Vanmorgen was dat nog Barcelona...quote:Op maandag 2 november 2020 22:28 schreef myShizzle het volgende:
WTF is dit? Importjeugd die de politie gaat lastigvallen?
[ twitter ]
Holy fuck, ja dus!quote:Op maandag 2 november 2020 22:28 schreef myShizzle het volgende:
[ twitter ]
Hij moest het even kwijt, maar er mag niet op gereageerd worden.quote:Op maandag 2 november 2020 22:26 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
En dan vervolgens een heel bericht over Wilders typen en eindigen met;"Wilders heeft met doelbewust haatzaaien te maken".
Iedereen die daar rijdt moet z'n auto uit en op de grond gaan liggen, zijn dus waarschijnlijk onschuldige burgers die je zietquote:Op maandag 2 november 2020 22:26 schreef Starhopper het volgende:
Op OE24 zijn ze mensen aan t arresteren
Slechte timing dan, kan je dood betekenen nuquote:Op maandag 2 november 2020 22:28 schreef myShizzle het volgende:
[ twitter ]
Nepnieuws.quote:Op maandag 2 november 2020 22:30 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Holy fuck, ja dus!
Mijn bloed kookt nu
quote:Op maandag 2 november 2020 22:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat is het idee van die kattenposts dan?
Is al ontkracht.quote:Op maandag 2 november 2020 22:30 schreef Nober het volgende:
Ik las 10 terroristen dus een gijzeling is dan ook nog een optie á la Bataclan.
[ twitter ]
Kijk eens naar je bronnen, het twitter account heeft het al verwijderd.quote:Op maandag 2 november 2020 22:30 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Holy fuck, ja dus!
Mijn bloed kookt nu
Ze weten waarschijnlijk dat populisten hier anders weer goed mee gaan scoren onder de tokkie bevolkingquote:Op maandag 2 november 2020 22:29 schreef SpaceOddity het volgende:
De Oostenrijkse nieuws media "hoopt" nog op rechts extremisten.
[ twitter ]
Volgens de eigenaar zou daar niets aan de hand zijn thoughquote:Op maandag 2 november 2020 22:30 schreef Nober het volgende:
Ik las 10 terroristen dus een gijzeling is dan ook nog een optie á la Bataclan.
[ twitter ]
Terroristen laten de aanval zo lang mogelijk duren zodat er veel angst gecreeerd wordt. Door kattenplaatjes wordt dit gemaskeerd en is minder duidelijk wat er gebeurt, dus minder angst wat er gezaaid wordt.quote:
Snelheid ten koste van kwaliteit.quote:Op maandag 2 november 2020 22:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Kijk eens naar je bronnen, het twitter account heeft het al verwijderd.
Dit slaat toch nergens op?quote:Op maandag 2 november 2020 22:32 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Terroristen laten de aanval zo lang mogelijk duren zodat er veel angst gecreeerd wordt. Door kattenplaatjes wordt dit gemaskeerd en is minder duidelijk wat er gebeurt, dus minder angst wat er gezaaid wordt.
Dit vroeg ik mij dus ook afquote:Op maandag 2 november 2020 22:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat is het idee van die kattenposts dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |