JA IK MOET 3 SITES PLUS CNN IN DE GATEN HOUDEN HEB HET DRUK AWIFNEOIGNVquote:
Bedankt, top van jequote:Op woensdag 4 november 2020 10:52 schreef Fugue het volgende:
[..]
JA IK MOET 3 SITES PLUS CNN IN DE GATEN HOUDEN HEB HET DRUK AWIFNEOIGNV
AVK / [3 NOV] Algemeen USA verkiezingen #12 BidenGod
Nachtzuster geweest? Beetje met patienten sjansen en ondertussen verkiezingen volgen?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:54 schreef Fugue het volgende:
[..]
Sorry beetje lichtgeraakt ik moet nog slapen
Meen je nietquote:Op woensdag 4 november 2020 10:54 schreef Fugue het volgende:
[..]
Sorry beetje lichtgeraakt ik moet nog slapen
Wat heb je liever, wakker worden en weten dat Trump heeft gewonnen of een slugfest als dit wat nog maanden aan kan houden.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:00 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja wilde niet zo'n nachtmerrie meemaken als in 2016
Heeeey hallo welkom in deze scquote:
simpquote:Op woensdag 4 november 2020 17:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heeeey hallo welkom in deze sc
Nicequote:Op woensdag 4 november 2020 18:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat vind je van deze lederjacke
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi clean, geen onnodige poespas. Ik zeg doenquote:Op woensdag 4 november 2020 18:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat vind je van deze lederjacke
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
odverdomme is ie uitverkochtquote:Op woensdag 4 november 2020 18:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mooi clean, geen onnodige poespas. Ik zeg doen
Hm mwah mwah. Vind ik toch aanzienlijk minder dan zwart manquote:Op woensdag 4 november 2020 18:34 schreef Dimachaerus het volgende:
g
[..]
odverdomme is ie uitverkocht
ze hebben hem wel in midnight blue
Grappig, normaal vind jij zwart aanzienlijk minder.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hm mwah mwah. Vind ik toch aanzienlijk minder dan zwart man
Heel leuk.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Grappig, normaal vind jij zwart aanzienlijk minder.
whahahquote:Op woensdag 4 november 2020 19:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Grappig, normaal vind jij zwart aanzienlijk minder.
zo'n zwarte vagina met roze binnenband moet je toch helemaal niks van hebben johquote:Op woensdag 4 november 2020 20:01 schreef doggy112 het volgende:
lisette wellens Is een knappe zwarte vrouw
5 GRAM???? Hahaaaaatjesquote:
Doe ik niet meer aan sorryquote:
Een vagina is een vaginaquote:Op woensdag 4 november 2020 20:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zo'n zwarte vagina met roze binnenband moet je toch helemaal niks van hebben joh
Een zwarte vrouw op witte lakens is best geil hoorquote:Op woensdag 4 november 2020 20:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zo'n zwarte vagina met roze binnenband moet je toch helemaal niks van hebben joh
Ik vind dat juist wel wat hebbenquote:Op woensdag 4 november 2020 20:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 november 2020 20:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Halloquote:Op donderdag 5 november 2020 06:12 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]de enige 'binnenband' die jij in jouw leven hebt mogen aanschouwen is er één van siliconen.
Dank u dank u.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heeeey hallo welkom in deze sc
Wist niet dat ik zwart was.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik vind dat juist wel wat hebben
@:azula
coronaquote:Op donderdag 5 november 2020 08:22 schreef Azula het volgende:
Jesus. Heb 13,5 uur geslapen en alweer klaar om naar bed te gaan.
ripjesquote:Op donderdag 5 november 2020 08:38 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja samen met de 39,7 graden koorts gisteren zou best kunnen
Waar gaat dit overquote:Op donderdag 5 november 2020 08:47 schreef Chia het volgende:
Fugue post hier weer en keer en wie is er weer als de kippen bij? Valt totaal niet op hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |