SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1 girl 1 cup.quote:Op maandag 2 november 2020 18:29 schreef bitterbal het volgende:
ja wa
[..]
dat waardeer ik
vind het ook echt beschamend want het is ook een doorzichtigpotje
bijna een volwaardig toiletquote:Op maandag 2 november 2020 18:33 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal
https://www.vanastenbabys(...)hKuwrlBoCwlsQAvD_BwE
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 november 2020 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker als het diarree is.. blijven alleen de stukjes er in hangen.
Wegwerpbakje eronder.quote:
Ik heb nog een ouderwets plateau dus dan is het niet zo lastigquote:
wat?quote:Op maandag 2 november 2020 18:34 schreef kwiwi het volgende:
Ok ik ga bijna over m'n nek van m'n eigen post nu
ja niks mis met een plateau hoor.Plonst dat water ook niet zo tegen je billen aanquote:Op maandag 2 november 2020 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog een ouderwets plateau dus dan is het niet zo lastig
Of ie het even kan opvangenquote:Op maandag 2 november 2020 18:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bij @:ltvdk gaan poepen en ontbijten.
Gewoon een bakje vullen met saté en pindasaus en daar in de wachtkamer vragen of je even gebruik mag maken van de magnetronquote:Op maandag 2 november 2020 18:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Of 2 potjes meenemen, 1 met pindakaas en dan daaruit gaan lepelen in de wachtkamer. Alleen voor de blikken van de bejaarden.
mja heb niet zon bakje nuquote:Op maandag 2 november 2020 18:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bakje meenemen naar het toilet en dan opvangen. Opgelost.
die begrijp ik nietquote:Op maandag 2 november 2020 18:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoogopgeleiden hebben blijkbaar meer last van Corona kilo’s. En mensen die al obesitas hadden.
Even Chinees halen en het bakje er van even in de vaatwasserquote:
Ik ook..quote:Op maandag 2 november 2020 18:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zitten over het algemeen meer thuis nu en eten slechter.
Ik ben er een van.
ohh las het in als ze worden ziekerquote:Op maandag 2 november 2020 18:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben er een van.
Even goed uitwassen inderdaad. Anders krijg je misschien een false positive van het eten.quote:Op maandag 2 november 2020 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even Chinees halen en het bakje er van even in de vaatwasser
Ik loop gewoon nog meer dan voorheenquote:Op maandag 2 november 2020 18:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben er een van.
Onder het mom van "als je al slecht at, merk je er niet perse nu wat van"?quote:Op maandag 2 november 2020 18:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben er een van.
Hogergeleide ltvdkquote:Op maandag 2 november 2020 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik loop gewoon nog meer dan voorheen
Nee probeer eerst een berg wc papier in de pot. Moest het ook nog vers zei ze. nou dat gaat denk ik nite lukkenquote:Op maandag 2 november 2020 18:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Potje wortelen omkiepen. Je hebt vast iets in huis.
Minder beweging. En slechter eten.quote:Op maandag 2 november 2020 18:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Onder het mom van "als je al slecht at, merk je er niet perse nu wat van"?
de rook moet er nog af komen als zij 't potje open draaitquote:Op maandag 2 november 2020 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee probeer eerst een berg wc papier in de pot. Moest het ook nog vers zei ze. nou dat gaat denk ik nite lukken
Mja misschien sla ik een klein beetje door, mijn daggemiddelde voor 2020 is tot nu toe ruim 18.000 stappen per dagquote:
straks weer op je kop van de fysioquote:Op maandag 2 november 2020 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja misschien sla ik een klein beetje door, mijn daggemiddelde voor 2020 is tot nu toe ruim 18.000 stappen per dag
warm nogquote:Op maandag 2 november 2020 18:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de rook moet er nog af komen als zij 't potje open draait
Mja, hoop sporten die niet doorgaan ook natuurlijk nu.quote:Op maandag 2 november 2020 18:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Minder beweging. En slechter eten.
Ik ga hier thuis ook lekker tosti’s bakken soms. Niet heel gezond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |