abonnement Unibet Coolblue
pi_196524236
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 21:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[ afbeelding ]

Waarom ik geen mooie dingen mag hebben.... :') :') :') :'(
Bij ons zitten alle mooie designmeubels ingepakt in dekens/plaids/foulards of andere lappen (en desondanks hangen de draadjes erbij), de gordijnen zijn gelukkig gewoon van de Hema want die hebben ze toen ze klein waren een tijdje gebruikt als snelle route de krabpaal op (en dat doen ze soms nog wel eens maar gelukkig niet zo vaak want ik weet niet hoe veel gewicht die gordijnroede kan handelen). En we hebben toen ze kittens waren 2 jaar een enorme scheur in een plisségordijn aan de voorkant van ons huis gehad. :@ Maar ze waren nog zo wild dat we een nieuw gordijn maar even hebben uitgesteld. Nu is dat héle wilde er gelukkig wel vanaf maar ze kunnen nog steeds aardig rauzen met z'n tweeën.

Fijn dat het beter gaat met de heren! Wat een heerlijke knuffelaars zijn dat. Daar worden hun nieuwe baasjes vast heel gelukkig van. Wat een geluk dat ze bij jou terecht kwamen als kneuzenklasje. O+
  donderdag 3 december 2020 @ 09:39:09 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_196527456
Lekkere sloopkogels zo bij elkaar! O+
***
pi_196535937
Sjors krijgt bezoek O+

Van een FOK!ker _O_
We moeten nog definitieve datum prikken, afwachten wanneer hij mag verhuizen en diegene mag zichzelf hier melden als hij/zij daar klaar voor is.
Als alles doorgaat voorzie ik een mooie match *;
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196535953
En dus gaan Sjimmie en Smurf morgen op de site :D
Tekstje nog maar eens aanpassen op de huidige situatie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196537498
Opvanggezin zijn lijkt me heel leuk. Maar ze daarna laten gaan dat zou ik niet kunnen. _O_
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_196539434
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2020 19:47 schreef valentijn101 het volgende:
Opvanggezin zijn lijkt me heel leuk. Maar ze daarna laten gaan dat zou ik niet kunnen. _O_
Ja, het is wel een package deal. Anders had ik nu zo’n 100 katten rondlopen :o _O-

De kinders zijn inmiddels geconditioneerd. Als alles ‘s avonds in de gang rondraast doe ik de deur even dicht, kan ik rustig de medicijnen klaarzetten zonder afgeleid te worden door een me bespringende horde.
Daaruit volgt dat een dichte deur... een lekkere hap moet betekenen *O*

Dus toen ik net de deur open deed stroomde/stormde het drie man sterk naar binnen, in één streep naar het aanrecht. Waar ik alleen nog de pillen had uitgezet, nog te vroeg voor lekkere hap :7
Drievoudige omdraai en verbaasde blik _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196539801
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2020 21:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ja, het is wel een package deal. Anders had ik nu zo’n 100 katten rondlopen :o _O-

De kinders zijn inmiddels geconditioneerd. Als alles ‘s avonds in de gang rondraast doe ik de deur even dicht, kan ik rustig de medicijnen klaarzetten zonder afgeleid te worden door een me bespringende horde.
Daaruit volgt dat een dichte deur... een lekkere hap moet betekenen *O*

Dus toen ik net de deur open deed stroomde/stormde het drie man sterk naar binnen, in één streep naar het aanrecht. Waar ik alleen nog de pillen had uitgezet, nog te vroeg voor lekkere hap :7
Drievoudige omdraai en verbaasde blik _O-
O+ O+ O+ daar wil ik een filmpje van _O-
Pillen gaan er hier het beste in met rosbief. Dat kun je er goed omheen kneden en ze zijn er zo gek op dat het in hun maag is voor ze get geproefd hebben ^O^
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_196540169
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2020 18:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Sjors krijgt bezoek O+

Van een FOK!ker _O_
We moeten nog definitieve datum prikken, afwachten wanneer hij mag verhuizen en diegene mag zichzelf hier melden als hij/zij daar klaar voor is.
Als alles doorgaat voorzie ik een mooie match *;
O+
  Moderator / Miss SHO donderdag 3 december 2020 @ 22:38:30 #109
22592 crew  Ole
pi_196541141
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2020 18:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Sjors krijgt bezoek O+

Van een FOK!ker _O_
We moeten nog definitieve datum prikken, afwachten wanneer hij mag verhuizen en diegene mag zichzelf hier melden als hij/zij daar klaar voor is.
Als alles doorgaat voorzie ik een mooie match *;
Leuke naam! O+ Sjors
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_196553526
Crosspost vanuit kattenvraagbaak:


Ik (of beter gezegd: mijn opvangkittens) hebben een bijzonder probleem. Sinds een paar dagen vond ik af en toe een drol, middenin de kamer. Werd verder niet verstopt of begraven, hij lag daar gewoon pontificaal te liggen (en stinken :X) . Dader onbekend.
De drie broers zijn nu vijf maanden. Dus misschien was één bak niet meer genoeg, ik heb er eentje bij gezet.
Maar toch, alweer twee keer een drol gevonden.

Vandaag denk ik een deel van het mysterie opgelost te hebben :D Een puntje was bedekt met grit, dus ik denk dat één van de kittens plakdrollen heeft. Of niet goed afknijpt. Waardoor hij met een extra staartje de kattenbak verlaat, wat daarna eraf valt. De drol ligt ook altijd in de buurt van de bak.

Nu kan ik er natuurlijk niet met schaar, toiletpapier en coachende woorden bij gaan zitten.
Heeft iemand misschien een gouden tip? En wellicht is het een faaase na maanden diarree. Nu eindelijk het goede dieetvoer gevonden, vaste drollen en kan iemand daar nog niet goed mee omgaan.

Het is toch altijd wat hier _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196553993
Hier gebeurt dat ook wel eens, als de 'broek' te lang is. Dus lange(re) haren rondom de kont/dijen. Misschien is een van de drie daar net iets fluffier? :s)

Enige wat anders aannemelijk klinkt is een sprintje de bak uit, van ongeduldheid of angst.
Gek? kan je dat eten?
pi_196554212
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 20:23 schreef quickstepster het volgende:
Hier gebeurt dat ook wel eens, als de 'broek' te lang is. Dus lange(re) haren rondom de kont/dijen. Misschien is een van de drie daar net iets fluffier? :s)

Enige wat anders aannemelijk klinkt is een sprintje de bak uit, van ongeduldheid of angst.
Heel erg fluffy zijn ze niet en ik zie nooit vieze kontgaten (en ik mag ze vaak up close and personal bewonderen _O- )
Te snel de bak uit willen klinkt logisch ^O^ Zal ik er een luik met timer opzetten? :+ Al is dat met angst niet zo handig. Maar eerder doken ze er gezellig met zijn drietjes in.
En wellicht is de dader gewend dat het er makkelijk uitliep en moet hij wennen aan de worsten die wat meer bereidingstijd vragen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Spellchecker vrijdag 4 december 2020 @ 20:36:54 #113
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_196554256
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 20:34 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Heel erg fluffy zijn ze niet en ik zie nooit vieze kontgaten (en ik mag ze vaak up close and personal bewonderen _O- )
Te snel de bak uit willen klinkt logisch ^O^ Zal ik er een luik met timer opzetten? :+ Al is dat met angst niet zo handig. Maar eerder doken ze er gezellig met zijn drietjes in.
En wellicht is de dader gewend dat het er makkelijk uitliep en moet hij wennen aan de worsten die wat meer bereidingstijd vragen.
:D
Wat schrijf je het geweldig :D ^O^
pi_196556132
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 20:34 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Heel erg fluffy zijn ze niet en ik zie nooit vieze kontgaten (en ik mag ze vaak up close and personal bewonderen _O- )
Te snel de bak uit willen klinkt logisch ^O^ Zal ik er een luik met timer opzetten? :+ Al is dat met angst niet zo handig. Maar eerder doken ze er gezellig met zijn drietjes in.
En wellicht is de dader gewend dat het er makkelijk uitliep en moet hij wennen aan de worsten die wat meer bereidingstijd vragen.
Dat lijkt me best een logische verklaring. Een van onze heren heeft dit ook wel eens. Hij is niet bang op de bak maar volgens mij vindt hij het gewoon vies. Hij begraaft zijn drollen ook niet (de andere wel, die graaft altijd zo ongeveer een tunnel naar Australië voor het poepen en erna moet al het grit weer terug óp de drol. Maar Raya rent altijd meteen weg. Soms dus met medeneming van een poepje :7 Gelukkig gebeurt het maar zelden want de ander denkt dan altijd dat hij dat poepje moet begraven en zit langdurig op de vloer te krabben :+

Misschien als je er een deksel op zet (zonder klep), dat de schuldige er dan wat minder gehaast uit kan rennen?
pi_196556212
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 22:07 schreef yinu het volgende:

[..]

Dat lijkt me best een logische verklaring. Een van onze heren heeft dit ook wel eens. Hij is niet bang op de bak maar volgens mij vindt hij het gewoon vies. Hij begraaft zijn drollen ook niet (de andere wel, die graaft altijd zo ongeveer een tunnel naar Australië voor het poepen en erna moet al het grit weer terug óp de drol. Maar Raya rent altijd meteen weg. Soms dus met medeneming van een poepje :7 Gelukkig gebeurt het maar zelden want de ander denkt dan altijd dat hij dat poepje moet begraven en zit langdurig op de vloer te krabben :+

Misschien als je er een deksel op zet (zonder klep), dat de schuldige er dan wat minder gehaast uit kan rennen?
Deksel zit er al tijden op en is altijd goed gegaan. Misschien moet ik juist de klep erop gaan zetten ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196556238
Maar misschien lost het probleem zich vanzelf op en wordt er binnenkort weer gediarreed. Aan de geluiden te horen zijn de heren het verspakket open aan het maken wat op tafel ligt. Een groene curry :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196556297
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 22:13 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Deksel zit er al tijden op en is altijd goed gegaan. Misschien moet ik juist de klep erop gaan zetten ^O^
Ja dat kan ook! Bij ons wil meneer met de fijne neus geen klep. Dan gaat hij er alleen met zijn kont doorheen en tegen de klep piesen -O-

En succes met de currypoepjes _O-
pi_196556380
Naast pakketten openmaken wordt de buitenboel ook bewaakt. Tot ik roep.


Kan ook vanaf de bank


En met Sjors heb ik weer eens een klusser in huis ^O^



Daarna viel de lamp op mijn kop :')

Sjors en Smurf *;
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196556845
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 22:19 schreef yinu het volgende:

[..]


En succes met de currypoepjes _O-
Het pakket is nog intact, er kwam net wel een siliconen bakvormpje langsgerend :')

Duidelijk geval van avondsuis.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196557520
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 23:02 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Het pakket is nog intact, er kwam net wel een siliconen bakvormpje langsgerend :')
Ik moest hardop lachen _O-
Gek? kan je dat eten?
pi_196586387
Vandaag op controle bij de dierenarts. Die was nog niet tevreden, er zitten nog steeds wondjes. Ik zie hem nooit likken of krabben, maar zij denkt toch dat hij dat doet. En aangezien het na weken nog niet beter is en zij ervoor gestudeerd heeft... inpakken dus.
Het pakje is veel groter dan nodig en vooral handig voor buikwonden. Sjors hoeft alleen niet aan zijn borst te kunnen komen.

Hij is zoveel gegroeid (nu drie kilo!) dat een gewone verbouwde sok niet meer past.
Gelukkig had ik nog een andere sok liggen... roze, glitter en antislipbuik kan toch prima :+



Hij went er nu wel erg snel aan... hopelijk zit het niet te los en wurmt hij zich eruit.
Nu een week extra antibiotica, prednison een beetje opgehoogd en volgende week weer terug.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 6 december 2020 @ 21:47:12 #122
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_196590434
Een naveltruitje _O-
Spoilers!
pi_196590479
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 21:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een naveltruitje _O-
Mooiste is dat hij een beetje tietjes heeft. Onderste setje is wat gezwollen (met dank aan de combi prednison en sabbelbroer, denk ik), en die piepen er dus nog uit :') _O-

Fijn is wel dat hij een stuk blijer is met naveltruitje dan met body suit. Maar naakt rent nog altijd het best.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196591657
Och erm, en dan nog roze ook
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Miss SHO zondag 6 december 2020 @ 23:43:46 #125
22592 crew  Ole
pi_196591823
Toch 3 kilo!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_196607412
Kennen jullie dat verhaal van dat nestje wat niet geadopteerd lijkt te willen worden? Juist.... :')

Mannen op de site, uiteraard meteen gereserveerd. Alleen had het asiel over het hoofd gezien dat de adoptanten in België wonen. En katten die over de grens gaan moeten een rabies vaccinatie en dus drie weken langer blijven. Gezien de populariteit van kittens en kosten en gedoe is dat niet haalbaar.
Dus adoptant teleur moeten stellen en de mannen weer de site op....

Waaat een nestje _O-

[ Bericht 12% gewijzigd door Cat-astrophe op 07-12-2020 21:46:29 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196608762
Ze gaan gewoon nooit meer weg :+
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator / Miss SHO maandag 7 december 2020 @ 22:32:55 #128
22592 crew  Ole
pi_196609293
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 20:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kennen jullie dat verhaal van dat nestje wat niet geadopteerd lijkt te willen worden? Juist.... :')

Mannen op de site, uiteraard meteen gereserveerd. Alleen had het asiel over het hoofd gezien dat de adoptanten in België wonen. En katten die over de grens gaan moeten een rabies vaccinatie en dus drie weken langer blijven. Gezien de populariteit van kittens en kosten en gedoe is dat niet haalbaar.
Dus adoptant teleur moeten stellen en de mannen weer de site op....

Waaat een nestje _O-
:D
gaat uiteindelijk vast goedkomen!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO maandag 7 december 2020 @ 22:37:12 #129
22592 crew  Ole
pi_196609357
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ze gaan gewoon nooit meer weg :+
:D mijn buurman had geen katten. inmiddels 3 . Heb al deal met hem als één van ons hoofdprijs wint we kattenopvang gaan beginnen
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_196612722
O, de broertjes zijn binnenkort weg....ik zal jouw/hun verhaaltjes wel missen
pi_196613110
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ze gaan gewoon nooit meer weg :+
:o

quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 22:32 schreef Ole het volgende:

[..]

:D
gaat uiteindelijk vast goedkomen!
Vast wel! Ik raak ze tot dusver altijd nog kwijt :Y

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 08:42 schreef Yinny het volgende:
O, de broertjes zijn binnenkort weg....ik zal jouw/hun verhaaltjes wel missen
O+

Ja, hierna is het opvang-pauze.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Miss SHO dinsdag 8 december 2020 @ 14:11:40 #132
22592 crew  Ole
pi_196617901

O+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_196617964
*O* *O* *O* *O* *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 8 december 2020 @ 18:51:13 #134
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_196622737
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 09:15 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

:o
[..]

Vast wel! Ik raak ze tot dusver altijd nog kwijt :Y
[..]

O+

Ja, hierna is het opvang-pauze.
Wij hadden vorig jaar een nest waarvan er twee zoveel mankeerden dat ze pas verhuisden in de week voordat de eerste kittens van dit jaar werden geboren :o

Houden de huiskatten het nog wel uit nu?
pi_196622850
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 14:11 schreef Ole het volgende:
[ afbeelding ]
O+
Sokkater is naar jou?
Wat fijn!
  dinsdag 8 december 2020 @ 18:59:57 #136
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_196622909
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 14:11 schreef Ole het volgende:
[ afbeelding ]
O+
Sexy
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_196625838
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 14:11 schreef Ole het volgende:
[ afbeelding ]
O+
Hij gaat bij jou wonen?? *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_196632079
Smurf en Sjimmie nog geen baas (Sjors wel!)
Ik had al zo’n vermoeden toen hij thuis ging overleggen (logisch) en niet terugbelde op de afgesproken tijd.
Maar even nadenken hoe we nog sneller en beter ‘aan de deur’ kunnen selecteren. Want het zijn mannen met een verhaal dus de keuze is ook minder vanzelfsprekend nu.

Maar dus blijft het drietal wel nog langer gezellig samen *; Zoals nu, recht uit hun kamer, bij mij op schoot O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Miss SHO woensdag 9 december 2020 @ 19:55:20 #139
22592 crew  Ole
pi_196642656
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 20:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hij gaat bij jou wonen?? *O*
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 december 2020 18:56 schreef Laysa het volgende:

[..]

Sokkater is naar jou?
Wat fijn!
Als dierenarts tevreden is O+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_196642670
Fijn!
pi_196646155
De mannen gaan steken eindelijk eens een pootje uit in het huishouden: Truus2.0 werd aangezet.
Ze vluchtte meteen van haar rustplaats onder de bank de gang in. Bescheiden tiepje is ze, de belangstelling was te groot _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 9 december 2020 @ 23:22:55 #142
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_196646715
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 22:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
De mannen gaan steken eindelijk eens een pootje uit in het huishouden: Truus2.0 werd aangezet.
Ze vluchtte meteen van haar rustplaats onder de bank de gang in. Bescheiden tiepje is ze, de belangstelling was te groot _O-
[ afbeelding ]
Hihi
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Spellchecker donderdag 10 december 2020 @ 00:02:15 #143
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_196647387
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 22:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
De mannen gaan steken eindelijk eens een pootje uit in het huishouden: Truus2.0 werd aangezet.
Ze vluchtte meteen van haar rustplaats onder de bank de gang in. Bescheiden tiepje is ze, de belangstelling was te groot _O-
[ afbeelding ]
:D
pi_196661020
Er is gebeld, er is bezocht, er is geadopteerd *O*

Hele leuke dame, die het medisch verhaal geen probleem vond, een groot huis heeft, volgens Smurf prima kan kriebelen en volgens Sjimmie een perfecte nek heeft om in te klimmen O+

Nu nog de financiële zaken regelen, zorgen dat de spulletjes en vooral dieetvoer in huis zijn en dan gaan de mannen verhuizen *slik*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196661368
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 20:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
Er is gebeld, er is bezocht, er is geadopteerd *O*

Hele leuke dame, die het medisch verhaal geen probleem vond, een groot huis heeft, volgens Smurf prima kan kriebelen en volgens Sjimmie een perfecte nek heeft om in te klimmen O+

Nu nog de financiële zaken regelen, zorgen dat de spulletjes en vooral dieetvoer in huis zijn en dan gaan de mannen verhuizen *slik*
Zal raar stil zijn, maar de ouwetjes zullen dolblij zijn
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Miss SHO donderdag 10 december 2020 @ 20:32:23 #146
22592 crew  Ole
pi_196661439
O+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO donderdag 10 december 2020 @ 20:38:27 #147
22592 crew  Ole
pi_196661582
Gato zegt net dat hij leuk vindt dat Sjors komt!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_196661655
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 20:38 schreef Ole het volgende:
Gato zegt net dat hij leuk vindt dat Sjors komt!
Gato O+ O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196661676
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 20:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zal raar stil zijn, maar de ouwetjes zullen dolblij zijn
Absoluut. Normaal is mijn schoot van hun, maar nu liggen er drie indringers op.
Beter geneest Sjors snel, zodat die ook kan wieberen O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Miss SHO donderdag 10 december 2020 @ 20:44:54 #150
22592 crew  Ole
pi_196661709
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 20:42 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Gato O+ O+
Was heftig voor katten
komp goe@
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')