SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Misschien is Peppa een ervan?quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:54 schreef FranticDJ het volgende:
had een tt verwacht over US' stemmetjes
"jij hebt echt de allerbeste piemel ooit"quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:54 schreef FranticDJ het volgende:
had een tt verwacht over US' stemmetjes
Ik was het niet hoorquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is 't vermoeden ook van die uitgefikte dhl bus bij @:ltvdk
Oh god heb je weer een matchquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:00 schreef bitterbal het volgende:
dit is trouwens voor het eerst dat ik met iemand match die rechts georrienteerd is
Discriminatiequote:
Je bent zelf een Mark Rutte fangirl.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:00 schreef bitterbal het volgende:
dit is trouwens voor het eerst dat ik met iemand match die rechts georrienteerd is
ja straks ruttegodquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent zelf een Mark Rutte fangirl.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gekkie dit. Kritiek op mijn voorliefde voor varkensvlees.
![]()
![]()
Was het ene moslim?quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gekkie dit. Kritiek op mijn voorliefde voor varkensvlees.
![]()
![]()
Ja een jood die hoopte dat ze moslim was. Snap jij het?quote:
ja of jew.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja een jood die hoopte dat ze moslim was. Snap jij het?
Ik ga morgen iets van 10-12 liter erwtensoep maken voor oudere mensen en ik heb dus iets van 5 kilo varkensvlees in de koelkast liggenquote:
"Cum Laude gestudeerd". Nee dus, als Nederlands z'n eerste taal isquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja of jew.
Hij schreef ook jew en muslem. Vroeg of nederlands zijn eerste taal was, zegt die nog ja ook
ik heb ze allemaalquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien eens een ander platform proberen @:bitterbal?
www.snackbar.nlquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien eens een ander platform proberen @:bitterbal?
Okidoki..quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:05 schreef G-Pier het volgende:
Met een beetje ongeloof maar toch vol enthousiasme deel ik mee dat ik per volgende maand terugtreed in mijn functie op Schiphol. Helaas maak ik voorlopig geen terugkeer in mijn dedicated groepje voor een Russische airline maar zal ik weer allround werkzaam zijn voor verschillende luchtvaartmaatschappijen.
Waar was ik al die tijd?:
Ik heb gewerkt als klantenservicemedewerker bij een multimediawinkel voor één proefmaand en heb drie weken lang dagenlang documenten ingescand voor een archiefbedrijf. In augustus ben ik begonnen als tijdelijke receptionist bij een Nederlandse bank tot Oudjaarsavond om mijzelf van de straat te houden.
Nicequote:Op dinsdag 3 november 2020 18:05 schreef G-Pier het volgende:
Met een beetje ongeloof maar toch vol enthousiasme deel ik mee dat ik per deze maand terugtreed in mijn functie op Schiphol. Helaas maak ik voorlopig geen terugkeer in mijn dedicated groepje voor een Russische airline maar zal ik weer allround werkzaam zijn voor verschillende luchtvaartmaatschappijen.
Waar was ik al die tijd?:
Ik heb gewerkt als klantenservicemedewerker bij een multimediawinkel voor één proefmaand en heb drie weken lang dagenlang documenten ingescand voor een archiefbedrijf. In augustus ben ik begonnen als tijdelijke receptionist bij een Nederlandse bank tot Oudjaarsavond om mijzelf van de straat te houden.
Soms lijkt het alsof je bewust de grootste gekkies opzoekt hoor ...quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb ze allemaal
Maar serieus, dit zag er echt uit als een normale jongen. Maar hij was een beetje dom
Mij wou ze ook al niet meeten. Ik was niet KOEKOEK genoegquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Soms lijkt het alsof je bewust de grootste gekkies opzoekt hoor ...
zij mijquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Soms lijkt het alsof je bewust de grootste gekkies opzoekt hoor ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |