Ergens eind 2019 kon je bij de Gamemania iig al preorders plaatsen met aanbetaling van 50 euro.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:10 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Oktober 2019? Namen ze toen al preorders aan?
vraag het omdat ik 10 oktober de reservering hebt geplaatst, ben wel nieuwsgierig wanneer daar een update over komt
Idd. Niemand wilde de aanbetaling doen, omdat ze bang waren dat Game Mania falliet zou gaan en je je geld kwijt zou raken.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ergens eind 2019 kon je bij de Gamemania iig al preorders plaatsen met aanbetaling van 50 euro.
Niemand? Bij mijn Gamemania waren er 3 maanden geleden al zo'n 250 a 300 aanbetalingen. Van dat failliet gaan is vooral bangmakerij van mensen op internet helaas.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:30 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Idd. Niemand wilde de aanbetaling doen, omdat ze bang waren dat Game Mania falliet zou gaan en je je geld kwijt zou raken.
3 maanden geleden? Ik heb het over oktober 2019 toen de ps5 release nog ver weg was en je toen al kon reserveren. Een jaar eerder dus.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:02 schreef Roman1985 het volgende:
[..]
Niemand? Bij mijn Gamemania waren er 3 maanden geleden al zo'n 250 a 300 aanbetalingen. Van dat failliet gaan is vooral bangmakerij van mensen op internet helaas.
Zal intertoys morgen eens bellen, stond als 2e maar geen idee of ze wat krijgenquote:Op woensdag 4 november 2020 21:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Achteraf heb ik er wel spijt van dat ik dat vorig jaar niet ook gedaan heb.
Ik sta nu zelf op plek 18 bij mijn lokale Intertoys (franchisenemer) en hoop dat een hoop mensen voor mij op de lijst inmiddels al elders een preorder hebben gedaan.
Verder probeer ik het de 18e bij Coolblue, en op launch day bij alle mogelijke kanalen.
En we hebben ome Jimbo nog
En mocht ik nou zoveel pech hebben dat ik overal naast grijp, dan komt ie in februari/maart wel een keer.
Als je nummer 2 staat dan lijkt het me wel dat je er daar een te pakken hebtquote:Op woensdag 4 november 2020 23:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zal intertoys morgen eens bellen, stond als 2e maar geen idee of ze wat krijgen
Ik ben nu met een 2e playthrough van The Witcher 3 bezig, en daarna wil ik Shadow of War spelen.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:40 schreef E-Dubble het volgende:
Zit te twijfelen of ik watch dogs en dirt 5 nu ga spelen of wacht op de ps5, wat doen jullie?
Kom jij toevallig uit België?quote:Op donderdag 5 november 2020 07:26 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Gisteren mijn PS4 helemaal zuiver gemaakt, wat een berg stof kwam daar uit. Meteen ook de ventilator vervangen door een stillere en de koelpasta vernieuwd. Je hoort bijna niet meer dat PS4 aan staat.
Als ze nog PS5 voor losse verkoop krijgen: als ze alles voor preorders gebruiken heb je dikke pechquote:Op donderdag 5 november 2020 06:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als je nummer 2 staat dan lijkt het me wel dat je er daar een te pakken hebt
Demon's Soulsquote:Op donderdag 5 november 2020 07:44 schreef Pheno het volgende:
Er is niets bijzonders uit om zo'n haast te hebben
Gratis BugSnacksquote:Op donderdag 5 november 2020 07:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ze nog PS5 voor losse verkoop krijgen: als ze alles voor preorders gebruiken heb je dikke pech
Ik zit met hetzelfde, en ik sta #1 hier lokaal. Maar boeien, dan wacht ik gewoon. Er is niets bijzonders uit om zo'n haast te hebben. Dat wist ik alleen in het voorjaar nog niet toen ik de preorder zette
Amai, dat is wel zeker en vast.quote:Op donderdag 5 november 2020 07:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kom jij toevallig uit België?
Ja, dat was na al die jaren toch al wel duidelijk dacht ik.quote:Op donderdag 5 november 2020 07:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kom jij toevallig uit België?
Hier een vriend die al meer dan een jaar rotsvast overtuigt is dat GT 7 een launch game zou zijn. Wat ik ook zei niets overtuigde hem en nu is hij toch oh zo teleurgesteld.quote:Op donderdag 5 november 2020 07:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ze nog PS5 voor losse verkoop krijgen: als ze alles voor preorders gebruiken heb je dikke pech
Ik zit met hetzelfde, en ik sta #1 hier lokaal. Maar boeien, dan wacht ik gewoon. Er is niets bijzonders uit om zo'n haast te hebben. Dat wist ik alleen in het voorjaar nog niet toen ik de preorder zette
Nooit geweten eigenlijkquote:Op donderdag 5 november 2020 08:38 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Ja, dat was na al die jaren toch al wel duidelijk dacht ik.
Oh nee betrapt.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nooit geweten eigenlijk![]()
Maar het zuiveren ipv schoonmaken deed mij dat vermoeden
Net gebeld. Ze hebben geen idee wat ze binnen krijgen, maar sta er goed voor aks ie wat krijgt.quote:Op donderdag 5 november 2020 06:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als je nummer 2 staat dan lijkt het me wel dat je er daar een te pakken hebt
Spoiler... hij zit ook echt in een rolstoelquote:Op donderdag 5 november 2020 09:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nooit geweten eigenlijk![]()
Maar het zuiveren ipv schoonmaken deed mij dat vermoeden
Maar, sloopt hij dan ook dingen?quote:Op donderdag 5 november 2020 11:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Spoiler... hij zit ook echt in een rolstoel
Die vandaal slaat op mijn rolstoel rijstijl, dat zie ik als mijn manier van fit blijven. Ik maak dan ook nog al wat kilometers en kan een aardig tempo aanhouden.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar, sloopt hij dan ook dingen?
kan je geen electromotor aan zo'n ding vastmaken om helemaal te kunnen scheuren?quote:Op donderdag 5 november 2020 11:09 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Die vandaal slaat op mijn rolstoel rijstijl, dat zie ik als mijn manier van fit blijven. Ik maak dan ook nog al wat kilometers en kan een aardig tempo aanhouden.
Een enorme bron van ergenis zijn dan ook mensen die aan 1km/u slenteren en de boel blokkeren om dan aan het eind van de dag steevast te klagen dat ze niks gedaan krijgen op een dag.![]()
Mensen zijn het niet gewoon dat iemand eens stevig door rijd in een rolstoel en daar krijg ik dan wel eens opmerkingen over, vandaar vandaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |