Keep on dreaming.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:56 schreef Summers het volgende:
[..]
Yep heel wat mensen staan op camera die ondervraagt kunnen worden
Weer ballots gevonden https://twitter.com/i/status/1324607216545136640
https://twitter.com/i/status/1324561809274265601
worden die nu bij trump opgeteld of wat gebeurt hiermee?quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:56 schreef Summers het volgende:
[..]
Yep heel wat mensen staan op camera die ondervraagt kunnen worden
Weer ballots gevonden https://twitter.com/i/status/1324607216545136640
Ballotworker filling out ballots
https://twitter.com/i/status/1324561809274265601
quote:Op vrijdag 6 november 2020 11:00 schreef illusions het volgende:
[..]
Keep on dreaming.
Wat een genot dit.
Of van creepy Joe volgelingenquote:Op vrijdag 6 november 2020 11:04 schreef illusions het volgende:
[..]
Leuk die laatste stuiptrekkingen van Drumpf en volgelingen.
Wat als zijn kritiek valide is. Dan is het geen stampvoeten, maar gewoon een serieuze kwestie benoemen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:28 schreef illusions het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik vind het ook heerlijk om Trump stampvoetend zich als een idioot te zien gedragen, wetende dat hij toch gaat verliezen.
Dan kan ie alsnog als een idioot schoppen en krijsen medunkt, maar je hebt zijn speeches gezien en uitspraken gevolgd? Het is echt gebaseerd op HELEMAAL niks. Gewoon niet eens benoemen waarom het fraude zou zijn, niet met bewijs komen, niks.. Beetje schreeuwen dat ie ALLE staten gaat aanklagen waar Biden uit is gekomen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 11:07 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Wat als zijn kritiek valide is. Dan is het geen stampvoeten, maar gewoon een serieuze kwestie benoemen.
Nee ik heb die indruk helemaal niet.quote:Op vrijdag 6 november 2020 11:10 schreef illusions het volgende:
[..]
Dan kan ie alsnog als een idioot schoppen en krijsen medunkt, maar je hebt zijn speeches gezien en uitspraken gevolgd? Het is echt gebaseerd op HELEMAAL niks. Gewoon niet eens benoemen waarom het fraude zou zijn, niet met bewijs komen, niks.. Beetje schreeuwen dat ie ALLE staten gaat aanklagen waar Biden uit is gekomen.
Enorm kansloze vertoning, nog nooit zo'n enorm zielig staatshoofd gezien.
grappig..quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:55 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Denk dat ze wel integriteit hebben als er zichtbaar aangetoond word dat ze vals spelen. Tuurlijk zullen er mensen op democraten stemmen, maar dat zal niet de meerderheid zijn.
Je vindt het raar dat als Trump wekenlang iedereen oproept niet per post te stemmen, dat de mail-in ballots voor Biden zijn?quote:Op vrijdag 6 november 2020 11:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Nee ik heb die indruk helemaal niet.
Het is niet gebaseerd op niks, in het verleden is er al gefraudeerd met verzonden biljetten en het barst ondertussen van de anekdotes, video's, onregelmatigheden en statistieken die reden geven om zeer sceptisch te zijn.
Er is al toegegeven dat er 'per ongeluk' een nul is toegevoegd in een vd staten: 130.000 ipv 13.000 voor Biden. Foutje? Misschien. Misschien ook niet.
Dat is het punt niet. Het punt is dat er gemakkelijk mee gefraudeerd kan worden, zoals in het verleden al is gebleken. En als er sprake is van fraude, moet dat worden onderzocht.quote:Op vrijdag 6 november 2020 11:15 schreef illusions het volgende:
[..]
Je vindt het raar dat als Trump wekenlang iedereen oproept niet per post te stemmen, dat de mail-in ballots voor Biden zijn?
quote:Brandon Wilson, 27, of Buffalo, NY, was arrested and charged by criminal complaint with delay or destruction of mail. The charge carries a maximum penalty of five years in prison and a $250,000 fine.
“This Office is committed not only to ensuring the integrity of the mails but also of individuals’ rights to vote in a free and fair election,” stated U.S. Attorney James Kennedy. “The criminal conduct with which this defendant is alleged to have engaged, undermined both of those interests.”
en? het gaat toch om de mensen in de vs.quote:Op vrijdag 6 november 2020 11:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
grappig..
want als ik buiten de VS zou gaan peilen komen bijna altijd de democraten als winnaar uit de bus.
afgelopen jaar hebben ze ook weer opinie peiling gedaan in Nederland wie op biden en wie op trump zou stemmen.
en dat gaf een duidelijk beeld weer 70% voor Biden en maar 30% voor Trump.
als er een betere kandidaat vanuit de democratische kant was geweest had ik zelfs nog verwacht dat de democraten nog meer stemmen hadden.
https://eenvandaag.avrotr(...)maar-grootste-groep/
Als er sprake van fraude is moet dat inderdaad worden onderzocht, maar in het verleden is er nauwelijks aantoonbare fraude met mail-in ballots geweest. Letterlijk een handjevol.quote:Op vrijdag 6 november 2020 11:16 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Het punt is dat er gemakkelijk mee gefraudeerd kan worden, zoals in het verleden al is gebleken. En als er sprake is van fraude, moet dat worden onderzocht.
Maar Trump probeerde dat zelf 8 jaar bij Obamaquote:Op vrijdag 6 november 2020 11:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Nee ik heb die indruk helemaal niet.
Het is niet gebaseerd op niks, in het verleden is er al gefraudeerd met verzonden biljetten en het barst ondertussen van de anekdotes, video's, onregelmatigheden en statistieken die reden geven om zeer sceptisch te zijn.
Er is al toegegeven dat er 'per ongeluk' een nul is toegevoegd in een vd staten: 130.000 ipv 13.000 voor Biden. Foutje? Misschien. Misschien ook niet.
Weet je wie er stampvoetten? De democraten vier jaar geleden die meer dan een jaar lang hebben geprobeerd om hem af te zetten en over Russische inmenging mekkerden.
Het is zo schijnheilig allemaal.
Lame stream media die teveel mensen nog gelovenquote:Op vrijdag 6 november 2020 11:17 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
en? het gaat toch om de mensen in de vs.
Als 90% van de media constant negatieve berichtgeving over Trump geven, dan is dat niet raar dat mensen daar in geloven. Sinds dag 1 wordt er gepraat over russian collusion wat uiteindelijk bs blijkt te zijn. Daar hoor je de media dan niet over. In Amerika lijken ze het te zien hoe ze geprogrammeerd worden. Zie mijn filmpje die ik eerder poste. Mooi voorbeeld hiervan. Zij bepalen voor je hoe je over bepaalde dingen moet denken.quote:Op vrijdag 6 november 2020 11:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
grappig..
want als ik buiten de VS zou gaan peilen komen bijna altijd de democraten als winnaar uit de bus.
afgelopen jaar hebben ze ook weer opinie peiling gedaan in Nederland wie op biden en wie op trump zou stemmen.
en dat gaf een duidelijk beeld weer 70% voor Biden en maar 30% voor Trump.
als er een betere kandidaat vanuit de democratische kant was geweest had ik zelfs nog verwacht dat de democraten nog meer stemmen hadden.
https://eenvandaag.avrotr(...)maar-grootste-groep/
Jij gelooft letterlijk alles.quote:Op vrijdag 6 november 2020 11:18 schreef Summers het volgende:
[..]
Lame stream media de teveel mensen nog geloven
Jij gelooft nog steeds in de russian collusion?quote:Op vrijdag 6 november 2020 11:19 schreef illusions het volgende:
[..]
Jij gelooft letterlijk alles.Zelfs XanderNieuws enzo.
Zou dus maar even uitkijken wie je lame noemt.
Daarom, het is allemaal corruptie. Ik ben geen Trump-aanhanger, zoals ik meerdere keren in topics duidelijk heb aangegeven, maar ik houd niet van dat schijnheilige gedoe, iemand wegzetten als stampvoeten terwijl er een valide probleem is. Dat is gewoon smerig.quote:Op vrijdag 6 november 2020 11:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Maar Trump probeerde dat zelf 8 jaar bij Obama![]()
Niet de republikeinen TRUMP zelf..
Hele gedoe is gewoon grappig want merk dat veelal BNW en de (complot aanhangers) als republikein uit de bus komt..
En het modder gesmijt is zelfs hier gaande niet alleen in de VS en heb zo het idee dat alleen in de VS ze er zo'n circus van maken![]()
Nooit in verdiept en snap niet waar je dat vandaan haalt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 11:21 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Jij gelooft nog steeds in de russian collusion?
Gister zei iemand tegen me dat ik minstens 1 keer per dag het Nos journaal moest kijken voor objectief en onafhamkelijk nieuwsquote:Op vrijdag 6 november 2020 11:19 schreef illusions het volgende:
[..]
Jij gelooft letterlijk alles.Zelfs XanderNieuws enzo.
Zou dus maar even uitkijken wie je lame noemt.
Oh, dat is het ook.quote:Op vrijdag 6 november 2020 11:23 schreef Summers het volgende:
[..]
Gister zei iemand tegen me dat ik minstens 1 keer per dag het Nos journaal moest kijken voor objectief en onafhamkelijk nieuwsDat is gewoon zielig .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |