@Harrie kan niet slapen goddommequote:
quote:
Geef dat kind en bloesjequote:
quote:Op donderdag 5 november 2020 19:31 schreef heracles het volgende:
[..]![]()
![]()
Soms krijg ik weleens een banaan van jou
quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 november 2020 19:47 schreef heracles het volgende:
Geloof me. Dit is het beste wat je ooit gehoord hebt![]()
quote:
YOU FUCKING Cuntsquote:
Chum chum bedrummeneer?quote:Op donderdag 5 november 2020 20:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Smile! If the rain outside the window won't stop...
Smile! If you failed to do something...
Smile! If happiness hid behind the clouds...
Smile! Even if your soul got slightly scratched...
Smile! And you'll see how everything changes...
Smile! The rain will stop and the ground will dress up in snow...
Smile! And your sorrow will pass by...
Smile! And then your soul will begin to live...
quote:
Ik ben groot fan van u mevrouw kimquote:
Hi hi..quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:10 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van u mevrouw kim
Mooi zo, met mij, achja, doorademen maar zoals iedereenquote:
Doorademen is altijd een goed advies..quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:18 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Mooi zo, met mij, achja, doorademen maar zoals iedereen
Ook een legende buiten Fok! (Heb ik van vrienden gehoord)quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:19 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Echt een godin ben je voor mij. Fok legende.
I know.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:19 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Echt een godin ben je voor mij. Fok legende.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:23 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ook een legende buiten Fok! (Heb ik van vrienden gehoord)
Joehoequote:Op vrijdag 6 november 2020 00:30 schreef Duveldrinker het volgende:
Is er trouwens geen wat luister je nu slow chat?
Daar zit je in! Maar de meesten zijn een beetje verlegen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:30 schreef Duveldrinker het volgende:
Nee. Wel een slow music. Een Prince wannebee...quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:30 schreef Duveldrinker het volgende:
Ow die ken ikquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:33 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nee. Wel een slow music. Een Prince wannebee...
Toch best knap..
Hoop op Biden, rare pannenkoekquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:40 schreef Duveldrinker het volgende:
Hey stray mafketel. Wat vind jij van de verkiezingen .
Prik mij ook even dan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:51 schreef Kim-Holland het volgende:
Zondag ga ik prikken voor antistoffen. Ik ben 1 van de 10.000
Bwah ik las krikkenquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:51 schreef Kim-Holland het volgende:
Zondag ga ik prikken voor antistoffen. Ik ben 1 van de 10.000
Was t maar waar....quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:54 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Bwah ik las krikken [ link | afbeelding ]
Kindje? Doe normaal. Ik ben bijna 48!!!!quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:54 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Mmmm trouw je me ook schat? Kindje misschien?
Mwah ik ben 37quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:56 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Kindje? Doe normaal. Ik ben bijna 48!!!!![]()
Ik neem aan nog zeer vruchtbaar door de wagonladingen zaad die dagelijks je plafond raken toch.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:56 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Kindje? Doe normaal. Ik ben bijna 48!!!!![]()
Heerlijkquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:02 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Schat, ik ben de overgang al voorbij en heb een droge kut. Alleen mijn hoofd is nog nat.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:01 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik neem aan nog zeer vruchtbaar door de wagonladingen zaad die dagelijks je plafond raken toch.
Vergeet de vruchtbaarheid. [Groetjes aan je vriend].quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:06 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Wat nee, de vruchtbaarheid of de wagonladingen? (Ik vraag dit voor een vriend) [ link | afbeelding ]
Gelukkig, weer een zorg minderquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:11 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Vergeet de vruchtbaarheid. [Groetjes aan je vriend].![]()
Sometimes it takes two to go a little deeper! Komt je bekend voor?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:40 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Sometimes it takes two to go a little deeper! Komt je bekend voor?
Nee, dat nietquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:47 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Trio is je onbekend? Verbazingwekkend!
Wie? Enrigue?quote:
Heb je een vaste PI? waarom?quote:
Hey ik voel me ook niet zo goed. Heel erg bedankt voor je bezorgtheid. Komt nog wel goedquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je een vaste PI? waarom?ik denk steeds dat je treurig bent
![]()
Ja daar word ik ook niet vrolijk vanquote:
Oh... zie je wel... ik dacht al... Sterkte in ieder geval... wat er ook isquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:02 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Hey ik voel me ook niet zo goed. Heel erg bedankt voor je bezorgtheid. Komt nog wel goed
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |