Oh, wat ontzettend lief! Ik heb ineens een tranend oog.quote:Op maandag 2 november 2020 19:00 schreef Candaasje het volgende:
@:Lucky_Strike : [ link | afbeelding ]
![]()
Dus doet even je adres dmmen, dan krijg je alvast een kerstcadeautje
Allebei.quote:Op maandag 2 november 2020 19:04 schreef Lonaa het volgende:
Hey, even een vraag:
Wat is jullie voorkeur en waarom tussen een gebakken cheesecake en een no-bake cheesecake?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op maandag 2 november 2020 19:08 schreef sigme het volgende:
Ziezo, ik heb een gesprekje(op mijn initiatief natuurlijk) gehad met m'n collega die uit een vergadering was gestapt, nou ja, die dus.
En daarna mezelf maar getrakteerd op een biertje.
Het blonde biertje was voor mijn blonde lief (van die andere was er nog maar 1)
[ afbeelding ]Je had dat biertje rechts aan die collega moeten gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, nou, ja. I would eat both, dat is het probleem niet. Maar ik ga 1 taart maken. En dat wordt of een gebakken cheesecake, of een no-bake.quote:Op maandag 2 november 2020 19:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Graag gedaan. Nou geen domme vragen meer stellen.
Een gebakken. Want met een beetje geluk heeft die zo'n karamelachtig laagje erbovenop en dat isquote:Op maandag 2 november 2020 19:04 schreef Lonaa het volgende:
Hey, even een vraag:
Wat is jullie voorkeur en waarom tussen een gebakken cheesecake en een no-bake cheesecake?
Nou, van ons twee ben ik de draak hoorquote:Op maandag 2 november 2020 19:10 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Je had dat biertje rechts aan die collega moeten geven
Ik denk ook dat het een gebakken wordt. Met Kinder bueno.quote:Op maandag 2 november 2020 19:17 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Een gebakken. Want met een beetje geluk heeft die zo'n karamelachtig laagje erbovenop en dat is
Wat dat betreft. Ik ga woensdag m'n vader helpen met klussen (iets met een lekkende douchebak en de nodige schade), en mij is gebakken kersenkwarktaart beloofd als bedankje![]()
Ziezo, ik heb een gesprekje(op mijn initiatief natuurlijk) gehad met m'n collega die uit een vergadering was gestapt, nou ja, die dus.
[ afbeelding ]Gave etikettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na nauwelijks weekend gehad te hebben, net besloten dat er vanavond ook wel gedronken mag worden![]()
Lichte voorkeur voor ongebakken want gebakken wordt soms zo melig.quote:Op maandag 2 november 2020 19:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, nou, ja. I would eat both, dat is het probleem niet. Maar ik ga 1 taart maken. En dat wordt of een gebakken cheesecake, of een no-bake.
Tot nu toe is het enige argument dat ik bezit 'gebakken is meer werk'.
quote:Op maandag 2 november 2020 19:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, van ons twee ben ik de draak hoor
En onwurmbaar (que?)
[ afbeelding ]
Geen idee wat het is, maar het lijkt me vast iets voor mij. Onwurmbaar.
[ afbeelding ]Dat klinkt niet heel productief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Wij zijn je bier gisteren vergeten te drinken. Komt nog.quote:Op maandag 2 november 2020 19:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gave etiketten
Na nauwelijks weekend gehad te hebben, net besloten dat er vanavond ook wel gedronken mag worden
Ik kan zeggen dat ik altijd gebakken maak en die lekkerder vind maar weer niet waarom precies.quote:Op maandag 2 november 2020 19:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, nou, ja. I would eat both, dat is het probleem niet. Maar ik ga 1 taart maken. En dat wordt of een gebakken cheesecake, of een no-bake.
Tot nu toe is het enige argument dat ik bezit 'gebakken is meer werk'.
Ik maak eigenlijk alleen no-bake omdat veel makkelijker en ook gewoon mooier. Qua smaak weet ik eigenlijk niet of ik een duidelijke voorkeur heb.quote:Op maandag 2 november 2020 19:04 schreef Lonaa het volgende:
Hey, even een vraag:
Geen haast tochquote:Op maandag 2 november 2020 19:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij zijn je bier gisteren vergeten te drinken. Komt nog.
Schwarzwälder Kirschquote:Op maandag 2 november 2020 19:04 schreef Lonaa het volgende:
Hey, even een vraag:
ZielsbedroefT...een garpje?quote:Op maandag 2 november 2020 19:17 schreef sigme het volgende:
[..]
En onwurmbaar (que?)
[ afbeelding ]
Die ben ik ook al eens tegengekomen, in een top-zoveel van slechtst geacteerde violisten. (Het lijkt niet eens op vioolspelen wat die kinderen doenquote:Op maandag 2 november 2020 19:31 schreef z80 het volgende:
Zit wat op de joubuis rond te klikken komt dit langs![]()
Die moest heel hard lachen toen ik je antwoord vertelde. Hij wil ook altijd Swarzwalder Kirsch. Maar goed, hij is al jarig geweest en toen wilde ie iets anders dus pech gehadquote:Op maandag 2 november 2020 19:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat zie ik maar als een compliment
Zat. Maar ik wacht ook even af wat morgen in DenHaag beslist wordt. Mogelijk een 10 strippenkaart voor een sportschool in Nederland.quote:Op maandag 2 november 2020 19:37 schreef AnneX het volgende:
Appelmoes yum yum
Vier weken...is laaaang, Zet. Heb je niks te knutselen?
Oh kijk eens...als je je mag verplaatsen?!quote:Op maandag 2 november 2020 19:45 schreef z80 het volgende:
[..]
Zat. Maar ik wacht ook even af wat morgen in DenHaag beslist wordt. Mogelijk een 10 strippenkaart voor een sportschool in Nederland.
Verzend je ook naar Utreg?quote:Op maandag 2 november 2020 19:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het een gebakken wordt. Met Kinder bueno.
Woon/werk mag. En dan kom ik lang 2 sportscholen in Nederland. Ik ga er niet extra voor rijden met de auto.quote:Op maandag 2 november 2020 19:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh kijk eens...als je je mag verplaatsen?!
Morgenmiddag werken in het theater...woensdagmorgen een Biebdienst ?
Vrij.middag in het theater?
Mijn duutser ook. Ooit kocht ik een kookboek, en daarin staat op p. 134 een recept voor Schwarzwälder Kirschtorte. Nu zegt de duutser niet eens meer dat hij SWKT wil, maar p. 134...quote:Op maandag 2 november 2020 19:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die moest heel hard lachen toen ik je antwoord vertelde. Hij wil ook altijd Swarzwalder Kirsch. Maar goed, hij is al jarig geweest en toen wilde ie iets anders dus pech gehad
quote:Op maandag 2 november 2020 20:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Mijn duutser ook. Ooit kocht ik een kookboek, en daarin staat op p. 134 een recept voor Schwarzwälder Kirschtorte. Nu zegt de duutser niet eens meer dat hij SWKT wil, maar p. 134...
No bake. Ik vind gebakken vaak...nog machtiger. En ik vind ongebakken romiger.quote:Op maandag 2 november 2020 19:04 schreef Lonaa het volgende:
Hey, even een vraag:
https://battle.net/recruit/5GJKTKDLW6quote:Op maandag 2 november 2020 17:36 schreef z80 het volgende:
Goed. Thuis. 4 Weken in de avond niets. Pizza met extra knoflook inmiddels op. Wat nu?
Buiten spelen met dit snertweer is niets.
Sorry. Ondanks een Omen pc speel ik geen computerspelletjes.quote:Op maandag 2 november 2020 20:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
No bake. Ik vind gebakken vaak...nog machtiger. En ik vind ongebakken romiger.
[..]
https://battle.net/recruit/5GJKTKDLW6
Misschien kan je klussen?quote:Op maandag 2 november 2020 20:15 schreef z80 het volgende:
Sorry. Ondanks een Omen pc speel ik geen computerspelletjes.
Misschien kan je er mee beginnen?quote:Op maandag 2 november 2020 20:15 schreef z80 het volgende:
[..]
Sorry. Ondanks een Omen pc speel ik geen computerspelletjes.
Ik ken alleen onverwurmbaar, maar het zal er vast op lijkenquote:Op maandag 2 november 2020 19:17 schreef sigme het volgende:
[..]
En onwurmbaar (que?)
[ afbeelding ]
OnverMurWbaar, voor zover ik weetquote:Op maandag 2 november 2020 20:32 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik ken alleen onverwurmbaar, maar het zal er vast op lijken
Cheesecake.quote:Op maandag 2 november 2020 19:04 schreef Lonaa het volgende:
Hey, even een vraag:
Oh fuck, ik wist dat er iets niet klopte!quote:Op maandag 2 november 2020 21:02 schreef Tele6 het volgende:
[..]
OnverMurWbaar, voor zover ik weet(murw als in week, zacht, slap)
Ja er zitten vaak wel wurmen op lijken toch?quote:Op maandag 2 november 2020 20:32 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik ken alleen onverwurmbaar, maar het zal er vast op lijken
Bij zuslief was het zo klein, hadden ze meteen kunnen weghalen. Maar ze zagen het wat laat en poesje was al wakker aan het worden.quote:Op maandag 2 november 2020 21:33 schreef Candaasje het volgende:
Oh wat shit Cat. Hopelijk kunnen ze het relatief eenvoudig weghalen![]()
En ook balen van je mini-vakantietje
Ik had er wel zin in ja. Al was het wel dubbel, omdat ik de heertjes na hun operatie dan bij hun logeeradres zou afleveren. Nu kan ik zelf met ze tutten, als de vakantie niet doorgaat. Want andere weekenden zit ik weer lastig.quote:Op maandag 2 november 2020 21:36 schreef vlindertje89 het volgende:
Shiten ook van je mini vakantie, daar was je volgens mij wel aan toe eigenlijk of niet?
Ik snap je zorgenquote:Op maandag 2 november 2020 21:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bij zuslief was het zo klein, hadden ze meteen kunnen weghalen. Maar ze zagen het wat laat en poesje was al wakker aan het worden.
En bij kater lijkt het een vrij smalle aanhechting te hebben. Mijn zorg zit er vooral in of het kwaadaardig is natuurlijk, maar ook hoe diep het zit vertakt en hoe het bij hen zit ingecodeerd. Of het wachten is op de volgende uitbraak.
Op dit moment zie ik als meest positieve scenario dat ze regelmatig een roesje moeten om nieuwe plekjes weg te halen.
Moeder had ook diverse plekjes en die leek er weinig last van te hebben. En was al zeker vijf. Dus blijkbaar kunnen ze er ongecheckt volwassen mee worden. Regelmatige checks kan die verwachting alleen maar verbeteren natuurlijk.
Poesje zit goed bij haar baas, voor de mannen doet dit natuurlijk wel wat met de adoptiekansen en ik hoop dat het asiel daar een regeling voor heeft.
[..]
Ik had er wel zin in ja. Al was het wel dubbel, omdat ik de heertjes na hun operatie dan bij hun logeeradres zou afleveren. Nu kan ik zelf met ze tutten, als de vakantie niet doorgaat. Want andere weekenden zit ik weer lastig.
Het is maar drie nachten, en ik kan hier in de omgeving natuurlijk ook mijn frisse neus halen. Want daar zit de behoefte vooral. En dan heb ik toch een andere omgeving nodig om tot actie over te gaan /watje
Gevonden!quote:Op maandag 2 november 2020 18:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh Vanyel! Ik kwam je aardappels ineens tegen onder de grond. 1200 gram van 6 stuks. Erg lekker, al zijn die rode soms wat puisterig en ietsje kruimig.
Ze hebben ook niet door dat ze in overtreding zijn?quote:Op maandag 2 november 2020 22:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
Topavond dit ja![]()
Belde broer net ook nog: of ik naar de verjaardag van nichtje kom en sinterklaas.
Ik vind het niet oké om met vijf volwassenen en vier tieners (In totaal vier huishoudens) bij elkaar te zitten... dus nee.
Snapte hij ook, maar wel jammer dat ik het feestje mis.
En dan ben ik #teamLonaa: wil er eigenlijk wat van zeggen dat beide ouderparen wel komen. Maar dat vind ik lastig want: niet mijn feestje, hun eigen verantwoordelijkheid![]()
Op dit moment zijn ze nog niet in overtreding: drie bezoekers is toegestaan (als broer met zijn zeskoppige gezin bij een van hen op bezoek ging was het wel verbodenquote:Op maandag 2 november 2020 22:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ze hebben ook niet door dat ze in overtreding zijn?
Ik snap dit werkelijk niet.
quote:
Je moet ook aan jezelf denken he.quote:Op maandag 2 november 2020 22:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Op dit moment zijn ze nog niet in overtreding: drie bezoekers is toegestaan (als broer met zijn zeskoppige gezin bij een van hen op bezoek ging was het wel verboden) Maar het gaat ook om gezond verstand.
Waarschijnlijk wordt morgen door Rutte niet verboden op vakantie te gaan, wel sterk ontraden. En daar trek ik dan mijn conclusies uit. Al denk ik dat ik ter plekke net zoveel (of zo weinig) mensen zie dan wanneer ik thuis ben: met de auto heen en terug, appartement heeft sleutelcode, ik haal eten af en neem van huis uit mee om zelf te koken en ga strandwandelingen maken. Maar toch...
Dit ja.quote:Op maandag 2 november 2020 22:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je moet ook aan jezelf denken he.
Als je van jezelf weet dat je niks geks doet waarom dan niet een paar dagen weg?
Zeker als je behoefte hebt om er even uit te gaan.
Zo hard heb ik het uitje ook niet nodig. En ik ben iemand die vaak de mond vol heeft van houden aan maatregelen en verstand gebruiken. Dan moet ik ook de daad bij het woord voegen en niet voor het gemak kiezen als het me goed uitkomt. Vind ik. Ook al zou ik het reis- en verblijfstechnisch wel voor mezelf en naar anderen kunnen verantwoorden.quote:Op maandag 2 november 2020 22:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je moet ook aan jezelf denken he.
Als je van jezelf weet dat je niks geks doet waarom dan niet een paar dagen weg?
Zeker als je behoefte hebt om er even uit te gaan.
Van wat ik begreep ging het volgens mij om vakanties naar het buitenland daarbij, toch? Het negatief reisadvies bedoel je? Omdat ze bang zijn dat het virus dan weer uit buitenland meegenomen wordt naar NL. Of hebben ze ook iets gezegd over binnen NL?quote:Op maandag 2 november 2020 22:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zo hard heb ik het uitje ook niet nodig. En ik ben iemand die vaak de mond vol heeft van houden aan maatregelen en verstand gebruiken. Dan moet ik ook de daad bij het woord voegen en niet voor het gemak kiezen als het me goed uitkomt. Vind ik. Ook al zou ik het reis- en verblijfstechnisch wel voor mezelf en naar anderen kunnen verantwoorden.
Dat is ook de reden dat ik in de winkels nu niet medische mondmaskers draag. Ik zie er weinig extra veiligheid in, maar als het anderen (die mij en heel veel andere mensen met masker zien) over de streep helpt een beetje na te denken over hun doen en laten, dan is dat de winst.
Maar als ouders en schoonouders komen zijn het toch 4? Zelfs in blokjes is dat niet de bedoeling. En als je met 2 max mag zijn buiten, hoe dan binnen?quote:Op maandag 2 november 2020 22:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Op dit moment zijn ze nog niet in overtreding: drie bezoekers is toegestaan (als broer met zijn zeskoppige gezin bij een van hen op bezoek ging was het wel verboden) Maar het gaat ook om gezond verstand.
Waarschijnlijk wordt morgen door Rutte niet verboden op vakantie te gaan, wel sterk ontraden. En daar trek ik dan mijn conclusies uit. Al denk ik dat ik ter plekke net zoveel (of zo weinig) mensen zie dan wanneer ik thuis ben: met de auto heen en terug, appartement heeft sleutelcode, ik haal eten af en neem van huis uit mee om zelf te koken en ga strandwandelingen maken. Maar toch...
Dat zegt niets, ik kan zo twintig plaatsen noemen die veiliger zijn als bijvoorbeeld Rotterdam.quote:Op maandag 2 november 2020 22:25 schreef vlindertje89 het volgende:
Je zou binnen Nederland gaan, toch?
Waarschijnlijk zijn ze na morgen in overtreding. Nu mag je toch nog vier mensen op bezoek hebben?quote:Op maandag 2 november 2020 22:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar als ouders en schoonouders komen zijn het toch 4? Zelfs in blokjes is dat niet de bedoeling. En als je met 2 max mag zijn buiten, hoe dan binnen?
En volgens mij is het afraden van vakantie meer de wintersport met de kerstvakantie en niet een midweek ineigen land. Dat zou je prima kunnen doen
Ja, bijzonder wel: binnen NL zou ik twee uur onderweg zijn naar mijn bestemming en dat mag (nu nog) wel. Maar de 15-30 minuten rijden voor ik in BE of DLD ben zijn verboden. Ik snap de geest van de maatregel, maar in de praktijk krijg je rare situaties.quote:Op maandag 2 november 2020 22:43 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Van wat ik begreep ging het volgens mij om vakanties naar het buitenland daarbij, toch? Het negatief reisadvies bedoel je? Omdat ze bang zijn dat het virus dan weer uit buitenland meegenomen wordt naar NL. Of hebben ze ook iets gezegd over binnen NL?
Als t inderdaad om het negatief reisadvies gaat en jij zou binnen NL op vakantie gaan, dan zou dat voor mij wel anders voelen dan als je bv naar België of Duitsland zou gaan (dan is het ondanks je gedrag daar echt tegen advies in, binnen NL niet).
Maargoed, dat is natuurlijk ook een afweging die je zelf moet maken en waar je jezelf OK bij moet voelen.
Ook wel weer fijn de mannen dan zelf te kunnen knuffelen na de operatie.
En dat. Er was een reden dat ik naar de Zeeuwse kust wil(de) en niet naar de Noord-Hollandse kust.quote:Op maandag 2 november 2020 22:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat zegt niets, ik kan zo twintig plaatsen noemen die veiliger zijn als bijvoorbeeld Rotterdam.
Die code oranje (ipv geel) voor Duitsland, slaat toch nergens op, landelijk gezien liggen de cijfers hier hoger.
Nah, dat is wel heel erg krom jaquote:Op maandag 2 november 2020 23:03 schreef Candaasje het volgende:
Ik wilde naar bed. Maar toen kwam er een mail. En blijken de practica voor humane geneeskunde, fysiotherapie en vroedkunde wel door te mogen gaan, evenals de stages. En voor diergeneeskunde is het verboden vanuit het ministerie, de rector heeft aangegeven dat het hem niet gelukt is deze beslissing te laten herzien.
Dus we gaan nu eens kijken hoe we vanuit de studenten in Antwerpen en Gent een brief/petitie kunnen starten.
Geen idee, ik dacht dat er alleen nog maar dringende verzoeken zijn. En volgens mij max. 3 per dag.quote:Op maandag 2 november 2020 23:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn ze na morgen in overtreding. Nu mag je toch nog vier mensen op bezoek hebben?
Ik ben echt in staat een protest op te zetten. Enig probleem is dat ze in België nogal snel met waterkanonnen klaar staanquote:Op maandag 2 november 2020 23:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nah, dat is wel heel erg krom ja
O ja, drie. Dus dan zitten we er inderdaad al over. Ik heb het afgelopen half jaar max twee mensen tegelijk over de vloer gehad.quote:Op maandag 2 november 2020 23:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen idee, ik dacht dat er alleen nog maar dringende verzoeken zijn. En volgens mij max. 3 per dag.
Water gaat niet verder als je huid.quote:Op maandag 2 november 2020 23:08 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik ben echt in staat een protest op te zetten. Enig probleem is dat ze in België nogal snel met waterkanonnen klaar staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op maandag 2 november 2020 23:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Water gaat niet verder als je huid.Ja, dat laatste is vaak wel een dingetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En laat ik het zo zeggen; ik heb zelf nog geprotesteerd in België, maar vrienden wel, en euh...... dat is gewoon kut. Demonstratierecht kennen ze nauwelijks.
Er lopen ook nog onderzoeken naar het buitensporige geweld gebruikt door de politie in Brussel.
(Dan hadden we het over demonstraties gewoon met bordjes op straat, geen stalbezettingen ofzo hè)
Niet alleen de politie in Brusselquote:Op maandag 2 november 2020 23:11 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, dat laatste is vaak wel een dingetje.
En laat ik het zo zeggen; ik heb zelf nog geprotesteerd in België, maar vrienden wel, en euh...... dat is gewoon kut. Demonstratierecht kennen ze nauwelijks.
Er lopen ook nog onderzoeken naar het buitensporige geweld gebruikt door de politie in Brussel.
(Dan hadden we het over demonstraties gewoon met bordjes op straat, geen stalbezettingen ofzo hè)
De enige reden dat die stages en practica doorgaan is dat ze erg belangrijk zijn omwille van covid bestrijden. Er zullen met jou heel veel andere studenten teleurgesteld zijn..quote:Op maandag 2 november 2020 23:03 schreef Candaasje het volgende:
Ik wilde naar bed. Maar toen kwam er een mail. En blijken de practica voor humane geneeskunde, fysiotherapie en vroedkunde wel door te mogen gaan, evenals de stages. En voor diergeneeskunde is het verboden vanuit het ministerie, de rector heeft aangegeven dat het hem niet gelukt is deze beslissing te laten herzien.
Dus we gaan nu eens kijken hoe we vanuit de studenten in Antwerpen en Gent een brief/petitie kunnen starten.
https://www.nieuweoogst.n(...)j-nationale-kaasweekquote:Van maandag 2 tot en met zondag 8 november is het Nationale Kaasweek. Ongeveer driehonderd specialisten in kaas doen mee aan deze week die voor het eerst wordt georganiseerd door Stichting Foodspecialiteiten Nederland.
De Nationale Kaasweek is een landelijk initiatief waar ondernemers, zoals boerderijwinkels of kaasspeciaalzaken, zelf acties aan kunnen verbinden.
De activiteiten van de plaatselijke kaasboerderij zijn afgeblazen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 07:00 schreef sigme het volgende:
[..]
https://www.nieuweoogst.n(...)j-nationale-kaasweek
Zo werkt het hier ookquote:Op dinsdag 3 november 2020 06:42 schreef Jagärtrut het volgende:
Morgen p!
Ik snap er niets van. Nu is het vakantie en zijn de kinderen voor zes uur wakker. Tijdens schooltijd moeten we ze soms wakker maken (maar nooit in het weekend!). Zo frustrerend.....
Kaasquote:Op dinsdag 3 november 2020 07:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Uiteraard. (EDIT: in het kader van de zorg ontlasten zeg ik ook niet dat hun uitzondering moet worden ingetrokken ofz) Maar je weet ook dat de opsporing van zoönoses en de preventie ervan de verantwoordelijkheid is van de dierenarts? COVID is dus ook zeker de aangelegenheid van dierenartsen. (Zie wat er gebeurt als zij er niet voldoende zijn; van wuhan tot de talloze besmette nertsenfarms. ) Het is niet dat andere ziektes denken 'oh Covid is nu aan de beurt, we wachten even'. Zie alleen al weer de vogelgriepbesmetting in NL...quote:Op dinsdag 3 november 2020 06:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
De enige reden dat die stages en practica doorgaan is dat ze erg belangrijk zijn omwille van covid bestrijden. Er zullen met jou heel veel andere studenten teleurgesteld zijn..
dus je doet een 4 jarige studie en omdat je dat een half jaartje geen praktica kan doen is het ineens levensgevaarlijk? kijkt me dat e ook een hoop leert tijdens die andere 3.5 jaar of niet dan?quote:Op dinsdag 3 november 2020 07:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Uiteraard. (EDIT: in het kader van de zorg ontlasten zeg ik ook niet dat hun uitzondering moet worden ingetrokken ofz) Maar je weet ook dat de opsporing van zoönoses en de preventie ervan de verantwoordelijkheid is van de dierenarts? COVID is dus ook zeker de aangelegenheid van dierenartsen. (Zie wat er gebeurt als zij er niet voldoende zijn; van wuhan tot de talloze besmette nertsenfarms. ) Het is niet dat andere ziektes denken 'oh Covid is nu aan de beurt, we wachten even'. Zie alleen al weer de vogelgriepbesmetting in NL...
Het gaat me niet eens om mijn jaar, ik ben pas 2e jaars bach. Maar vooral de masterjaren. Hoe kun je van dierenartsen verwachten dat ze fysiologisch van pathologisch kunnen onderscheiden (juist ook in de veehouderij) als ze geen/ nauwelijks praktijkervaring hebben?
Hoe kun je verwachten dat ze ook veilig kunnen werken, met nauwelijks praktijkervaring? Koeien en paarden worden dan echt levensgevaarlijk. (Varkens en honden ook overigens).
Dan kunnen we alle studies wel een LOI studie maken zonder stagequote:Op dinsdag 3 november 2020 08:15 schreef Barreltje het volgende:
dus je doet een 4 jarige studie en omdat je dat een half jaartje geen praktica kan doen is het ineens levensgevaarlijk? kijkt me dat e ook een hoop leert tijdens die andere 3.5 jaar of niet dan?
Studenten communicatiewetenschappen zullen hetzelfde over hun cursus zeggenquote:Op dinsdag 3 november 2020 07:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Uiteraard. (EDIT: in het kader van de zorg ontlasten zeg ik ook niet dat hun uitzondering moet worden ingetrokken ofz) Maar je weet ook dat de opsporing van zoönoses en de preventie ervan de verantwoordelijkheid is van de dierenarts? COVID is dus ook zeker de aangelegenheid van dierenartsen. (Zie wat er gebeurt als zij er niet voldoende zijn; van wuhan tot de talloze besmette nertsenfarms. ) Het is niet dat andere ziektes denken 'oh Covid is nu aan de beurt, we wachten even'. Zie alleen al weer de vogelgriepbesmetting in NL...
Het gaat me niet eens om mijn jaar, ik ben pas 2e jaars bach. Maar vooral de masterjaren. Hoe kun je van dierenartsen verwachten dat ze fysiologisch van pathologisch kunnen onderscheiden (juist ook in de veehouderij) als ze geen/ nauwelijks praktijkervaring hebben?
Hoe kun je verwachten dat ze ook veilig kunnen werken, met nauwelijks praktijkervaring? Koeien en paarden worden dan echt levensgevaarlijk. (Varkens en honden ook overigens).
6 jarige studie zelfsquote:Op dinsdag 3 november 2020 08:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dus je doet een 4 jarige studie en omdat je dat een half jaartje geen praktica kan doen is het ineens levensgevaarlijk? kijkt me dat e ook een hoop leert tijdens die andere 3.5 jaar of niet dan?
Studenten communicatiewetenschappen staan straks niet hoefzweren uit te snijden van een paard van 600kg ...quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Studenten communicatiewetenschappen zullen hetzelfde over hun cursus zeggen
Veearts ben je niet in 4 jaar hoor. Huidige situatie duurt ook wel al langer als een half jaar. En is morgen niet voorbijquote:Op dinsdag 3 november 2020 08:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ja ok maar waar heb je het nou over dan? de praktijk ervaring in de klinieken die niet door kan gaan of de practica op de onderwijs instelling? ik ben het spoor even bijster..quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:35 schreef Candaasje het volgende:
[..]
6 jarige studie zelfs![]()
Maar we zijn inmiddels langer dan een half jaar verder. Sinds maart zijn de meerderheid van de practica en stages geschrapt, en dat zal voorlopig wel niet veranderen. (in december is er de 2 weken blokperiode en de maand januari is het tijd voor de examens, ik verwacht niet dat ze het in de tussentijd nog weer terug gaan mogen starten.)
Natuurlijk leer je die andere jaren ook wel iets, maar geloof het of niet, de praktijkervaring is al niet veel voor dierenartsen in opleiding. Je moet het van de klinieken hebben in de masterjaren.
Zeker de bachelor is, ook zeker in BE, grotendeels theorie. De enige dieren die ik nog gezien heb, zijn de kadavers in de practicumzaal, om maar iets te noemen. Maar die maken eigenlijk maar een klein deel uit van de leerstof.
Het is dat we in Antwerpen af en toe een weekend kunnen helpen op de boerderij als vrijwilliger, dat we nog iets van levende dieren zien, maar de bachelors in Gent hebben die mogelijkheid al bijvoorbeeld niet.
Als je niet weet hoe je een koe of paard met pijn moet benaderen en behandelen, eindig je gewoon in het ziekenhuis of in een kist. En ja, dat gebeurt echt. Ongevallen met dieren zijn een van de meest voorkomende soorten bedrijfsongevallen. En met 600kg angst en pijn, zijn die ongelukken zeker in de veehouderij gewoon erg heftig.
Het gaat me dus vooral om die masterjaren; dat ze daar de praktijkervaring (extern of intern op de uni) kunnen blijven doceren. Dat ik geen practica krijgt, dat is zuur, maar niet gelijk het einde van de studie nee. Ik geloof dat ik die schade nog wel enigszins kan inhalen de komende jaren. (Mits COVID opbokt natuurlijk, maar goed, dat geldt voor iedereen)
Communicatie is ook belangrijk in een crisis.quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:36 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Studenten communicatiewetenschappen staan straks niet hoefzweren uit te snijden van een paard van 600kg ...
EDIT: of dragen de verantwoordelijkheid voor de opsporing en preventie van zoönoses zoals covid...
Beide. Alleen dan wat de practica betreft, de practica in de masterjaren. Dus dat is in de klinieken. Maar die klinieken zijn onderdeel van de onderwijsinstelling. De stages zijn vaak extern. Het gaat me niet om de snijpractica die ik nu heb.quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ja ok maar waar heb je het nou over dan? de praktijk ervaring in de klinieken die niet door kan gaan of de practica op de onderwijs instelling? ik ben het spoor even bijster..
ennuh.. vind je het niet enorm vermoeiend om je overal maar voor in te moeten zetten.. je bent over 3 jaar een keer een master maar moet je er nu al weer tegen aan bemoeien.. ik word vaakal moe als ik lees waar je je nou weer druk om maakt
Maar je hebt zeker wel gelijk hoorquote:Op dinsdag 3 november 2020 09:02 schreef Myraela het volgende:
Dat was een grapje overigens. Niet het belang ervan, maar ik snap het verschil wel.
Ik zeg het er maar even bij.
Ik vind niet dat Barrel aan het zuigen is. Candaasje is nogal activitisch ingesteld en maakt zich graag druk om heel veel dingen. Dat is gewoon een feit.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:00 schreef Isabeau het volgende:
Je bent wel een beetje aan het zuigen, Barreltje.
Ze zit in over haar studie en studiegenoten. Dat is toch helemaal niet iets raars? Daar kan je gewoon over komen klagen hoor. Je hoeft er niet op in te gaan.
Amai d'enne zotte 'nhollanderquote:Op dinsdag 3 november 2020 09:12 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vind niet dat Barrel aan het zuigen is. Candaasje is nogal activitisch ingesteld en maakt zich graag druk om heel veel dingen. Dat is gewoon een feit.
Ik vraag me wel af of die Belgen al die effort van Candaasje gaan waarderenOf dat ze denken: "Oh mijn god, weer zo'n maffe nederlander die hier komt studeren en nu eisen gaat stellen. Weg ermee." (insert vlaams accent)
quote:
Het waren Belgen die met dit initiatief kwamen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind niet dat Barrel aan het zuigen is. Candaasje is nogal activitisch ingesteld en maakt zich graag druk om heel veel dingen. Dat is gewoon een feit.
Ik vraag me wel af of die Belgen al die effort van Candaasje gaan waarderenOf dat ze denken: "Oh mijn god, weer zo'n maffe nederlander die hier komt studeren en nu eisen gaat stellen. Weg ermee." (insert vlaams accent)
Dat doe je dan goed. Ik heb zelf vrij slechte ervaringen met Belgen. In ieder geval in het bedrijfsleven. Eerst ja knikken, vervolgens messen in je rug en zo.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:14 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Het waren Belgen die met dit initiatief kwamen.
En over het algemeen wordt mijn effort op de uni wel gewaardeerd. Ik ben ook degenen die waardering uitspreekt naar de proffen en assistenten toe.
Ik doe eigenlijk alles in overleg en ondervind tot nu toe heel geen weerstand. Ik probeer namelijk ook gewoon constructief mee te denken. Dat ik hier ongenuanceerd uit de hoek kan komen, dat is natuurlijk niet hoe ik problemen op de uni aankaart.
Als die nog niet geleerd hebben te communiceren gaat het wel lekker rustig worden. Een heleboel gebakken lucht minder.quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Studenten communicatiewetenschappen zullen hetzelfde over hun cursus zeggen
Belgen zijn niet altijd de makkelijkste nee. Ik moet af en toe ook wel wat wegslikken.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat doe je dan goed. Ik heb zelf vrij slechte ervaringen met Belgen. In ieder geval in het bedrijfsleven. Eerst ja knikken, vervolgens messen in je rug en zo.
Zeker met een stageloper die een periode blijft zonder geregeld in een klas te hoeven zitten lijkt het me geen probleem. Het is dan net een nieuwe college.quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:49 schreef Clubsoda het volgende:
Dat practica niet door kunnen gaan kan ik nog wel enigszins begrijpen, als verlangd wordt dat al het onderwijs digitaal is. Maar stages verbazen me wel. Wij hebben vanaf maart ononderbroken stagiaires gehad, wel met enige aanpassingen en meer thuiswerk. Maar als werk door kan gaan, dan kan een stage dat ook, lijkt me?
Oh het is ook zeker geen aanklacht tegen geneeskunde ofzo. Inderdaad heel fijn dat ze die stages wel behouden nuquote:Op dinsdag 3 november 2020 09:45 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen.
Ik werd wakker van het geluid van water![]()
... ze zijn de ramen van het gebouw tegenover me aan het wassen en kennelijk moest dat om 7 uur 's ochtends![]()
@:Candaasje balen van die stages! ik heb zelf eerder zoiets van nou, fijn voor die andere studenten dat zij wel stage hebben (de geneeskundestudenten hier hebben tot de zomer iig niks kunnen doen) maar je hebt ook wel gelijk dat het een rare redenering is dat het voor hen wel mag en voor jullie niet. Ik hoop dat jullie een zinnig bezwaar kunnen maken.
@:PdeHoog testen en tomaten?
De overheid kan anders nog wel een communicatie adviseur gebruiken, lijkt hetquote:Op dinsdag 3 november 2020 09:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Communicatie is ook belangrijk in een crisis. [ afbeelding ]
Ik werk voor een vruchtgroententelerscooperatie en we zijn bezig met nieuwe geautomatiseerde verpakkingslijnen en een compleet nieuw geautomatiseerd magazijn in een heel mooi nieuw pand. We gaan daar heel veel tomaten inpakkenquote:
Ik kan uit betrouwbare bron vertellen dat er nog best een aantal vacatures openstaan.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:00 schreef Anthraxx het volgende:
De overheid kan anders nog wel een communicatie adviseur gebruiken, lijkt het.
Meteen maar kaaskoekjes in de oven gedaanquote:Op dinsdag 3 november 2020 07:00 schreef sigme het volgende:
[..]
De enige reden dat die stages kunnen doorgaan is omdat ze inderdaad de zorgverleners ontlasten.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:53 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh het is ook zeker geen aanklacht tegen geneeskunde ofzo. Inderdaad heel fijn dat ze die stages wel behouden nuIk probeer er ook op te hameren dat we vooral moeten redeneren vanuit onze eigen opleiding; waarom de stages/practica zo belangrijk zijn. Dat geneeskundestudenten nu stage mogen lopen zal ook wel uit het ontlasten van de zorg zijn, dus heel begrijpelijk.
Dat er uitzonderingen zijn maakt het hooguit wat makkelijker om aan te geven dat als het echt nodig is, het kennelijk wel kan. In maart was het voor iedereen, ook de geneeskundestudenten, afgelopen.
Maar dat moet niet de reden zijn; "zij mogen het ook!'. Eerder 'jullie onderschatten het belang van onze beroepsgroep en het belang van de noodzakelijke praktijkervaring'. Iets in die strekking.
Maar goed, er gaat dus eerst een mail naar de OC. Deze mensen moeten er wel achter staan, we willen geen proffen of assistenten dwingen om tegen hun zin hun eigen veiligheid in gevaar te brengen![]()
(Ik was even een mail aan het zoeken voor wat anders, en dwaalde zo af)
dit vooral:quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:00 schreef Isabeau het volgende:
Ze zit in over haar studie en studiegenoten. Dat is toch helemaal niet iets raars? Daar kan je gewoon over komen klagen hoor. Je hoeft er niet op in te gaan.
altijd dat activistische gedoe..quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
UA heeft dus van de minister ander antwoord gehad betreffende DGSK. Geen uitzondering voor deze richting.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
De enige reden dat die stages kunnen doorgaan is omdat ze inderdaad de zorgverleners ontlasten.
KU Leuven zegt trouwens dat alle stages kunnen doorgaan, naar richtlijnen van de beroepsgroep waar de stage in gelopen wordt. Practica en labo's inderdaad voorlopig niet.
Joh, je mening is duidelijk.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dit vooral:
[..]
altijd dat activistische gedoe..het lijkt me enorm vermoeiend.. ook overal maar een mening over moeten hebben.. ( K is (ook) zo, vind het nodig om overal een mening over te hebben vooral alles en iedereen op tv, joh let it be)
en jah dan kan je zeggen " als ik me er niet druk om maakt gebeurt er niks" , nou het zal je verbazen wat er gebeurt als JIJ je er specifiek niet druk om maaktde wereld draait heus wel door hoor.. en dan verandert ie ook nog!
Totdat iedereen zo denkt, natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:33 schreef Barreltje het volgende:
en jah dan kan je zeggen " als ik me er niet druk om maakt gebeurt er niks" , nou het zal je verbazen wat er gebeurt als JIJ je er specifiek niet druk om maaktde wereld draait heus wel door hoor.. en dan verandert ie ook nog!
Exact, want dan komt er niets van de grond. Je hebt altijd mensen nodig die werken aan verandering. Anders hadden we nooit algemeen stemrecht gehad, geen AOW etc.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Totdat iedereen zo denkt, natuurlijk.
Wat een superleuke job heb je tochquote:Op dinsdag 3 november 2020 10:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik werk voor een vruchtgroententelerscooperatie en we zijn bezig met nieuwe geautomatiseerde verpakkingslijnen en een compleet nieuw geautomatiseerd magazijn in een heel mooi nieuw pand. We gaan daar heel veel tomaten inpakken
Hallo, je moet wel gewoon aan de zijlijn staan en toekijken als de wereld in de fik staat hoor. En dan niet ineens je in gaan zetten voor dingen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:00 schreef Isabeau het volgende:
Dit was ongeveer mijn tekst in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Exact, want dan komt er niets van de grond. Je hebt altijd mensen nodig die werken aan verandering. Anders hadden we nooit algemeen stemrecht gehad, geen AOW etc.
Ik heb daar heel soms een andere mening overquote:
Dit! Ik ben niet zo’n activist, mooi dat anderen dat voortouw wel nemen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit was ongeveer mijn tekst in mijn hoofd.
Er zijn al teveel Bluesen zonder passie en sterke meningen op de wereld.
Go Candaasje, want ik vind het enorm belangrijk dat wát je ook doet je het goed leert in de praktijk.
In de zorg heb ik zo vaak studiebollen gehad/opgeleid/mee gewerkt met enorm veel kennis in het hoofd,die het totaal niet in de vingers hadden in de praktijk en het daardoor regelmatig fout liep juist! door dat tekort aan ervaring.
(Even uit lurkstand)quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:37 schreef Candaasje het volgende:
[..]
UA heeft dus van de minister ander antwoord gehad betreffende DGSK. Geen uitzondering voor deze richting.
De studentenraad in Gent is er ook al mee bezig inmiddels. Daar is de masteropleiding (voor zowel Gent als Antwerpen), dus waarschijnlijk sluiten we ons daar gewoon bij aan.
Maar goed, ik zal het hier verder laten rusten.
Waar moet ik zijn en wat moet ik doenquote:Op dinsdag 3 november 2020 10:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan uit betrouwbare bron vertellen dat er nog best een aantal vacatures openstaan.
via via hoor ik ook goede dingen over Leen Bakker. Maar zelf geen ervaring ermeequote:Op dinsdag 3 november 2020 11:32 schreef borisz het volgende:
LIF/K&W vraag: Waar kan je het beste gordijnen kopen?
Hema moet ik nog eens bezoeken. Kwantum had een paar leuke opties. IKEA was niks. Hebben jullie nog tips?
Och wat zien die er snoezig uitquote:Op dinsdag 3 november 2020 11:31 schreef Blues het volgende:
Intussen in de dierenwereld.........
[ twitter ]
Die van mij komen idd van de Leen Bakker en ze hangen al +10 jaar keurig te verduisteren... Bij mij zijn de gekleurde flapjus/uiteindjes die soms wel in de zon hangen duidelijk verkleurd tov de kant die alleen de binnenkant van mn huis zit. Maar dit valt me eigenlijk pas het laatste half jaar op.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:32 schreef borisz het volgende:
K&W vraag: Waar kan je het beste gordijnen kopen?
Hema moet ik nog eens bezoeken. Kwantum had een paar leuke opties. IKEA was niks. Hebben jullie nog tips?
Gatverdamme, welke mongool heeft dit getikt johquote:Op dinsdag 3 november 2020 11:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben blij met mensen als Candaasje. Die zich -soms zelfs fysiek- in de line of fire opstellen voor het grotere goed en de klappen opvangen voor mensen als ik die vastlopen in het deprimerende gevoel het nooit goed te kunnen doen, de lamlendigheid van fuckitallwegaanertochallemaalaan en op de automatische piloot leven wanneer ik een in een depressie zit.
Daarnaast blijft het me verbazen hoe respectvol ze altijd reageert op kritiek en hoe ze altijd de tijd neemt om voor de negentiende keer haar ideeën bij een onderwerp uiteen te zetten, wanneer ze daar om gevraagd wordt. Ik vind ook niet dat ze moraliseert of activeert in dit topic, ze vertelt gewoon over de dingen die bij haar spelen en dat doen we allemaal. Voor sommige mensen leuk om te lezen, voor andere mensen minder leuk om te lezen. Prima, doen we ook allemaal. En soms reageert iemand daar dan weer op, het verschil tussen een dagboek en een fokpost lijkt me.
Maar als ik mocht kiezen, Candaasje, houd je er dus niet niet mee op
https://www.werkenvoornederland.nl/vacatures?vakgebied=CVG.20quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Waar moet ik zijn en wat moet ik doen![]()
Al wilde ik eigenlijk nooit de kant van mn diploma op
Jaaaaa, ik ben er eigenlijk wel al uit, maar ik moet dingen financieel rond hebben voor ik weer minder milltant met mn geld om kan gaan. Dat kan elk moment rondkomen dus ik hoop dat ze er dan nog zijn. Het wordt sowieso Rituals als dat nog kanquote:Op dinsdag 3 november 2020 11:45 schreef Myraela het volgende:
Had jij eigenlijk nog een toffe adventskalender gevonden, DP?
Oeh, die mooie met die huisjes?quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jaaaaa, ik ben er eigenlijk wel al uit, maar ik moet dingen financieel rond hebben voor ik weer minder milltant met mn geld om kan gaan. Dat kan elk moment rondkomen dus ik hoop dat ze er dan nog zijn. Het wordt sowieso Rituals als dat nog kan
Ik heb niets met Rituals maar voor de looks alleen al zou ik hem bijna kopenquote:
Ja sommige zijn echt stuitend lelijk! Zeker voor het bedrag wat je er voor neerlegt. Het gaat om de inhoud, maar juist bij een adventkalender wil het oog ook wat toch. Anders ging ik wel naar de rituals store om mn mandje vol te laden.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:53 schreef Myraela het volgende:
Ik vind die andere ook al erg mooi hoor, maar die met de huisjes is wel echt de mooiste kalender die ik tegen ben gekomen.
De inhoud is soms ook wel belachelijk hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja sommige zijn echt stuitend lelijk! Zeker voor het bedrag wat je er voor neerlegt. Het gaat om de inhoud, maar juist bij een adventkalender wil het oog ook wat toch. Anders ging ik wel naar de rituals store om mn mandje vol te laden.
Wauw...quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
De inhoud is soms ook wel belachelijk hoor.Ik heb toevallig de adventkalender van Essie opgezocht. 70 euro, en een nagellakmerk. Dan verwacht je toch wel wat. Krijg je stomme mini schrijfblok-dingen en een potlood.
Kom op man.
Voor mij?quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:13 schreef Blues het volgende:
Wil iemand mij de lol van een adventskalender uitleggen?
Ik vraag dit voor een vriend
Is zo'n half ding dat je op en neer kan bewegen geen mooiere optie?quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:39 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben besloten in het nieuwe huis ouderwetse lamellen op te hangen beneden. We hebben daar hele grote hoge ramen, en weinig privacy. Ik wil me niet de hele dag bekeken voelen, maar wel licht en zicht hebben, dus dit is de beste optie. En, ik durf het ook nog wel aan om lamellen online te kopen en zelf te installeren, ook belangrijk in deze tijden...
Elke dag een kleine verrassing. Word ik gewoon enthousiast van.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:13 schreef Blues het volgende:
Wil iemand mij de lol van een adventskalender uitleggen?
Ik vraag dit voor een vriend
Van die zou ik willen dat ze in luxaflex vorm kwamn. Breder dan X cm.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:14 schreef Blues het volgende:
[..]
Is zo'n half ding dat je op en neer kan bewegen geen mooiere optie?
De overburen hebben er zo eentje voor hun enorme raam.
ff zoeken wat ik bedoel
Verklap het nou nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Verklap het nou niet
Oh elke dag een kadootje.
Ik snap.Nou die van mij mogen kinderen nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
via via hoor ik ook goede dingen over Leen Bakker. Maar zelf geen ervaring ermee
Mijn eetkamerstoelen komen van de Leen. Dus dat is nog wel een goede. En ik ga ook maar eens naar Lappenland (Jan Sikkes).quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Die van mij komen idd van de Leen Bakker en ze hangen al +10 jaar keurig te verduisteren... Bij mij zijn de gekleurde flapjus/uiteindjes die soms wel in de zon hangen duidelijk verkleurd tov de kant die alleen de binnenkant van mn huis zit. Maar dit valt me eigenlijk pas het laatste half jaar op.
ja, die zijn mooi, en net zoveel inkijk/uitkijk als je zelf wiltquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:14 schreef Blues het volgende:
[..]
ff zoeken wat ik bedoel
Plissé heet het.
Heeft Haarlem een lapjesmarkt? En dan naar het naaiatelier.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:32 schreef borisz het volgende:
K&W vraag: Waar kan je het beste gordijnen kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je wel eens eerder lamellen gehad?quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:39 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben besloten in het nieuwe huis ouderwetse lamellen op te hangen beneden. We hebben daar hele grote hoge ramen, en weinig privacy. Ik wil me niet de hele dag bekeken voelen, maar wel licht en zicht hebben, dus dit is de beste optie. En, ik durf het ook nog wel aan om lamellen online te kopen en zelf te installeren, ook belangrijk in deze tijden...
Wij hebben ze op kantoor (van aluminium). Bij ieder zuchtje wind/tocht pokke herriequote:Op dinsdag 3 november 2020 12:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je wel eens eerder lamellen gehad?
Ik in mijn eerste huis. Zou ze nooit weer kopen.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heeft Haarlem een lapjesmarkt? En dan naar het naaiatelier.
Even oriënteren op internet over de maten, iets van anderhalf x de breedte van kozijn + muren. En dan de hoogte + zomen.https://www.jansikkes.nl/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ja, dat vind ik mooi. Maar, geen optie, want er zitten deuren achter...quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:14 schreef Blues het volgende:
[..]
ff zoeken wat ik bedoel
Plissé heet het.
why not?quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je wel eens eerder lamellen gehad?
Ik in mijn eerste huis. Zou ze nooit weer kopen.
Dat maakt het aantal mogelijkheden wel een stuk kleiner ja.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik mooi. Maar, geen optie, want er zitten deuren achter...
Ik heb een soort stoffen lamellen gehad. Geen herrie, maar ik zou ze nu niet meer kopen omdat je moet kiezen tussen weinig daglicht of veel inkijk. Dan liever vitrage.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
why not?
We hebben 2x ramen van ongeveer 3 meter breed en 2.50 hoog, en aan beide kanten directe inkijk van buren totdat het over een aantal jaar beter begroeid is...
Het is kil.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:42 schreef Jagärtrut het volgende:
why not?
We hebben 2x ramen van ongeveer 3 meter breed en 2.50 hoog, en aan beide kanten directe inkijk van buren totdat het over een aantal jaar beter begroeid is...
Kunnen deze niet op het kozijn/raam? Dat wat ze hier in Duitsland graag doen ivm kunststofkozijnen. Klemmetjes aan de bovenkant, aan de onderkant een wat zwaardere rol.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik mooi. Maar, geen optie, want er zitten deuren achter...
Er is een verschil tussen je inzetten voor "een goede zaak" en je overal dermate druk om maken dat je amper aan gewone dingen toe komt (even beetje overdreven gezegd)quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hallo, je moet wel gewoon aan de zijlijn staan en toekijken als de wereld in de fik staat hoor. En dan niet ineens je in gaan zetten voor dingen.
benieuwd naar de foto, lamellen zijn altijd lastig inschatten en zijn er ook weer in 1000 variaties eigenlijkquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:51 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik zal morgen eens foto's maken. Idee is trouwens wel nog overgordijnen voor in de avond, een stoffen lamellen ipv aluminium...
Sharp!quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hoe hebben de buren het eigenlijk opgelost? Of hebben die geen grote ramen?
Gelukkig kom ik overal aan toe wat ik wil doen, geen zorgenquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen je inzetten voor "een goede zaak" en je overal dermate druk om maken dat je amper aan gewone dingen toe komt (even beetje overdreven gezegd)
Aartslelijkquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:55 schreef Tele6 het volgende:
Verticale lamellen zijn wat beter schoon te maken, want die kun je heel makkelijk nat afnemen of afstoffen.
Ze zijn alleen wel nóg lelijker.
Vrijwel alle buren hebben van die grote, houten Luxaflex hangen. Dat vind ik niet mooi, en zeker niet omdat iedereen het heeft...quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hoe hebben de buren het eigenlijk opgelost? Of hebben die geen grote ramen?
Ik heb jou hier nog nooit gezien als iemand met een oordeel over de keuzes van een ander, alleen maar verklaringen voor je eigen keuzes. Ik vind je overigens ook helemaal niet fel.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:56 schreef Candaasje het volgende:
Ik breng het hier soms wat feller en heter dan de soep gegeten wordt. Maar ik heb de laatste tijd heel bewust geprobeerd minder/niet te reageren op dingen die ánderen doen. Als er ethische discussies om de hoek kwamen kijken, begon dat er meestal mee dat ik er voor mezelf mee in de knoop zat. Omdat ik er vaak op wordt afgerekend (niet alleen hier, ook in mijn omgeving.) Ik heb naar mijn weten de laatste tijd echter geen negatief commentaar geleverd op de keuzes van een ander. In elk geval niet doelbewust. Dat heb ik in het verleden misschien wat teveel wel gedaan, waardoor ik kennelijk wat in allergiezones zit, dat zou kunnen. Sorry daarvoor, ik probeer er echt op te letten maar ik zal er vast af en toe de fout mee ingaan.
Ik ook niet!quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:01 schreef Myraela het volgende:
Ik heb jou hier nog nooit gezien als iemand met een oordeel over de keuzes van een ander, alleen maar verklaringen voor je eigen keuzes. Ik vind je overigens ook helemaal niet fel.
Jup.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb jou hier nog nooit gezien als iemand met een oordeel over de keuzes van een ander, alleen maar verklaringen voor je eigen keuzes. Ik vind je overigens ook helemaal niet fel.
Wij hebben lichte vouwgordijnen bij 1 breed raam (en de deur, maar die heeft een aparte strook vouwgordijnen. Achteraf een beetje overdreven, we hebben die dingen zelden naar beneden dus het had ook wel uit één stuk gekund) met donkere overgordijnen. Ik vind het mooiquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:00 schreef Blues het volgende:
Ik denk dat ik zou kiezen voor mooie lichte witte.. vitrage tot op de grond met overgordijnen.
Kun je allebei wegschuiven.. voor de helft/helemaal/stukje etc.
Ik vind het leuk om te horen over je sport en je podcasts hoorquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:02 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ook niet!
Je verwoordt het prima en legt uit.
Of je het er nou mee eens bent of niet.
Beter dan al die nonposts als Goedemorrugu of podcast gewauwel
Ah okquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je naar in betweens gekeken? het filtert het directe licht én de inkijk.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Vrijwel alle buren hebben van die grote, houten Luxaflex hangen. Dat vind ik niet mooi, en zeker niet omdat iedereen het heeft...
Ik heb me een tijd geleden te pletter gezocht naar zinnige enveloppen. Bruna/kantoorboekhandel bleek precies te hebben wat ik wilde, Hema is altijd een gok of de schappen wel vol liggen. Ik was er bar chagrijnig over dat ik in coronatijden allerlei winkels af moest voordat ik een pak enveloppen hadquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:05 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ah ok![]()
Nouja, weet je wat het is, ik kan me wel voorstellen dat het soms een beetje veroordelend kan voelen, zo'n moraalridder ertussen. Maar dat vul ik ook weer in.
Aaaaannyway. Jongens, WAAROM heeft de Jumbo geen fatsoenlijke enveloppen meer? Zo krijg ik Takkie toch nooit in die brievenbus?![]()
*start petitie*
(geintje)
quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:07 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je naar in betweens gekeken? het filtert het directe licht én de inkijk.
En zal ook schelen in geluid! als acoustiekJa dit bedoel ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In betweens vitrage![]()
Nee man, gewauwel is heerlijk!quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:02 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ook niet!
Je verwoordt het prima en legt uit.
Of je het er nou mee eens bent of niet.
Beter dan al die nonposts als Goedemorrugu of podcast gewauwel
Ik word een softie. Elke corona-maand meerquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:06 schreef Myraela het volgende:
Als dit trouwens je felle kant is, dan moet je je maar eens wat harder in gaan zetten voor alles waar je je druk over maakt. Want met al dat halfhartige gedoe schieten we natuurlijk niets op. Je moet wel wat harder je best doen, anders moeten wij straks nog met onze billetjes van de bank om het verschil te maken in deze wereld.
quote:
Vast! Er is zo veel meer dan koude lamellen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:08 schreef Tele6 het volgende:
[..]
@:AnneX is inbetween niet gewoon een hip woord voor vitrage?
quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:07 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je naar in betweens gekeken? het filtert het directe licht én de inkijk.
En zal ook schelen in geluid! als acoustiekDit vind ik wel heel erg mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Linkje doorgestuurd. Merci.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:15 schreef PdeHoog het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)u-ook-op-TV-Rijnmond
Die berging van de metro in Spijkenisse wordt live uitgezonden
Het zijn trouwens 4 banen, die onafhankelijk naar links/ rechts kunnen, gezien het feit dat JT over deuren heeft.quote:
Dan is het helemaal super handig.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:24 schreef AnneX het volgende:
Het zijn trouwens 4 banen, die onafhankelijk naar links/ rechts kunnen, gezien het feit dat JT over deuren heeft.
Ja, zij was de moeder van één van die mensen waar ik afscheid van had genomen. Deze vrouw bleef, via mail en app contact met mij houden. Hoe het gegaan is weet ik niet, wel dat het heel plotseling was.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het zijn trouwens 4 banen, die onafhankelijk naar links/ rechts kunnen, gezien het feit dat JT over deuren heeft.
@:kaatje1...een kennis of verderweg: altijd naar, helemaal als het plots is.
Ow dat is ideaal. Dan had ik de mijne misschien ook niet hoeven verzetten.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, krijg net een mail van AH. Ik had vorige week (toch maar) een bezorgbundel besteld, maar wel tussen 16.00-21.00 En dan mogen ze geen alcohol bezorgen. Krijg nu bericht dat mijn bezorgmoment tussen 16.00-20.00 is gezet.
Dat is wel fijn.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, krijg net een mail van AH. Ik had vorige week (toch maar) een bezorgbundel besteld, maar wel tussen 16.00-21.00 En dan mogen ze geen alcohol bezorgen. Krijg nu bericht dat mijn bezorgmoment tussen 16.00-20.00 is gezet.
Hier was het ook best lastig, daarom toch maar een bundel genomen. Had eerlijk gezegd helemaal niet nagedacht aan die alcohol regel. Zoveel alcohol bestel ik niet en mocht ik het nodig hebben kan ik altijd nog even naar de Gall en Gall of de Deka hierachter.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel fijn.Merk wel echt dat het weer veel drukker is met thuisbezorgen, maar dat tijdsvlak blijft sinds de alcohol-regel wel het langste vrij.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan is het helemaal super handig.
P, bedankt voor de link. Ik kijk nu naar saaie beelden van twee mannen in pak.
Vroeger zou ik zeggen: IKEA. Die witte met rode deksels. Maar die hebben ze niet meerquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:14 schreef Sarabi het volgende:
Iemand nog tips voor 'tupperware' bakjes die goed afsluiten?
Nu heb ik te veel verschillende en er mist altijd wel een deksel of ze lekken.
Tijd om alles eens weg te doen en een paar goede te kopen.
Dat is nou net jammerquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vroeger zou ik zeggen: IKEA. Die witte met rode deksels. Maar die hebben ze niet meerEn die waren echt heel goed
Oh trappen!quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:19 schreef AnneX het volgende:
@:Jägertrut ...heb je wel eens tijd om te kijken naar een nedl programma als ‘weer verliefd op je huis’ .
Behalve trappen, komen vaak gordijn oplossingen voorbij.
En anders hebben hullie een site https://www.vtwonen.nl/tag/vtwonen-gemist/
Je bent warmbloedig en bevlogen. Blijf dat. Neem ons mee.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:56 schreef Candaasje het volgende:
Ik had gezegd er gezegd er verder over te willen zwijgen, maar er bleef iets knagen. Vandaar toch nog even deze reactie.
www.locklock.nlquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:14 schreef Sarabi het volgende:
+1quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Je bent warmbloedig en bevlogen. Blijf dat. Neem ons mee.
Ik heb heel veel bewondering voor je gebrek aan fundamentalisme. Kan ik nooit genoeg van lezen. Kom maar op met je mening en je visie en je overwegingen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Candaasje : hou je niet in om ons hoor. Alles is eigk al gezegd. Ik lees jouw overwegingen graag en menigeen kan ervan leren hoe je zaken respectvol brengt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Goezzo!quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb geloof ik de meest effectieve thuiswerkdag ooit, wat echt een verademing is (niet gejankt) mar nu ben ik wel echt gaar.
Ik vind die van Sistema fijn (Sistema Klip It). Zijn goed schoon te houden, deksels uitwisselbaar bij verschillende maten bakjes, en het plastic is prettig glad waardoor smaken en zo er niet zo in trekken. Ik heb nog geen lekkage gehad, ook al bewaar ik mijn bakjes regelmatig per ongeluk onderstebovenquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:14 schreef Sarabi het volgende:
* DancingPhoebe gnorkt obees.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Goezzo!
*beker choc met marsh doorgeeft*
Als er nu geen corona zou zijn, zou dit rondbrengen vast veel langer duren, dan kregen jullie vast overal biertjes aangebodenquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:28 schreef Sarabi het volgende:
Dankjewel allemaal, zal ze morgen eens bekijken.
Nu weer onderwegover een paar uur bier afgeven bij Barrel.
En zat G. in die metro?quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:22 schreef PdeHoog het volgende:
Ik lag net echt dubbel. Ik kreeg vanmiddag opeens een appje van G's moeder in het Slowaaks. Lang leve Google Translate zeg maarEn ik zat me al af te vragen waarom.
Ik sprak net G. Blijkbaar heeft het nieuws van de zwevende metro in Spijkenisse ook Slowakije bereiktSchoonmoeder heeft in paniek G proberen te bellen maar die is aan het werk dus ze appte mij
En daarna kreeg haar broer de opdracht om haar te bellen
Hahaha ja wie weetquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Als er nu geen corona zou zijn, zou dit rondbrengen vast veel langer duren, dan kregen jullie vast overal biertjes aangeboden
Die ben ik idd niet tegengekomen. Zondequote:Op dinsdag 3 november 2020 15:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vroeger zou ik zeggen: IKEA. Die witte met rode deksels. Maar die hebben ze niet meerEn die waren echt heel goed
Die metro had überhaupt geen passagiers. Bijzondere carrièreswitch voor G dan dus.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:36 schreef Blues het volgende:
[..]
En zat G. in die metro?
Dan hadden jullie dat toch allang laten weten?
Ooit was er een werftrap ingestort in het centrum van Utreg. Heel naar, doden/gewonden. Engelse zusjes van vriendin van zoon F belden mij () of alles goed was met F.
Alleen maar omdat ie ook in Utreg woonde toen
Maar goed. Het zóu kunnen dat hij daar toevallig op die werftrap stond op die dag en tijd.
Nee joh. Die metro ging over de reling om 00:30 afgelopen maandagochtend. Het was vandaag pas nieuws in Slowakijequote:Op dinsdag 3 november 2020 16:36 schreef Blues het volgende:
[..]
En zat G. in die metro?
Dan hadden jullie dat toch allang laten weten?
Genieten die pakketdiensten soms.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:11 schreef Tele6 het volgende:
PostNL: "Sorry, we kunnen je pakket vandaag niet bezorgen. Het bezorgmoment is gewijzigd naar: Vandaag."![]()
Ik vind het wel gek dat ze eerst zo'n routekaart uitbrengen en nu weer compleet routekaartloos gaan.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:11 schreef borisz het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)kunnen-we-verwachten
Fijn dat het gelekt is. Kan ik vanavond lekker sporten.
Ik denk het wel? Als je het met meer dan 2 mensen doet lijkt het me 'groep'.quote:
Ik vind het vooral raar dat ze sportscholen open laten, theaters of restaurants zijn toch ook ontspanning met een gering risico. In elk geval kleiner als een sportschool waar iedereen lekker loopt te zweten.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:13 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vind het wel gek dat ze eerst zo'n routekaart uitbrengen en nu weer compleet routekaartloos gaan.
"Sport is een gezonde uitlaatklep."quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik vind het vooral raar dat ze sportscholen open laten, theaters of restaurants zijn toch ook ontspanning met een gering risico. In elk geval kleiner als een sportschool waar iedereen lekker loopt te zweten.
Ik kreeg gistermiddag een mail met bezorgtijd vandaag tussen 17.15 en 19.45quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:11 schreef Tele6 het volgende:
PostNL: "Sorry, we kunnen je pakket vandaag niet bezorgen. Het bezorgmoment is gewijzigd naar: Vandaag."![]()
Vertel ons precies hoe het gegaan is!quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:46 schreef Isabeau het volgende:
Tramdeel is los(heb livestream nog aan staan ja
)
Met liefde!quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:49 schreef Blues het volgende:
Vertel ons precies hoe het gegaan is!
Vertel het live in mijn oor!
Pdcast Isa
Ik denk het ook. *zuchtquote:Op dinsdag 3 november 2020 17:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk het wel? Als je het met meer dan 2 mensen doet lijkt het me 'groep'.
Wij natuurlijk ook, ongeveer. Ieder doet ook zn eigen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Wij sporten in een vaste groep, maar ieder doet z’n eigen oefeningen.
Nou ja, morgen kan ik al niet, verwacht niet wanneer ik om 1445 pupilverwijdende druppels krijg, om 1645 genoeg zie om naar fysio te fietsenquote:Op dinsdag 3 november 2020 17:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wij natuurlijk ook, ongeveer. Ieder doet ook zn eigen.
Naja, we gaan het zien.
In NL is de sportschool tenminste nog open. Hier zit alles dicht. Ik overweeg een week voordat hier de zooi weer opengaat een proefweek in Millingen te nemen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik denk het ook. *zucht
Ik voorzie alleen nog open uurtjes, dat is wel huilen beetje.
wij hebben geen bier in huis hoorquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hahaha ja wie weet
We krijgen van heel veel mensen überhaupt biertjes meeecht superlief.
deze heb ik ook in het buitenland!quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vind die van Sistema fijn (Sistema Klip It). Zijn goed schoon te houden, deksels uitwisselbaar bij verschillende maten bakjes, en het plastic is prettig glad waardoor smaken en zo er niet zo in trekken. Ik heb nog geen lekkage gehad, ook al bewaar ik mijn bakjes regelmatig per ongeluk ondersteboven
[ afbeelding ]
Dat is ook niet nodig johquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wij hebben geen bier in huis hoor![]()
dat komen jullie nou juist brengen
Oh grappig, ik heb mijn eerste ook daaro gekochtquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
deze heb ik ook in het buitenland!![]()
ik ga er lekker veel van inslaan en bij het erugverhuizen vervang ik de huidige nederlandse voor deze
ja nou ja ik ben echt een sociale drol met dat soort dingen hoorquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is ook niet nodig joh
Is vooral homebrew van mensen die ook brouwen.
Als je normaal ergens gaat shoppen geef je toch ook geen bedankjes
ik vind ze ook prettig stevig .. goed voor mijn lompe gedragquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:11 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh grappig, ik heb mijn eerste ook daaro gekocht![]()
Vervolgens in NL meer gekocht toen ik een koelkast met vriezer kreeg
Ow zo ben ik ook hoorquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ja nou ja ik ben echt een sociale drol met dat soort dingen hoordat iedereen met een presentje/attentie ergens aan komt zetten en dat ik met lege handen kom..
![]()
iig leuk om straks een hoofd bij de nick te zien.. en ik hou lekker mn thuis pak aan
Irritantquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:04 schreef Tele6 het volgende:
Mijn buurman speelt nog steeds Pirates of the Caribbean en dan uit de maathij heeft in maart een piano gekocht en is begonnen dit te oefenen.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:47 schreef Blues het volgende:
[..]
Irritant![]()
Wisselt hij niet af met andere stukken?
Ik ben bezig met t laatste stuk en de bridge van godfather. Tis wel een oorwurm maar t zal lukken![]()
Verder wissel ik t af met popdingen die makkelijk zijn of Fur Elise
Moet je dan niet juist werkenquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:55 schreef Myraela het volgende:
Met een chai latte op de bank klaarzitten voor de persconferentie. Het nieuwe genieten.
Sterkte.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:57 schreef Myraela het volgende:
Zeker, ik ben nog wel een paar uurtjes bezig vanavond. Maar wel vanaf de bank.
Dat zei ik ook net tegen Gquote:Op dinsdag 3 november 2020 19:06 schreef Myraela het volgende:
ALLEMAAL NAAR HET CARIBISCHE GEBIED!!!?!111!111111!!!!!
Ik deedquote:Op dinsdag 3 november 2020 19:06 schreef Myraela het volgende:
Ik heb net (bijna) geboekt op Terschelling. Spanje gaat 'm niet worden.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:10 schreef AnneX het volgende:
Zullen ze blij mee zijn![]()
Daar neemt corona ook toe.
Wrom niet Texel, ook een eiland.
Hij speelt soms dingen van Einaudi en hij heeft een of ander akkoordschema waar hij mee bezig is. Ook uit de maat.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:47 schreef Blues het volgende:
[..]
Irritant![]()
Wisselt hij niet af met andere stukken?
Ik ben bezig met t laatste stuk en de brigde van godfather. Tis wel een oorwurm maar t zal lukken![]()
Verder wissel ik t af met popdingen die makkelijk zijn of Fur Elise
Kerste aan de andere kant van de wereld nu Azië nog dicht zit?quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:06 schreef Myraela het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:28 schreef Barreltje het volgende:
Geef sushi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed getimed!ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Geef sushi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Geef sushi
Ik ben het met de kat eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want sushi
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |