Zag er namelijk wel wel wat staan van deze serie maar weet niet of deze bijgewerkt word?quote:
zelfde dagquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:28 schreef Snowsquall het volgende:
Wat was er in Urk dan dat zo toevallig was?
Dat er journalisten aangevallen zijn door kerkgangers. Dat was een teken dat het niet zo slim zou zijn die kerk met al die volgelingen binnen te gaan en hun profeet confronteren.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:28 schreef Snowsquall het volgende:
Wat was er in Urk dan dat zo toevallig was?
Ah oke, dat!quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:30 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat er journalisten aangevallen zijn door kerkgangers. Dat was een teken dat het niet zo slim zou zijn die kerk met al die volgelingen binnen te gaan en hun profeet confronteren.
Beetje een kliekjesuitzending...het is niet voor niets dat deze beelden al jaren op de plank liggen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:32 schreef monkyyy het volgende:
Voelt toch een beetje als een climaxloos avontuur.
Ja een heel klein climaxje. Had niet meer verwacht dat hij de kerkman te pakken zou krijgen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:32 schreef monkyyy het volgende:
Voelt toch een beetje als een climaxloos avontuur.
Je moet in dat soort landen gewoon oppassen. Het is niet zo als in nL dat je zomaar ff keihard de confro aan kan gaan en als het misgaat je de politie belt die je komt helpen he...quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja een heel klein climaxje. Had niet meer verwacht dat hij de kerkman te pakken zou krijgen.
Wel meer dan een beetje. Heeft in Duitsland en Burundi (Afrika) gewoond.quote:Op woensdag 28 april 2021 08:28 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Hij spreekt een beetje Frans en Duits.
Ik zeg toch klein climaxjequote:Op woensdag 28 april 2021 01:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je moet in dat soort landen gewoon oppassen. Het is niet zo als in nL dat je zomaar ff keihard de confro aan kan gaan en als het misgaat je de politie belt die je komt helpen he...
Wel een beetje ja, al blijft het nog 10x beter als alberto en consortenquote:
Yes, eindelijk weer (een soort van) graf zonder naam.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:18 schreef tompsv18 het volgende:
Kees van der Spek gaat op zoek naar de identiteit van een onbekende man die in 1995 levenloos werd aangetroffen langs de ring A10 in Amsterdam. Hij werd destijds anoniem begraven. Zou het na een kwart eeuw nog mogelijk zijn om DNA uit zijn resten te isoleren? Een speurtocht leidt naar een vrouw in Limburg die al heel erg lang haar vader zoekt.
Hm, klinkt niet heel boeiend. Maar we zullen zien.
Beste waar we op kunnen hopen is dat die bolle per ongeluk op die schoonmoeder gaat zitten.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 20:42 schreef Snowsquall het volgende:
Denk je om 20u30 een uurtje spanning en sensatie te krijgen......weer dood en verderfZou dat dadelijk bij De Druiventros ook zo gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
Ik ga niemand tegenwerkenquote:Op dinsdag 4 mei 2021 20:45 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Beste waar we op kunnen hopen is dat die bolle per ongeluk op die schoonmoeder gaat zitten.
De lancering van SpaceX ook al afgelast.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 20:42 schreef Snowsquall het volgende:
Denk je om 20u30 een uurtje spanning en sensatie te krijgen......weer dood en verderfZou dat dadelijk bij De Druiventros ook zo gaan?
Ik wist niet eens dat die was vanavond.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 20:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De lancering van SpaceX ook al afgelast.
quote:Op dinsdag 4 mei 2021 20:46 schreef Snowsquall het volgende:
Ik weet al hoe die man heet....0,5/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is niet echt informatief voor heel NL nee......je moet er van houden.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 20:58 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik vind het goed van Kees dat hij dit soort dingen uitzoekt maar het zijn echt wel hele saaie afleveringen
Ze missen de finesse van Spoorloosquote:Op dinsdag 4 mei 2021 20:58 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik vind het goed van Kees dat hij dit soort dingen uitzoekt maar het zijn echt wel hele saaie afleveringen
Sowieso je hele vermogen investerenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Je hele vermogen bij zo'n figuur investeren
Maar het is nooit weggeweest.....Na de Corona moet nog komenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit zal wel in de zomer van 2020 zijn opgenomen.
Kees welquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:04 schreef TigerXtrm het volgende:
Prachtig wel hoe Kees dit jaren later alsnog oplost.
Nu eindelijk Kees closedquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:04 schreef TigerXtrm het volgende:
Prachtig wel hoe Kees dit jaren later alsnog oplost.
Heb niet het idee dat hij hierdoor geen accountant of advocaat kan worden.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:09 schreef Snowsquall het volgende:
Dat jong heeft een mooie CV voor zn volgende baantje
Dit dusquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Trouwens hulde voor papa zoon aan zijn oren erbijslepen![]()
Nee, das ook weer zoquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb niet het idee dat hij hierdoor geen accountant of advocaat kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |