quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Dat ze er wel pap van lust is wat anders dan een type zijn die 'jou in bed uit elkaar trekt'quote:Op maandag 2 november 2020 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik denk dat haar toekomstige partner niks hoeft te klagen. En met mannen was ze exact hetzelfde.
Braddie op het keyboard. Zij met een libelle en Margriet ernaast.quote:
Dat zei ik niet. Ik zei dus dat ze je uit elkaar trekt en er niks te klagen is want ze is geen saaie trien.quote:Op maandag 2 november 2020 19:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat ze er wel pap van lust is wat anders dan een type zijn die 'jou in bed uit elkaar trekt'
Klinkt bijna alsof je haar persoonlijk kent.quote:Op maandag 2 november 2020 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik denk dat haar toekomstige partner niks hoeft te klagen. En met mannen was ze exact hetzelfde.
Hoe tof is dat om mee te doen en dan hier de reacties te lezen.quote:
Die zitten in dit topicquote:Op maandag 2 november 2020 19:55 schreef Revanches het volgende:
Waarom is er nooit eens een cynische nihilist ... altijd die blije eikels..
In dit topic zijn we met genoegquote:Op maandag 2 november 2020 19:55 schreef Revanches het volgende:
Kan me niet voorstellen dat het je goed doetquote:Op maandag 2 november 2020 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe tof is dat om mee te doen en dan hier de reacties te lezen.
Dan gaan ze fred van leer achternaquote:Op maandag 2 november 2020 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
denk met de auto of treinquote:Op maandag 2 november 2020 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe kan zo een leuke vrouw uit Almere komen
zijn vaak al bezetquote:Op maandag 2 november 2020 19:55 schreef Revanches het volgende:
Iedereen die niet in Amsterdam kan wonen.quote:Op maandag 2 november 2020 19:56 schreef DKUp het volgende:
Almere, opvallend hoeveel mensen daar wonen..........
Laten ze zich aanpraten door de kapsterquote:Op maandag 2 november 2020 19:56 schreef Generationalpha het volgende:
Oprechte vraag: Als je nog best een normaal leuk gezicht hebt zoals zij, waarom kies je dan voor zo'n debiel kapsel?
Hahaha geef je op!quote:Op maandag 2 november 2020 19:55 schreef Revanches het volgende:
Je laten vernederen en drogeren.....quote:Op maandag 2 november 2020 19:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dan gaan ze fred van leer achterna
lijkt wel of ze der zelf met een heggenschaar doorheen is gegaan.quote:Op maandag 2 november 2020 19:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zij is wel echt iemand die een kort kapsel echt niet kan hebben.
Ik denk dat het heel moeilijk te zien is en vaak precies omgekeerd is. De meest (op het oog) geile types preuts en saai.quote:Op maandag 2 november 2020 19:55 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Klinkt bijna alsof je haar persoonlijk kent.Normaal pik ik deze types er wel uit maar bij haar zag ik het echt niet.
Bizar. Het ziet er niet uit.quote:Op maandag 2 november 2020 19:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Laten ze zich aanpraten door de kapster
Moslima'squote:Op maandag 2 november 2020 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De meest (op het oog) geile types preuts en saai.
Lang(er) haar staat per definitie beter bij vrouwen.quote:Op maandag 2 november 2020 19:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zij is wel echt iemand die een kort kapsel echt niet kan hebben.
Denk dat mannen er ook meer kijk op hebben bij een vrouwquote:Op maandag 2 november 2020 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel moeilijk te zien is en vaak precies omgekeerd is. De meest (op het oog) geile types preuts en saai.
Maaar toch doe ik hetquote:Op maandag 2 november 2020 19:57 schreef cherrycoke het volgende:
ik ben oowk helemaaaal geen daterrrrr
Mwa, tot nu toe waren wij het meestal wel eens. De ordinaire types maken ook vaak grappen over seks enzo.quote:Op maandag 2 november 2020 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel moeilijk te zien is en vaak precies omgekeerd is. De meest (op het oog) geile types preuts en saai.
Als je een beetje doorsnee bent overleef je het wel. Als je een vrouw met tieten bent zonder al te lelijke kop, dan krikt je ego hier wellicht op. Easy to please @ Fok.quote:Op maandag 2 november 2020 19:56 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat het je goed doet
een kop kowfie komeh drinkehquote:
Mannen op lesbische vrouwen. Uhhuh.quote:Op maandag 2 november 2020 19:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Denk dat mannen er ook meer kijk op hebben bij een vrouw
Hebben we die hierquote:Op maandag 2 november 2020 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je een beetje doorsnee bent overleef je het wel. Als je een vrouw met tieten bent zonder al te lelijke kop, dan krikt je ego hier wellicht op. Easy to please @ Fok.
Als een kloon van mij meedeed zou ik mezelf hier zo hard afkrakenquote:Op maandag 2 november 2020 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je een beetje doorsnee bent overleef je het wel. Als je een vrouw met tieten bent zonder al te lelijke kop, dan krikt je ego hier wellicht op. Easy to please @ Fok.
Bij die biquote:Op maandag 2 november 2020 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mannen op lesbische vrouwen. Uhhuh.
Ze was bi.quote:Op maandag 2 november 2020 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mannen op lesbische vrouwen. Uhhuh.
Dat is nog steeds anders dan de gemiddelde hetero vrouw.quote:
Wow deze was epischquote:Op maandag 2 november 2020 20:01 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Deze gem staat ook eindelijk online
Jij bent bi?quote:Op maandag 2 november 2020 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is nog steeds anders dan de gemiddelde hetero vrouw.
Of meewaaien met de algehele opinie.quote:Op maandag 2 november 2020 20:00 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Als een kloon van mij meedeed zou ik mezelf hier zo hard afkraken
Oja, die komt daar ook vandaanquote:
Ik vind ze ook nooit boeiend eigenlijk...quote:Op maandag 2 november 2020 20:04 schreef Generationalpha het volgende:
Ben ik een homofoob dat ik de homo-dates nooit boeiend vind?
Dan ben je nog niet uit de kast, geduld komt vanzelfquote:Op maandag 2 november 2020 20:04 schreef Generationalpha het volgende:
Het zijn er gewoon teveel. Ze doen net alsof de helft van de samenleving homo is.quote:Op maandag 2 november 2020 20:04 schreef Generationalpha het volgende:
quote:Op maandag 2 november 2020 20:05 schreef kapitein_Schettino het volgende:
[..]
Dan ben je nog niet uit de kast, geduld komt vanzelf
Dat overhemd draag jij toch ook.quote:Op maandag 2 november 2020 20:05 schreef Nine. het volgende:
[..]
Jort Kelder-stijl en een legging, wat denk je zelf?
met walnoten en honingquote:
Schijnt aan het grote aantal inzendingen te liggen werd hier al eerder gezegd. Inderdaad teveel.quote:Op maandag 2 november 2020 20:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het zijn er gewoon teveel. Ze doen net alsof de helft van de samenleving homo is.
Zelden inderdaad.quote:Op maandag 2 november 2020 20:04 schreef Generationalpha het volgende:
quote:
Iddquote:Op maandag 2 november 2020 20:06 schreef Stefanovich het volgende:
Best een leuke meid. Jammer van dat kapsel.
en die neusring.quote:Op maandag 2 november 2020 20:06 schreef Stefanovich het volgende:
Oh, net als het Songfestival willen ze ook First Dates kapenquote:Op maandag 2 november 2020 20:06 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Schijnt aan het grote aantal inzendingen te liggen werd hier al eerder gezegd. Inderdaad teveel.
Niet mooi in laagjes opgeschoren.quote:Op maandag 2 november 2020 20:06 schreef Stefanovich het volgende:
Je zal het toch teruglezen hierquote:Op maandag 2 november 2020 20:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die met die tattoo lacht smerig
Er is niet veel mis mee maar er is volgens mij nog nooit een homo/bi/lesbisch-date geslaagd hier. Beetje tijdverspilling.quote:Op maandag 2 november 2020 20:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh, net als het Songfestival willen ze ook First Dates kapen
quote:
Entrieklotuhquote:Op maandag 2 november 2020 20:08 schreef cherrycoke het volgende:
hij gaat natuurlijk voor het lap vlees
1 match. Morgen.quote:Op maandag 2 november 2020 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ff voor de statistieken een match vandaag of dinsdag. Kom maar door.
wie gaat er betalen bij de homo's dan?quote:Op maandag 2 november 2020 20:11 schreef kibo het volgende:
Mannetje betaalt steeds. Stigmatiserend programma
Van de inhoud leek ze het idd niet te moeten hebbenquote:Op maandag 2 november 2020 20:10 schreef Poefbank het volgende:
Ik kan mij heel goed voorstellen hoe Denise is als leidinggevende. Dat autoriteitenbekkie straalt er van af.
Ik kan mij dat maar moeilijk voorstellen.quote:Op maandag 2 november 2020 20:10 schreef Poefbank het volgende:
Ik kan mij heel goed voorstellen hoe Denise is als leidinggevende. Dat autoriteitenbekkie straalt er van af.
Daar heb je ook vaak een 'mannetje'quote:Op maandag 2 november 2020 20:11 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
wie gaat er betalen bij de homo's dan?
Het mannetjequote:Op maandag 2 november 2020 20:11 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
daar heb je gelijk inquote:
Niet de ontvanger lijkt mij.quote:Op maandag 2 november 2020 20:11 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook.quote:Op maandag 2 november 2020 20:13 schreef Poefbank het volgende:
12,5 jaar lang heeft ze te horen gekregen: ja ik wil wel kinderen maar niet nu.
ah die gremlinquote:Op maandag 2 november 2020 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Die vrouw uit Almere heeft de ogen van die rooie uit Ogene. Die dan weer lijkt op Mesut Ösil lijkt.
Komt ook door haar bril met redelijke sterkte denk ikquote:Op maandag 2 november 2020 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Die vrouw uit Almere heeft de ogen van die rooie uit Ogene. Die dan weer lijkt op Mesut Osil lijkt.
Je bent niet in vorm vandaag.quote:Op maandag 2 november 2020 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Die vrouw uit Almere heeft de ogen van die rooie uit Ogene. Die dan weer lijkt op Mesut Ösil lijkt.
Dat soort dingen zie ik weer nietquote:Op maandag 2 november 2020 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Die bril creëert geen wallen als ze er niet zijn.quote:Op maandag 2 november 2020 20:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Komt ook door haar bril met redelijke sterkte denk ik
als ze der haar nou iets anders zou doen, iets minder makeup zodat je er niet uitziet al een papegaai en die neusring eruit.quote:Op maandag 2 november 2020 20:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik gun deze vrouw een wat meer spontane vent dan deze 'mijn collega's' vent.
Sinds wanneer kijk je voetbalquote:
Dit soort mensen zijn blij met alles wat ze tegenkomen. Nadia heeft lang geleden de oorlog al verloren door dat gare kapsel.quote:Op maandag 2 november 2020 20:16 schreef KennyPowers het volgende:
Vreselijk
Maar leuk dat ze elkaar leuk vinden
Dit dusquote:Op maandag 2 november 2020 20:16 schreef KennyPowers het volgende:
Vreselijk
Maar leuk dat ze elkaar leuk vinden
Oh las niet goed, dacht de vorm/groottequote:Op maandag 2 november 2020 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die bril creëert geen wallen als ze er niet zijn.
Kun je nagaan. Ik vind maandag juist altijd een geweldige dag. Misschien dat blijdschap onscherp maakt.quote:Op maandag 2 november 2020 20:15 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Je bent niet in vorm vandaag.
BAMquote:Op maandag 2 november 2020 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ff voor de statistieken een match vandaag of dinsdag. Kom maar door.
Je zat in ieder geval goed wat betreft die match.quote:Op maandag 2 november 2020 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je nagaan. Ik vind maandag juist altijd een geweldige dag. Misschien dat blijdschap onscherp maakt.
quote:Op maandag 2 november 2020 20:17 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dit soort mensen zijn blij met alles wat ze tegenkomen. Nadia heeft lang geleden de oorlog al verloren door dat gare kapsel.
Had die Nadia een neusringquote:Op maandag 2 november 2020 20:16 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
als ze der haar nou iets anders zou doen, iets minder makeup zodat je er niet uitziet al een papegaai en die neusring eruit.
Leuk!quote:
Ik denk dat het bij beide stelletjes niet veel meer is geworden dan een paar keer neuken.quote:Op maandag 2 november 2020 20:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Leuk!
Die Denise en gast hebben keertje geneukt en gaan vast niet meer afspreken. Maar dat bij stelletje vind ik wel leuk. Manon brengt iets soms wat ongemakkelijk maar Iris leek daar goed mee om te gaan. En verder leek mij die Manon wel weer gezellig.
Niks opmerkelijks hoor, gewone mensen allemaal.quote:Op maandag 2 november 2020 21:07 schreef Blackst4r het volgende:
Volgens mij heb ik wat gemist vanavond
Gewoon dat filmpje uit post #87 (weer) kijken ter compensatiequote:Op maandag 2 november 2020 21:07 schreef Blackst4r het volgende:
Volgens mij heb ik wat gemist vanavond
Ja echtquote:Op maandag 2 november 2020 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fokkers zijn van nature nogal cynisch aangelegd. Mocht je ooit in het nieuws komen, kijk dan niet op Fok.quote:Op maandag 2 november 2020 22:04 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Ja echtVoor geen goud dat ik mee zal doen aan First Dates. is voor je zelfvertrouwen/eigenwaarde niet oke.
Mensen op Fok! of gewoon mensen op alle Social media?quote:Op maandag 2 november 2020 22:15 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Fokkers zijn van nature nogal cynisch aangelegd. Mocht je ooit in het nieuws komen, kijk dan niet op Fok.
Alle social media maar fokkers zijn een apart slag.quote:Op maandag 2 november 2020 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen op Fok! of gewoon mensen op alle Social media?
Oh? Ben wel benieuwd.quote:Op maandag 2 november 2020 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
Op Twitter is het nog veel harder over de kandidaten.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:31 schreef DKUp het volgende:
Wat een ontzettende viezerik, hij loopt alsof hij in zijn reet is geneukt.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:31 schreef Poefbank het volgende:
Aan zijn loopje te zien is Edwin de dag ervoor vol in de bips genomen
Ze zijn zo helblauw dat het me vermoeiend lijkt om voor langere tijd naar te kijken. Wel uniek uiteraard.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:33 schreef KennyPowers het volgende:
Zou wel grappig zijn als Victor gewoon gekleurde lenzen draagt
quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:36 schreef NoCigar het volgende:
Ze staat bekend als 'de schande van Urk'.
Christen hequote:Op dinsdag 3 november 2020 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind haar wel mega vriendelijk en opgewekt.
Omdat ze nog niet meer dan 1 kind heeft gebaard?quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:36 schreef NoCigar het volgende:
Ze staat bekend als 'de schande van Urk'.
Ik las ‘zoiets’quote:
Ik ken een heleboel norse Urkers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |