In coronatijd? Lijkt mij nietquote:Op maandag 2 november 2020 23:03 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Misschien hebben ze daar ook wel een museumnacht net zoals in Amsterdam
Gelet op de modus operandi acht ik islamitische terreur plausibel.quote:Op maandag 2 november 2020 23:03 schreef Generationalpha het volgende:
Al bekend wie hierachter zitten?
Jan, Jans en de kinderen.quote:Op maandag 2 november 2020 23:03 schreef Generationalpha het volgende:
Is alleen maar gissen nog. Ik heb gehoord dat het om Tsjetsjenen ging, weer een ander had het over Turken, dus tsja...afwachten maar.quote:Op maandag 2 november 2020 23:03 schreef Generationalpha het volgende:
quote:Ein Mann mit einer Kalaschnikow-ähnlichen Waffe läuft durch eine gepflasterte Gasse und schießt. Aus einem Fenster schreit ein Augenzeuge "Arschloch".
5 daders? Of de 5 onschuldig lijkende mensen die ze opgepakt hebben op de kruising?quote:
Ik gok op ISISquote:Op maandag 2 november 2020 23:05 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Gelet op de modus operandi acht ik islamitische terreur plausibel.
Ja. Daar lijkt het wel op.quote:
Hij had beter ‘foei’ kunnen roepen. Of werd het gevolgd door ‘schweinhund’ en ‘waterstofbommen op mofrika’? Want dan weet ik wel wie de ooggetuige was.quote:
Misschien zijn het de Tsjurkenquote:Op maandag 2 november 2020 23:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Is alleen maar gissen nog. Ik heb gehoord dat het om Tsjetsjenen ging, weer een ander had het over Turken, dus tsja...afwachten maar.
Gelukkig hebben ze het IQ en de competenties van de bevolking in hun herkomstlanden. Anders hadden we echt een probleem .quote:
Nee, die 4 die met hun handen in de lucht stonden met dezelfde broek aan. Die van die kruising zijn weer vrij gelaten.quote:Op maandag 2 november 2020 23:05 schreef Starhopper het volgende:
[..]
5 daders? Of de 5 onschuldig lijkende mensen die ze opgepakt hebben op de kruising?
Ik vul aan met de sleepwet die van ons allemaal daders maaktquote:Op maandag 2 november 2020 22:58 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je niet eens letterlijke terreur aan te halen, nu al is op veel middelbare scholen de holocaust een heel moeilijk onderwerp en ziet een joodse school in Amsterdam er van buiten uit als de EBI.![]()
![]()
Maar een recent voorbeeld voor je dan: lerarenverenigingen en politici die in reactie op de recente onthoofding van een franse geschiedenisdocent proberen in te grijpen in lesinhoud. Minder recent: cartoonisten en caberetiers die niet meer vrij zijn om hun vak uit te oefenen, bepaalde onderwerpen uit vrees voor hun leven moeten mijden.
Doe mij maar een land zonder misselijke invloed van dat nare rotgeloof.![]()
Zitten ook gewoon blanke gasten bij toch?quote:Op maandag 2 november 2020 23:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Die ene dooie en die vier met de handen in de lucht?
Eerder vandaag was nog in het nieuws dat restaurants en cafés in de stad volgeboekt waren, omdat het de laatste mogelijkheid was voordat de nieuwe lockdown van start gaat. De eerste aanslag die werd gemeld, vond plaats in een druk uitgaansgebied, dus wie weet of de plaats en tijdstip daarop gekozen zijn.quote:Op maandag 2 november 2020 23:01 schreef Zipportal het volgende:
https://www.anwb.nl/vakan(...)atregelen-oostenrijk
Net voor de avondklok ook.
Geeft toch iets onheilspellends dat het hek achter hen gesloten wordt. Wat een helden.quote:Op maandag 2 november 2020 22:58 schreef zipcon het volgende:
[ twitter ]
(ja, de twitteraar is wel wat vreemd)
Er zijn idd nog een aantal verdachten op de vlucht. Veel is nog onzeker, of er iets van die gijzelingen waar is is ook nog niet geweten.
Mooizo! Snelle actie dusquote:Op maandag 2 november 2020 23:07 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee, die 4 die met hun handen in de lucht stonden met dezelfde broek aan. Die van die kruising zijn weer vrij gelaten.
Tsjetjenen zijn blank, ja.quote:Op maandag 2 november 2020 23:07 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Zitten ook gewoon blanke gasten bij toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |