abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196023744
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 16:14 schreef babylon het volgende:

[..]

Ja, victim blaming! Woohoo!

Ik heb ook foto's en filmpjes van mijn sekspartner. Dan is het mijn verantwoordelijkheid om die niet te verspreiden. Niet die van mijn partner.
Wil je niet dat er een sexfilmpje in omloop komt, maak geen sex filmpje. Hoe dom ben je in 2020 met alle voorbeelden om jezelf te filmen. Natuurlijk is de dader de verspreider enorm fout, alleen koop je er achteraf als slachtoffer weinig voor. Schade is al gedaan.

Daarom dus beter nadenken de volgende keer Fredje. :)
pi_196023768
quote:
16s.gif Op dinsdag 3 november 2020 16:15 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ook niet per DM? :o
Wat vadsige neukende fokkers wil je toch niet zien. :{
  dinsdag 3 november 2020 @ 16:25:06 #28
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_196023889
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 16:16 schreef babylon het volgende:

[..]

Zeker niet.

Wel op bepaalde sites. Die ik helaas voor jou niet ga noemen. (overigens zeker in overleg :))
Nou zeg dat vind ik nou weer een soort bijzonder.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  dinsdag 3 november 2020 @ 16:25:25 #29
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_196023895
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 november 2020 16:20 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Wat vadsige neukende fokkers wil je toch niet zien. :{
Nee. :@
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_196024002
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 16:18 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Wil je niet dat er een sexfilmpje in omloop komt, maak geen sex filmpje. Hoe dom ben je in 2020 met alle voorbeelden om jezelf te filmen. Natuurlijk is de dader de verspreider enorm fout, alleen koop je er achteraf als slachtoffer weinig voor. Schade is al gedaan.

Daarom dus beter nadenken de volgende keer Fredje. :)
Wil je niet dat je wordt gesist op straat, kleed je normaal.
Wil je niet dat je in elkaar wordt geslagen om je geaardheid, loop dan niet hand in hand.
Wil je niet vermoord worden, blijf dan binnen.

Fred deed N I K S fout.
pi_196024016
quote:
16s.gif Op dinsdag 3 november 2020 16:25 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nou zeg dat vind ik nou weer een soort bijzonder.
Als jij ook op die site zit, kun je ze gewoon zien :)

Maar ik ga dat hier niet adverteren, andere hobby :P
pi_196024192
quote:
[img]https://[quote][img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 3 november 2020 16:30 schreef babylon het volgende:

[..]

Wil je niet dat je wordt gesist op straat, kleed je normaal.
Wil je niet dat je in elkaar wordt geslagen om je geaardheid, loop dan niet hand in hand.
Wil je niet vermoord worden, blijf dan binnen.

Fred deed N I K S fout.
Ja leuk hoor. Leef jij in Disneyland ofzo? Met een beetje realiteitszin weet je dat sommige dingen een effect hebben hoe slecht en fout dat ook is. Loop je in de zomer met een kort rokje als vrouw, dan krijg je geheid marokkaantjes met gesis achter je aan. Dat is hoe dit werkt.

Je hebt alleen invloed op wat JIJ doet.
pi_196024233
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 16:38 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ja leuk hoor. Leef jij in Disneyland ofzo? Met een beetje realiteitszin weet je dat sommige dingen een effect hebben hoe slecht en fout dat ook is. Loop je in de zomer met een kort rokje als vrouw, dan krijg je geheid marokkaantjes met gesis achter je aan. Dat is hoe dit werkt.

Je hebt alleen invloed op wat JIJ doet.
Dan nog is het niet jouw fout, ook al kun jij er het makkelijkst wat aan doen.
pi_196024277
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 16:39 schreef babylon het volgende:

[..]

Dan nog is het niet jouw fout, ook al kun jij er het makkelijkst wat aan doen.
Dat heb ik nergens gezegd. Uiteraard ligt de fout bij de andere partij die iets negatiefs doet.
pi_196024291
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 16:40 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Dat heb ik nergens gezegd. Uiteraard ligt de fout bij de andere partij die iets negatiefs doet.
En toch zeg je dat Fred (ook) iets fout doet.
pi_196025083
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 15:01 schreef Duiveltja het volgende:
Hoe dom ben je dan ook om jezelf te laten filmen.
Wellicht is hij niet van slag vanweg de beelden maar wel van wege het geschonden vertrouwen in zijn seks partner(s).
pi_196026699
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 16:41 schreef babylon het volgende:

[..]

En toch zeg je dat Fred (ook) iets fout doet.
Kinderlijk naief zijn of te goed van vertrouwen zou ik persoonlijk wel als een fout beschouwen.
-nee-
pi_196031260
De vraag daargelaten of het verstandig is je te laten filmen door wie dan ook, Fred was zó van de wereld met z'n joint, ik had niet het idee dat hij überhaupt meekreeg dat hij werd gefilmd
  dinsdag 3 november 2020 @ 21:36:44 #39
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_196032651
Gelul = weg.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 3 november 2020 @ 21:45:51 #40
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_196032905
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 21:36 schreef static het volgende:
Gelul = weg.
Geen plek voor sappige roddels in sho?
  dinsdag 3 november 2020 @ 22:19:09 #41
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_196033838
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2020 21:45 schreef damsco het volgende:

[..]

Geen plek voor sappige roddels in sho?
Dat zijn geen roddels, dat is vuilbekkerij.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_196035655
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2020 18:27 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Kinderlijk naief zijn of te goed van vertrouwen zou ik persoonlijk wel als een fout beschouwen.
Nou ja er is natuurlijk een verschil in de gemene opzet van de maker/verspreider van het filmpje en de naïviteit van Fred.

Hij doet er niemand kwaad mee, alleen zichzelf.
Als je als over een zebrapad loopt en een auto rijdt toch door, loop je ook niet verder. Ook al zou de automobilist fout zitten als het tot een ongeluk komt.
pi_196035745
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 20:44 schreef Anouk83 het volgende:
De vraag daargelaten of het verstandig is je te laten filmen door wie dan ook, Fred was zó van de wereld met z'n joint, ik had niet het idee dat hij überhaupt meekreeg dat hij werd gefilmd
Ergens heeft hij in dat geval wel de keus gemaakt om in een situatie te komen waarin hij zo van de wereld is. En daar heeft hij een hoge prijs voor betaald.

En dat allemaal omdat er blijkbaar een markt voor is. Omdat, zo blijkt ook hier, mensen graag een paar minuten willen lachen om iemand die blijkbaar helemaal van het padje is.
pi_196036570
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 20:44 schreef Anouk83 het volgende:
Nou dit en een beetje LSD in zijn drankje.

Dat mensen er überhaupt vanuit gaan dat dit vrijwillig was.
pi_196036589
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 23:29 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ergens heeft hij in dat geval wel de keus gemaakt om in een situatie te komen waarin hij zo van de wereld is. En daar heeft hij een hoge prijs voor betaald.

En dat allemaal omdat er blijkbaar een markt voor is. Omdat, zo blijkt ook hier, mensen graag een paar minuten willen lachen om iemand die blijkbaar helemaal van het padje is.
Makkelijk lullen, weet jij hoeveel meiden er gedrogeerd en verkracht worden?
pi_196036653
Fred zijn fan- base is ondertussen gegroeid naar 10000 op Facebook en 15000 op instagram.
pi_196036708
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 00:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Makkelijk lullen, weet jij hoeveel meiden er gedrogeerd en verkracht worden?
Met het risico dat ik weer in je plakboek kom:
Ja dat weet ik. Been there.
Nogmaals, ik geef hem nergens de schuld van he, geen victim blaming hier. Het kan alleen geen kwaad om te kijken hoe je in zo'n situatie terecht bent gekomen. Niet omdat het je fout is, maar gewoon voor je eigen veiligheid.
pi_196036833
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 00:19 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Met het risico dat ik weer in je plakboek kom:
Ja dat weet ik. Been there.
Nogmaals, ik geef hem nergens de schuld van he, geen victim blaming hier. Het kan alleen geen kwaad om te kijken hoe je in zo'n situatie terecht bent gekomen. Niet omdat het je fout is, maar gewoon voor je eigen veiligheid.
Ff wat drinken met iemand, niet om seks maar om verkoop auto, audiosysteem of gezellig in de kroeg.
Ff pissen en hup gedrogeerd.

Ik zie dat seks dingetje niet zo.

Lig je vervolgens stijf van de drugs naakt in je bed. Ff jointje erbij, wie zet die tekst op je buik...
Of denkt men dat die dat zelf deed?

Jaja heb je het zelf naar gemaakt vind ik wel heel makkelijk in deze. Laten we vooral hopen dat Fred de naam van die engnek kent. Oog om oog, tand om tand blijkt me in deze wel zo fair.
pi_196036875
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 00:25 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ff wat drinken met iemand, niet om seks maar om verkoop auto, audiosysteem of gezellig in de kroeg.
Ff pissen en hup gedrogeerd.

Ik zie dat seks dingetje niet zo.

Lig je vervolgens stijf van de drugs naakt in je bed. Ff jointje erbij, wie zet die tekst op je buik...
Of denkt men dat die dat zelf deed?

Jaja heb je het zelf naar gemaakt vind ik wel heel makkelijk in deze. Laten we vooral hopen dat Fred de naam van die engnek kent. Oog om oog, tand om tand blijkt me in deze wel zo fair.
Gelukkig zegt volgens mij niemand dat hij het er zelf naar heeft gemaakt.
Het kroegscenario lijkt me niet logisch nu, ik acht het waarschijnlijker dat er thuis is afgesproken.
pi_196036903
Trouwens, geen idee wat hij zelf deed, heb het filmpje niet gezien. Ik vind mensen die het kijken ook niet helemaal lekker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')