quote:Op woensdag 4 november 2020 00:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Deze sc is voor maanvis de braat mikeytt en paul zodat ze dts niet meer moeten verkloten als ze weer eens aandacht nodig hebben.
Zitten weer heel wat biertjes in jaquote:
Dts zou maar je leven zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zitten weer heel wat biertjes in ja
Is ook een hele zielige nietszeggende interesseloze knul verderquote:
Geloof ik gelijk. Al geniet ik wel altijd van zijn meltdowns.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook een hele zielige nietszeggende interesseloze knul verder
Ik drink helemaal nietquote:Op woensdag 4 november 2020 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zitten weer heel wat biertjes in ja
Als je zulke meltdowns hebt, om praktisch helemaal geen reden, en je bent nuchter zou ik me toch echt even laten nakijkenquote:
Nee jij bent lekker elke user die afwijkt de grond in trappen terwijl je zelf autist bent die als enige trots in zijn leven heeft dat hij uit de wajong is geraakt.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je zulke meltdowns hebt, om praktisch helemaal geen reden, en je bent nuchter zou ik me toch echt even laten nakijken
Ik heb geen autisme sukkeltje.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee jij bent lekker elke user die afwijkt de grond in trappen terwijl je zelf autist bent die als enige trots in zijn leven heeft dat hij uit de wajong is geraakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |