SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1 girl 1 cup.quote:Op maandag 2 november 2020 18:29 schreef bitterbal het volgende:
ja wa
[..]
dat waardeer ik
vind het ook echt beschamend want het is ook een doorzichtigpotje
bijna een volwaardig toiletquote:Op maandag 2 november 2020 18:33 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal
https://www.vanastenbabys(...)hKuwrlBoCwlsQAvD_BwE
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 november 2020 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker als het diarree is.. blijven alleen de stukjes er in hangen.
Wegwerpbakje eronder.quote:
Ik heb nog een ouderwets plateau dus dan is het niet zo lastigquote:
wat?quote:Op maandag 2 november 2020 18:34 schreef kwiwi het volgende:
Ok ik ga bijna over m'n nek van m'n eigen post nu
ja niks mis met een plateau hoor.Plonst dat water ook niet zo tegen je billen aanquote:Op maandag 2 november 2020 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog een ouderwets plateau dus dan is het niet zo lastig
Of ie het even kan opvangenquote:Op maandag 2 november 2020 18:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bij @:ltvdk gaan poepen en ontbijten.
Gewoon een bakje vullen met saté en pindasaus en daar in de wachtkamer vragen of je even gebruik mag maken van de magnetronquote:Op maandag 2 november 2020 18:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Of 2 potjes meenemen, 1 met pindakaas en dan daaruit gaan lepelen in de wachtkamer. Alleen voor de blikken van de bejaarden.
mja heb niet zon bakje nuquote:Op maandag 2 november 2020 18:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bakje meenemen naar het toilet en dan opvangen. Opgelost.
die begrijp ik nietquote:Op maandag 2 november 2020 18:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoogopgeleiden hebben blijkbaar meer last van Corona kilo’s. En mensen die al obesitas hadden.
Even Chinees halen en het bakje er van even in de vaatwasserquote:
Ik ook..quote:Op maandag 2 november 2020 18:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zitten over het algemeen meer thuis nu en eten slechter.
Ik ben er een van.
ohh las het in als ze worden ziekerquote:Op maandag 2 november 2020 18:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben er een van.
Even goed uitwassen inderdaad. Anders krijg je misschien een false positive van het eten.quote:Op maandag 2 november 2020 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even Chinees halen en het bakje er van even in de vaatwasser
Ik loop gewoon nog meer dan voorheenquote:Op maandag 2 november 2020 18:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben er een van.
Onder het mom van "als je al slecht at, merk je er niet perse nu wat van"?quote:Op maandag 2 november 2020 18:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben er een van.
Hogergeleide ltvdkquote:Op maandag 2 november 2020 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik loop gewoon nog meer dan voorheen
Nee probeer eerst een berg wc papier in de pot. Moest het ook nog vers zei ze. nou dat gaat denk ik nite lukkenquote:Op maandag 2 november 2020 18:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Potje wortelen omkiepen. Je hebt vast iets in huis.
Minder beweging. En slechter eten.quote:Op maandag 2 november 2020 18:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Onder het mom van "als je al slecht at, merk je er niet perse nu wat van"?
de rook moet er nog af komen als zij 't potje open draaitquote:Op maandag 2 november 2020 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee probeer eerst een berg wc papier in de pot. Moest het ook nog vers zei ze. nou dat gaat denk ik nite lukken
Mja misschien sla ik een klein beetje door, mijn daggemiddelde voor 2020 is tot nu toe ruim 18.000 stappen per dagquote:
straks weer op je kop van de fysioquote:Op maandag 2 november 2020 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja misschien sla ik een klein beetje door, mijn daggemiddelde voor 2020 is tot nu toe ruim 18.000 stappen per dag
warm nogquote:Op maandag 2 november 2020 18:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de rook moet er nog af komen als zij 't potje open draait
Mja, hoop sporten die niet doorgaan ook natuurlijk nu.quote:Op maandag 2 november 2020 18:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Minder beweging. En slechter eten.
Ik ga hier thuis ook lekker tosti’s bakken soms. Niet heel gezond.
Ik ben deze tijden behoorlijk obsessief aan het sporten. Tot nu toe lukt het aardig, het is wel vaak en daardoor steeds saaier dus ben benieuwd hoe lang nog.quote:Op maandag 2 november 2020 18:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben er een van.
Je bent gewoon wijzer en verstandiger gewordenquote:Op maandag 2 november 2020 18:44 schreef bitterbal het volgende:
k ben dus serieus beter gaan eten. maar kreeg op werk gewoon vaak slecht eten natuurlijk
nou nee. niemand kookt voor mijquote:Op maandag 2 november 2020 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent gewoon wijzer en verstandiger geworden
Dat stel ik vaak genoeg voor hoorquote:
Mijn motivatie was al laat. Een vriend red me gelukkig door sowieso 1x per week te gaan tennissen. Maar maar 2x kickboksen haalt dat het niet.quote:Op maandag 2 november 2020 18:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben deze tijden behoorlijk obsessief aan het sporten. Tot nu toe lukt het aardig, het is wel vaak en daardoor steeds saaier dus ben benieuwd hoe lang nog.
Helemaal gestopt met boksen. En ga het ook niet meer oppakken.quote:Op maandag 2 november 2020 18:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, hoop sporten die niet doorgaan ook natuurlijk nu.
dat werkt voor mij ook wel. Maar dan moet ik niet een zal chips opeten tussendoor.quote:Op maandag 2 november 2020 18:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat mij ook goed werkt is sochtends niets eten tot een uur of 10 - 11.
Dan een boterham van echte volkorenbrood. En dan om 13:00 weer 2 boterhammen en om 15:00.
Dus totaal 4.
En dan avond eten en niets snaaien en dan sporten.
Dan vliegen de kilo’s eraf.
Hmm, dit ga ik ook eens proberen. Moeten een paar kilos vanaf hier.quote:Op maandag 2 november 2020 18:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat mij ook goed werkt is sochtends niets eten tot een uur of 10 - 11.
Dan een boterham van echte volkorenbrood. En dan om 13:00 weer 2 boterhammen en om 15:00.
Dus totaal 4.
En dan avond eten en niets snaaien en dan sporten.
Dan vliegen de kilo’s eraf.
Ik zou graag wel weer willen, maar die knie hequote:Op maandag 2 november 2020 18:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Helemaal gestopt met boksen. En ga het ook niet meer oppakken.
Ik wil mijn sporten wel graag weer gaan doen, maar voorlopig vind ik eigenlijk alleen solosporten verantwoord.quote:Op maandag 2 november 2020 18:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Helemaal gestopt met boksen. En ga het ook niet meer oppakken.
In de rivier? Dat zijn lekker lange baantjesquote:Op maandag 2 november 2020 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga maar weer in Boedapest wonen. Daar kan ik tenminste fatsoenlijk baantjes zwemmen.
Dan spoel ik zo de Zwarte Zee inquote:Op maandag 2 november 2020 18:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In de rivier? Dat zijn lekker lange baantjes
Jullie hebben best een lekker bad. Als moest je ‘s avonds wel tussen de huisvrouwen door laveren.quote:Op maandag 2 november 2020 18:52 schreef LTVDK het volgende:
Zwemmen zou ik wel weer eens willen doen, laatste keer is 3 jaar geleden
Februariquote:Op maandag 2 november 2020 18:52 schreef LTVDK het volgende:
Zwemmen zou ik wel weer eens willen doen, laatste keer is 3 jaar geleden
Das wel lang geleden dat ik daar ben geweestquote:Op maandag 2 november 2020 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jullie hebben best een lekker bad. Als moest je ‘s avonds wel tussen de huisvrouwen door laveren.
Ik durf het sowieso niet aan.quote:Op maandag 2 november 2020 18:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
De laatste keer zwemmen vond ik het te druk. Dus dat doenlijk voorlopig niet meer.
Ja, ik zat net even te rekenen. Dat is voor mij dus 20 jaar geledenquote:Op maandag 2 november 2020 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das wel lang geleden dat ik daar ben geweestGeen idee hoe het nu is met de coronaregels.
Toen mocht ik nog niet want had ik nog gaten in mijn lijfquote:
Mwoah we doen s maandags een bootcamp met gewichten buiten, met een man of 5 netjes op 2 meter. Tussendoor sportschool, is ook prima, mtb of crossfiets, prima met 3-4 man. En ook steeds dezelfden dan scheelt dan ook.quote:Op maandag 2 november 2020 18:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil mijn sporten wel graag weer gaan doen, maar voorlopig vind ik eigenlijk alleen solosporten verantwoord.
Denk dat het voor mij ook wel zo'n 10+ jaar geleden is, ik kom daar eigenlijk alleen nog maar omdat het ook een stemlokaal isquote:Op maandag 2 november 2020 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik zat net even te rekenen. Dat is voor mij dus 20 jaar geleden
Zwembad in mijn dorp ben ik al 30 jaar niet meer geweestquote:Op maandag 2 november 2020 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat het voor mij ook wel zo'n 10+ jaar geleden is, ik kom daar eigenlijk alleen nog maar omdat het ook een stemlokaal is
Dat is hoe jullie in Overijssel fit blijven?quote:Op maandag 2 november 2020 18:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat iedereen thuis kan doen is achter kippen aan rennen.
[ afbeelding ]
Daar ben ik ook vaak geweest ja, lekker buiten liggenquote:Op maandag 2 november 2020 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zwembad in mijn dorp ben ik al 30 jaar niet meer geweestWel leuke zomers gehad daar
Mijn laatste keer zwemmen in zee was ook niet echt een succes. Begreep ineens een stuk beter waarom de meeste mensen een wet suit aan hadden.quote:
8000 natuurlijk he wiseguyquote:Op maandag 2 november 2020 18:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
4000 > 800
zie het probleem niet
lage lat heb je wel hoor
Geen idee. Wel knap om je vermogen bijna te verdubbelen in een jaar. Dat trucje wil ik ook wel lerenquote:Op maandag 2 november 2020 19:02 schreef bitterbal het volgende:
hoe komt mabel aan zoveel geld?
18:57
Prinses Mabel is voor het derde jaar op rij te vinden in de Quote 500. De weduwe van prins Friso staat dit jaar wel een stuk hoger op de lijst van rijkste Nederlanders dan de voorgaande twee jaar. Volgens het zakenblad is haar vermogen ondanks de coronacrisis dit jaar met 93 procent gestegen. Mabel staat met een geschat vermogen van 560 miljoen op de 66e plek van de rijkenlijst. Vorig jaar stond de prinses nog met 290 miljoen op de 140e plaats en het jaar ervoor kwam ze 9 plekken lager binnen in de lijst met een geschat vermogen van 240 miljoen.
Beursgang van Adyen, dat bedrijf dat online betalingen afhandeld. . Daar had ze flink wat aandelen. Daarvoor had ze vast ook al ietsquote:Op maandag 2 november 2020 19:02 schreef bitterbal het volgende:
Prinses Mabel is voor het derde jaar op rij te vinden in de Quote 500. De weduwe van prins Friso staat dit jaar wel een stuk hoger op de lijst van rijkste Nederlanders dan de voorgaande twee jaar. Volgens het zakenblad is haar vermogen ondanks de coronacrisis dit jaar met 93 procent gestegen. Mabel staat met een geschat vermogen van 560 miljoen op de 66e plek van de rijkenlijst. Vorig jaar stond de prinses nog met 290 miljoen op de 140e plaats en het jaar ervoor kwam ze 9 plekken lager binnen in de lijst met een geschat vermogen van 240 miljoen.
zeeman met gezonde watervrees hierquote:Op maandag 2 november 2020 19:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn laatste keer zwemmen in zee was ook niet echt een succes. Begreep ineens een stuk beter waarom de meeste mensen een wet suit aan hadden.
Haar man Friso had de aandelen van destijds startup Ayden.quote:Op maandag 2 november 2020 19:02 schreef bitterbal het volgende:
Een rijke man trouwen niets voor jou?quote:Op maandag 2 november 2020 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen idee. Wel knap om je vermogen bijna te verdubbelen in een jaar. Dat trucje wil ik ook wel leren
Als hij bijna dood is wil ik het overwegen.quote:Op maandag 2 november 2020 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een rijke man trouwen niets voor jou?
Wat noem je precies 'bijna dood'quote:Op maandag 2 november 2020 19:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als hij bijna dood is wil ik het overwegen.
binnen 2u na het huwelijkquote:Op maandag 2 november 2020 19:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat noem je precies 'bijna dood'
Dat hij met zijn laatste ademreutel ‘Ja, ik wil’ preveltquote:Op maandag 2 november 2020 19:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat noem je precies 'bijna dood'
In dat geval wil ik het ook nog wel overwegenquote:
ja hoe meer je hebt hoe makkelijker je er geld bij kan verdienenquote:Op maandag 2 november 2020 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen idee. Wel knap om je vermogen bijna te verdubbelen in een jaar. Dat trucje wil ik ook wel leren
Paar blauwe pilletjes in zijn koffie droppen, dan lukt het wel binnen twee uurquote:Op maandag 2 november 2020 19:09 schreef FranticDJ het volgende:
dat ie na het verkrijgen van z'n 1e post-maritale-erectie zoveel bloed uit z'n hersens wegtrekt dat ie 't loodje legt.
ah.quote:Op maandag 2 november 2020 19:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haar man Friso had de aandelen van destijds startup Ayden.
Die zijn nu zoveel waard geworden dat ze binnenkort miljardair is.
dat was bij World Onlinequote:Op maandag 2 november 2020 19:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah.
was die ene nederlandse zakenvrouw daar ook bij betrokken de de boel had geflest?
Nina Brink met world online? Dat was 20 jaar eerder.quote:Op maandag 2 november 2020 19:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah.
was die ene nederlandse zakenvrouw daar ook bij betrokken de de boel had geflest?
Nina Brinks?quote:Op maandag 2 november 2020 19:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah.
Misschien ook vuurwerkverbodquote:Op maandag 2 november 2020 19:12 schreef bitterbal het volgende:
16 MINUTEN GELEDEN
Reisadvies Duitsland morgenmiddag gewijzigd naar oranje
Morgenmiddag om 12.00 uur verandert het reisadvies voor Duitsland van geel in oranje. Alleen noodzakelijke reizen zijn dan nog mogelijk en bij terugkeer in Nederland vraagt Buitenlandse Zaken mensen om tien dagen in thuisquarantaine te gaan.
Wat precies de gevolgen zijn voor het grensverkeer tussen Duitsland en Nederland is nog niet duidelijk.
heb haar dacht ik een keer bij pauw en witteman gezienquote:Op maandag 2 november 2020 19:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
brinknu getrouwd met Pieter storms van breekijzer.
lekkerquote:Op maandag 2 november 2020 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien ook vuurwerkverbod
ik heb haar wel een keer in het nieuws gezienquote:Op maandag 2 november 2020 19:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb haar dacht ik een keer bij pauw en witteman gezien
quote:Op maandag 2 november 2020 19:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb haar wel een keer in het nieuws gezien
¯\_(ツ)_/¯
Het weif van die langequote:Op maandag 2 november 2020 19:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nina Brinks?
Nee.
Mabel is wel de ex van gangster Klaas Bruinsma.
Nee dan gaan ze daar in Den Haag allemaal braaf thuis liedjes zingen.quote:
RIP tripjesgenotquote:Op maandag 2 november 2020 19:12 schreef bitterbal het volgende:
16 MINUTEN GELEDEN
Morgenmiddag om 12.00 uur verandert het reisadvies voor Duitsland van geel in oranje. Alleen noodzakelijke reizen zijn dan nog mogelijk en bij terugkeer in Nederland vraagt Buitenlandse Zaken mensen om tien dagen in thuisquarantaine te gaan.
Wat precies de gevolgen zijn voor het grensverkeer tussen Duitsland en Nederland is nog niet duidelijk.
Nu al historische rellen.quote:Op maandag 2 november 2020 19:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dan gaan ze daar in Den Haag allemaal braaf thuis liedjes zingen.
laat ze maar lekker in duindorp rellen ofzoquote:Op maandag 2 november 2020 19:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dan gaan ze daar in Den Haag allemaal braaf thuis liedjes zingen.
Wij mogen Duitsland in principe ook niet meer in, tenzij je uit een kanton komt dat grenst aan Duitsland dan mag het nog voor 24u. Dat is gedaan omdat ze teveel inkomsten misliepen eerder toen Zwitsers hun boodschappen niet meer over de grens konden doenquote:Op maandag 2 november 2020 19:12 schreef bitterbal het volgende:
16 MINUTEN GELEDEN
Zweden mag nog zag ik.quote:Op maandag 2 november 2020 19:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Portugal ook dicht. Nu mag je nergens meer naartoe.
lizzie is ook al tig jaar dood, ze zijn het haar alleen vergeten te vertellen..quote:Op maandag 2 november 2020 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Beatrix schijnt een van de rijkste vrouwen ter wereld te zijn. Rijker dan Lizzie van de overburen.
bilderberg tochquote:Op maandag 2 november 2020 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Beatrix schijnt een van de rijkste vrouwen ter wereld te zijn. Rijker dan Lizzie van de overburen.
Lizzie is een reptilian, toch?quote:Op maandag 2 november 2020 19:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lizzie is ook al tig jaar dood, ze zijn het haar alleen vergeten te vertellen..
Lizzy the lezzyquote:Op maandag 2 november 2020 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lizzie is een reptilian, toch?
quote:Op maandag 2 november 2020 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar kun je hooguit nog soep van trekken
Of verkopen als beefjerkyquote:Op maandag 2 november 2020 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar kun je hooguit nog soep van trekken
Gaat op de grote hoop bij de effecten van COVID-19quote:Op maandag 2 november 2020 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Die scenario’s voor een ramp voor Engeland door Brexit zie ik ook nog niet gebeuren trouwens
quote:Op maandag 2 november 2020 19:34 schreef kwiwi het volgende:
Er is een topic over je geopend @:bitterbal![]()
KLB / Buurvrouw is al dagen aan het poepen
Ik tot nu toe 700.quote:Op maandag 2 november 2020 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
meh, even gedoucht (want kriebelhaartjes) en nu nog met de pootjes in het badje. Dan gaat er weinig meer bij komen dus vanavond qua steps. toch inmiddels 6687. Wie weet kan het nog
Heeft ze wel veel tijd over om nagels te lakken en flauwe series te kijken.quote:Op maandag 2 november 2020 19:58 schreef FranticDJ het volgende:
Op de zeevaartschool zat er iemand die met 4 stoten het wel mooi vond geweest.
medelijden met z'n vriendin
Er zal vast wel al een apparaat zijn,die de bewegingen van de arm kan meten ja. Alleen moet je die dus wel om beide polsen dragen...quote:Op maandag 2 november 2020 19:54 schreef UitStraling het volgende:
Is er naast de stappenteller ook een stotenteller?
Genoeg slim speelgoed te krijgen.quote:Op maandag 2 november 2020 19:54 schreef UitStraling het volgende:
Is er naast de stappenteller ook een stotenteller?
Ideaal voor mensen met een dwangneurose.quote:Op maandag 2 november 2020 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg slim speelgoed te krijgen.
quote:Op maandag 2 november 2020 19:34 schreef kwiwi het volgende:
Er is een topic over je geopend @:bitterbal![]()
KLB / Buurvrouw is al dagen aan het poepen
Wie?quote:Op maandag 2 november 2020 20:33 schreef CherryLips het volgende:
Wat is er met Fred van Leer aan de hand joh.
overdosis johquote:Op maandag 2 november 2020 20:33 schreef CherryLips het volgende:
Wat?quote:Op maandag 2 november 2020 20:35 schreef FranticDJ het volgende:
nasty, op rtf 5 iemand die met z'n rug vast zit in de roltrappen van de Maastunnel
ja kijk maar :Squote:
Heb je dat filmpje?quote:Op maandag 2 november 2020 20:33 schreef CherryLips het volgende:
Niks zuur, niemand kent hem gewoon.quote:Op maandag 2 november 2020 20:35 schreef CherryLips het volgende:
Zuur volk hier, was ik even vergeten.
quote:Op maandag 2 november 2020 20:35 schreef FranticDJ het volgende:
nasty, op rtf 5 iemand die met z'n rug vast zit in de roltrappen van de Maastunnel
quote:Op maandag 2 november 2020 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks zuur, niemand kent hem gewoon.
quote:
stukje is net voorbijquote:Op maandag 2 november 2020 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar met je rug? Is het nu bezig?
wat erg voor die persoon
quote:Op maandag 2 november 2020 20:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
stukje is net voorbij
hij is gevallen en net met di overgang op 't horizontale stuk zeg maar gegrepen met z'n kleren en dan die pennen in z'n rug.
Filet Americainquote:Op maandag 2 november 2020 20:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
stukje is net voorbij
hij is gevallen en net met di overgang op 't horizontale stuk zeg maar gegrepen met z'n kleren en dan die pennen in z'n rug.
Okee Frantic kent hem, maar die zit in de overdrevenTVhomoscene dus wat wil jequote:
flikker op relnichtquote:Op maandag 2 november 2020 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee Frantic kent hem, maar die zit in de overdrevenTVhomoscene dus wat wil je
morgenochtend kan ook tochquote:Op maandag 2 november 2020 20:48 schreef Amarantha het volgende:
Ben echt lui, ben douchen al anderhalf uur aan het uitstellen.
dit klinkt als zweterige xxl schaamlippen die tegen elkaar aan flatsenquote:Op maandag 2 november 2020 20:48 schreef UitStraling het volgende:
smek smek smek smek smek
bitterbal op de hometrainert.
Dat tongetjequote:Op maandag 2 november 2020 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Zijn flink steile roltrappen in de Maastunnel.
Neequote:
nou nou nouquote:Op maandag 2 november 2020 20:48 schreef UitStraling het volgende:
smek smek smek smek smek
bitterbal op de hometrainert.
johnquote:Op maandag 2 november 2020 20:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Neemoet ik vet lang wachten tot mijn haar droog is en blijf liever langer in bed liggen dan.
nergens. Overgenomen toen oma dood ging.quote:
quote:
https://www.hendersandhaz(...)anken/hoekbank-hill/quote:
Overgenomen van een ambassade met een sterrenkok, tochquote:Op maandag 2 november 2020 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van mijn nichtje overgenomen, die had er drieëndertig, een gouden bank
geen idee denk t nietquote:Op maandag 2 november 2020 20:50 schreef bitterbal het volgende:
kan je met je scooter door de maastunnel?
wel mooie bank. .is die zacht?quote:Op maandag 2 november 2020 20:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.hendersandhaz(...)anken/hoekbank-hill/
ik heb deze in spiegelbeeld.
hb op wel 100 banken gezeten
Jaquote:Op maandag 2 november 2020 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De roltrappen in de metro van Sint Petersburg. Gewoon ruim vijf minuten onderweg zijn om op het perron te komen![]()
In Hong Kong heb je van die roltrappen en daar kun je steeds vanaf om winkeltjes te bezoeken, is de langste ter wereld, leuk om te doen.quote:Op maandag 2 november 2020 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De roltrappen in de metro van Sint Petersburg. Gewoon ruim vijf minuten onderweg zijn om op het perron te komen![]()
Nope, dan moet je over één van de bruggen.quote:Op maandag 2 november 2020 20:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen idee denk t niet
alhoewel.. misschien wel via de auto buizen
Oudere vrouw op gestorven. Gelukkig was ze incontinent en lag er een onderlegger op.quote:Op maandag 2 november 2020 20:51 schreef Amarantha het volgende:
Mijn theorie is dat mijn bankstellen van oude mensjes zijn geweest die dood zijn gegaan ofzo want ze leken nog helemaal nieuw en kwam bij zo'n handelaar weg die meubels uit huizen haalt.
Bejaardenpis.quote:Op maandag 2 november 2020 20:51 schreef Amarantha het volgende:
Mijn theorie is dat mijn bankstellen van oude mensjes zijn geweest die dood zijn gegaan ofzo want ze leken nog helemaal nieuw en kwam bij zo'n handelaar weg die meubels uit huizen haalt.
Na nee denk niet dat er iemand op dood is gegaan.quote:Op maandag 2 november 2020 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oudere vrouw op gestorven. Gelukkig was ze incontinent en lag er een onderlegger op.
jammerquote:Op maandag 2 november 2020 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nope, dan moet je over één van de bruggen.
Want anders?quote:
hmm not badquote:Op maandag 2 november 2020 20:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]plofbank idee maar toch stevige zit.
[ afbeelding ]
die tunnel vrij weinig gebruikt ook al alg ie praktisch inmn voortuin toen ik er woondequote:Op maandag 2 november 2020 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nope, dan moet je over één van de bruggen.
Van Metrowagonmash.quote:Op maandag 2 november 2020 20:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja
en dan die harry potter achtige metrostellen
Dat klinkt tofquote:Op maandag 2 november 2020 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Hong Kong heb je van die roltrappen en daar kun je steeds vanaf om winkeltjes te bezoeken, is de langste ter wereld, leuk om te doen.
Als ze die onderlegger niet had gebruikt had die hele bank onder het lijkvocht gezeten.quote:Op maandag 2 november 2020 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want anders?![]()
Of was die onderlegger gelukkig?
Volgens de vrouw des huizes was het enorm zielig en was die erin geluisd.quote:
Met de auto ben ik er vaak doorheen geknald en daar staan borden dat brommers niet toegestaan zijn. En een scooter in bedwang houden op de roltrap lukt je nooitquote:Op maandag 2 november 2020 20:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die tunnel vrij weinig gebruikt ook al alg ie praktisch inmn voortuin toen ik er woonde
ja met de auto ook wel een aantal keer.. geen idee van die borden verderquote:Op maandag 2 november 2020 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met de auto ben ik er vaak doorheen geknald en daar staan borden dat brommers niet toegestaan zijn. En een scooter in bedwang houden op de roltrap lukt je nooit
nee dat gaat ook niet.quote:Op maandag 2 november 2020 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met de auto ben ik er vaak doorheen geknald en daar staan borden dat brommers niet toegestaan zijn. En een scooter in bedwang houden op de roltrap lukt je nooit
Wat op zich ook maar gewoon zweet dus water is maar okee.quote:Op maandag 2 november 2020 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze die onderlegger niet had gebruikt had die hele bank onder het lijkvocht gezeten.
Mijn oma woonde vroeger om de hoek bij die tunnelquote:Op maandag 2 november 2020 20:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja met de auto ook wel een aantal keer.. geen idee van die borden verder
en dat van die roltrap geloof ik ook wel ja.
ik ook. soort vanquote:Op maandag 2 november 2020 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn oma woonde vroeger om de hoek bij die tunnel
Haha watquote:Op maandag 2 november 2020 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat op zich ook maar gewoon zweet dus water is maar okee.
waarom nietquote:Op maandag 2 november 2020 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach, als je in Noord woont, heb je op Zuid toch niks te zoeken?
Wie denk je.quote:Op maandag 2 november 2020 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit is toch triest, wie zouden hier achter zitten?
https://www.ad.nl/buitenl(...)ynagoge-br~ad444fba/
Nou ik denk Kees en Piet uit Staphorst.quote:Op maandag 2 november 2020 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Het kan.quote:Op maandag 2 november 2020 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik denk Kees en Piet uit Staphorst.
Ik moet lachen.quote:Op maandag 2 november 2020 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik denk Kees en Piet uit Staphorst.
Bootvluchtelingen.quote:Op maandag 2 november 2020 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat lijkt me leuk om eens te doenquote:
Ik ben een beetje klaar met jou en je dramaverhalen iedere keer eigenlijk weet je dat? Nou haal je er weer van alles bij waar het helemaal niet over gaat. Maar goed heb lekker je eigen gelijk hoor, mij primaquote:Op maandag 2 november 2020 21:00 schreef CherryLips het volgende:
Lijkvocht is gewoon zweet dus water.
Oké
https://www.instagram.com/p/CGAaORrs84i/?igshid=mdagyrruklur
En Corona is een griepje.
Ik ben op het vliegveld geweest, goed hè? Vijf uur zitten vervelen.quote:Op maandag 2 november 2020 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat lijkt me leuk om eens te doenSowieso wil ik wel een keer naar Hong Kong
k wil gewoon overal heen kunnenquote:Op maandag 2 november 2020 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, je kunt er naar Feyenoord en naar Zuidplein, maar dan heb je het wel gehad hoor
Kan hem vanaf hier niet zien dus geen idee.quote:Op maandag 2 november 2020 21:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Yoda Baby angry is... bebedada
Ik ga met je mee als reisgids, ken die stad wel dromenquote:Op maandag 2 november 2020 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat lijkt me leuk om eens te doenSowieso wil ik wel een keer naar Hong Kong
Dat is wel mooi ja.quote:
Ik vind jou juist zo'n stakker die de hele tijd schijtlollige reacties plaatst om een beetje stoer over te komen.quote:Op maandag 2 november 2020 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben een beetje klaar met jou en je dramaverhalen iedere keer eigenlijk weet je dat? Nou haal je er weer van alles bij waar het helemaal niet over gaat. Maar goed heb lekker je eigen gelijk hoor, mij prima
Is toch een mooi vliegveld.quote:Op maandag 2 november 2020 21:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben op het vliegveld geweest, goed hè? Vijf uur zitten vervelen.
*dubbelequote:Op maandag 2 november 2020 21:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel mooi ja.Mijn volgende bank in de toekomst gaat ook een hoekbank worden.
HOEKJESquote:Op maandag 2 november 2020 21:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel mooi ja.Mijn volgende bank in de toekomst gaat ook een hoekbank worden.
Dat is dan verder dan ik ben geweestquote:Op maandag 2 november 2020 21:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben op het vliegveld geweest, goed hè? Vijf uur zitten vervelen.
quote:Op maandag 2 november 2020 21:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zou in een hoerenkast niet misstaan idd
Dat is wel relaxed ja maar past in dit huis niet want is mijn woonkamer meteen helemaal vol.quote:Op maandag 2 november 2020 21:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
*dubbele
ieder je eigen hoek is zo fijn joh!
quote:Op maandag 2 november 2020 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga met je mee als reisgids, ken die stad wel dromen
Het was de overstap naar Fukuokaquote:Op maandag 2 november 2020 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is dan verder dan ik ben geweest![]()
Maar Japan staat wel hoger op mijn lijstje.
in noord geloof ik geen metro. maar je kan gewoon naar cs lopen. dat heb ik gisteren op de terugweg gedaanquote:Op maandag 2 november 2020 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben ook een metro he? Als ze die tenminste niet op een walvis frotten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |