Erg verwarrend dat hij zegt "dit was hem" en het filmpje dan nog 2 minuten doorgaat.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:19 schreef GGMM het volgende:
FEESTVIDEO 2! - BLOEM POT DECORATIE KERST FOLIE VERSIERING!
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain(RIP) @:drizzt_dourden @:jancees(RIP) @:johannes_vermeer @:tyron @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:picommp @:scrummie @:charrell
![]()
![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
![]()
![]()
Zeker, het is jammer dat ik zelf geen bloem pot in huis heb.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg verwarrend dat hij zegt "dit was hem" en het filmpje dan nog 2 minuten doorgaat.
Maar wel erg leuk knutsel idee met kerst folie.
quote:Op donderdag 5 november 2020 11:44 schreef Scrummie het volgende:
Volgens mij komt er zo een update van dit topic!
Ik wacht gespannen af.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:44 schreef Scrummie het volgende:
Volgens mij komt er zo een update van dit topic!
Heb je mensen nodig hier René?quote:Op donderdag 5 november 2020 11:44 schreef GGMM het volgende:
Ed is flink bezig zeg
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain(RIP) @:drizzt_dourden @:jancees(RIP) @:johannes_vermeer @:tyron @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:picommp @:scrummie @:charrell
![]()
![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 november 2020 11:53 schreef Charrell het volgende:
[..]
Trending topics, lokken met taggs.
Je moet ook een vervanger aanwijzen (kan op het opzegformulier).quote:Op donderdag 5 november 2020 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik volg je niet, maar je wordt altijd getagd voor Ed Baars, mocht je dit als vervelend of ongewenst ervaren dan kan dit natuurlijk altijd stopgezet worden. (via een opzegformulier)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |