Dit is een kip-ei verhaal. Ik denk niet dat we een Wilders hadden gehad als moslims voorbeeldig geďntegreerd zouden zijn en niet voor problemen zorgen. Helaas..gebleken is dat er m.u.v. Döner kebab weinig positiefs wordt bijgedragen door moslims.quote:Op maandag 2 november 2020 21:47 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Daarbij wil ik ook de andere kant belichten, ondanks dat ik wss weer een shitload aan boze reacties ga krijgen: types als Wilders zijn medeverantwoordelijk voor de polarisering van de samenleving. Niet omdat hij kritiek heeft op de Islam als religie, maar omdat hij al jarenlang dagelijks verder gaat en moslims discrimineert. Check zijn achterban op zijn twitterberichten reageren, dat zijn mensen die genieten van moslims die lijden of dood gaan. Hij is daar medeverantwoordelijk voor.
Logisch, het is nu nog bezigquote:Op maandag 2 november 2020 21:52 schreef chibibo het volgende:
Minister van binnenlandse zaken zojuist: meerdere daders, meerdere slachtoffers waaronder doden, maar exacte aantallen zijn nog onbekend of kunnen nog niet medegedeeld worden.
Instroom verminderen en verbieden van dubbele paspoorten zou een begin zijn.quote:Op maandag 2 november 2020 21:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wat moet je dan doen? Alles met een kleurtje over de grens zetten?
Morgen rond 14.15 uur update over de cijfers.quote:Op maandag 2 november 2020 21:52 schreef chibibo het volgende:
Minister van binnenlandse zaken zojuist: meerdere daders, meerdere slachtoffers waaronder doden, maar exacte aantallen zijn nog onbekend of kunnen nog niet medegedeeld worden.
Doh.quote:
Wat voor positiefs heb jij bijgedragen dan?quote:Op maandag 2 november 2020 21:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit is een kip-ei verhaal. Ik denk niet dat we een Wilders hadden gehad als moslims voorbeeldig geďntegreerd zouden zijn en niet voor problemen zorgen. Helaas..gebleken is dat er m.u.v. Döner kebab weinig positiefs wordt bijgedragen door moslims.
No shit sherlockquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, maar ik zie dat er her en der al met aantallen gegooid wordt, maar dat is alles dus nog speculatie.quote:
Ze wonen daar gewoon johquote:Op maandag 2 november 2020 21:54 schreef SuperKaas het volgende:
Nog een speciale reden dat het in Wenen gebeurt? Zijn daar tekeningetjes gemaakt waardoor de moslims weer overstuur zijn?
Que?quote:Op maandag 2 november 2020 21:50 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ach, we hebben hier een moslim-gekkie die het allemaal maar een beetje gaat bagatelliseren.
Alsof ze een reden nodig hebben...quote:Op maandag 2 november 2020 21:54 schreef SuperKaas het volgende:
Nog een speciale reden dat het in Wenen gebeurt? Zijn daar tekeningetjes gemaakt waardoor de moslims weer overstuur zijn?
Moslims binnengelaten.quote:Op maandag 2 november 2020 21:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maarreuh wat heeft Oostenrijk 'misdaan' om deze ellende te krijgen?
quote:Op maandag 2 november 2020 21:54 schreef myShizzle het volgende:
Foto's uit café, ook nsfwDie laarsjes met de bloedvlekken ertussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |