Het gaat goed los jaquote:Op maandag 2 november 2020 12:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waait het bij jou ook heel hard @:DeBraat?
C. Stoppen met je onzinnige getrollquote:Op maandag 2 november 2020 12:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga vanavond wraps eten maar ik heb geen wraps in huis. Wat moet ik doen @:DeBraat?
A. Online bestellen en wachten tot het binnenkomt
B. Fietsen naar supermarkt
Ik ben serieusquote:Op maandag 2 november 2020 12:40 schreef DeBraat het volgende:
[..]
C. Stoppen met je onzinnige getroll
Mijn muzikale skills.quote:Op maandag 2 november 2020 12:42 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Noem één ding aan jou dat wij serieus moeten nemen?
Wanneer komt het besef dat waar je mee bezig bent allemaal niet zo best is?quote:
Niet, want ik bén een prima muzikant, anders word ik niet steeds gevraagd voor projecten, jamsessies, bandjes en had ik niet zoveel abonnees gehad op mijn kanaal én mensen in de stream gehad die het oprecht tof vinden wat ik doe.quote:Op maandag 2 november 2020 12:46 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wanneer komt het besef dat waar je mee bezig bent allemaal niet zo best is?
En hoe lang gaat deze illusie nog aanhouden?quote:Op maandag 2 november 2020 12:48 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Niet, want ik bén een prima muzikant, anders word ik niet steeds gevraagd voor projecten, jamsessies, bandjes en had ik niet zoveel abonnees gehad op mijn kanaal én mensen in de stream gehad die het oprecht tof vinden wat ik doe.
Jammer man.
dit heeft trouwens wel haast omdat ik in de keuken sta en honger hebquote:Op maandag 2 november 2020 12:47 schreef HermieHermann het volgende:
ik doe net de koelkast open en zie het volgende:
een dikke lange komkommer
een bak Griekse yoghurt
een tompouce
luchtige roompudding vanillesmaak
kipfilet
eiersalade
melk
een pot aardbeienjam
schouderham
ik heb ook nog bananen en mandarijnen beschikbaar
wat voor maaltijd zou jij hiervan bereiden
Je hebt een weergaloos talent, jij hoort een nummer en kunt het vrijwel direct foutloos meespelen zonder een noot te kunnen lezen. Maar je ontwikkelt dit talent niet en dat is jammer.quote:Op maandag 2 november 2020 12:48 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Niet, want ik bén een prima muzikant, anders word ik niet steeds gevraagd voor projecten, jamsessies, bandjes en had ik niet zoveel abonnees gehad op mijn kanaal én mensen in de stream gehad die het oprecht tof vinden wat ik doe.
Jammer man.
Een tompoucequote:Op maandag 2 november 2020 12:50 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dit heeft trouwens wel haast omdat ik in de keuken sta en honger heb
Ben ik niet met je eens. Ik ga vooruit, het gaat niet in reuzen stappen, maar dat hoeft ook niet perse. Het is niet mijn bedoeling om een of andere wereldster te worden. Ik ben gewoon een amateur die in z'n woonkamer dingetjes doet op YouTube en in bandjes/jamsessies, red mij eigen prima en ken genoeg theorie om mij altijd wel te redden. Hoef het niet zo zeer verder te ontwikkelen buiten dit om.quote:Op maandag 2 november 2020 12:50 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Je hebt een weergaloos talent, jij hoort een nummer en kunt het vrijwel direct foutloos meespelen zonder een noot te kunnen lezen. Maar je ontwikkelt dit talent niet en dat is jammer.
Ik vind je persoonlijk de potentie hebben van een enorm goede muzikant, maar vind ook dat je erg blijft steken op hetzelfde niveau al jarenlang.
Het is gewoon jammer dat je niets echt ontwikkelt en buiten een aanwas aan nieuwe keyboardhandel je hier ook niet echt iets mee doet. Het is toch vet om ergens écht goed in te zijn?quote:Op maandag 2 november 2020 12:51 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Ik ga vooruit, het gaat niet in reuzen stappen, maar dat hoeft ook niet perse. Het is niet mijn bedoeling om een of andere wereldster te worden. Ik ben gewoon een amateur die in z'n woonkamer dingetjes doet op YouTube en in bandjes/jamsessies, red mij eigen prima en ken genoeg theorie om mij altijd wel te redden. Hoef het niet zo zeer verder te ontwikkelen buiten dit om.
Dat is het zeker. Maar soms zijn mensen ook wel content met hoe hun skill/talent op dat moment is.quote:Op maandag 2 november 2020 12:52 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Het is gewoon jammer dat je niets echt ontwikkelt en buiten een aanwas aan nieuwe keyboardhandel je hier ook niet echt iets mee doet. Het is toch vet om ergens écht goed in te zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |