Heb jij wel echt gekeken, of heb je het alleen op de radio geluisterd?quote:Op zondag 6 december 2020 18:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Remmen, ongeluk voorbij laten gaan en verder was ook een optie.
Hey niet sarcastisch worden he?quote:Op zondag 6 december 2020 18:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker, ik ben van mening dat hij na de eerste bocht sowieso aan de kant had moeten gaan tot iedereen er voorbij was, dan had je dit gedoe ook niet.
Je mag best een kritische noot plaatsen over Max, dat doe ik ook wel eens... maar je moet niet te stellig zijn als je niet zeker weet waar je het over hebt.quote:Op zondag 6 december 2020 18:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Remmen op het asfalt, crashende LeClerc en Perez voorbij laten glijden, achterlangs kruisen en verder. Kost je 5-6 plaatsen maar je leeft nog.
Max koos voor het gas om voorlangs te kruisen maar Max had moeten weten dat dit niet kan bij bocht 4 ivm de grindbak. Hij moet het circuit kennen dat kun je hem aanrekenen.
Maar blijkbaar mag je geen kritische noot plaatsen over Max. Weet ook gelijk weer waarom ik dit forum gedeelte vermijdt
Hij kwam op dat grind af alsof het asfalt was zei ik in het vorige deel al.quote:Op zondag 6 december 2020 23:47 schreef Also-von-Oder het volgende:
[..]
Heb jij wel echt gekeken, of heb je het alleen op de radio geluisterd?
Dat ongeluk gebeurde vlak voor hem, dan heeft remmen geen zin meer want dan knal je er boven op. Max deed het enige verstandige uitwijken naar links. Helaas voor Max was hij niet de enige die naar links ging. En er lag behoorlijk wat zand op de uitloopstrook, waardoor daar niemand meer grip had. Hij kon Leclerc in 1e instantie nog ontwijken... maar moest daarvoor zo ver naar buiten dat hij op zoveel vuil kwam dat hij zijn auto niet meer kon besturen.
En Max had al geremd toen hij in de sandwich werd genomen, iets wat hij zelden doet... maar dit keer wel omdat hij 2e in het kampioenschap wilde worden. Iets wat hem zeker gelukt was als hij had kunnen doorrijden.
Hij remde juist al wat af, om niet in botsing te komen.quote:
Meer dan terecht. In een gat duiken die er totaal niet wasquote:Op zondag 6 december 2020 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Straf LEC: 3 gridplaatsen en 2 strafpunten. https://www.fia.com/documents/season/season-2020-1059
Heb je zelf wel gekeken? Max geeft gas op de Pirelli reclame en wordt vervolgens compleet verrast door de aanwezigheid van een grindbak. Als een ander zo knullig in de muur was gereden dan had iedereen hier zich kapot gelachen. Stel je voor dat Max Verstappen zelf ergens schuld aan heeft. Dat wil er maar niet in bij sommigen.quote:Op maandag 7 december 2020 07:30 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Hij remde juist al wat af, om niet in botsing te komen.
Wellicht is het handig om de race daadwerkelijk te K I J K E N, alvorens met popiejopie onzinnigheid aan te komen...
Oh wacht, het ging je om de troll en niet om enige vorm van zinnigheid? Oke, duidelijk.
WTF? Ik zie het nu pas echt goed.quote:Op maandag 7 december 2020 08:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Heb je zelf wel gekeken? Max geeft vol gas op de Pirelli reclame en wordt vervolgens compleet verrast door de aanwezigheid van een grindbak. Als een ander zo knullig in de muur was gereden dan had iedereen hier zich kapot gelachen. Stel je voor dat Max Verstappen zelf ergens schuld aan heeft. Dat wil er maar niet in bij sommigen.
Uhh, dat kun je horen? Als je je Max Verstappen oorwarmers afdoet. Wel mooi dat je toegeeft de crash nu pas voor het eerst goed bekeken te hebben. Dat verklaart het een en ander.quote:Op maandag 7 december 2020 08:22 schreef babylon het volgende:
[..]
WTF? Ik zie het nu pas echt goed.
Waarom de hell zegen jij en Chevy dat hij vol gas geeft op de Pirelli reclame?
Heb jij ooit in een auto gezeten?quote:Op maandag 7 december 2020 08:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Uhh, dat kun je horen? Als je je Max Verstappen oorwarmers afdoet.
Zeg eens? Wat verklaart dat? Wat heb ik gezegd dat ik niet heb kunnen zeggen zonder de crash in detail te zien?quote:Op maandag 7 december 2020 08:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wel mooi dat je toegeeft de crash nu pas voor het eerst goed bekeken te hebben. Dat verklaart het een en ander.
Wat een onzin weerquote:Op maandag 7 december 2020 08:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Heb je zelf wel gekeken? Max geeft gas op de Pirelli reclame en wordt vervolgens compleet verrast door de aanwezigheid van een grindbak. Als een ander zo knullig in de muur was gereden dan had iedereen hier zich kapot gelachen. Stel je voor dat Max Verstappen zelf ergens schuld aan heeft. Dat wil er maar niet in bij sommigen.
Nee ik heb nog nooit in een auto gezeten, nou goed? Jij bent een soort Donald Trump die met een plaat voor zijn kop precies het tegenovergestelde beweert van wat er op de beelden te zien is. Van mij mag je hoor, maar weet wel dat ik je toekomstige bijdragen aan dit subforum niet langer serieus zal nemen.quote:Op maandag 7 december 2020 08:28 schreef babylon het volgende:
[..]
Heb jij ooit in een auto gezeten?
100% duidelijk dat hij daar van het gas afgaat
Wat er op de beelden te horen* isquote:Op maandag 7 december 2020 08:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee ik heb nog nooit in een auto gezeten, nou goed? Jij bent een soort Donald Trump die met een plaat voor zijn kop precies het tegenovergestelde beweert van wat er op de beelden te zien is. Van mij mag je hoor, maar weet wel dat ik je toekomstige bijdragen aan dit subforum niet langer serieus zal nemen.
Misschien moet je eerst ZELF eens kijken voor je met je onzinnigheid komt.quote:Op maandag 7 december 2020 07:30 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Hij remde juist al wat af, om niet in botsing te komen.
Wellicht is het handig om de race daadwerkelijk te K I J K E N, alvorens met popiejopie onzinnigheid aan te komen...
Oh wacht, het ging je om de troll en niet om enige vorm van zinnigheid? Oke, duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |