Ja pindakaas.quote:Op maandag 2 november 2020 16:02 schreef Starhopper het volgende:
Heb je weleens vegetarisch broodbeleg gegeten?
Hij eet soms weleens een dag vleesloosquote:Op maandag 2 november 2020 16:02 schreef Starhopper het volgende:
Heb je weleens vegetarisch broodbeleg gegeten?
Tijd voor een blokkie om.quote:Op maandag 2 november 2020 16:04 schreef Starhopper het volgende:
laatste bezoek: 2 minuten, 21 seconden geleden.
Airfryer weer naar de schuurquote:
quote:Op maandag 2 november 2020 16:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij eet soms weleens een dag vleesloos
Wel salami en kipfilet
oke, dankjewel voor je bijdrage.quote:Op maandag 2 november 2020 16:06 schreef Scrummie het volgende:
De TT is 'Vraag wat je wil ONZ editie: Braddie'. Stel een vraag. Stel.Een.Vraag.Probeer een beetje normaal te doen en niet op de man te spelen of dit topic te gebruiken om te bashen.
Geen slechte vraag eigenlijkquote:Op maandag 2 november 2020 16:11 schreef StraightEdge het volgende:
@:braddie Liever een huid van spruitjes velletjes OF de haan van de buurvrouw die steeds de haren uit je ballen trekt als je aan je moeder denkt?
Wat zou jij kiezenquote:
wat als je je ballen 2 keer per dag goed glad scheert?quote:Op maandag 2 november 2020 16:11 schreef StraightEdge het volgende:
@:braddie Liever een huid van spruitjes velletjes OF de haan van de buurvrouw die steeds de haren uit je ballen trekt als je aan je moeder denkt?
Hij speelt altijd en overal graag de modquote:Op maandag 2 november 2020 16:09 schreef okselzweet het volgende:
[..]
oke, dankjewel voor je bijdrage.
Hoe is dit een vraag?
Ooit the Shining gezien?quote:Op maandag 2 november 2020 16:14 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
wat als je je ballen 2 keer per dag goed glad scheert?
Het is mij om het even, zit toch alleen maar binnen te gamen, dus denk niet aan mijn moeder en niemand die me ziet.quote:
quote:
De situatie zal vergelijkbaar zijn met stevige vrouwelijke menstruatie.quote:Op maandag 2 november 2020 16:20 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
nee maar als dat over zakken scheren gaat heb ik interesse
Die heeft in ieder geval geen eigen subreddit.quote:Op maandag 2 november 2020 16:27 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Vind je jezelf een grotere artiest dan Abid Meher Ali?
Maar al die potentiële nieuwe subscribers die vol spanning zitten te wachten wel, dat is veel meer waard.quote:Op maandag 2 november 2020 16:36 schreef HermieHermann het volgende:
[ afbeelding ]
volgens mij is niet iedereen even blij met je premieres
Braad zou in ieder geval zelf wat actiever in de chat moeten zijn bij een premiere, dat is juist een van de features daarvan en zou de kijker wat meer erbij kunnen betrekken. Nu blijft de heer Car Shine voorlopig een roepende in de woestijn.quote:Op maandag 2 november 2020 16:36 schreef HermieHermann het volgende:
[ afbeelding ]
volgens mij is niet iedereen even blij met je premieres
Mwah, niet helemaal mee eens. Je ziet wel vaker dat grote sterren wat langer op zich laten wachten. Je kunt van een grootheid als bradge niet verwachten dat ie zijn fans dag en nacht te woord staat.quote:Op maandag 2 november 2020 16:43 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Braad zou in ieder geval zelf wat actiever in de chat moeten zijn bij een premiere, dat is juist een van de features daarvan en zou de kijker wat meer erbij kunnen betrekken. Nu blijft de heer Car Shine voorlopig een roepende in de woestijn.
Voor de echte exclusieve onbereikbare ster-experience zou hij allicht voor een compromis kunnen gaan, en aldus een woordvoerder aannemen. Toch communicatie, maar dan zonder dat hij zich hoogstpersoonlijk met de bakvissen hoeft te vermoeien.quote:Op maandag 2 november 2020 16:52 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Mwah, niet helemaal mee eens. Je ziet wel vaker dat grote sterren wat langer op zich laten wachten. Je kunt van een grootheid als bradge niet verwachten dat ie zijn fans dag en nacht te woord staat.
Dat haalt de exclusiviteit en de anticipatie die zo'n première heeft ook omlaag.
Erg gek dat hij nog geen manager in de arm genomen heeft inderdaad.quote:Op maandag 2 november 2020 16:55 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Voor de echte exclusieve onbereikbare ster-experience zou hij allicht voor een compromis kunnen gaan, en aldus een woordvoerder aannemen. Toch communicatie, maar dan zonder dat hij zich hoogstpersoonlijk met de bakvissen hoeft te vermoeien.
In welke fase zitten we nu? Tussen 5 en 6?quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:51 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Bijzonder hoe Braddietopics altijd dezelfde fases doorlopen, die elkaar steeds sneller opvolgen.
1. Braddie begint enthousiast een nieuwe topic, de sfeer is goed en er wordt veel gepost.
2. Braddie begint meer persoonlijke dingen te delen.
3. Dit levert vervolgens een hoop ongevraagde adviezen op, waar Braddie voor openstaat, maar waar vervolgens niets mee wordt gedaan. Braddie gaat minder posten in het topic, de rest juist meer.
4. Braddie krijgt verwijten en er worden oude koeien uit de sloot gehaald.
5. Braddie probeert zich eerst nog te verdedigen, maar geeft dit al snel op.
6. Het topic wordt op Braddies verzoek gesloten.
7. Er komt nog één nieuwe poging tot een topic, maar de sfeer bevalt Braddie niet.
8. Het topic wordt voorgoed gesloten, Braddie verlaat Fok! en mag niet meer besproken worden.
We zitten nu in fase 3 of 4.
Je vergeet:quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:51 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Bijzonder hoe Braddietopics altijd dezelfde fases doorlopen, die elkaar steeds sneller opvolgen.
1. Braddie begint enthousiast een nieuwe topic, de sfeer is goed en er wordt veel gepost.
2. Braddie begint meer persoonlijke dingen te delen.
3. Dit levert vervolgens een hoop ongevraagde adviezen op, waar Braddie voor openstaat, maar waar vervolgens niets mee wordt gedaan. Braddie gaat minder posten in het topic, de rest juist meer.
4. Braddie krijgt verwijten en er worden oude koeien uit de sloot gehaald.
5. Braddie probeert zich eerst nog te verdedigen, maar geeft dit al snel op.
6. Het topic wordt op Braddies verzoek gesloten.
7. Er komt nog één nieuwe poging tot een topic, maar de sfeer bevalt Braddie niet.
8. Het topic wordt voorgoed gesloten, Braddie verlaat Fok! en mag niet meer besproken worden.
We zitten nu in fase 3 of 4.
Moet YouTube kanalen verwijderen ook niet in dit lijstje?quote:Op maandag 2 november 2020 17:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Je vergeet:
9. Braddie maakt na 2 weken een kloon aan.
10. Braddies kloon ontmaskert.
11. Braddie probeert de zaak te redden.
12. Braddie verlaat FOK! en maakt na 2 maanden een nieuw account aan en start weer bij punt 1.
Die zijn anti Tesla. De viespeukenquote:
Wel mooi hoe Bas steeds riep "Tesla moet dood"quote:Op maandag 2 november 2020 17:21 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die zijn anti Tesla. De viespeuken
Ik zag hem niet in de première chat staanquote:Op maandag 2 november 2020 17:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Is de vraag van meneer John Car Shine gecensureerd?
Nu niet meer, nee.quote:Op maandag 2 november 2020 17:24 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Ik zag hem niet in de première chat staan
Ik vind het om te kotsenquote:Op maandag 2 november 2020 17:22 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Wel mooi hoe Bas steeds riep "Tesla moet dood"
Vind het een zeer vermakelijke podcast
31 Februari.quote:Op maandag 2 november 2020 17:27 schreef JochemSjakie het volgende:
Wanneer stoppen met het aandacht geven aan hem?
Die harses van jou, da's pas om te kotsenquote:
quote:Op maandag 2 november 2020 17:27 schreef JochemSjakie het volgende:
Wanneer stoppen met het aandacht geven aan hem?
Maar daarna gaat hij wsl weer drama schoppen in DTS over Moonlight of iemand die op vakantie is geweest en dat is ook een vorm van aandacht.quote:
Hij heeft haar gestalked toch?quote:Op maandag 2 november 2020 17:49 schreef Chia het volgende:
[..]
[..]
Maar daarna gaat hij wsl weer drama schoppen in DTS over Moonlight of iemand die op vakantie is geweest en dat is ook een vorm van aandacht.
Gister is besloten dat het tot deel 100 gaatquote:Op maandag 2 november 2020 17:49 schreef Chia het volgende:
[..]
[..]
Maar daarna gaat hij wsl weer drama schoppen in DTS over Moonlight of iemand die op vakantie is geweest en dat is ook een vorm van aandacht.
Je snapt dat door dit soort opmerkingen o.a en het getroll de reeks niet zo lang meer loopt hé.quote:Op maandag 2 november 2020 17:49 schreef Chia het volgende:
[..]
[..]
Geitenkaasquote:Op maandag 2 november 2020 17:47 schreef spinazieruiker het volgende:
@:DeBraat Wat is je favoriete soort kaas?
Als @Paul net zo wispelturig is geworden als DeBraadt, dan komt hij daar uiterlijk morgen weer op terug.quote:Op maandag 2 november 2020 17:50 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Gister is besloten dat het tot deel 100 gaat
Boeiend. Het is wel weer leuk geweest, je hebt mensen in den beginne opnieuw wat hoop gegeven dat je weer ging afvallen maar iedereen weet inmiddels weer dat je geen ruggengraat hebt en aandacht belangrijker vindt dan dat je over 10 jaar dood neervalt. Dus dat gaat je ook wel zonder eigen topic lukken.quote:Op maandag 2 november 2020 17:54 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Je snapt dat door dit soort opmerkingen o.a en het getroll de reeks niet zo lang meer loopt hé.
Mogen we niet op vakantie van @DeBraat?quote:Op maandag 2 november 2020 17:49 schreef Chia het volgende:
[..]
[..]
Heb je weleens dickpics gestuurd?quote:Op maandag 2 november 2020 17:57 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Nee, mensen trekken graag dingen uit hun verband. Hier wil ik het ook graag bij laten
Niet naar Turkije als je direct daarna weer begint met werken in de zorg. @Jacquelinehasselbainkquote:Op maandag 2 november 2020 17:57 schreef Leonos het volgende:
[..]
Mogen we niet op vakantie van @:debraat?
Oh oke, ff testje doen tussendoor wel.quote:Op maandag 2 november 2020 17:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Niet naar Turkije als je direct daarna weer begint met werken in de zorg.
Gothic Cynthiaquote:
quote:Op maandag 2 november 2020 17:59 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Met als bijschrift ‘het enige dat ik aanheb is mijn keyboard’?
De eerste resultaten zijn FOK! en videos van Braadquote:Op maandag 2 november 2020 18:00 schreef Leonos het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
Oke, ff inlezen
Omdat ik witbrood lekkerder vind dan bruin.quote:Op maandag 2 november 2020 18:03 schreef Modus het volgende:
Waarom bestel je alleen witbrood? Toch maar niet afvallen?
Toen ging je wel samen met iemand sporten. Wanneer pak je dat weer op? Heb je ook een stok achter de deur.quote:Op maandag 2 november 2020 18:04 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Omdat ik witbrood lekkerder vind dan bruin.
Ik at vroeger ook alleen maar witbrood en ben toen 34 kilo afgevallen.
Hoe is het met de homestudio?quote:Muzikant, keyboard gitaar bas drums harmonica en zang, home-studio!
wat deed je vroeger anders dan nu en waarom doe je niet weer precies hetzelfde?quote:Op maandag 2 november 2020 18:04 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Als je zo tyfus tering dik bent is het een wonder dat je überhaupt niet afvalt, dat zegt niks over wit broodquote:Op maandag 2 november 2020 18:04 schreef DeBraat het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 november 2020 18:05 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
wat deed je vroeger anders dan nu en waarom doe je niet weer precies hetzelfde?
Doet mij denken aan The Nutty Professor die ineens weer dun is. "I can see my dick"quote:Op maandag 2 november 2020 18:02 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
volgens mij ziet die al een dick door naar beneden te kijken
Hoeveel kilo is er sindsdien weer bij?quote:Op maandag 2 november 2020 18:04 schreef DeBraat het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 november 2020 18:10 schreef Paul het volgende:
Maarja jongens, het is wel mooi geweest toch? Laten we stoppen bij 15
Knew itquote:Op maandag 2 november 2020 18:10 schreef Paul het volgende:
Hi, dit topic wilde ik eerst laten stoppen bij nummer 10.
Toen waren mensen verdrietig en zei ik ok, doe dan maar 100.
Maarja jongens, het is wel mooi geweest toch? Laten we stoppen bij 15 en dan is het leuk geweest!
Wat is errrrrrrrr, dan kunnen mensen toch nog wat echte vragen stellenquote:
waarom niet nu?quote:Op maandag 2 november 2020 18:10 schreef Paul het volgende:
Hi, dit topic wilde ik eerst laten stoppen bij nummer 10.
Toen waren mensen verdrietig en zei ik ok, doe dan maar 100.
Maarja jongens, het is wel mooi geweest toch? Laten we stoppen bij 15 en dan is het leuk geweest!
Die weegvlogs waren al de stok achter de deur.quote:Op maandag 2 november 2020 18:05 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Toen ging je wel samen met iemand sporten. Wanneer pak je dat weer op? Heb je ook een stok achter de deur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |