SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Misschien is Peppa een ervan?quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:54 schreef FranticDJ het volgende:
had een tt verwacht over US' stemmetjes
"jij hebt echt de allerbeste piemel ooit"quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:54 schreef FranticDJ het volgende:
had een tt verwacht over US' stemmetjes
Ik was het niet hoorquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is 't vermoeden ook van die uitgefikte dhl bus bij @:ltvdk
Oh god heb je weer een matchquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:00 schreef bitterbal het volgende:
dit is trouwens voor het eerst dat ik met iemand match die rechts georrienteerd is
Discriminatiequote:
Je bent zelf een Mark Rutte fangirl.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:00 schreef bitterbal het volgende:
dit is trouwens voor het eerst dat ik met iemand match die rechts georrienteerd is
ja straks ruttegodquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent zelf een Mark Rutte fangirl.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gekkie dit. Kritiek op mijn voorliefde voor varkensvlees.
![]()
![]()
Was het ene moslim?quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gekkie dit. Kritiek op mijn voorliefde voor varkensvlees.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |