quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kom uit Papendrecht en heb een hele kleine piemel
Je had gewoon even bij nieuwe topics kunnen kijken, maar ik ben inmiddels zo wanhopig geworden op een reactie dat ik de link voor je heb opgezocht en ook geen schijtlollig plaatje post.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:38 schreef Scrummie het volgende:
Kan je een link geven GGMM? Dan ga ik direct reageren.
Ook geen mention gehad maat. Denk dat er iets fout is gegaan. (Zoals dat wel vaker bij jou gebeurt)quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had gewoon even bij nieuwe topics kunnen kijken, maar ik ben inmiddels zo wanhopig geworden op een reactie dat ik de link voor je heb opgezocht en ook geen schijtlollig plaatje post.
FEE / Ed Baars - FEEST EDITIE!
Oh het is in FEE. Ik ga even nadenken of ik nu wel een reactie wil plaatsen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had gewoon even bij nieuwe topics kunnen kijken, maar ik ben inmiddels zo wanhopig geworden op een reactie dat ik de link voor je heb opgezocht en ook geen schijtlollig plaatje post.
FEE / Ed Baars - FEEST EDITIE!
Krijg de tyfusquote:Op dinsdag 3 november 2020 11:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh het is in FEE. Ik ga even nadenken of ik nu wel een reactie wil plaatsen.
We roddelen hier niet.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bij sommige users hoop ik dat ze wat anders krijgen
We vroegen ons af wanneer jij op #anoniem gaat.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
niet gekliktquote:
Zout op met deze baggerquote:
Vorige week nog een modactie uitgevoerd in VBL.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ok
@:lenny_leonard wil jij vbl mod worden dan?
Lekker nummertje. Geklikt dus.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vorige week nog een modactie uitgevoerd in VBL.
Meer gedaan dan de meeste mods hier. Dus eigenlijk verandert er dan niet veel.
@:klummie @:skysheriff
Er staan ook nog reports open van meer dan een week oud. VBL mods
Gelachen om je post in CUL maatquote:Op dinsdag 3 november 2020 11:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |