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 12:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Je comment is wensdenken in optima forma zonder enige geldige onderbouwing. 'De media', '90%', 'Anti-Trump'.... leuke bumperstickers, doen we verder niets mee.
Ik begrijp werkelijk niet dat er nog steeds mensen zijn die het niet willen zien dat de media anti trump is. Dat zou toch overduidelijk moeten zijn nadat trump in 2016 gewonnen had. Ging niet anders over trump en russian collusion.
pi_196095123
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 12:35 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik begrijp werkelijk niet dat er nog steeds mensen zijn die het niet willen zien dat de media anti trump is. Dat zou toch overduidelijk moeten zijn nadat trump in 2016 gewonnen had. Ging niet anders over trump en russian collusion.
Tja, dat was nou eenmaal actueel toen. Je kan het de "media" niet kwalijk nemen dat ze er dan over berichten natuurlijk.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 6 november 2020 @ 12:37:01 #209
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196095130
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 12:35 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik begrijp werkelijk niet dat er nog steeds mensen zijn die het niet willen zien dat de media anti trump is. Dat zou toch overduidelijk moeten zijn nadat trump in 2016 gewonnen had. Ging niet anders over trump en russian collusion.
Die niet alleen twitter en facebook enz ook :N het neemt echt achterlijke vormen aan de controle van de informatiestroom om de massa te kunnen beinvloeden .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196095265
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 november 2020 12:36 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Tja, dat was nou eenmaal actueel toen. Je kan het de "media" niet kwalijk nemen dat ze er dan over berichten natuurlijk.

Kom op zeg. Zie je het echt niet of wil je het niet zien?
pi_196095335
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 12:37 schreef Summers het volgende:

[..]

Die niet alleen twitter en facebook enz ook :N het neemt echt achterlijke vormen aan de controle van de informatiestroom om de massa te kunnen beinvloeden .
Ja en het gaat alleen maar zieker worden. Straks met AI is zelfs gebruik maken van FOK niet meer te doen. Enige oplossing is jouw abo van je internet provider opzeggen en de natuur in gaan.
pi_196095362
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 12:44 schreef Sponsje88 het volgende:
Sinclair's Soldiers in Trump's War on Media
gewoon een script. niet verwonderlijk aangezien alle stations in handen zijn van 6 bedrijven.
  vrijdag 6 november 2020 @ 12:54:37 #213
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196095394
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 12:44 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]


Kom op zeg. Zie je het echt niet of wil je het niet zien?
Maar, to be clear...
Heb je zijn twitter gelezen en zijn uitspraken gezien?
Bedoel dat de media dat op de hak neemt komt door zichzelf hoor..
Hij is de gene die het zegt en doet.. daar smult de media van.. :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196095640
Dit kanaal verzamelt alle getuigenissen, video's, mediaberichten etc. mbt misstanden die zijn aangekaart rondom de verkiezingen.

https://www.youtube.com/p(...)SK-8-QQWFXgy7BHcBtmK

Er is in meerdere staten opdracht gegeven door de autoriteiten om postkantoren te controleren en ondervragen.
pi_196095648
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 12:54 schreef theguyver het volgende:

[..]

Maar, to be clear...
Heb je zijn twitter gelezen en zijn uitspraken gezien?
Bedoel dat de media dat op de hak neemt komt door zichzelf hoor..
Hij is de gene die het zegt en doet.. daar smult de media van.. :D
Het enige wat ik zeg is dat 90% van de media anti trump is en dat trump desalniettemin ~50% stemmen heeft weten te bemachtigen. Dat wil zeggen dat een groot deel van de bevolking de media niet meer geloofd.

En het is niet alleen zichtbaar met trump. Er zijn zat voorbeelden te noemen waarin de media glashard aan het liegen is. Wat ook vaak gedaan wordt is iemand zwart maken in een artikel... Dat op de voorpagina zetten... En dan een paar maanden, als er een aanklacht ingediend is, de boel intrekken of aanpassen. Gevolg hiervan is is dat het negatieve verhaal in het bewustzijn geplaatst is en de intrekking vaak niet zichtbaar is.

Zo worden meningen geschapen. Project Veritas heeft een mooie wall of shame gemaakt met alle "retractions".
  vrijdag 6 november 2020 @ 13:17:02 #216
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196095817
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 13:08 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Het enige wat ik zeg is dat 90% van de media anti trump is en dat trump desalniettemin ~50% stemmen heeft weten te bemachtigen. Dat wil zeggen dat een groot deel van de bevolking de media niet meer geloofd.

En het is niet alleen zichtbaar met trump. Er zijn zat voorbeelden te noemen waarin de media glashard aan het liegen is. Wat ook vaak gedaan wordt is iemand zwart maken in een artikel... Dat op de voorpagina zetten... En dan een paar maanden, als er een aanklacht ingediend is, de boel intrekken of aanpassen. Gevolg hiervan is is dat het negatieve verhaal in het bewustzijn geplaatst is en de intrekking vaak niet zichtbaar is.

Zo worden meningen geschapen. Project Veritas heeft een mooie wall of shame gemaakt met alle "retractions".
De Media die zijn kop zo'n beetje 24 uitzend en daardoor volgers heeft?

weet je nog toen Balkenede op zijn muil ging toen hij op een skateboard probeerde te staan.
Dat filmpje werd wel honderden keren op tv gegooid binnen en buitenland.
Nou... doe dat met trump en dan om de dag zo'n faalhaas actie.. en weet je ik kijk geen Amerikaanse media..
ik kijk überhaupt geen tv, en ik zie toch geregeld een pannenkoek bericht van Trump voorbij komen.. en dan word er niet eens commentaar over geleverd.. ik luister gewoon naar wat hij zegt.

en in de VS is het simpel, je hebt republikeinen en democraten dus dat is altijd zo'n beetje 50/50 en elkaar zwart maken, dus is niet gek dat mensen op hem stemmen ,hij heeft een grote bek.. thats it.
Hij won van Hillary omdat, nja just face it.. ook een waardeloze trien.. Persoonlijk had ik liever Bernie Sanders gezien toen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196095902
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 13:17 schreef theguyver het volgende:

[..]

De Media die zijn kop zo'n beetje 24 uitzend en daardoor volgers heeft?

weet je nog toen Balkenede op zijn muil ging toen hij op een skateboard probeerde te staan.
Dat filmpje werd wel honderden keren op tv gegooid binnen en buitenland.
Nou... doe dat met trump en dan om de dag zo'n faalhaas actie.. en weet je ik kijk geen Amerikaanse media..
ik kijk überhaupt geen tv, en ik zie toch geregeld een pannenkoek bericht van Trump voorbij komen.. en dan word er niet eens commentaar over geleverd.. ik luister gewoon naar wat hij zegt.

en in de VS is het simpel, je hebt republikeinen en democraten dus dat is altijd zo'n beetje 50/50 en elkaar zwart maken, dus is niet gek dat mensen op hem stemmen ,hij heeft een grote bek.. thats it.
Hij won van Hillary omdat, nja just face it.. ook een waardeloze trien.. Persoonlijk had ik liever Bernie Sanders gezien toen.
In dat opzicht heeft Amerika sowieso geen hele sterke recente historie van goede presidenten. Als is de term goed in deze discutabel.
pi_196096092
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 13:17 schreef theguyver het volgende:
Hij won van Hillary omdat, nja just face it.. ook een waardeloze trien.. Persoonlijk had ik liever Bernie Sanders gezien toen.
Niet door de wikileaks?
  vrijdag 6 november 2020 @ 13:32:24 #220
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196096118

Trump maakt zichzelf belachelijk, Biden nog altijd op koers
valt fok! ook onder mainstream?
Danny ook een Biden fan?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 6 november 2020 @ 13:34:07 #221
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196096153
quote:
Het kamp democraten was toen heel erg verdeeld, en ook Hilary kwam heel veel negatief in de media ook puur door zichzelf ..
Trump won ook maar nipt door meer kiesmannen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196096253
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 13:34 schreef theguyver het volgende:

[..]

Het kamp democraten was toen heel erg verdeeld, en ook Hilary kwam heel veel negatief in de media ook puur door zichzelf ..
Trump won ook maar nipt door meer kiesmannen.
Denk meer dat dat komt door de corruptie aan de kant van Hillary. Daarnaast heb ik meer beeldmateriaal gezien van Biden met bizarre shit, dan over Hillary. Maar dat zal wel aan mij liggen. :@
  vrijdag 6 november 2020 @ 13:41:25 #223
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196096268
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 13:40 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Denk meer dat dat komt door de corruptie aan de kant van Hillary. Daarnaast heb ik meer beeldmateriaal gezien van Biden met bizarre shit, dan over Hillary. Maar dat zal wel aan mij liggen. :@
Dat kan, er word over en weer modder gegooid he.
En het is maar net hoeveel je mee krijgt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196096340
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 13:41 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat kan, er word over en weer modder gegooid he.
En het is maar net hoeveel je mee krijgt.
Ik doel dan meer op uitspraken die zijn gedaan. Dat is niet eens modder gooien. In de afgelopen dagen heb ik Biden horen vertellen dat hij een keukentafel is... Dat hij voor sanate gaat... Hij iemand aanspreekt met de naam van zijn dode zoon of dochter...

En dan spreek ik niet eens over die tig filmpjes waarin hij kinderen besnuffeld.

Edit- gevonden:


Bonus:


[ Bericht 56% gewijzigd door Sponsje88 op 06-11-2020 14:00:35 ]
  vrijdag 6 november 2020 @ 14:05:47 #225
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196096699
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 13:45 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik doel dan meer op uitspraken die zijn gedaan. Dat is niet eens modder gooien. In de afgelopen dagen heb ik Biden horen vertellen dat hij een keukentafel is... Dat hij voor sanate gaat... Hij iemand aanspreekt met de naam van zijn dode zoon of dochter...

En dan spreek ik niet eens over die tig filmpjes waarin hij kinderen besnuffeld.
Ja rare actie...

Maar heeft ie ze verder iets aangedaan geslagen verkracht..onzedelijk betast?

En even voor de duidelijkheid.. Iets wat ik al eerder heb gezegd en ik herhaal het nogmaals voor zo'n groot land en dit is het BESTE wat men naar voren kan schuiven als president.. dan is het wel erg droevig..
Als Nederlander kan ik gelukkig wel zeggen... Not my President..
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')