SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Eens, heb ze een stuk of 8 keer gezien.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:37 schreef brother52 het volgende:
Dit is zo'n band die je niet vaak genoeg live kunt zien.
Leuk voor feesten.Maar ja....quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:37 schreef brother52 het volgende:
Dit is zo'n band die je niet vaak genoeg live kunt zien.
Soms zit ik now wel eens redelijk op te lettenquote:Op dinsdag 3 november 2020 20:40 schreef livelink het volgende:
Ik gokte eigenlijk dat jij geen nieuw topic zou openen, but I guess I was wrong.
Ik ben al afgehaakt in het liedje. T/m Windowpane wist ik het nog.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:41 schreef brother52 het volgende:
New Seekers - You Won't Find Another Fool Like Me
Maar je raadt het niet (2x)quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben al afgehaakt in het liedje. T/m Windowpane wist ik het nog.
In de maneschijn, in de maneschijn
klom ik op het trapje naar het raamkozijn.
Maar je raadt het niet, maar je raadt het niet,quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben al afgehaakt in het liedje. T/m Windowpane wist ik het nog.
In de maneschijn, in de maneschijn
klom ik op het trapje naar het raamkozijn.
Verdorie, 3x dikke.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar je raadt het niet, maar je raadt het niet,
Zo doet een vogel en zo doet een Fish
Zo doet een duizendpoot die schoenenpoetser is.
En dat is één en dat is twee,
En dat is dikke, dikke, dikke tante Kee.
En dat is recht en dat is krom,
En zo zo draaien we het wieltje weer eens om.
Rom bom!
quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Verdorie, 3x dikke.
Nah, dan is tante Kee vanavond behoorlijk afgevallen.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar je raadt het niet, maar je raadt het niet,
Zo doet een vogel en zo doet een Fish
Je zou als dichterlijke vrijheid three times a lady kunnen draaien.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Verdorie, 3x dikke.
Nah, dan is tante Kee vanavond behoorlijk afgevallen.
Die escape heb ik al gebruikt bij windowpane want dat is eigenlijk een ruit.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Je zou als dichterlijke vrijheid three times a lady kunnen draaien.
Ik ben heel benieuwd wat je bij schoenenpoetser hebt verzonnen.quote:
Dit heb je wel eens vaker gedraaid, volgens mij.quote:
Volgens mij niet, wel vaker wat van Veruca Salt gedraaid.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit heb je wel eens vaker gedraaid, volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |