abonnement Unibet Coolblue
pi_196032038
Ik heb me in mijn puberteit vaak gefrustreerd gevoeld omdat ik het gevoel had dat ik iets miste. Jongens in de klas werden altijd voorgetrokken. Na mijn achttiende werd het minder maar nu zit ik er toch weer (steeds meer) aan te denken.

Zijn er vrouwen die dit herkennen?
pi_196032179
Ik heb tietennijd, telt dat ook?
pi_196032243
Ik ken alle quota's die gehaald moeten worden om vrouwen aan de top te krijgen, ook al zijn ze niet zo vaardig als mannen. Vroeger zou er iets voor te zeggen zijn geweest, toen mannen naar school gingen en vrouwen al snel voor hun kinderen moeten zorgen. Nu zijn de kansen gelijk en zitten vrouwen te zeuren omdat ze gewoon minder vaardig zijn op veel gebieden.
pi_196032346
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 21:19 schreef Heph844 het volgende:
Ik heb tietennijd, telt dat ook?
Als je daar last van heb kan je een borstvergroting nemen. Een penis plak je niet zomaar aan een vagina.
pi_196032363
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 21:21 schreef phoenyx het volgende:
Ik ken alle quota's die gehaald moeten worden om vrouwen aan de top te krijgen, ook al zijn ze niet zo vaardig als mannen. Vroeger zou er iets voor te zeggen zijn geweest, toen mannen naar school gingen en vrouwen al snel voor hun kinderen moeten zorgen. Nu zijn de kansen gelijk en zitten vrouwen te zeuren omdat ze gewoon minder vaardig zijn op veel gebieden.
Wat heeft dit met dit topic te maken
pi_196032373
Voorgetrokken of afgetrokken?
pi_196032388
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 21:24 schreef daphneb93 het volgende:

[..]

Als je daar last van heb kan je een borstvergroting nemen. Een penis plak je niet zomaar aan een vagina.
Ligt er een beetje aan. Van tevoren goed opschuren en de juiste lijm gebruiken, dan houdt dat best

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2020 21:26:46 ]
pi_196032454
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 21:25 schreef daphneb93 het volgende:

[..]

Wat heeft dit met dit topic te maken
Hoezo kan je dat niet inzien? Jij hebt het idee dat mannen voorgetrokken werden. Ik zeg dat de kansen gelijk zijn dus dat ze misschien voorgetrokken werden omdat jij gewoon wat minder vaardig was op bepaalde gebieden. Met apekooi waren de vrouwen ook altijd als laatste als we mochten kiezen (maar een vrouw mocht altijd kiezen zodat de vrouwen ook gekozen werden). Wat je ervaarde is waarschijnlijk geen onrecht maar gewoon iets wat veel vrouwen meemaken. Of heb je meer informatie die dat weerspreekt?
pi_196032476
Waarom staat dit in seks trouwens?
pi_196032573
Vrouwen worden sowieso vaker voorgetrokken.
En seks staat niet voor sekse
En ook niet voor sekte
pi_196032599
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 21:28 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Hoezo kan je dat niet inzien? Jij hebt het idee dat mannen voorgetrokken werden. Ik zeg dat de kansen gelijk zijn dus dat ze misschien voorgetrokken werden omdat jij gewoon wat minder vaardig was op bepaalde gebieden. Met apekooi waren de vrouwen ook altijd als laatste als we mochten kiezen (maar een vrouw mocht altijd kiezen zodat de vrouwen ook gekozen werden). Wat je ervaarde is waarschijnlijk geen onrecht maar gewoon iets wat veel vrouwen meemaken. Of heb je meer informatie die dat weerspreekt?
Kansen zijn niet gelijk vaak.

Je bent zelf ook een vrouw dus ik snap je reactie niet helemaal
  dinsdag 3 november 2020 @ 21:36:13 #12
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_196032632
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 21:25 schreef daphneb93 het volgende:

[..]

Wat heeft dit met dit topic te maken
Laat gaan joh, is de nieuwe tong.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_196032701
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 21:35 schreef daphneb93 het volgende:

[..]

Kansen zijn niet gelijk vaak.

Je bent zelf ook een vrouw dus ik snap je reactie niet helemaal
Moet ik het voor elke vrouw opnemen als ik denk dat ze ongelijk hebben? Dit is precies waar ik het over heb
pi_196032744
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 21:38 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Moet ik het voor elke vrouw opnemen als ik denk dat ze ongelijk hebben? Dit is precies waar ik het over heb
Heb je weer gezopen? :P
pi_196032774
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2020 21:39 schreef Magica het volgende:

[..]

Heb je weer gezopen? :P
Nee dat niet. Begrijp je reactie niet..
pi_196032902
De ene meid heeft het idee dat de wereld oneerlijk is. Ik geef aan dat dat nogal meevalt en het tegenwoordig aankomt op vaardigheid. Die meid ziet dat anders (verwonderlijk). Een andere meid vraagt of je drank hebt gedronken omdat je zoiets meldt. Meiden zijn een clique, zoeken elkaar op, 1 zegt dat ze het niet zo ervaart en dat is dan heel raar want je neemt het immers niet op voor het zwakkere (je zogenaamde eigen) geslacht.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2020 21:46:21 ]
pi_196032954
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 21:45 schreef phoenyx het volgende:
De ene meid heeft het idee dat de wereld oneerlijk is. Ik geef aan dat dat nogal meevalt en het tegenwoordig aankomt op vaardigheid. Die meid ziet dat anders (verwonderlijk). Een andere meid vraagt of je drank hebt gedronken omdat je zoiets meldt. Meiden zijn een clique, zoeken elkaar op, 1 zegt dat ze het niet zo ervaart en dat is dan heel raar want je neemt het immers niet op voor het zwakkere (je zogenaamde eigen) geslacht.
Oke

Ik dacht ook dat je gedronken had.
pi_196032979
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 21:47 schreef daphneb93 het volgende:

[..]

Oke

Ik dacht ook dat je gedronken had.
Oke, tjah.. waarom?
pi_196033053
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 21:48 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Oke, tjah.. waarom?
Er reageert naast mij 1 andere vrouw en jij doet net alsof wij vrouwen elkaar opzoeken. Ik heb hier geen zin in, lees morgen wel weer verder.
pi_196033070
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 21:52 schreef daphneb93 het volgende:

[..]

Er reageert naast mij 1 andere vrouw en jij doet net alsof wij vrouwen elkaar opzoeken. Ik heb hier geen zin in, lees morgen wel weer verder.
Je leest en reageert nogal selectief maar goed dat past er ook wel weer bij en dat zal morgen wel niet anders zijn

Dat stuk ging voornamelijk over dit trouwens

quote:
Je bent zelf ook een vrouw dus ik snap je reactie niet helemaal
Dat zegt zoveel. Ik ben een vrouw dus moet het met je eens zijn? Ook vinden dat mannen voorgetrokken worden omdat we tot hetzelfde geslacht zouden behoren? Het ging niet om Magica maar om deze reactie waaruit duidelijk blijkt hoe je denkt wat dit betreft.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2020 21:57:28 ]
pi_196033182
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 21:53 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Je leest en reageert nogal selectief maar goed dat past er ook wel weer bij en dat zal morgen wel niet anders zijn
Nee.

Ik reageerde op elk bericht van je. Het topic heet Penisnijd en in je eerste reactie sloeg je de plank al mis. Begin je over dingen die niet met het onderwerp te maken hebben. En dan nog vrouwonvriendelijke uitspraken terwijl dit topic daar helemaal niet over gaat.
pi_196033370
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 21:58 schreef daphneb93 het volgende:

[..]

Nee.

1 Ik reageerde op elk bericht van je.
2 Het topic heet Penisnijd
3 en in je eerste reactie sloeg je de plank al mis.
4 Begin je over dingen die niet met het onderwerp te maken hebben.
5 En dan nog vrouwonvriendelijke uitspraken terwijl dit topic daar helemaal niet over gaat.
1 Niet waar
2 Dat is waar
3 Ow? Dan hoor ik graag wat je daarover te zeggen hebt. Behalve dat de kansen vaak niet gelijk zijn (het enige wat je wist te melden)
4 Volgens mij praat ik juist alleen maar over het onderwerp maar staat de uitkomst je niet aan. Dat meiden misschien niet voorgetrokken worden maar wel graag erover zeuren dat anderen voorgetrokken zijn als zij zelf minder succesvol zijn.
5 Zoals? Maar ik vermoed dat als ik het volgende niet meld je je alleen op punt 5 richt. Dus bij deze meld ik je dat er nog 3 andere kwesties lopen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2020 22:05:08 ]
pi_196033425
Waarom werden ze volgens jou voorgetrokken?

Misschien is dat wel het belangrijkste even want ik denk dat het daar al scheef gaat
pi_196033476
Phoenyx je bent aan het zuigen. Ik kom morgen wel weer op dit forum.
  dinsdag 3 november 2020 @ 22:11:21 #25
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_196033604
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 21:05 schreef phoenyx het volgende:
Ik iets van 3 x 70cl sterke drank per week en dan nog iets van 15 halve liters denk ik
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_196033683
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 22:07 schreef daphneb93 het volgende:
Phoenyx je bent aan het zuigen. Ik kom morgen wel weer op dit forum.
Waarom? Omdat ik aangeef dat jongens niet voorgetrokken worden ten opzichte van meiden?

Kan je gewoon 1 keer aangeven wat er precies mis is? Je hebt het gevoel dat anderen werden voorgetrokken, jongens, maar verder?

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2020 22:15:30 ]
pi_196033696
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 22:11 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

En ik kan nog beter functioneren dan jullie dat zegt best wel wat
pi_196033803
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 22:13 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Waarom? Omdat ik aangeef dat jongens niet voorgetrokken worden ten opzichte van meiden?

Kan je gewoon 1 keer aangeven wat er precies mis is? Je hebt het gevoel dat anderen werden voorgetrokken, jongens, maar verder?
Zoek de definitie van penisnijd op. Want ik denk dat je dat al niet begrepen heb.
pi_196033916
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 22:17 schreef daphneb93 het volgende:

[..]

Zoek de definitie van penisnijd op. Want ik denk dat je dat al niet begrepen heb.
Jaloezie.. ik ben het een beetje zat dat je telkens doet alsof iemand anders het niet begrijpt, volgens mij heb ik daar juist heel erg ontopic op gereageerd en negeer jij veel vragen die ik stel
pi_196033969
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 22:21 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Jaloezie.. ik ben het een beetje zat dat je telkens doet alsof iemand anders het niet begrijpt, volgens mij heb ik daar juist heel erg ontopic op gereageerd en negeer jij veel vragen die ik stel
Ik heb toch op je berichten gereageerd?

Als je specifieke vragen heb, stel ze maar ik sta er voor open.
pi_196034014
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 22:23 schreef daphneb93 het volgende:

[..]

Ik heb toch op je berichten gereageerd?

Als je specifieke vragen heb, stel ze maar ik sta er voor open.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 21:30 schreef phoenyx het volgende:
Waarom staat dit in seks trouwens?
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 22:06 schreef phoenyx het volgende:
Waarom werden ze volgens jou voorgetrokken?

Misschien is dat wel het belangrijkste even want ik denk dat het daar al scheef gaat
De rest van de posts gaan erover om aan te geven hoe raar sommige reacties van je eigenlijk wel niet zijn, die negeer je ook gemakshalve maar ja laten we die maar laten voor wat ze zijn niet waar, als je ze toen negeerde ga je ze nu ook niet zo snel beantwoorden

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2020 22:26:08 ]
pi_196034298
Maar goed laten we morgen er even rustig naar kijken. Ik begrijp dat het wat veel voor jou is om te verwerken en ik wil eigenlijk liever nog gewoon wat luchtig praten. :*
  dinsdag 3 november 2020 @ 22:43:03 #33
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_196034552
Weer zo eentje die d'r eigen falen afschuift op het patriarchaat
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 3 november 2020 @ 22:43:52 #34
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_196034580
Wel een schoolvoorbeeldje kutnijd trouwens dit topic :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 4 november 2020 @ 11:52:28 #35
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196047966
Laat je ombouwen als je last van 'penisnijd' hebt
Of hou anders gewoon op met die onzin.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 4 november 2020 @ 11:54:31 #36
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_196048016
Heb je nou penisnijd of het gevoel dat jongens voorgetrokken werden? Dat is namelijk niet hetzelfde.
  woensdag 4 november 2020 @ 13:07:50 #37
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_196049561
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 21:28 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Hoezo kan je dat niet inzien? Jij hebt het idee dat mannen voorgetrokken werden. Ik zeg dat de kansen gelijk zijn dus dat ze misschien voorgetrokken werden omdat jij gewoon wat minder vaardig was op bepaalde gebieden. Met apekooi waren de vrouwen ook altijd als laatste als we mochten kiezen (maar een vrouw mocht altijd kiezen zodat de vrouwen ook gekozen werden). Wat je ervaarde is waarschijnlijk geen onrecht maar gewoon iets wat veel vrouwen meemaken. Of heb je meer informatie die dat weerspreekt?
Ik heb toch sterk het idee dat het net anders is.
Penisnijd heb je als letterlijk jaloers zijn op jongens, mannen die een penis hebben. Iets uit de psychologie, meen Freud.
Penisnijd heeft ook een bredere betekenis, maatschappelijk / sociaal, namelijk dat mannen in alles beter zijn, sterker zijn, en door het leven sterk bevoordeeld zouden zijn. Echter in de huidige en zeker de West Europese samenleving, en al een hele tijd volgens mij, worden vrouwen sterk bevoordeeld.
Positieve discriminatie. Zelfs bij mindere geschiktheid gaat zeker bij de overheid de vrouw voor. De mannen, zo is het verwijt, hebben de betere banen, zijn minder werkloos en zijn de directies in bedrijven.
Positieve discriminatie van vrouwen Mannen betalen de meeste belasting, uiteraard. Ze verdienen het meest
En nu wordt een deel van dat geld gebruikt om vrouwen positief te kunnen discrimineren met als doel evenveel banen voor mannen als vrouwen.
Dat gaat echter helaas scheef! Bij veel zwaar, vies en vervelend werk willen vrouwen helemaal niet een gelijk aantal banen. Wel, uiteraard, creatief leiding geven, beleidsmedewerkers. advies bureau's, en veel "ïets" met communicatie.

Het onderwijs In het onderwijs, de eerste 10 jaren onderwijs, zie je nauwelijks een man, met als gevolg dat er opgevoed wordt door uitsluitend vrouwen en die hebben natuurlijk een voorkeur voor communiceren en omgaan met elkaar op vrouwelijke wijze. Er is weinig begrip voor de communicatie en het opgroeien van jongens, en heel veel jongens komen daar door vaak in de knel. Dat werkt door, in de keuze om überhaupt te gaan studeren, en in de studierichting.
Als een vrouw of meisje iets presteert, de helft van een jongen of man, dan worden ze de hemel in geprezen. Terwijl datzelfde bij een man heel gewoon en doorsnee is. Vaker denk ik, als ik zo de hemel in was geprezen als de doorsnee vrouw haar hele leven lang dan was ik minimaal burgemeester van een grote stad geweest.

Ook op het gebied van erotiek, de vrouwen beslissen in de praktijk of er iets gebeurt of niet. Heb ik verder geen probleem mee. Maar wel dat het mogelijk is dat een vrouw met 18 seks heeft met een 10 jaar ouder man en dan 15 jaar later vindt dat ze met terugwerkende kracht toch eigenlijk misbruikt is. En als ze niet zeker is hoeft ze maar een forum op te gaan, en dan zijn er tentallen vrouwen die haar dan in bevestigen. Dan zijn er shame sites zodat een man zonder kans op een fatsoenlijk wederwoord en zonder een rechtsgang cq rechter zijn leven kapot gemaakt kan worden.

Loopt een relatie op de klippen en er zijn gezamenlijke kinderen dan is de man meestal de pineut. Wat suggestieve opmerkingen dat hij "iets" met de kinderen zou doen, dat hij agressief zou zijn, en de kinderen worden de vrouw toegewezen, hij mag ze onder toezicht !! twee uurtjes per maand bezoeken. zijn ouders en familie (grootouders en oom en tantes die toch ook een band hebben met de kinderen !!) zien hen nooit meer.
(zie ook de documentaire die ik ooit heb gelinkt hier in Fok.nl over dit onderwerp).
Ook een relatie met een vrouw met een kind van een ander, wen er maar aan, het kind gaat altijd voor en dat weet dat kind al heel snel. Dn krijg je "je hebt niets te zeggen over mij, jij b

Kortom, ik vind dat er veel meer reden is tot "vaginanijd" (in een niet puur psychologische maar meer maatschappelijk / sociologisch opzicht).

Wat nu? IK kan mannen alleen maar hier ten zeerste op attenderen. Realiseer je dat en hou je ogen open welke consequenties dit in je leven kan hebben. Wees je bewust en als je dat niet zo maar wilt laten gebeuren, dan zorg dat je in je leven daar tegen gewapend bent, dat je dat niet overkomt! Een gewaarschuwd man telt voor twee !!

Denk eraan ...
Bezint eer ge begint en mint.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 04-11-2020 13:27:19 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_196049741
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 22:34 schreef phoenyx het volgende:
Maar goed laten we morgen er even rustig naar kijken. Ik begrijp dat het wat veel voor jou is om te verwerken en ik wil eigenlijk liever nog gewoon wat luchtig praten. :*
Sorry dat het gister onaardig werd. Ik heb goed geslapen vannacht.
pi_196049806
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 11:54 schreef PiyeReloaded het volgende:
Heb je nou penisnijd of het gevoel dat jongens voorgetrokken werden? Dat is namelijk niet hetzelfde.
Ja heb je gelijk in. Vooral niet staand kunnen plassen kwamen bij mij deze frustraties vandaan terwijl de jongens in de klas dat wel konden.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 4 november 2020 @ 13:33:13 #40
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196050157
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 13:18 schreef daphneb93 het volgende:

[..]

Ja heb je gelijk in. Vooral niet staand kunnen plassen kwamen bij mij deze frustraties vandaan terwijl de jongens in de klas dat wel konden.
:')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 4 november 2020 @ 13:51:36 #41
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_196050567
Hier is de documentaire die ik in mijn laatste bijdrage hierboven bedoel.

Penisnijd is tegenwoordig echt niet nodig,

Verstoten vaders

https://www.wswadvocaten.(...)doc-verstoten-vaders

[ Bericht 39% gewijzigd door LeesFoknl op 04-11-2020 13:57:08 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 4 november 2020 @ 14:04:55 #42
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_196050882
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 13:18 schreef daphneb93 het volgende:

[..]

Ja heb je gelijk in. Vooral niet staand kunnen plassen kwamen bij mij deze frustraties vandaan terwijl de jongens in de klas dat wel konden.
Vrouwen schijnen dat toch ook te kunnen?
soooo, da's mooi!
pi_196051096
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 14:04 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Vrouwen schijnen dat toch ook te kunnen?
Hoe dan?
  woensdag 4 november 2020 @ 14:39:13 #44
215628 woid
let's get Friendly
pi_196051572
probleem opgelost:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196052112
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 13:15 schreef daphneb93 het volgende:

[..]

Sorry dat het gister onaardig werd. Ik heb goed geslapen vannacht.
Ow nou je was niet onaardig hoor vond/vind ik. En mooi om dat je goed geslapen hebt :P :)
  woensdag 4 november 2020 @ 17:25:39 #46
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196055455
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 14:16 schreef daphneb93 het volgende:

[..]

Hoe dan?
Plastuitje om vooruit te plassen, oefenen met juist bukken en knieën buigen om achteruit te plassen. Die laatste werkt bij lang niet iedere dame zonder douchekop-effecten :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 4 november 2020 @ 19:03:09 #47
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_196057451
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 14:16 schreef daphneb93 het volgende:

[..]

Hoe dan?
Weet ik veel. Google er maar es op. :P
soooo, da's mooi!
  donderdag 5 november 2020 @ 15:56:53 #48
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_196074322
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 21:58 schreef daphneb93 het volgende:

[..]

Nee.

Ik reageerde op elk bericht van je. Het topic heet Penisnijd en in je eerste reactie sloeg je de plank al mis. Begin je over dingen die niet met het onderwerp te maken hebben. En dan nog vrouwonvriendelijke uitspraken terwijl dit topic daar helemaal niet over gaat.
Deze reactie van jou is duidelijk ingegeven uit penisnijd!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_196074403
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 22:07 schreef daphneb93 het volgende:
Phoenyx je bent aan het zuigen. Ik kom morgen wel weer op dit forum.
Sommige dingen klinken echt niet in het Nederlands. Zeg gewoon You suck! :s)
  donderdag 5 november 2020 @ 16:29:05 #50
215628 woid
let's get Friendly
pi_196074927
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2020 16:01 schreef Amee het volgende:

[..]

Sommige dingen klinken echt niet in het Nederlands. Zeg gewoon You suck! :s)
als ze het goed kan, is het niet erg O+
  User die altijd boos en kwaad is 2022 maandag 9 november 2020 @ 01:24:25 #51
491163 Viesdik
pi_196144658
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 21:21 schreef phoenyx het volgende:
Ik ken alle quota's die gehaald moeten worden om vrouwen aan de top te krijgen, ook al zijn ze niet zo vaardig als mannen. Vroeger zou er iets voor te zeggen zijn geweest, toen mannen naar school gingen en vrouwen al snel voor hun kinderen moeten zorgen. Nu zijn de kansen gelijk en zitten vrouwen te zeuren omdat ze gewoon minder vaardig zijn op veel gebieden.
Het is vaak ook een principekwestie. Hoogmoedig met de vrouwenquota scepter in de handen een stad als Amsterdam naar de afgrond helpen :)
  User die altijd boos en kwaad is 2022 maandag 9 november 2020 @ 01:25:39 #52
491163 Viesdik
pi_196144660
-

Nou daphne, een penis wil je niet, want een schop in je kloteviool is iets wat je nooit wilt meemaken

[ Bericht 89% gewijzigd door Viesdik op 09-11-2020 01:41:02 ]
  User die altijd boos en kwaad is 2022 maandag 9 november 2020 @ 01:34:40 #53
491163 Viesdik
pi_196144676
- Zo ongenuanceerd op de vrouw spelen hoeft hier niet -

[ Bericht 95% gewijzigd door fietsie op 09-11-2020 09:44:59 ]
pi_196167375
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 21:24 schreef daphneb93 het volgende:

[..]

Als je daar last van heb kan je een borstvergroting nemen. Een penis plak je niet zomaar aan een vagina.
Mwoah! Met een strap-on kom je een end :P
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  vrijdag 20 november 2020 @ 22:22:47 #55
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_196342451
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 13:15 schreef daphneb93 het volgende:

[..]

Sorry dat het gister onaardig werd. Ik heb goed geslapen vannacht.
Wat een slap idioot excuus. Dan schrijf niet verdomme!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 20 november 2020 @ 22:27:57 #56
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_196342522
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 13:18 schreef daphneb93 het volgende:

[..]

Ja heb je gelijk in. Vooral niet staand kunnen plassen kwamen bij mij deze frustraties vandaan terwijl de jongens in de klas dat wel konden.
Ben je ook jaloers op vogels, omdat je niet kunt vliegen? En trek je dan ook als social female warrior oid ten strijde tegen alles wat vogel is en vliegen kan.

Ik vind het nogal dom en vergezocht ( Zie ..... Vooral niet staand kunnen plassen kwamen bij mij deze frustraties vandaan) en vraag me af of je niet aan het trollen is, temeer omdat je dit geschreven hebt NA een goede nachtrust!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 21 november 2020 @ 19:27:55 #57
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_196352215
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 november 2020 11:53 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Mwoah! Met een strap-on kom je een end :P
+1.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 22:22 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Wat een slap idioot excuus. Dan schrijf niet verdomme!
Nou, nou, nou.
soooo, da's mooi!
  zondag 22 november 2020 @ 17:27:11 #58
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_196365409
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 19:27 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

+1.
[..]

Nou, nou, nou.
Jij vindt mijn reactie overdreven too much.

Zet er even bij svp waarop ik zo reageer.

Een vrouw die haar frustratie hier neerzet, zijnde ..... " Vooral niet staand kunnen plassen kwamen bij mij deze frustraties vandaan" en dan als excuus komt met ..... "Sorry dat het gister onaardig werd. Ik heb goed geslapen vannacht"
Ik heb er al bijgezet dat ik vermoed dat deze persoon aan het trollen is en als dat niet trollen is geweest mar iemand die echt zichzelf zo slecht kent en onder controle heeft hier op Fok een schrijfverbod na 19.00 uur verdient en wat de samenleving betreft toch eens minimaal met haar huisarts moet gaan praten.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 22 november 2020 @ 18:25:07 #59
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_196366619
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 17:27 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Jij vindt mijn reactie overdreven too much.

Zet er even bij svp waarop ik zo reageer.

Een vrouw die haar frustratie hier neerzet, zijnde ..... " Vooral niet staand kunnen plassen kwamen bij mij deze frustraties vandaan" en dan als excuus komt met ..... "Sorry dat het gister onaardig werd. Ik heb goed geslapen vannacht"
Ik heb er al bijgezet dat ik vermoed dat deze persoon aan het trollen is en als dat niet trollen is geweest mar iemand die echt zichzelf zo slecht kent en onder controle heeft hier op Fok een schrijfverbod na 19.00 uur verdient en wat de samenleving betreft toch eens minimaal met haar huisarts moet gaan praten.
Beetje overdreven, maar ik hoop stiekem dat die huisarts haar staand kan leren plassen.
soooo, da's mooi!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')