Die kan er toch geen kut van.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:04 schreef tja77 het volgende:
Naaistreek voor Stoffeltje, reserverijder heeft dus werkelijk geen ene fuck betekenis meer.
Hoe durft een rookie verslagen te worden door een tweevoudig wereldkampioenquote:
Heeft 2 jaar gehad om zich te bewijzen. Verslagen worden door Alonso is geen schande natuurlijk, maar het gaat ook om de manier waarop. Daarnaast hebben ze bewust bij mclaren gekozen voor Norris en van buiten Sainz en Ricciardo. Dat doen ze natuurlijk ook niet zomaar als ze informatie over Stoffel hebben.quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe durft een rookie verslagen te worden door een tweevoudig wereldkampioen
Wat een onzin. Imho beter dan een flink aantal van de huidige coureurs. Had alleen de pech het tegen Alonso op te moeten nemen in een bagger McLaren.quote:
Noem er eens wat dan, want ik heb Stoffel niet echt bijzonder gevonden.quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wat een onzin. Imho beter dan een flink aantal van de huidige coureurs.
Mja, dat hij in die knakenbak niks kon laten zien kan ik hem echt niet kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:22 schreef opreis het volgende:
[..]
Heeft 2 jaar gehad om zich te bewijzen. Verslagen worden door Alonso is geen schande natuurlijk, maar het gaat ook om de manier waarop. Daarnaast hebben ze bewust bij mclaren gekozen voor Norris en van buiten Sainz en Ricciardo. Dat doen ze natuurlijk ook niet zomaar als ze informatie over Stoffel hebben.
Ik dus welquote:Op vrijdag 4 december 2020 11:59 schreef daNpy het volgende:
[..]
Noem er eens wat dan, want ik heb Stoffel niet echt bijzonder gevonden.
Dat hij in een kut auto zat hielp natuurlijk niet mee, maar beter dan een Grosjean/Magnussen (veldvulling) vind ik hem niet.
Knakenbak is altijd relatief natuurlijk. En Mclaren ziet veel meer dan "de fans". Als zij in hun data zien dat Stoffel vaak tienden laat liggen, en dat Button, Alonso, Sainz, Norris en Ricciardo dat minder vaak doen, ongeacht het materiaal/de situatie, dan is het jammer voor Stoffel zijn fans dat hij in een "knakenbak" rijdt. De keuze om niet met hem verder te gaan is dan evengoed gerechtvaardigd. Helemaal bij een team als Mclaren dat de luxe heeft om coureurs op kwaliteiten te selecteren in plaats van geld.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja, dat hij in die knakenbak niks kon laten zien kan ik hem echt niet kwalijk nemen.
http://autosport.nl/klass(...)oor-dakar-en-le-mansquote:Op vrijdag 4 december 2020 09:53 schreef Zorro het volgende:
Er komt weer geld vrij bij de autofabrikanten voor de F1
https://www.ad.nl/auto/au(...)-formule-e~acbf4e4a/
Het zal een aardige knul zijn maar heeft werkelijk niks laten zien waarom ie in de F1 thuis hoort. Rijdt precies zoals ie overkomt in interviews. Als een verlegen Belg.quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wat een onzin. Imho beter dan een flink aantal van de huidige coureurs. Had alleen de pech het tegen Alonso op te moeten nemen in een bagger McLaren.
quote:Op zondag 6 december 2020 14:03 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Mijn voorspelling voor vandaag.
1.Max
2.Bottas
3.Russel
En Leclerc in de grindbak.
En waarom zetten jullie dit in het algemene F1-topic ipv in het topic van de race?quote:Op zondag 6 december 2020 14:04 schreef Newone82 het volgende:
Voorspelling vandaag:
1 Bottas
2 Max
3 Russell
4 Ricciardo
5 Perez
6 Leclerc
Weet ik zelf eigelijk ook niet.quote:Op zondag 6 december 2020 15:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
En waarom zetten jullie dit in het algemene F1-topic ipv in het topic van de race?
Hij ging ook vrij uit, zelfs mijn blinde buurman kon dat nog zien.quote:Op zondag 6 december 2020 18:18 schreef RamboDirk het volgende:
Die Olav doet net alsof Max vrijuit gaat
Remmen, ongeluk voorbij laten gaan en verder was ook een optie.quote:Op zondag 6 december 2020 18:22 schreef Also-von-Oder het volgende:
[..]
Hij ging ook vrij uit, zelfs mijn blinde buurman kon dat nog zien.
Max kon geen kant uit. Leclerc tikte peres aanquote:Op zondag 6 december 2020 18:18 schreef RamboDirk het volgende:
Sorry, ik wist niet dat verstappen met een wagen zonder remmen rijdtquote:Op zondag 6 december 2020 18:26 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Max kon geen kant uit. Leclerc tikte peres aan
Max deed dit keer niks fout.quote:Op zondag 6 december 2020 18:18 schreef RamboDirk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |