Zodat niemand informatie krijgt over wat de politie doet. Ofzo.quote:Op maandag 2 november 2020 22:26 schreef doggy112 het volgende:
Waarom zit twitter onder de kattenplaatjes
Multitasken, of is dr al een 1st person livestream uit Wenen.quote:Op maandag 2 november 2020 22:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je gaat toch geen Jinek nu kijken?
Nou niet dus, daar vlogen de bommen, granaten en verkrachtingen ze simpelweg al om de oren. En laten we ook Ebba niet vergeten.quote:Op maandag 2 november 2020 22:19 schreef Hathor het volgende:
Zweden heeft zijn defensiebudget vertienvoudigt, ik denk dat ze daar een vooruitziende blik hebben.
Arie Boomsma geeft om 23:00 een persconferentie op Twitter.quote:Op maandag 2 november 2020 22:40 schreef the-eye het volgende:
Hebben de Nederlandse moskeeën alweer om extra bescherming gevraagd of is dat altijd pas na dat de bn'ers geschokt gereageerd hebben?
Die was de vorige keer de reden (ad.nl)quote:Op maandag 2 november 2020 22:40 schreef XSbig het volgende:
[..]
Zodat niemand informatie krijgt over wat de politie doet. Ofzo.
quote:Onder de hashtag #BrusselsLockdown deelden mensen massaal foto's van hun katten, zodat het voor de verdachten moeilijk zou worden het nieuws over de politieactie te volgen.
Precies wat ik hierboven net zegquote:Op maandag 2 november 2020 22:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wel vreemd dat alle beelden slechts één dader laten zien. Zou niet de eerste keer zijn dat er berichten zijn van meerdere daders waar er één bleek te zijn. Hopelijk valt het allemaal mee.
Ik geloof ditquote:Op maandag 2 november 2020 22:42 schreef matthijst het volgende:
[..]
Arie Boomsma geeft om 23:00 een persconferentie op Twitter.
Er wordt altijd gesproken over meerdere daders in eerste instantie. Bij elke aanslag zo'n beetje. Zegt idd weinig.quote:Op maandag 2 november 2020 22:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wel vreemd dat alle beelden slechts één dader laten zien. Zou niet de eerste keer zijn dat er berichten zijn van meerdere daders waar er één bleek te zijn. Hopelijk valt het allemaal mee.
Want die gasten zitten op twitter tijdens de aanslag?quote:Op maandag 2 november 2020 22:42 schreef Tmarus het volgende:
[..]
Die was de vorige keer de reden (ad.nl)
[..]
Ik heb op twitter vier gasten met witte pakken op een rijtje zien staan.quote:Op maandag 2 november 2020 22:42 schreef mijntjexx het volgende:
Op meerdere locaties tegelijk of op 6 locaties geschoten door die ene gast in zijn witte pak? Zie namelijk alleen maar beelden van die man in zijn witte pak
Minimaal 2 lijkt mij. Eentje heeft zichzelf opgeblazen, toch?quote:Op maandag 2 november 2020 22:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Er kwam in dit topic volgens mij een foto voorbij waarop meerdere daders met de handen boven het hoofd zaten, die werden gearresteerd.quote:Op maandag 2 november 2020 22:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ochjee, nee toch, je zou toch eens niet willen lijden onder islamitische barbarij noch willen leven in een samenleving waarin islamitische terreur en intimidatie de koers bepaalt, wat ben je dan een tokkie zeg en wat een vuile populist ben je wanneer je, je als politicus uitspreekt tegen welke vorm van islamisering dan ook.quote:Op maandag 2 november 2020 22:32 schreef Che_ het volgende:
Ze weten waarschijnlijk dat populisten hier anders weer goed mee gaan scoren onder de tokkie bevolking
Jaquote:Op maandag 2 november 2020 22:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Want die gasten zitten op twitter tijdens de aanslag?
Lol 1 seconde eerderquote:Op maandag 2 november 2020 22:42 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Precies wat ik hierboven net zeg
Dat leken gewoon jongens die hun kleren uit moesten doen om te checken of ze wapens hadden. Verschillende broeken aanquote:Op maandag 2 november 2020 22:43 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik heb op twitter vier gasten met witte pakken op een rijtje zien staan.
Iemand had een foto gemaakt uit het raam.
Lijkt me niet maar zou kunnen.quote:Op maandag 2 november 2020 22:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Gewoon Poephoofd volgen:quote:Op maandag 2 november 2020 22:41 schreef matthijst het volgende:
[..]
Multitasken, of is dr al een 1st person livestream uit Wenen.
Wordt ook nergens meer benoemdquote:Op maandag 2 november 2020 22:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Minimaal 2 lijkt mij. Eentje heeft zichzelf opgeblazen, toch?
Als het om één persoon gaat heeftie wel een verdomd lage suikerspiegelquote:Op maandag 2 november 2020 22:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Er wordt altijd gesproken over meerdere daders in eerste instantie. Bij elke aanslag zo'n beetje. Zegt idd weinig.
Dus die explosie was ook fake news?quote:
Dat kan. En er zitten ook veel gastjes over de hele wereld met een bobbel in de broek te kijken naar filmpjes van paniek, angst en doden. Daar helpen kattenplaatjes ook tegen, in de meeste gevallen dan.quote:Op maandag 2 november 2020 22:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Leo? Nee man, Beatrice! En Mark! Laten we allen vooral waken voor radicaal extremisme! Wij zijn met meer! Tot op de volgende iftar.quote:Op maandag 2 november 2020 22:42 schreef SuperKaas het volgende:
Rustig blijven iedereen.
Wacht op de duiding van onze vaderlandslievende professor Leo Lucassen..!
Ja hoor. De moslimmeneer die de Franse docent heeft onthoofd nam ruim de tijd er een foto van te maken en te twitteren.quote:Op maandag 2 november 2020 22:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Als ze daar op dit moment ook maar enig belang aan hechten in plaats van de actuele situatie, is er iets goed mis met de prioriteiten.quote:Op maandag 2 november 2020 22:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze weten waarschijnlijk dat populisten hier anders weer goed mee gaan scoren onder de tokkie bevolking
Lijkt er wel op, ook nergens beelden van een explosie. Had je anders echt wel gezien. Je blijft maar dezelfde beelden zien, van die gast die mensen en politieagent beschootquote:Op maandag 2 november 2020 22:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dus die explosie was ook fake news?
Ik kan me Las Vegas nog wel herinneren, daar werd op een gegeven moment in zeker vijf hotels geschoten. Nou ja, niet dus.quote:Op maandag 2 november 2020 22:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Er wordt altijd gesproken over meerdere daders in eerste instantie. Bij elke aanslag zo'n beetje. Zegt idd weinig.
Gaat iig wel om 6 locaties heeft de politie bevestigd op Twitter.quote:Op maandag 2 november 2020 22:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan me Las Vegas nog wel herinneren, daar werd op een gegeven moment in zeker vijf hotels geschoten. Nou ja, niet dus.
Had de dader de foto van het hoofd gemaakt? Zo ja, wtf dat wist ik niet.quote:Op maandag 2 november 2020 22:45 schreef SuperKaas het volgende:
[..]
Ja hoor. De moslimmeneer die de Franse docent heeft onthoofd nam ruim de tijd er een foto van te maken en te twitteren.
Heb de dader flink zien rennen.quote:Op maandag 2 november 2020 22:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Gaat iig wel om 6 locaties heeft de politie bevestigd op Twitter.
Ja. En nee, die ga ik hier niet posten.quote:Op maandag 2 november 2020 22:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Had de dader de foto van het hoofd gemaakt? Zo ja, wtf dat wist ik niet.
Inderdaad, ik doelde vooral op de initiële chaos die er sowieso altijd is bij zoiets. En dan nog erger als allerlei sukkels exact dezelfde filmpjes pakken, die posten met de naam van een andere stad erbij en mensen dat overnemenquote:Op maandag 2 november 2020 22:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Gaat iig wel om 6 locaties heeft de politie bevestigd op Twitter.
Tarant reed ook gewoon rond in z'n vlogmobiel.quote:Op maandag 2 november 2020 22:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Heb de dader flink zien rennen.
Owh. op die manier.quote:Op maandag 2 november 2020 22:44 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Dat leken gewoon jongens die hun kleren uit moesten doen om te checken of ze wapens hadden. Verschillende broeken aan
Dat vraag ik ook niet!quote:Op maandag 2 november 2020 22:47 schreef SuperKaas het volgende:
[..]
Ja. En nee, die ga ik hier niet posten.
Ga je op 2 november ook de OP updaten?quote:Op maandag 2 november 2020 22:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Altijd op 2 november hè, altijd op 2 november.
Of letten op ooggetuigen die tweeten waar de politie zich bevindt of welke richting ze op rijden, etc. Of het helpt, geen idee maar dat zou een reden kunnen zijn.quote:Op maandag 2 november 2020 22:47 schreef descon het volgende:
[..]
Misschien iemand die ze helpt en op de hoogte houd.
Denk niet dat ze live gaan tweeten
Weet je niet, die gast in Christchurch liep met een Go Pro live te streamen op facebook.quote:Op maandag 2 november 2020 22:47 schreef descon het volgende:
[..]
Misschien iemand die ze helpt en op de hoogte houd.
Denk niet dat ze live gaan tweeten
fixedquote:Op maandag 2 november 2020 22:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Weet je niet, die gast in Christchurch liep met een Go Pro live te streamen op facebook. Twitch
Nou neequote:Op maandag 2 november 2020 22:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Lijkt er dus op dat het maar een dader is.
Jezusquote:
Ah ok, dat wist ik niet.quote:
Je zoekt maar een ander slachtoffer op voor je act.quote:Op maandag 2 november 2020 22:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga je op 2 november ook de OP updaten?
Jij bent de TS. Gewoon een normale vraag.quote:Op maandag 2 november 2020 22:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je zoekt maar een ander slachtoffer op voor je act.
Geef eens een aantal voorbeelden waarbij terreur de koers bepaalt van Nederland.quote:Op maandag 2 november 2020 22:44 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ochjee, nee toch, je zou toch eens niet willen lijden onder islamitische barbarij noch willen leven in een samenleving waarin islamitische terreur en intimidatie de koers bepaalt, wat ben je dan een tokkie zeg en wat een vuile populist ben je wanneer je, je als politicus uitspreekt tegen welke vorm van islamisering dan ook.![]()
![]()
Ik hoop voor je dat je zelf islamitisch bent, anders heb ik heel weinig hoop voor je.
Geen wapens te zien op de grond, iedereen is verdacht nu. Weet niet of dit echt de daders zijnquote:
Daarom ook niet zomaar de schuld geven aan moslims. Het waren gewoon Duitsers die binnen gevallen zijn!quote:
Daarvoor hoef je niet eens letterlijke terreur aan te halen, nu al is op veel middelbare scholen de holocaust een heel moeilijk onderwerp en ziet een joodse school in Amsterdam er van buiten uit als de EBI.quote:Op maandag 2 november 2020 22:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Geef eens een aantal voorbeelden waarbij terreur de koers bepaalt van Nederland.
Tokkie zijn heeft niks met uitspreken tegen bepaalde zaken te maken. Meer met achterlijkheid en simpel zijn. Niet rationeel kunnen nadenken. En je vindt ze onder elke bevolkingsgroep, ook bij de moslims.
Weer een gijzelingquote:Op maandag 2 november 2020 22:58 schreef zipcon het volgende:
[ twitter ]
Er zijn idd nog een aantal verdachten op de vlucht. Veel is nog onzeker, of er iets van die gijzelingen waar is is ook nog niet geweten.
Ik raad je aan om niet verder in discussie te gaan hier. Vol met emotionele zieltjes de de doden misschien treuren, maar ook blij zijn dat ze weer een moment hebben om weer helemaal los te gaan en te generaliseren, zoals die radicale moslims dat ook doen. Het is niet voor niets dat mensen die teveel op elkaar lijken niet goed kunnen opschieten met elkaarquote:Op maandag 2 november 2020 22:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Geef eens een aantal voorbeelden waarbij terreur de koers bepaalt van Nederland.
Tokkie zijn heeft niks met uitspreken tegen bepaalde zaken te maken. Meer met achterlijkheid en simpel zijn. Niet rationeel kunnen nadenken. En je vindt ze onder elke bevolkingsgroep, ook bij de moslims.
Wat voor een tweets?quote:Op maandag 2 november 2020 22:58 schreef Starhopper het volgende:
OE24 liet tweets zien die geplaatst zouden zijn door de dader(s).
Tweets op twitter.quote:
Ik heb er nog niet meer gezien behalve die ene ventquote:Op maandag 2 november 2020 22:58 schreef shiz het volgende:
Waren er meer met zelfde kaki broeken en witte hemden aan (militie uniform?) op beelden.
Niet een enkele verwarde gast, maar georganiseerde aanslag.
https://www.anwb.nl/vakan(...)atregelen-oostenrijkquote:Lockdown: nee
Vanaf 3 november geldt er een avondklok tussen 20.00-06.00 uur.
Sinds woensdag 28 oktober 17.00 uur verandert het Ministerie van Buitenlandse zaken de kleurcode voor het hele land naar oranje. Dit houdt in dat alleen noodzakelijk reizen is toegestaan. Bij thuiskomst wordt je geadviseerd 10 dagen in quarantaine te gaan. Dit geldt ook voor reizen via een Oostenrijkse luchthaven.
Doorreizen is mogelijk, zonder tussenstops (enkel een korte stop om te tanken is toegestaan).
Moet je zelf maar ff kijken op die livestreamquote:
Bij Schwedenplatz kwamen beelden van twee van die gasten met wapens in zelfde outfit (= zelfde omschrijving, niet dezelfde persoon) die daarna een vuurgevecht leveren met politieagenten (eentje gaat naar de grond).quote:Op maandag 2 november 2020 23:00 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet meer gezien behalve die ene vent
Als het even tegenzit gebeurd het volgende week in je woonplaats. Deze shit kan nu overal gebeuren.quote:Op maandag 2 november 2020 23:00 schreef Bolasie het volgende:
Daar was ik twee maanden geleden nog, komt wel erg dichtbij zo.
Ja, maar als ze voor die synagoge gingen, dan waren ze op het verkeerde tijdstip, want die was dicht, dus daar was niemand.quote:Op maandag 2 november 2020 22:59 schreef BeriBeri het volgende:
Ze waren wel op tijd, morgen gaat Wenen in loxkdown
Een museum die om 23:00 nog open is?quote:
Niets generaliseren, als jij de soena en de (betrouwbaar geachte) hadith heilig houdt dan heb ik een probleem met jouw denkbeelden. Als jij het aanvaardbaar of zelfs wenselijk vindt dat Nederlandse kinderen op weekendschooltjes krijgen aangeleerd dat het kalifaat de perfecte of ideale staatsvorm is en dat veroordeelde dieven daarin gescheiden dienen te worden van hun handen en veroordeelde homo's van het hoogste punt gegooid dienen te worden, dan heb ik daarmee een levensgroot probleem en zou ik je het liefst zien vertrekken.quote:Op maandag 2 november 2020 23:00 schreef Nederturk het volgende:
Ik raad je aan om niet verder in discussie te gaan hier. Vol met emotionele zieltjes de de doden misschien treuren, maar ook blij zijn dat ze weer een moment hebben om weer helemaal los te gaan en te generaliseren,
Het was in de buurt van de synagoge. Geen aanval op de synagoge begrijp ikquote:Op maandag 2 november 2020 23:01 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, maar als ze voor die synagoge gingen, dan waren ze op het verkeerde tijdstip, want die was dicht, dus daar was niemand.
Dat denken ze, maar het lijkt toch echt op die ene gast. Ik zag geen verschil. Zelfde tasje om ook.quote:Op maandag 2 november 2020 23:01 schreef shiz het volgende:
[..]
Bij Schwedenplatz kwamen beelden van twee van die gasten met wapens in zelfde outfit die daarna een vuurgevecht leveren met politieagenten.
Misschien hebben ze daar ook wel een museumnacht net zoals in Amsterdamquote:Op maandag 2 november 2020 23:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een museum die om 23:00 nog open is?
Jezus, word eens concreet zeg! Welke tweet, welke livestream?quote:Op maandag 2 november 2020 23:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Moet je zelf maar ff kijken op die livestream
OE24 livestream.quote:Op maandag 2 november 2020 23:03 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Jezus, word eens concreet zeg! Welke tweet, welke livestream?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |