Naiis!!quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hier in betere tijden, het is nu een bende
[ afbeelding ]
🐱quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook niets met die beesten. Maar soms lijkt het hier wel een katten forum 😛
kan je resolutie nog lager staanquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
😿quote:
Kerst en bolke een bolkkerstquote:
quote:
hoi.quote:
Staat prima zoquote:
quote:
waarom diequote:
Die bureaukast is al tientallen jaren oud. Geërfd van de zus van mijn omaquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:48 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Naiis!!ik zit gewoon op de bank of aan de tafel met mijn laptopje
ja was een foutje. heb het al gemaaktquote:
Was het nog wat?quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:52 schreef mazaru het volgende:
Er hing een vent voor mijn raam. Raar gezicht als je 1 hoog woont
Ja ik zag hetquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja was een foutje. heb het al gemaakt
oke okequote:
Wat moest hij daarquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:52 schreef mazaru het volgende:
Wauw dat maakt het nog mooierquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die bureaukast is al tientallen jaren oud. Geërfd van de zus van mijn oma
kopje koffie glazenwasser?quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:52 schreef mazaru het volgende:
Middag Jippiequote:Op dinsdag 3 november 2020 12:53 schreef Jippie het volgende:
Goedemiddag allemaal
Waar zijn die kittens @:Nattekat
Hey Jippie 😘quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:53 schreef Jippie het volgende:
Goedemiddag allemaal
Waar zijn die kittens @:Nattekat
Geen glazenwasser, lekkagefixer hoop ikquote:
☕️ Glazenwasser.quote:
Ja het is mij een raadsel hoe ik vandaag al 18 punten heb gehaaldquote:
geef ze maar aan mijquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja het is mij een raadsel hoe ik vandaag al 18 punten heb gehaald
Mazzel! En het is je gegundquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja het is mij een raadsel hoe ik vandaag al 18 punten heb gehaald
Ik zeg niks...quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en mij niet dan?quote:
Ja helaasquote:
ah je bent er weerquote:
ajax jaquote:
Ik weet dat het heel vreselijk is dat ik dit denk, maar mijn eerste gedachte was 'zeker weer moslims'quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:56 schreef Dotteke het volgende:
DierenPark Amersfoort is dinsdagochtend in allerijl ontruimd en daarna gesloten voor bezoekers. Er zouden meerdere apen losgebroken zijn. Getuigen spreken van vier of vijf apen. Ook zouden er een aantal schoten gehoord zijn. Een officiële bevestiging ontbreekt nog, maar er zou één aap overleden zijn.
aarom sta je dan nog niet op 1quote:
Best wel een tijdje mits goed verpakt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:56 schreef Moonlight het volgende:
Hoelang blijft zelfgemaakte kruidenboter goed?
Dat hebben heel veel mensen denk ik.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik weet dat het heel vreselijk is dat ik dit denk, maar mijn eerste gedachte was 'zeker weer moslims'
goh, je verwacht het ABSOLUUT weer niet hequote:Op dinsdag 3 november 2020 12:58 schreef mazaru het volgende:
Dit snapt geen hond toch? Waarom was die vent daar nog en hebben ze hem geen enkele reis naar Syrië gegeven?
[ afbeelding ]
Ja. Ben wel benieuwd hoe dit nu weer kan gebeuren.quote:
Zo raar is dat nou ook weer niet. Het is altijd hetzelfde liedjequote:Op dinsdag 3 november 2020 12:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik weet dat het heel vreselijk is dat ik dit denk, maar mijn eerste gedachte was 'zeker weer moslims'
gelukkig maar.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jou gun ik ook jouw punten Dud0rretje ❤️
Zelfde verhaal als met die terrorist in Frankrijk die een tijd geleden de strot van die 90-jaar oude priester had doorgesneden; men dacht dat een enkelbandje hem wel lief zou laten blijven.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:58 schreef mazaru het volgende:
Dit snapt geen hond toch? Waarom was die vent daar nog en hebben ze hem geen enkele reis naar Syrië gegeven?
[ afbeelding ]
Echt, je gaat gewoon twijfelen aan 'mensenrechten'quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:58 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Soms is de doodstraf helemaal niet zo'n slecht ideequote:Op dinsdag 3 november 2020 12:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
goh, je verwacht het ABSOLUUT weer niet he
Het is de eerste niet, en het zal de laatste niet zijn ......quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:58 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig niemand gewond.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Ben wel benieuwd hoe dit nu weer kan gebeuren.
Hoe weet je dat dat mijn eerste reactie was (voordat ik die wegbackspace-de?).quote:
Behalve dan toch de kerk van het vliegend spaghettimonsterquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:59 schreef dud0r het volgende:
er zal pas echt vrede zijn als we al het geloof afschaffen!
ALLES!
Alleen zieke geesten doen dat, TBS is betere oplossingquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelfde verhaal als met die terrorist in Frankrijk die een tijd geleden de strot van die 90-jaar oude priester had doorgesneden; men dacht dat een enkelbandje hem wel lief zou laten blijven.
Geloof je dat echt?quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:59 schreef dud0r het volgende:
ALLES!
Getuigen in dierenpark Amersfoort; meerdere chimpansees ontsnapt, een aap overledenquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Gelukkig niemand gewond.
Dacht ik, was toen met die Bokito ofzo wel anders.
Dat ga je toch ook krijgen met alles wat er gebeurd de laatste jaren.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat is het enige op die foto waar commentaar op gegeven kon wordenquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dat mijn eerste reactie was (voordat ik die wegbackspace-de?).
Dat was haar eigen domme schuld ook nog.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Gelukkig niemand gewond.
die ook. Alles!quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Behalve dan toch de kerk van het vliegend spaghettimonster
Dat was toen ook zo'n raar verhaal, een vrouw die naar hem aan het 'flirten' was of zo?quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Gelukkig niemand gewond.
En minstens 10% van alle moslims in Nederland wil de vrijheid van meningsuiting ingeperkt zien.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:59 schreef dud0r het volgende:
ALLES!
Wat the fuck. Ppppfff vervroegd vrijgelaten gggrrrrrquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:58 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maarquote:
Schokkende beelden waren dat weer.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:01 schreef Dotteke het volgende:
J
[..]
Dat ga je toch ook krijgen met alles wat er gebeurd de laatste jaren.
Kijk maar weer naar gisteren. Onschuldige mensen. Zittend op een terras en hoppa weer zo achterlijke moslim terrorist
Die aap was haar niet vergetenquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:01 schreef maily het volgende:
[..]
Dat was haar eigen domme schuld ook nog.
Dan heb je in het Midden-Oosten veel zieke geesten rondlopen die TBS zouden moeten hebben. En dan heb ik het niet alleen over ISIS; lijfstraffen (waaronder het afhakken van handen en voeten) zijn gewone straffen in bepaalde contreien daar. En een aantal mensen wil dat ook hier ingevoerd hebben.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:00 schreef Jippie het volgende:
[..]
Alleen zieke geesten doen dat, TBS is betere oplossing
ja dat is onderweg. Heb al een banaan naar binnen gedeepthroatquote:
Ik zeg toch al het geloof afschaffen dus ook dingen geloven afschaffen.quote:
De aap is los; na 10 jaar nog steeds achtervolgd door Bokitoquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat was toen ook zo'n raar verhaal, een vrouw die naar hem aan het 'flirten' was of zo?
Ze stak hem de gek aan meende ik?quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat was toen ook zo'n raar verhaal, een vrouw die naar hem aan het 'flirten' was of zo?
quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat is onderweg. Heb al een banaan naar binnen gedeepthroat
[..]
Ik zeg toch al het geloof afschaffen dus ook dingen geloven afschaffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |