abonnement Unibet Coolblue
pi_196031410
Tot nu toe bekend:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe afleveringen elke dinsdagavond op RTL5 om 20:30 uur.


Laatste dit seizoen voorzover ik zie, 3-11-2020:

Influencers als Bram Krikke en Maradonnie worden er stapelgek van: seksbots. Nepprofielen van hitsige dames die je meelokken naar louche datingsites. Wie zitten hierachter? Kees en een geheime bron starten een onderzoek en komen uit bij enkele Nederlandse bedrijven. Een onthullend inkijkje in een schimmige schijnwereld vol misleiding en oplichting loopt uit op een pittige confrontatie in Amsterdam.

[ Bericht 3% gewijzigd door kree op 03-11-2020 20:58:11 ]
Do what you love, love what you do!
pi_196031577
Hoe dit soort dating sites dus achter de schermen werken:



Eén profiel kan door tientallen verschillende mensen gespeeld worden, en alle belangrijke dingen die de 'klant' meldt die worden opgeschreven in het logboek zodat je collega's relevante reacties kunnen schrijven. Het trucje is vervolgens om interessante berichtjes te schrijven en die 'klant' zo lang mogelijk aan het lijntje te houden met geiligheid, zonder ooit fysiek af te spreken.

En zo spring je als 'operator' van het ene openstaande bericht naar het andere, steeds weer van iemand anders. En voor ieder berichtje dat je verstuurd krijg je 10-15 cent.

Een kennis van mij die dit dus ooit gedaan heeft had op gegeven moment een man van in de 70, zijn vrouw was overleden en hij had al duizenden berichtjes op die site verstuurd over een periode van jaren. A 1,30 euro per bericht heb je het dan dus over duizenden euros. Echt heel triest. En er bestaan dus honderden van dit soort sites.

De solicitatie pagina laat ook weinig aan de verbeelding over _O- _O- https://www.chatoperator-tikwerk.nl/solliciteren-bij-ons/
No amount of money ever bought a second of time.
pi_196031582
Toch nog buitenland genot
pi_196031686
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 20:56 schreef TigerXtrm het volgende:
Hoe dit soort dating sites dus achter de schermen werken:

[ afbeelding ]

Eén profiel kan door tientallen verschillende mensen gespeeld worden, en alle belangrijke dingen die de 'klant' meldt die worden opgeschreven in het logboek zodat je collega's relevante reacties kunnen schrijven. Het trucje is vervolgens om interessante berichtjes te schrijven en die 'klant' zo lang mogelijk aan het lijntje te houden met geiligheid, zonder ooit fysiek af te spreken.

En zo spring je als 'operator' van het ene openstaande bericht naar het andere, steeds weer van iemand anders. En voor ieder berichtje dat je verstuurd krijg je 10-15 cent.

Een kennis van mij die dit dus ooit gedaan heeft had op gegeven moment een man van in de 70, zijn vrouw was overleden en hij had al duizenden berichtjes op die site verstuurd over een periode van jaren. A 1,30 euro per bericht heb je het dan dus over duizenden euros. Echt heel triest. En er bestaan dus honderden van dit soort sites.

De solicitatie pagina laat ook weinig aan de verbeelding over _O- _O- https://www.chatoperator-tikwerk.nl/solliciteren-bij-ons/
Zou het echt zoveel verdienen denk? Het is moreel wel onwijs verwerpelijk. Maarja het ziet er wel uit als heeeeel makkelijk verdienen, te makkelijk mss?
Illegaal is het opzich niet als je het meerderjaardig houdt. Mss gaatje in de wetgeving wel nog ook.
Do what you love, love what you do!
pi_196031751
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 21:00 schreef kree het volgende:

[..]

Zou het echt zoveel verdienen denk? Het is moreel wel onwijs verwerpelijk. Maarja het ziet er wel uit als heeeeel makkelijk verdienen, te makkelijk mss?
Dat is het stomme, het is geen vetpot, maar je kan verdienen zo snel als je kan typen :P Paar honderd euro per maand haalde die kennis wel binnen, en dat was met iedere avond een uurtje of 2 typen.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_196031781
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 20:56 schreef TigerXtrm het volgende:
Hoe dit soort dating sites dus achter de schermen werken:

[ afbeelding ]

Eén profiel kan door tientallen verschillende mensen gespeeld worden, en alle belangrijke dingen die de 'klant' meldt die worden opgeschreven in het logboek zodat je collega's relevante reacties kunnen schrijven. Het trucje is vervolgens om interessante berichtjes te schrijven en die 'klant' zo lang mogelijk aan het lijntje te houden met geiligheid, zonder ooit fysiek af te spreken.

En zo spring je als 'operator' van het ene openstaande bericht naar het andere, steeds weer van iemand anders. En voor ieder berichtje dat je verstuurd krijg je 10-15 cent.

Een kennis van mij die dit dus ooit gedaan heeft had op gegeven moment een man van in de 70, zijn vrouw was overleden en hij had al duizenden berichtjes op die site verstuurd over een periode van jaren. A 1,30 euro per bericht heb je het dan dus over duizenden euros. Echt heel triest. En er bestaan dus honderden van dit soort sites.

De solicitatie pagina laat ook weinig aan de verbeelding over _O- _O- https://www.chatoperator-tikwerk.nl/solliciteren-bij-ons/
Ik ben in staat om het gewoon eens in te vullen alleen al omdat ik voor de gein is wil zien hoe zoiets dan gaat enzo en het hier dan live bijhouden op fok! Hahaha of ga ik dan tever mss al? Wil niet strafbaar zijn natuurlijk ofzo of foute dingen doen.
Do what you love, love what you do!
pi_196031811
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 21:03 schreef kree het volgende:

[..]

Ik ben in staat om het gewoon eens in te vullen alleen al omdat ik voor de gein is wil zien hoe zoiets dan gaat enzo en het hier dan live bijhouden op fok! Hahaha of ga ik dan tever mss al? Wil niet strafbaar zijn natuurlijk ofzo of foute dingen doen.
Ik zou het grappig vinden, maar dit soort bedrijven zijn vrij serieus in hun werk. Als je niet op de juiste manier berichtjes verstuurd dan trappen ze je er net zo snel weer uit.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_196031849
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 21:05 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Ik zou het grappig vinden, maar dit soort bedrijven zijn vrij serieus in hun werk. Als je niet op de juiste manier berichtjes verstuurd dan trappen ze je er net zo snel weer uit.
Nouja dat boeit me niet natuurlijk, ik zie dit niet als een carrière maar meer als eens zien hoe het nu gaat en of ze ook betalen en wat ze vragen enzo. Heb er nu de tijd voor. Dit kan een legendarisch topic worden wel denk Hahaha
Do what you love, love what you do!
pi_196031861
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 21:06 schreef kree het volgende:

[..]

Nouja dat boeit me niet natuurlijk, ik zie dit niet als een carrière maar meer als eens zien hoe het nu gaat en of ze ook betalen en wat ze vragen enzo. Heb er nu de tijd voor. Dit kan een legendarisch topic worden wel denk Hahaha
Ik zeg doen :D
No amount of money ever bought a second of time.
  dinsdag 3 november 2020 @ 21:07:55 #10
80382 manny
30 is best veel
pi_196031870
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 21:05 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Ik zou het grappig vinden, maar dit soort bedrijven zijn vrij serieus in hun werk. Als je niet op de juiste manier berichtjes verstuurd dan trappen ze je er net zo snel weer uit.
En makkelijk monitoren, want alles digitaal
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_196031886
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 21:07 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Ik zeg doen :D
Ja he Hoewel heb beetje moeite want moet natuurlijk eigen gegevens invullen ook om het echt te maken. Nu maak ik me niet al te druk. Maargoed kan adres wel ff iets wat veranderen denk.
Do what you love, love what you do!
pi_196031894
Wel vreemde opbouw van deze uitzending.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_196031912
Een alcoholist, zeg maar iedereen in polen
Moeten zij weten
pi_196031938
Het is niet de meest boeiende aflevering van Kees dit. Naja maar mijn intresse is gewekt ik ga eens solliciteren bij ze denk :')
Do what you love, love what you do!
pi_196031944
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 21:10 schreef kree het volgende:
Het is niet de meest boeiende aflevering van Kees dit. Naja maar mijn intresse is gewekt ik ga eens solliciteren bij ze denk :')
:D
No amount of money ever bought a second of time.
pi_196032039
Gekke combinatie van verhalen, lagen zeker nog op de plank?
pi_196032055
Dit was opvulling vd aflevering.

Had beter wat zakkenrollers in Amsterdam kunnen filmen ofzo :')
Moeten zij weten
pi_196032056
Thijs :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_196032061
Twijfel wel een beetje, ik ben nou niet echt zo retard dat ik me laat oplichten. Maar ben hier onwijs benieuwd naar wel eigenlijk. Ff ander e-mail adres iig gebruiken als de standaard denk :')
Do what you love, love what you do!
pi_196032085
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2020 21:14 schreef H0D3NPYL het volgende:
Dit was opvulling vd aflevering.

Had beter wat zakkenrollers in Amsterdam kunnen filmen ofzo :')
BOEVENSPOTTER Klik klik klik duimpje omhoog GEKKENWERK
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_196032171
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2020 21:14 schreef H0D3NPYL het volgende:
Dit was opvulling vd aflevering.

Had beter wat zakkenrollers in Amsterdam kunnen filmen ofzo :')
Boevenspotter van YouTube kan hij ook wel aannemen :P
pi_196032320
Sollicitatie verzonden :') Ok nou dit gaat fun worden denk... :D
Do what you love, love what you do!
pi_196032337
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 21:23 schreef kree het volgende:
Sollicitatie verzonden :') Ok nou dit gaat fun worden denk... :D
Wat heb je allemaal ingevuld? _O-
No amount of money ever bought a second of time.
pi_196032407
Chatoperator-tikwerk <info@chat------cecuur k.nl>
21:23 (2 minuten geleden)

aan mij

Bedankt voor je sollicitatie.

Wij streven ernaar om binnen 48 uur te antwoorden.

Met vriendelijke groet,

Team Chatoperator-tikwerk.nl
Do what you love, love what you do!
pi_196032433
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 21:24 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Wat heb je allemaal ingevuld? _O-
Beetje wat ze wilde horen hahaha nou eens zien of ze reageren.
Jullie weten wel welke maar heb ff het adres eruit gehaald want anders vinden ze het gelijk alweer natuurlijk. Maar eens zien hoe retarded het is.
Do what you love, love what you do!
pi_196032552
35.000 mensen? Alleen voor spam? Geloof je het zelf :')_!
No amount of money ever bought a second of time.
pi_196032567
Erg slappe uitzending. Niet gewend van Kees.

Wel jammer dat het weer de laatste was.
pi_196032568
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 21:33 schreef TigerXtrm het volgende:
35.000 mensen? Alleen voor spam? Geloof je het zelf :')_!
15,000
Facebook employs about 15,000 content moderators directly or indirectly.

Dus 35.000 voor Insta lijkt me schromelijk overdreven.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_196032587
No amount of money ever bought a second of time.
pi_196076341
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')