SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Misschien is Peppa een ervan?quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:54 schreef FranticDJ het volgende:
had een tt verwacht over US' stemmetjes
"jij hebt echt de allerbeste piemel ooit"quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:54 schreef FranticDJ het volgende:
had een tt verwacht over US' stemmetjes
Ik was het niet hoorquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is 't vermoeden ook van die uitgefikte dhl bus bij @:ltvdk
Oh god heb je weer een matchquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:00 schreef bitterbal het volgende:
dit is trouwens voor het eerst dat ik met iemand match die rechts georrienteerd is
Discriminatiequote:
Je bent zelf een Mark Rutte fangirl.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:00 schreef bitterbal het volgende:
dit is trouwens voor het eerst dat ik met iemand match die rechts georrienteerd is
ja straks ruttegodquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent zelf een Mark Rutte fangirl.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gekkie dit. Kritiek op mijn voorliefde voor varkensvlees.
![]()
![]()
Was het ene moslim?quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gekkie dit. Kritiek op mijn voorliefde voor varkensvlees.
![]()
![]()
Ja een jood die hoopte dat ze moslim was. Snap jij het?quote:
ja of jew.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja een jood die hoopte dat ze moslim was. Snap jij het?
Ik ga morgen iets van 10-12 liter erwtensoep maken voor oudere mensen en ik heb dus iets van 5 kilo varkensvlees in de koelkast liggenquote:
"Cum Laude gestudeerd". Nee dus, als Nederlands z'n eerste taal isquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja of jew.
Hij schreef ook jew en muslem. Vroeg of nederlands zijn eerste taal was, zegt die nog ja ook
ik heb ze allemaalquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien eens een ander platform proberen @:bitterbal?
www.snackbar.nlquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien eens een ander platform proberen @:bitterbal?
Okidoki..quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:05 schreef G-Pier het volgende:
Met een beetje ongeloof maar toch vol enthousiasme deel ik mee dat ik per volgende maand terugtreed in mijn functie op Schiphol. Helaas maak ik voorlopig geen terugkeer in mijn dedicated groepje voor een Russische airline maar zal ik weer allround werkzaam zijn voor verschillende luchtvaartmaatschappijen.
Waar was ik al die tijd?:
Ik heb gewerkt als klantenservicemedewerker bij een multimediawinkel voor één proefmaand en heb drie weken lang dagenlang documenten ingescand voor een archiefbedrijf. In augustus ben ik begonnen als tijdelijke receptionist bij een Nederlandse bank tot Oudjaarsavond om mijzelf van de straat te houden.
Nicequote:Op dinsdag 3 november 2020 18:05 schreef G-Pier het volgende:
Met een beetje ongeloof maar toch vol enthousiasme deel ik mee dat ik per deze maand terugtreed in mijn functie op Schiphol. Helaas maak ik voorlopig geen terugkeer in mijn dedicated groepje voor een Russische airline maar zal ik weer allround werkzaam zijn voor verschillende luchtvaartmaatschappijen.
Waar was ik al die tijd?:
Ik heb gewerkt als klantenservicemedewerker bij een multimediawinkel voor één proefmaand en heb drie weken lang dagenlang documenten ingescand voor een archiefbedrijf. In augustus ben ik begonnen als tijdelijke receptionist bij een Nederlandse bank tot Oudjaarsavond om mijzelf van de straat te houden.
Soms lijkt het alsof je bewust de grootste gekkies opzoekt hoor ...quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb ze allemaal
Maar serieus, dit zag er echt uit als een normale jongen. Maar hij was een beetje dom
Mij wou ze ook al niet meeten. Ik was niet KOEKOEK genoegquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Soms lijkt het alsof je bewust de grootste gekkies opzoekt hoor ...
zij mijquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Flashieee! Hoe is het met je?quote:
Ja stiekem wil je helemaal niet onder die bruiloft uitkomen en doe je net alsof je dat wel wilt zodat ik niet in paniek wegren.quote:
Ook waar je voor moet betalen? Zoals parship? Daar valt het rare volk nog iets of wat meequote:Op dinsdag 3 november 2020 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb ze allemaal
Maar serieus, dit zag er echt uit als een normale jongen. Maar hij was een beetje dom
Oh dan moet je gauw weer even gaan kijken, ik heb pas nog twee splinternieuwe Travelsnacks geplaatstquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:09 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Flashieee! Hoe is het met je?Nog steeds denk ik aan je Groenland-verhalen.
wees ze eens voor dan en laat je anaconda dan eens zienquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal ik doen!quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan moet je gauw weer even gaan kijken, ik heb pas nog twee splinternieuwe Travelsnacks geplaatst
hmm nee dat nietquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook waar je voor moet betalen? Zoals parship? Daar valt het rare volk nog iets of wat mee
hier de grafische en feitelijke weergave van dit tafereelquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:10 schreef UitStraling het volgende:
Weet nu al hoe deze avond gaat verlopen, ik ben veel te melig en het bier valt me te goed dus over twee uur lig ik met een halfslappe piel tegen een muts aan te duwen en denk ik waren het vandaag geen Amerikaanse verkiezingen
quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hier de grafische en feitelijke weergave van dit tafereel
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wees ze eens voor dan en laat je anaconda dan eens zien
Dat broodje ziet er wel lekker uitquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hier de grafische en feitelijke weergave van dit tafereel
[ afbeelding ]
Nopes.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij hebt nog nooit een slang uit een ei zien komen?
Wat zit je dan te blauwe tanden?quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
j
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dat constante gehaper
' ik hou van eten niet van koken'quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:16 schreef kwiwi het volgende:
Jezus.. ik heb 1x pompoensoep gemaakt voor Gergely en nou wil ie het elke 2 dagen, al 3 weken langHeb het idee dat ik niks anders meer doe dan pompoenen snijden
quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:16 schreef kwiwi het volgende:
Jezus.. ik heb 1x pompoensoep gemaakt voor Gergely en nou wil ie het elke 2 dagen, al 3 weken langHeb het idee dat ik niks anders meer doe dan pompoenen snijden
Ja precies. "Kunnen we morgen pompoensoep maken? En met we bedoel ik jij". Zo gaat het hierquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
' ik hou van eten niet van koken'
dat gaat toch vervelen op den duurquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:16 schreef kwiwi het volgende:
Maakt ie het lekker zelf.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:16 schreef kwiwi het volgende:
Ja ik dacht dat ie er na een paar keer wel klaar mee zou zijn, maar blijkbaar nog niet.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat gaat toch vervelen op den duur
lijkt m'n ma wel.. als ik vroeger zei dat ik iets lekker vond dan kocht of maakte ze het 3x per week en dan vond ze 't gek dat ik 't na 3 weken niet meer wilde.
De piketpaaltjes worden geslagen :pquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja precies. "Kunnen we morgen pompoensoep maken? En met we bedoel ik jij". Zo gaat het hier
Je begint al een keurig Oost-Europees huisvrouwtje te worden, binnenkort maar een zo'n jurk met handige zakken laten aanmetenquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja precies. "Kunnen we morgen pompoensoep maken? En met we bedoel ik jij". Zo gaat het hier
Ik heb 'm net geleerd hoe hij spek met ei voor zichzelf moet maken zonder het te laten aanbranden, dat gaat 'm dus niet wordenquote:
Wow, mooie uitspraak Koen, en waarquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De piketpaaltjes worden geslagen :p
Pastinaak maken we hier vooral friet vanquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:19 schreef FranticDJ het volgende:
@:Kwiwi pastinaaksoep is ook lekker.
1 prei
1 ui
1 teen knoflook
dat allemaal ff aanfruiten
800ml water
2 (groente) bouillonblokjes
4 van die geschilde pastinaak units in blokjes erbij
laten koken tot de boel gaar is. staafmixer er door
klein pakje room er door
anderhalve eetlepel mosterd erdoor
ff laten opkoken en afkruiden.
afwerken met peterselie & geroosterde hazelnoten
vast welquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde weer even de pompoenbrownie maken maar kan ik dan ook pompoen uit de vriezer gebruiken?
ook lekkerquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Pastinaak maken we hier vooral friet van
Als ik niet kook eten we durum of pizza van Aliquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je begint al een keurig Oost-Europees huisvrouwtje te worden, binnenkort maar een zo'n jurk met handige zakken laten aanmeten
Heeft die fysieke en/of mentale 'uitdagingen'?quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb 'm net geleerd hoe hij spek met ei voor zichzelf moet maken zonder het te laten aanbranden, dat gaat 'm dus niet worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |