Wel van dit seizoen, maar Monaco is korter. Alleen qua rondetijd is het waarschijnlijk de kortste ooit, met verwachtte tijden onder de minuut. Dat record is nu in handen van Dijon met 58.79s op naam van Niki Lauda tijdens de kwalificatie in 1974. In de race werd toen 1:00.0 gereden.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:06 schreef flipsen het volgende:
Is dat rondje nou echt zó kort? Is het daarmee de kortste baan van het seizoen?
Hoe spannend willen we de laatste race maken? Mogen we het op deze manier invullen (0 risico), of mag je alleen gokken op Hamilton óf Russell (hoog risico)? Meningen graag!quote:PS. Als Hamilton niet rijdt, Hamilton vervangen door de vervanger van Hamilton (waarschijnlijk Russel)
Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Als de verwachting is dat Hamilton zaterdag en zondag kan rijden zetten ze Vandoorne vrijdag in die auto, niet Russell. Vraag me sowieso af of je in een weekend voor twee teams mag uitkomen.quote:Op woensdag 9 december 2020 16:34 schreef DutchTrain het volgende:
Dat ligt toch aan de bijgevoegde cheque?
Er is ook een kans dat Russell vrijdag rijdt en Hamilton zaterdag en zondag. Aanpassingen zijn wat mij betreft tot een uur voor VT1 mogelijk zoals altijd.
Das toch niet leuk?quote:Op woensdag 9 december 2020 12:42 schreef flipsen het volgende:
De eerste voorspelling ontvangen. Waarbij deze PS stond:
[..]
Hoe spannend willen we de laatste race maken? Mogen we het op deze manier invullen (0 risico), of mag je alleen gokken op Hamilton óf Russell (hoog risico)? Meningen graag!
[poll=1152]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |