quote:
Op dinsdag 3 november 2020 21:28 schreef phoenyx het volgende:[..]
Hoezo kan je dat niet inzien? Jij hebt het idee dat mannen voorgetrokken werden. Ik zeg dat de kansen gelijk zijn dus dat ze misschien voorgetrokken werden omdat jij gewoon wat minder vaardig was op bepaalde gebieden. Met apekooi waren de vrouwen ook altijd als laatste als we mochten kiezen (maar een vrouw mocht altijd kiezen zodat de vrouwen ook gekozen werden). Wat je ervaarde is waarschijnlijk geen onrecht maar gewoon iets wat veel vrouwen meemaken. Of heb je meer informatie die dat weerspreekt?
Ik heb toch sterk het idee dat het net anders is.
Penisnijd heb je als letterlijk jaloers zijn op jongens, mannen die een penis hebben. Iets uit de psychologie, meen Freud.
Penisnijd heeft ook een bredere betekenis, maatschappelijk / sociaal, namelijk dat mannen in alles beter zijn, sterker zijn, en door het leven sterk bevoordeeld zouden zijn. Echter in de huidige en zeker de West Europese samenleving, en al een hele tijd volgens mij, worden vrouwen sterk bevoordeeld.
Positieve discriminatie. Zelfs bij mindere geschiktheid gaat zeker bij de overheid de vrouw voor. De mannen, zo is het verwijt, hebben de betere banen, zijn minder werkloos en zijn de directies in bedrijven.
Positieve discriminatie van vrouwen Mannen betalen de meeste belasting, uiteraard. Ze verdienen het meest
En nu wordt een deel van dat geld gebruikt om vrouwen positief te kunnen discrimineren met als doel evenveel banen voor mannen als vrouwen.
Dat gaat echter helaas scheef! Bij veel zwaar, vies en vervelend werk willen vrouwen helemaal niet een gelijk aantal banen. Wel, uiteraard, creatief leiding geven, beleidsmedewerkers. advies bureau's, en veel "ïets" met communicatie.
Het onderwijs In het onderwijs, de eerste 10 jaren onderwijs, zie je nauwelijks een man, met als gevolg dat er opgevoed wordt door uitsluitend vrouwen en die hebben natuurlijk een voorkeur voor communiceren en omgaan met elkaar op vrouwelijke wijze. Er is weinig begrip voor de communicatie en het opgroeien van jongens, en heel veel jongens komen daar door vaak in de knel. Dat werkt door, in de keuze om überhaupt te gaan studeren, en in de studierichting.
Als een vrouw of meisje iets presteert, de helft van een jongen of man, dan worden ze de hemel in geprezen. Terwijl datzelfde bij een man heel gewoon en doorsnee is. Vaker denk ik, als ik zo de hemel in was geprezen als de doorsnee vrouw haar hele leven lang dan was ik minimaal burgemeester van een grote stad geweest.
Ook op het gebied van
erotiek, de vrouwen beslissen in de praktijk of er iets gebeurt of niet. Heb ik verder geen probleem mee. Maar wel dat het mogelijk is dat een vrouw met 18 seks heeft met een 10 jaar ouder man en dan 15 jaar later vindt dat ze met terugwerkende kracht toch eigenlijk misbruikt is. En als ze niet zeker is hoeft ze maar een forum op te gaan, en dan zijn er tentallen vrouwen die haar dan in bevestigen. Dan zijn er shame sites zodat een man zonder kans op een fatsoenlijk wederwoord en zonder een rechtsgang cq rechter zijn leven kapot gemaakt kan worden.
Loopt een relatie op de klippen en er zijn
gezamenlijke kinderen dan is de man meestal de pineut. Wat suggestieve opmerkingen dat hij "iets" met de kinderen zou doen, dat hij agressief zou zijn, en de kinderen worden de vrouw toegewezen, hij mag ze onder toezicht !! twee uurtjes per maand bezoeken. zijn ouders en familie (grootouders en oom en tantes die toch ook een band hebben met de kinderen !!) zien hen nooit meer.
(zie ook de documentaire die ik ooit heb gelinkt hier in Fok.nl over dit onderwerp).
Ook een relatie met een vrouw met een kind van een ander, wen er maar aan, het kind gaat altijd voor en dat weet dat kind al heel snel. Dn krijg je "je hebt niets te zeggen over mij, jij b
Kortom, ik vind dat er veel meer reden is tot "vaginanijd" (in een niet puur psychologische maar meer maatschappelijk / sociologisch opzicht).
Wat nu? IK kan mannen alleen maar hier ten zeerste op attenderen. Realiseer je dat en hou je ogen open welke consequenties dit in je leven kan hebben. Wees je bewust en als je dat niet zo maar wilt laten gebeuren, dan zorg dat je in je leven daar tegen gewapend bent, dat je dat niet overkomt! Een gewaarschuwd man telt voor twee !!
Denk eraan ...
Bezint eer ge begint en mint.[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 04-11-2020 13:27:19 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!