abonnement Unibet Coolblue
pi_196317222
quote:
17s.gif Op donderdag 19 november 2020 10:43 schreef Reggie200 het volgende:
Wat zien al die pakjes er prachtig uit. Ik als ontvanger wil jullie ook allemaal bedanken voor wat jullie doen voor mensen die jullie helemaal niet kennen.

Zoals iemand eerder ook zei: het gaat er niet eens om wat er in het pakket zit en of het wel of niet ingepakt is, maar het idee dat een ander bereidt is om dit voor je te doen is al hartverwarmend. Super lief allemaal!
Helemaal mee eens!
pi_196322233
Mooi ingepakt al allemaal :o
Ik heb gisteren eindelijk wat geshopt, ben nu al zeker over de helft, ik ben blij *O*
pi_196322293
Mijn doos is best groot ten opzichte van de pakjes. Ik pieker me suf, wat kan ik daar nog aan toevoegen?
'Please don't sit on my imaginaire friend'
pi_196322711
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 17:40 schreef camaron het volgende:
Mijn doos is best groot ten opzichte van de pakjes. Ik pieker me suf, wat kan ik daar nog aan toevoegen?
Wat het bij mij altijd goed doet; een lekker fleece dekentje of kleedje bijv
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_196322814
Dank je wel Superkimmi. Dat idee werd mij ook via DM aangedragen en daar werd ik al vrolijk van. Dus meiden bedankt!

Ik heb 1 lang pakket waardoor de doos ook wel aan aardige afmeting moet hebben om het daar in te kunnen doen. in vond dat ik al goed op gang was, totdat ik het in de doos deed...
'Please don't sit on my imaginaire friend'
pi_196323204
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 18:31 schreef camaron het volgende:
Dank je wel Superkimmi. Dat idee werd mij ook via DM aangedragen en daar werd ik al vrolijk van. Dus meiden bedankt!

Ik heb 1 lang pakket waardoor de doos ook wel aan aardige afmeting moet hebben om het daar in te kunnen doen. in vond dat ik al goed op gang was, totdat ik het in de doos deed...
Wie doet er dan ook een Didgeridoo in een kerstpakket ;)
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_196323263
quote:
10s.gif Op donderdag 19 november 2020 18:59 schreef Rafeiro het volgende:

[..]

Wie doet er dan ook een Didgeridoo in een kerstpakket ;)
Hahaha
Zo origineel ben ik dan ook weer niet
'Please don't sit on my imaginaire friend'
pi_196336246
quote:
17s.gif Op donderdag 19 november 2020 10:43 schreef Reggie200 het volgende:
Wat zien al die pakjes er prachtig uit. Ik als ontvanger wil jullie ook allemaal bedanken voor wat jullie doen voor mensen die jullie helemaal niet kennen.

Zoals iemand eerder ook zei: het gaat er niet eens om wat er in het pakket zit en of het wel of niet ingepakt is, maar het idee dat een ander bereidt is om dit voor je te doen is al hartverwarmend. Super lief allemaal!
Kerst, en helemaal dit jaar, is voor mij iets geweldigs en dat deel ik graag met anderen, Tot irritant zijn aan toe :D

Ik gelukkig, anderen gelukkig O+
En ik probeer collega's niet lastig te vallen met kerstmuziek dus doe het via koptelefoon
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 20 november 2020 @ 17:55:58 #209
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_196338215
Ik ben bang dat als ik braaf doe de hele kerst alleen thuis zit.
Niet door onwil, maar door het in grote lijnen aan de regels houden.

Mijn ouders en dus ook die van mijn zus zijn gescheiden. Aan de kan van mijn zwager ook complexiteit.
De kinderen hebben absoluut voorrang imho, maar leuk is anders. Ik ben maar een oom. Risicogroep, bosmongool (huhu),
Maar met ietwat helder denkvermogen hebben papa, mama, opa, oma etc toch gewoon voorrang. en ik zit dan maar thuis. En het is het me waard hoor. Maar leuk is anders.
You sound reasonable...Time to up my medication.
  vrijdag 20 november 2020 @ 18:58:56 #210
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_196338963
quote:
4s.gif Op vrijdag 20 november 2020 17:55 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben bang dat als ik braaf doe de hele kerst alleen thuis zit.
Niet door onwil, maar door het in grote lijnen aan de regels houden.

Mijn ouders en dus ook die van mijn zus zijn gescheiden. Aan de kan van mijn zwager ook complexiteit.
De kinderen hebben absoluut voorrang imho, maar leuk is anders. Ik ben maar een oom. Risicogroep, bosmongool (huhu),
Maar met ietwat helder denkvermogen hebben papa, mama, opa, oma etc toch gewoon voorrang. en ik zit dan maar thuis. En het is het me waard hoor. Maar leuk is anders.
Hopelijk kan je kerstpakket je wat blijdschap brengen in deze tijd :*

Voor pakket 2 heb ik ook de eerste cadeautjes gekocht en mijn sponsor heeft net het geld overgemaakt. Budget is zeker nog niet op, dus mag nog een keer *O*

Die wordt wel wat minder bijzonder ingepakt, want ik ga @KapiteinIglo niet nog een hele avond ontvoeren om cadeautjes voor mij in te pakken :+
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zaterdag 21 november 2020 @ 09:31:08 #211
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_196345848
Hier ook al aardig wat binnen.

Een pakketje met samengestelde producten is klaar O+. In een gerecyclede doos, want ik vind de sticker zo leuk toepasselijk :@.

Nu nog om inpakpapier, echt nérgens vind ik zwart inpakpapier :{. Zal wel online bestellen worden :(
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_196346747
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 18:23 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik ben klaar! Alles is ingepakt, alles staat klaar, afspraak staat om hem af te leveren, dus kom maar met die kerst!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Super leuk ! :D
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 21 november 2020 @ 11:10:28 #213
269689 crew  Viv
pi_196346810
Ik kreeg laatst een doos glasscherven binnen van een webshop. Moest een kaarsenhouder zijn, maar die hadden ze zonder enige bescherming in de verzenddoos gemikt. :')

Daarna zag ik pas de slechte reviews over deze webshop (met name over het niet thuis geven bij problemen), dus ik verwachtte niet dat ze dit nog netjes gingen oplossen.

Maar: na een paar dagen toch bericht gehad dat ze een nieuw exemplaar gingen opsturen, en die wordt vanmiddag geleverd! Hopelijk in een betere verpakking, dat is nog wel even spannend. :D

Never a dull moment! *O*
pi_196349517
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 11:10 schreef Viv het volgende:
Ik kreeg laatst een doos glasscherven binnen van een webshop. Moest een kaarsenhouder zijn, maar die hadden ze zonder enige bescherming in de verzenddoos gemikt. :')

Daarna zag ik pas de slechte reviews over deze webshop (met name over het niet thuis geven bij problemen), dus ik verwachtte niet dat ze dit nog netjes gingen oplossen.

Maar: na een paar dagen toch bericht gehad dat ze een nieuw exemplaar gingen opsturen, en die wordt vanmiddag geleverd! Hopelijk in een betere verpakking, dat is nog wel even spannend. :D

Never a dull moment! *O*
Oh wat lijkt me dat ontzettend naar als gever. Voor me zelf zou ik wel even pislink worden en klaar (of niet), maar bij iets dat als cadeau bedoeld is.. En het pakket zal er niet bij vallen (eek) of staan. Maar het zou me erg frustreren, moet je nog mee koekjes bakken, en nu vooral voor jezelf :D
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_196350994
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 11:10 schreef Viv het volgende:
Ik kreeg laatst een doos glasscherven binnen van een webshop. Moest een kaarsenhouder zijn, maar die hadden ze zonder enige bescherming in de verzenddoos gemikt. :')

Daarna zag ik pas de slechte reviews over deze webshop (met name over het niet thuis geven bij problemen), dus ik verwachtte niet dat ze dit nog netjes gingen oplossen.

Maar: na een paar dagen toch bericht gehad dat ze een nieuw exemplaar gingen opsturen, en die wordt vanmiddag geleverd! Hopelijk in een betere verpakking, dat is nog wel even spannend. :D

Never a dull moment! *O*
Misschien dachten ze dat je van puzzelen hield? :+
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 21 november 2020 @ 22:57:02 #216
269689 crew  Viv
pi_196355822
quote:
4s.gif Op zaterdag 21 november 2020 15:34 schreef Rafeiro het volgende:

[..]

Oh wat lijkt me dat ontzettend naar als gever. Voor me zelf zou ik wel even pislink worden en klaar (of niet), maar bij iets dat als cadeau bedoeld is.. En het pakket zal er niet bij vallen (eek) of staan. Maar het zou me erg frustreren, moet je nog mee koekjes bakken, en nu vooral voor jezelf :D
Het was gelukkig niet zo'n duur artikel. :) En dit soort onkosten draag ik zelf (bijvoorbeeld ook verzendkosten van artikelen en van het kerstpakket), zodat het geld van de sponsor volledig aan de inhoud van het pakket besteed wordt.

Paar jaar geleden had ik wel een artikel voor het kerstpakket ontvangen dat al duidelijk geopend was geweest en geretourneerd (kartonnen verpakking gescheurd), daar heb ik toen wel wat van gezegd omdat het een cadeau was, voor mezelf zou ik het niet erg vinden. :Y (Is toen ook netjes opgelost, ik mocht het houden en ze stuurden een nieuwe op.)

quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 17:55 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Misschien dachten ze dat je van puzzelen hield? :+
Hier was geen puzzelen meer aan, het was voor een deel vergruisd. :X

Maar: vanmiddag kwam inderdaad een nieuw pakket, dit keer met van die FRAGILE BREEKBAAR FRAGILE BREEKBAAR tape en een overkill aan opvulmateriaal, én een intacte kaarsenhouder. O+
pi_196355966
Ah mooi dat het helemaal opgelost is!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_196357808
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:58 schreef CaVaBien het volgende:
Wat leuk allemaal! O+

Ik was ook al begonnen met inpakken voor een pakket, maar moet helaas weer stoppen vanwege rugklachten. De eerste cadeautjes zijn in ieder geval ingepakt. Morgen de tweede lading doen O+

[ afbeelding ]
Mooi hoor. Ik dacht lekker "ouderwets" te doen en een handgeschreven briefje te schrijven voor de ontvangers, maar dat viel nog niet mee... ik schrijf nooit meer cursief en was het een beetje kwijtgeraakt :D :@ Als het goed is heb je de link naar de PDF gekregen.
  zondag 22 november 2020 @ 05:05:10 #219
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_196358240
quote:
14s.gif Op zondag 22 november 2020 02:23 schreef devzero het volgende:

[..]

Mooi hoor. Ik dacht lekker "ouderwets" te doen en een handgeschreven briefje te schrijven voor de ontvangers, maar dat viel nog niet mee... ik schrijf nooit meer cursief en was het een beetje kwijtgeraakt :D :@ Als het goed is heb je de link naar de PDF gekregen.
Oh dat is ook wel gaaf. Net als kalligraferen, dat kon ik "vroeger" (lees een jaar of 30 terug) nog wel (was op de basisschool dat ik het leerde). Zou het nu niet meer kunnen, ook omdat ik niet meer zo'n pen heb trouwens, haha.
Maar vind het soms wel echt mooi als iemand nog wat netjes handgeschreven te lezen geeft.

Ik als linkspoot schrijf zelf nog onduidelijker dan de gemiddelde dokter _O- Al gaan de recepten tegenwoordig ook al digitaal, Maar dat kalligraferen vond ik toentertijd nog wel leuk ook. Dan moest het zo en zo. lekker duidelijk. En het zag er gewoon mooi uit. En ik had ook een net wat andere pen als de rest als linkspoot :D
You sound reasonable...Time to up my medication.
  zondag 22 november 2020 @ 05:08:59 #220
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_196358252
Oh en dat was juist fijn hoor. Maar als linkspoot druk je terwijl rechtshandige mensen slepen.
En je veegt vaak over te schrijfsels heen, dat blijft jammer _O-
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_196358935
Euhm, de pm waarin ik zeg dat ik zaterdagochtend moet werken van 0900 tot 1300, is die doorgekomen? :@
Twiddel
pi_196359009
quote:
14s.gif Op zondag 22 november 2020 02:23 schreef devzero het volgende:

[..]

Mooi hoor. Ik dacht lekker "ouderwets" te doen en een handgeschreven briefje te schrijven voor de ontvangers, maar dat viel nog niet mee... ik schrijf nooit meer cursief en was het een beetje kwijtgeraakt :D :@ Als het goed is heb je de link naar de PDF gekregen.
Ik heb het ontvangen, leuk! :D

Ik had dit topic per ongeluk ontvolgd. Ik vond het al apart dat er al een tijdje geen berichten meer werden gestuurd hier, maar dat was dus niet zo :P
Dankzij de melding van devzero's bericht weer teruggevonden haha.

Ik heb een dozenprobleem. Ik shop 3 pakketten namens lieve sponsors, maar heb maar 1 doos gevonden die ik kan gebruiken.

Waar halen jullie de dozen? Overal waar ik kijk, zijn ze of te klein of niet stevig genoeg. En heb wel breekbare spullen die erin moeten, dus moet wel een beetje stevig zijn.
pi_196359035
Ooh en wanneer sturen jullie de pakketten op?
Bij mij is pakket 1 helemaal af en 2 ook bijna. Aan pakket 3 ben ik begonnen, heb nog maar 1 dingetje, maar dat komt ook goed, want dinsdag ben ik vrij ;)

Ik heb niet zo'n groot huis en de spullen nemen best wel wat ruimte in beslag, dus het liefst doe ik in ieder geval pakket 1 en 2 zo snel mogelijk op de post, maar wil ook niet te vroeg verzenden :P
pi_196359318
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 09:37 schreef CaVaBien het volgende:
Ooh en wanneer sturen jullie de pakketten op?
Bij mij is pakket 1 helemaal af en 2 ook bijna. Aan pakket 3 ben ik begonnen, heb nog maar 1 dingetje, maar dat komt ook goed, want dinsdag ben ik vrij ;)

Ik heb niet zo'n groot huis en de spullen nemen best wel wat ruimte in beslag, dus het liefst doe ik in ieder geval pakket 1 en 2 zo snel mogelijk op de post, maar wil ook niet te vroeg verzenden :P
Ik ben ook benieuwd! Ga ook even polsen in het vervoerstopic of iemand mijn pakket kan langsbrengen. Alhoewel...weet niet of mijn ontvanger dat wil. Als iemand anoniem wil blijven, mag je dan eigenlijk wel een derde fok!ker inschakelen als vervoerder? :?
  zondag 22 november 2020 @ 10:12:22 #225
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_196359383
Bij de supermarkt even vragen of ze 2 bananendozen achter willen houden voor je @CaVaBien Normaliter is dat geen probleem, moet je wel even beetje crea bea het gat in de bodem en in het deksel oplossen, maar verder zijn ze erg stevig en best groot. Doordat ze zo stevig zijn hoeft de deksel ook niet helemaal over de onderkant. En er zit normaal ruim 18 kilo aan bananen in, dus ook de wat zwaardere pakketten moeten makkelijk kunnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rafeiro op 22-11-2020 10:28:28 ]
You sound reasonable...Time to up my medication.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 22 november 2020 @ 10:26:48 #226
269689 crew  Viv
pi_196359554
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 10:05 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]

Ik ben ook benieuwd! Ga ook even polsen in het vervoerstopic of iemand mijn pakket kan langsbrengen. Alhoewel...weet niet of mijn ontvanger dat wil. Als iemand anoniem wil blijven, mag je dan eigenlijk wel een derde fok!ker inschakelen als vervoerder? :?
Ik zou het even navragen bij je ontvanger. Anoniem kan ook betekenen dat diegene niet wil dat de FOK! username bekend wordt als ontvanger. :)
pi_196359719
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 10:05 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]

Ik ben ook benieuwd! Ga ook even polsen in het vervoerstopic of iemand mijn pakket kan langsbrengen. Alhoewel...weet niet of mijn ontvanger dat wil. Als iemand anoniem wil blijven, mag je dan eigenlijk wel een derde fok!ker inschakelen als vervoerder? :?
Ik zou het even (laten) navragen voor de zekerheid? Is denk ik per persoon verschillend.

@Rafeiro bedankt voor de tip! Ik ga het proberen :D
  zondag 22 november 2020 @ 10:53:05 #228
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_196359830
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 10:40 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Ik zou het even (laten) navragen voor de zekerheid? Is denk ik per persoon verschillend.

@:rafeiro bedankt voor de tip! Ik ga het proberen :D
Beetje winkel verkoopt meerdere dozen per dag. Toen ik nog in de supermarkt werkte kwam er een keer een vrouwtje met de vraag of ik een paar achter kon houden. Net Voor ze in de actie gingen.
"Ja hoor, prima" Kwam ze paar dagen later had ik 2 rolcontainers vol klaar staan. Dat vond ze wat teveel van het goede _O-
Ze worden ook wel veel gebruikt tijdens verhuizingen enzo. :P
En ik wist dat ze tien al zat had gevonden hoor, want hoe neem je normaal gesproken 2 rolcontainers aan dozen mee, haha. Maar als ze dan toch in de aanbieding zijn..... En de rest was die dag gewoon via de dozenbox ook wel weer weg. Ben trouwens niet zo gemeen geweest om erop te staan dat ze ze allemaal meenam :@
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_196359945
quote:
4s.gif Op zondag 22 november 2020 05:05 schreef Rafeiro het volgende:

[..]

Oh dat is ook wel gaaf. Net als kalligraferen, dat kon ik "vroeger" (lees een jaar of 30 terug) nog wel (was op de basisschool dat ik het leerde). Zou het nu niet meer kunnen, ook omdat ik niet meer zo'n pen heb trouwens, haha.
Maar vind het soms wel echt mooi als iemand nog wat netjes handgeschreven te lezen geeft.

Ik als linkspoot schrijf zelf nog onduidelijker dan de gemiddelde dokter _O- Al gaan de recepten tegenwoordig ook al digitaal, Maar dat kalligraferen vond ik toentertijd nog wel leuk ook. Dan moest het zo en zo. lekker duidelijk. En het zag er gewoon mooi uit. En ik had ook een net wat andere pen als de rest als linkspoot :D
Hier ook linkshandig maar ik kan prima schrijven vind ik. Het enige wat lastig is zijn gladde kaarten. En dat zijn kaarten nogal vaak dat vlekt idd en een whiteboard ook. Op een krijtbord kan ik prima schrijven.

Mijn ontvanger ziet het wel want ik schrijf zelf een kaartje erbij.
  roze zondag 22 november 2020 @ 11:45:06 #230
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_196360481
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 09:37 schreef CaVaBien het volgende:
Ooh en wanneer sturen jullie de pakketten op?
Bij mij is pakket 1 helemaal af en 2 ook bijna. Aan pakket 3 ben ik begonnen, heb nog maar 1 dingetje, maar dat komt ook goed, want dinsdag ben ik vrij ;)

Ik heb niet zo'n groot huis en de spullen nemen best wel wat ruimte in beslag, dus het liefst doe ik in ieder geval pakket 1 en 2 zo snel mogelijk op de post, maar wil ook niet te vroeg verzenden :P
Ligt er beetje aan wanneer mijn vervoer vakantie heeft. Denk week voor kerst maar ik laat het dus bezorgen door iemand. Persoon wil anoniem blijven dus kan helaas niet zelf doen maar is begrijpelijk.

Man van een collega komt er langs dus die brengt hem voor mij. Vet lief want ken die beste man niet eens maar ze vinden dit een mooi iets dus ze helpen graag. 😁

[ Bericht 3% gewijzigd door Ama op 22-11-2020 11:52:29 ]
Your beauty never ever scared me.
  zondag 22 november 2020 @ 12:16:33 #231
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_196360873
Ik weet het niet als ontvanger, ik heb op het moment al 7 bezoekmomenten per week. Ik probeer daar waar mogelijk ook zoveel mogelijk ze wandelend te doen. Dat gaat best redelijk, maar 3-5 uur wandelen ik ook best stevig. En ik wandel 6 km/u :@ Kan je ook niet van elke hulp verwachten. haha. En die in de huishoudelijke hulp vragen te wandelen klinkt ook verre van logisch :D Die wandelt binnen die kilometers wel :D
You sound reasonable...Time to up my medication.
  zondag 22 november 2020 @ 12:48:53 #232
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_196361319
Als je idd vragen hebt aan anonieme ontvangers over de bezorging kan je die gewoon aan ons vragen! De genoemde constructie van Amarantha was bijvoorbeeld geen probleem voor de desbetreffende ontvanger!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_196361338
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 10:05 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]

Ik ben ook benieuwd! Ga ook even polsen in het vervoerstopic of iemand mijn pakket kan langsbrengen. Alhoewel...weet niet of mijn ontvanger dat wil. Als iemand anoniem wil blijven, mag je dan eigenlijk wel een derde fok!ker inschakelen als vervoerder? :?
Je noemt hier het vervoerstopic ...is dat er al? Kan die niet goed vinden namelijk.

Ik shop het liefst zonder restricties qua gewicht, omvang etc, Vorig jaar kon ik mijn pakket zelf brengen, maar nu zou ik 146km enkele reis kwijt zijn. (Ik ga dat zeker wel doen als ik geen andere optie kan vinden, want eigenlijk vindt ik Post.nl geen alternatief qua kosten en qua voorzichtigheid). Dus ik ga eerst proberen of ik onderling iets kan regelen....
Never assume that loud is strong and quiet is weak.
It’s the lion’s silence that signals danger not his roar.
  zondag 22 november 2020 @ 12:52:47 #234
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_196361366
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 12:50 schreef Essebes het volgende:

[..]

Je noemt hier het vervoerstopic ...is dat er al? Kan die niet goed vinden namelijk.

Ik shop het liefst zonder restricties qua gewicht, omvang etc, Vorig jaar kon ik mijn pakket zelf brengen, maar nu zou ik 146km enkele reis kwijt zijn. (Ik ga dat zeker wel doen als ik geen andere optie kan vinden, want eigenlijk vindt ik Post.nl geen alternatief qua kosten en qua voorzichtigheid). Dus ik ga eerst proberen of ik onderling iets kan regelen....
Bij mij staat die echt direct onder dit topic haha
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zondag 22 november 2020 @ 12:53:59 #235
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_196361392
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_196361587
quote:
Super! Ga ik me daar even melden 😂
Dank!
Never assume that loud is strong and quiet is weak.
It’s the lion’s silence that signals danger not his roar.
  zondag 22 november 2020 @ 13:09:46 #237
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_196361619
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 13:06 schreef Essebes het volgende:

[..]

Super! Ga ik me daar even melden 😂
Dank!
Een keer niet onzinnig reageren *O*
Probeer ook wel beetje lief te doen hoor :D
You sound reasonable...Time to up my medication.
  zondag 22 november 2020 @ 16:03:47 #238
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_196364208


Je moet er maar van houden, maar wel grappig imho.
En die dikke knipoog moet zelfs de zuurdere muil een glimlachje bezorgen.

Probeer het allemaal een beetje luchtig te houden waar het kan.
En kutmuziek kan ook leuk zijn.

het "gawone"nummer :D
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_196367521
quote:
4s.gif Op zondag 22 november 2020 05:05 schreef Rafeiro het volgende:

[..]

Oh dat is ook wel gaaf. Net als kalligraferen, dat kon ik "vroeger" (lees een jaar of 30 terug) nog wel (was op de basisschool dat ik het leerde). Zou het nu niet meer kunnen, ook omdat ik niet meer zo'n pen heb trouwens, haha.
Maar vind het soms wel echt mooi als iemand nog wat netjes handgeschreven te lezen geeft.

Ik als linkspoot schrijf zelf nog onduidelijker dan de gemiddelde dokter _O- Al gaan de recepten tegenwoordig ook al digitaal, Maar dat kalligraferen vond ik toentertijd nog wel leuk ook. Dan moest het zo en zo. lekker duidelijk. En het zag er gewoon mooi uit. En ik had ook een net wat andere pen als de rest als linkspoot :D
Kalligraferen heb ik me nooit aan gewaagd, ik weet ook niet of ik het op school heb gehad. Ik ben ook linkshandig en had vroeger altijd het probleem dat ik de inkt met mijn hand uitwreef als ik met een vulpen schreef.
pi_196369750
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 09:31 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Ik heb het ontvangen, leuk! :D

Ik had dit topic per ongeluk ontvolgd. Ik vond het al apart dat er al een tijdje geen berichten meer werden gestuurd hier, maar dat was dus niet zo :P
Dankzij de melding van devzero's bericht weer teruggevonden haha.

Ik heb een dozenprobleem. Ik shop 3 pakketten namens lieve sponsors, maar heb maar 1 doos gevonden die ik kan gebruiken.

Waar halen jullie de dozen? Overal waar ik kijk, zijn ze of te klein of niet stevig genoeg. En heb wel breekbare spullen die erin moeten, dus moet wel een beetje stevig zijn.
Ga even bij je lokale patatboer langs. Verse patat komt in dozen van 2010kg en zijn dus erg stevig en hebben goed formaat. Gewoon lief vragen :P

[ Bericht 0% gewijzigd door V1z0R op 22-11-2020 21:56:25 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_196393223
Aangezien ik voor 4 pakketten mag shoppen, heb ik vandaag heeeeeeeeel veel cadeaupapier ingeslagen O+ En daarna met kerstliedjes aan alles gesorteerd en lijstjes gemaakt van wat ik nog wil kopen.
pi_196393497
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 24 november 2020 @ 16:18:15 #243
269689 crew  Viv
pi_196393574
@MevrouwCactus 4 pakketten _O_ dan heb je wel serieus veel cadeaupapier nodig inderdaad. :D
pi_196393804
Ik had iets leuks gemaakt met poedersneeuw, maar dat zakje viel om en nu ligt het tussen al het inpakpapier _O- dus al mijn ontvangers kunnen wat poedersneeuw in hun pakje vinden _O-
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 24 november 2020 @ 16:43:36 #245
269689 crew  Viv
pi_196393885
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 16:37 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik had iets leuks gemaakt met poedersneeuw, maar dat zakje viel om en nu ligt het tussen al het inpakpapier _O- dus al mijn ontvangers kunnen wat poedersneeuw in hun pakje vinden _O-
Ook nog een zakje glitter morsen dan. 8-)
pi_196393904
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 16:43 schreef Viv het volgende:

[..]

Ook nog een zakje glitter morsen dan. 8-)
Glitter is de herpes onder het inpakmateriaal...
  dinsdag 24 november 2020 @ 17:31:33 #247
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_196394583
quote:
Deze aanblik word ik al vrolijk van.

Ja jij bent wel onze recordshopper dit jaar hoor! _O_
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 24 november 2020 @ 17:59:04 #248
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_196394919
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 16:44 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Glitter is de herpes onder het inpakmateriaal...
Nee! Wie houdt er nou niet van glitter, :@?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_196394977
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 november 2020 17:59 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Nee! Wie houdt er nou niet van glitter, :@?
Ik vind het wel leuk hoor :) maar je vindt het overal terug en ook heel lang nog.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 24 november 2020 @ 18:17:56 #250
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_196395177
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 18:02 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Ik vind het wel leuk hoor :) maar je vindt het overal terug en ook heel lang nog.
Wat is daar mis mee, :@?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  roze dinsdag 24 november 2020 @ 18:22:22 #251
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_196395232
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 november 2020 18:17 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee, :@?
Alles
Your beauty never ever scared me.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 24 november 2020 @ 18:25:04 #252
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_196395264
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 november 2020 18:22 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Alles
Niks!

Ik doe ook niet aan verjaardagen zonder 2 confettikanonnen, :@. Als ik iets terugvind een paar maanden later vind ik dat wel gezellig, :D.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  roze dinsdag 24 november 2020 @ 18:25:23 #253
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_196395266
Glitter zelf is heel leuk maar het is minder leuk om het een jaar later nog terug te vinden op random plekken in je huis.
Your beauty never ever scared me.
pi_196398306
Wat een mooie pakketten komen er alweer langs :)
Vorig jaar was ik ook super blij met mijn pakket!
Ik had gehoopt dit jaar te kunnen helpen, maar het ziet er naar uit, dat ik wederom zonder werk zit vanaf 1 december *facepalm* (vorig jaar ook, heb tot september thuis gezeten, nu een tijdelijk contract, ik vervang iemand, maar geen uitzicht op iets nieuws dus) beetje jammer wel.
Ik ga genieten van alle mooie foto's die hier weer voorbij gaan komen :D
  woensdag 25 november 2020 @ 12:47:43 #255
120423 Melting
on Radio 49!
pi_196405518
Ik kan het niet zo mooi inpakken hoor. :@
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 25 november 2020 @ 12:59:30 #256
269689 crew  Viv
pi_196405688
quote:
4s.gif Op woensdag 25 november 2020 12:47 schreef Melting het volgende:
Ik kan het niet zo mooi inpakken hoor. :@
Maakt niks uit joh! :) Inpakken hoeft zelfs niet eens, dat is in een klassiek kerstpakket immers ook niet.
pi_196406200
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 16:44 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Glitter is de herpes onder het inpakmateriaal...
Zal nooit vergeten dat m'n ex een kerstcadeau inpakte met glitterpapier (voor zijn moeder) en ik binnenkwam en hij gefrustreerd schreeuwde: het plakband blijft %$*=Ł×( niet zitten en nu ziet de woonkamer eruit als een Poolse hoerentent :')
  woensdag 25 november 2020 @ 14:01:53 #258
120423 Melting
on Radio 49!
pi_196406726
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2020 13:31 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]

Zal nooit vergeten dat m'n ex een kerstcadeau inpakte met glitterpapier (voor zijn moeder) en ik binnenkwam en hij gefrustreerd schreeuwde: het plakband blijft %$*=Ł×( niet zitten en nu ziet de woonkamer eruit als een Poolse hoerentent :')
En jij vroeg je vast af hoe hij wist hoe een Poolse hoerentent eruit zag. ;)
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  woensdag 25 november 2020 @ 14:06:50 #259
11170 jerney
catlady 4life
pi_196406799
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 18:23 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik ben klaar! Alles is ingepakt, alles staat klaar, afspraak staat om hem af te leveren, dus kom maar met die kerst!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat mooi!! O+

Ik word helemaal faalangstig van jullie inpak skills :D
pi_196407388
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2020 13:31 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]

Zal nooit vergeten dat m'n ex een kerstcadeau inpakte met glitterpapier (voor zijn moeder) en ik binnenkwam en hij gefrustreerd schreeuwde: het plakband blijft %$*=Ł×( niet zitten en nu ziet de woonkamer eruit als een Poolse hoerentent :')
_O-
pi_196408862
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 14:06 schreef jerney het volgende:

[..]

Wat mooi!! O+

Ik word helemaal faalangstig van jullie inpak skills :D
Ah dat hoeft toch niet hahaha!
Iedereen doet het toch geweldig! Wel ingepakt, niet ingepakt, half ingepakt, maakt niks uit joh! :D
pi_196413643
Wat een boel mooie dingen zie ik al voorbij komen O+
Mijn pakket wordt als het goed is dit weekend al persoonlijk bezorgd *O* Dus ik ben echt heel benieuwd *;

En het is altijd mooi om te zien als het mooi is ingepakt, maar ik zou me daar echt niet heel druk om maken hoor :N Het is al hardstikke lief wat jullie allemaal doen en hoeveel geld, tijd en energie er in gestoken wordt en dat maakt het al bijzonder genoeg O+
pi_196413775
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 14:06 schreef jerney het volgende:

[..]

Wat mooi!! O+

Ik word helemaal faalangstig van jullie inpak skills :D
Ik ben alleen goed in inpakpapier kopen. Inpakken ben ik slechter in. Ik probeer nog wel wat leuks met lintjes enzo, maar daar ben ik niet tevreden mee.
  woensdag 25 november 2020 @ 22:12:59 #264
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_196414613
Ik wordt juist altijd nerveus als ik van die perfect gestylde ingepakte kadootjes moet uitpakken. Alsof ik daarmee alle moeite teniet doe en niet respecteer ofzo :@
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  donderdag 26 november 2020 @ 01:07:55 #265
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_196416713
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 22:12 schreef Ireth het volgende:
Ik wordt juist altijd nerveus als ik van die perfect gestylde ingepakte kadootjes moet uitpakken. Alsof ik daarmee alle moeite teniet doe en niet respecteer ofzo :@
Ik ben chef uitpakken hier tot irritatie aan toe, niks lostrekken alles met beleid🥺. Ik bewaar ook de strikjes en kaartjes.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_196416803
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 01:07 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ik ben chef uitpakken hier tot irritatie aan toe, niks lostrekken alles met beleid🥺. Ik bewaar ook de strikjes en kaartjes.
Zo heel voorzichtig met een stanleymes het plakband losmaken? :D
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_196416807
Ik weet niet meer wie het was, maar iemand die ik kende. Die kon dat ook zogoed. Die kon inpakpapier hergebruiken. Ik ben daar dan toch te lomp en onbenullig voor.
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_196416833
Als ik wat inpak kan ik het papier nieteens netjes knippen, haha. Maar dat kan je prima verbloemen door het dubbel te vouwen aan de knipzijde. Dan lijkt het heel netjes :D En als een cadeau in plastic verpakt zit het inpakpapier dan even vastplakken, dan kan je het mooi strak trekken. Workarounds, haha.
You sound reasonable...Time to up my medication.
  donderdag 26 november 2020 @ 10:53:16 #269
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_196419508
quote:
4s.gif Op donderdag 26 november 2020 02:14 schreef Rafeiro het volgende:

[..]

Zo heel voorzichtig met een stanleymes het plakband losmaken? :D
Ja :@
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  donderdag 26 november 2020 @ 14:15:01 #270
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_196421849
Ik heb hele schattige naamkaartjes gemaakt. Al zeg ik het zelf 8-).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_196421989
Ik ben zelf echt een hele slechte inpakster. Gelukkig heb ik hulp, maar anders denk ik idd ook; de ontvanger vindt het vast allemaal prima!

Deze week de laatste hand leggen aan mijn eigen pakket en pakket dat ik dankzij donateur aan het samenstellen ben. Nog 2 cadeautjes kopen en boodschappen doen qua eten en drinken! En bij beide ontvangers heb ik het geluk dat ik best veel tweedehands uit mijn eigen huis kan plukken, met dingen die ook echt op hun lijstjes staan! Ga binnenkort verhuizen en ben toch aan het opruimen. Gratis win-win!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_196423530
*O* ik word zo blij van alle blije en lieve berichtjes met voorpret!
Gek? kan je dat eten?
  donderdag 26 november 2020 @ 22:52:46 #273
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_196429966
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 14:26 schreef superkimmi het volgende:
Ik ben zelf echt een hele slechte inpakster. Gelukkig heb ik hulp, maar anders denk ik idd ook; de ontvanger vindt het vast allemaal prima!

:D en ik maar inpakken. Komt geen einde aan de stroom cadeautjes van jou :D
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  vrijdag 27 november 2020 @ 00:04:15 #274
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_196430709
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 22:52 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]

:D en ik maar inpakken. Komt geen einde aan de stroom cadeautjes van jou :D
~:) ~:) ~:)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  vrijdag 27 november 2020 @ 00:28:56 #275
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_196430868
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2020 00:04 schreef superkimmi het volgende:

[..]

~:) ~:) ~:)
:D :o
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_196430883
Even een vraagje, als je pakket opstuurt maar je hebt geen naam. Er staat anoniem maakt dat niet uit?
pi_196430945
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2020 00:32 schreef Magica het volgende:
Even een vraagje, als je pakket opstuurt maar je hebt geen naam. Er staat anoniem maakt dat niet uit?
Nee dat maakt niet uit, je kan het er evt gewoon opzetten.
Maar bij het verzenden is alleen een adres en postcode voldoende.
Naam wordt pas belangrijk bij aangetekend versturen (maar nu met corona wordt daar nog minder op gecontroleerd)
pi_196431050
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 00:47 schreef Sharuun01 het volgende:

[..]

Nee dat maakt niet uit, je kan het er evt gewoon opzetten.
Maar bij het verzenden is alleen een adres en postcode voldoende.
Naam wordt pas belangrijk bij aangetekend versturen (maar nu met corona wordt daar nog minder op gecontroleerd)
K tnx :P
  vrijdag 27 november 2020 @ 11:09:31 #279
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_196434729
Lieve gevers, we hebben mogelik jullie hulp nodig! Een van onze topshoppers heeft al ruim een maand geen contact kunnen leggen met haar beoogde donateur. Er is ook nog geen geld overgemaakt.

Zonder gelijk aan naming and shaming te doen, als we nou de handen ineenslaan en de gevers die nog een paar euro of wat kunnen missen zich bij mij melden, dan kunnen we toch nog een mooi bedragje verzamelen voor dit pakket en halen we de 'geldzorgen' weg bij de shopper, die nu ook nog zo lief is om het voor te schieten zodat ze wel kan beginnen met het pakket.

In de tussentijd blijven wij volop ons best doen om ook via mail de betreffende donateur te herinneren aan de beloftes, maar we dachten we gaan alvast even de mogelijkheden bekijken!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  vrijdag 27 november 2020 @ 11:13:28 #280
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_196434774
Kan je een tikkie sturen van ¤ 5? Als een paar users die betalen, ben je al een eind op weg denk ik :)
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_196434795
Misschien even een nieuw aangekondigd topic neer laten zetten met ‘donateur/sponsor’ gezocht. Er meldt zich dan vast nog wel iemand die dat pakket wil sponsoren ipv de afgehaakte sponsor
  vrijdag 27 november 2020 @ 11:18:23 #282
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_196434834
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 november 2020 11:13 schreef KaBuf het volgende:
Kan je een tikkie sturen van ¤ 5? Als een paar users die betalen, ben je al een eind op weg denk ik :)
Zoiets dacht ik idd ook aan, maar dan wel via DM lijkt me?

quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2020 11:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Misschien even een nieuw aangekondigd topic neer laten zetten met ‘donateur/sponsor’ gezocht. Er meldt zich dan vast nog wel iemand die dat pakket wil sponsoren ipv de afgehaakte sponsor
dit is ook geen gek idee, als ik dat topic aanmaak, wil jij het dan even aangekondigd neerzetten @Viv ?
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 27 november 2020 @ 11:19:27 #283
269689 crew  Viv
pi_196434856
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 11:18 schreef superkimmi het volgende:
dit is ook geen gek idee, als ik dat topic aanmaak, wil jij het dan even aangekondigd neerzetten @:Viv ?
Ik heb dat knopje tegenwoordig wel 8-) maar ik zal eerst even overleggen of ik 'm mag gebruiken ook.
  vrijdag 27 november 2020 @ 11:20:08 #284
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_196434868
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 11:19 schreef Viv het volgende:

[..]

Ik heb dat knopje tegenwoordig wel 8-) maar ik zal eerst even overleggen of ik 'm mag gebruiken ook.
Top, dan wacht ik dat even af!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  vrijdag 27 november 2020 @ 11:22:21 #285
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_196434930
Ik kan ook wel wat geld erbij sponsoren...
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  vrijdag 27 november 2020 @ 11:32:35 #286
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_196435027
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 11:09 schreef superkimmi het volgende:
Lieve gevers, we hebben mogelik jullie hulp nodig! Een van onze topshoppers heeft al ruim een maand geen contact kunnen leggen met haar beoogde donateur. Er is ook nog geen geld overgemaakt.

Zonder gelijk aan naming and shaming te doen, als we nou de handen ineenslaan en de gevers die nog een paar euro of wat kunnen missen zich bij mij melden, dan kunnen we toch nog een mooi bedragje verzamelen voor dit pakket en halen we de 'geldzorgen' weg bij de shopper, die nu ook nog zo lief is om het voor te schieten zodat ze wel kan beginnen met het pakket.

In de tussentijd blijven wij volop ons best doen om ook via mail de betreffende donateur te herinneren aan de beloftes, maar we dachten we gaan alvast even de mogelijkheden bekijken!
Ow wat een nare situatie, hopelijk is er niets ernstigs gebeurd waardoor er geen contact meer is. ;(
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  Moderator vrijdag 27 november 2020 @ 11:37:33 #287
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_196435105
Om hoeveel geld gaat het?
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator vrijdag 27 november 2020 @ 11:39:41 #288
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_196435144
Breitling - Instruments for Professionals
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 27 november 2020 @ 11:43:56 #289
269689 crew  Viv
pi_196435195
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 11:37 schreef CoolGuy het volgende:
Om hoeveel geld gaat het?
Geen idee.

@superkimmi
  vrijdag 27 november 2020 @ 11:44:16 #290
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_196435202
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 11:37 schreef CoolGuy het volgende:
Om hoeveel geld gaat het?
Het afgesproken budget was ¤35 :)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  Moderator vrijdag 27 november 2020 @ 11:44:48 #291
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_196435212
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 11:44 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Het afgesproken budget was ¤35 :)
I'll take it.
Breitling - Instruments for Professionals
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 27 november 2020 @ 11:45:16 #292
269689 crew  Viv
  vrijdag 27 november 2020 @ 11:45:25 #293
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_196435218
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 11:44 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

I'll take it.
Wat fantastisch!! _O_ _O_ Ik dm je even :)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  Moderator vrijdag 27 november 2020 @ 11:45:58 #294
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_196435226
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 11:45 schreef Viv het volgende:

[..]

Top! *O*
Ja, nu zit ik alleen even met geld overmaken, dat wil ik wel doen, maar ik blijf het liefst zo anoniem mogelijk, dus eigenlijk wil ik het geld overmaken naar iemand van de crew die het dan verder over maakt, is dat een mogelijkheid?
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 27 november 2020 @ 11:46:23 #295
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_196435235
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 11:09 schreef superkimmi het volgende:
Lieve gevers, we hebben mogelik jullie hulp nodig! Een van onze topshoppers heeft al ruim een maand geen contact kunnen leggen met haar beoogde donateur. Er is ook nog geen geld overgemaakt.

Zonder gelijk aan naming and shaming te doen, als we nou de handen ineenslaan en de gevers die nog een paar euro of wat kunnen missen zich bij mij melden, dan kunnen we toch nog een mooi bedragje verzamelen voor dit pakket en halen we de 'geldzorgen' weg bij de shopper, die nu ook nog zo lief is om het voor te schieten zodat ze wel kan beginnen met het pakket.

In de tussentijd blijven wij volop ons best doen om ook via mail de betreffende donateur te herinneren aan de beloftes, maar we dachten we gaan alvast even de mogelijkheden bekijken!
Ow wat een nare situatie, hopelijk is er niets ernstigs gebeurd waardoor er geen contact meer is.
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 11:44 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

I'll take it.
Jouw reactie verbaasd mij dus weer totaal niet O+ *;
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  vrijdag 27 november 2020 @ 11:46:50 #296
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_196435242
Ik moet niet meer gaan quoten ;(
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  vrijdag 27 november 2020 @ 11:47:11 #297
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_196435246
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 11:45 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, nu zit ik alleen even met geld overmaken, dat wil ik wel doen, maar ik blijf het liefst zo anoniem mogelijk, dus eigenlijk wil ik het geld overmaken naar iemand van de crew die het dan verder over maakt, is dat een mogelijkheid?
Mag ook naar mij, of is dat niet anoniem genoeg nog?
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  Moderator vrijdag 27 november 2020 @ 11:48:12 #298
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_196435266
@Scorpie doe es even mee jongen.

Heb Scorpie even een whatsappje gestuurd, we delen de kosten en dan maken we er 40 euro van.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 27 november 2020 @ 11:48:49 #299
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_196435277
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 11:48 schreef CoolGuy het volgende:
@:Scorpie doe es even mee jongen.
Oké ik doe mee
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 27 november 2020 @ 11:50:39 #300
269689 crew  Viv
pi_196435308
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 11:45 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, nu zit ik alleen even met geld overmaken, dat wil ik wel doen, maar ik blijf het liefst zo anoniem mogelijk, dus eigenlijk wil ik het geld overmaken naar iemand van de crew die het dan verder over maakt, is dat een mogelijkheid?
Als je het naar crew wil overmaken en niet naar de organisatie (superkimmi en KapiteinIglo regelen de Kerstpakkettenactie dit jaar ;) ), dan mag het wel naar mij. :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')