Omdat ik iets te veel gezeik had op DeBraad.quote:Op zondag 1 november 2020 20:07 schreef Dotteke het volgende:
W
[..]
aarom heb je van braad. Braat gemaakt?

Jij bent der_mann toch of?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:50 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
vind je het niet erg dat je 29 bent en alleen in pingelen terwijl je keyboard 80% van het werk doet bekwaam bent?
en ik tel tegenwoordig kolken, nog 3 maanden dagelijks doen en dan kom ik aan hetzelfde getal als je gewicht

Hoezo gezeik. Denk je dat met een t niet te krijgen?quote:Op zondag 1 november 2020 20:08 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Omdat ik iets te veel gezeik had op DeBraad.

Die dingen hap ik graag wegquote:

jacquelinehasselbaink
 jacquelinehasselbaink  Ik ben er niet echt hoor, ga starcraft 2 spelen met mijn beste vriend (Trump)
 Ik ben er niet echt hoor, ga starcraft 2 spelen met mijn beste vriend (Trump)

Voorlopig ff nog niet zoveel.quote:Op zondag 1 november 2020 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo gezeik. Denk je dat met een t niet te krijgen?

quote:Op zondag 1 november 2020 20:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

vriendquote:

Joequote:Op zondag 1 november 2020 20:10 schreef phoenyx het volgende:
Hey beste mensen, dottekejacquelinehasselbaink

Hey phoenyx 😘quote:

En dan die hendjes de lucht inquote:Op zondag 1 november 2020 20:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

Have fun 🖐🏻quote:Op zondag 1 november 2020 20:10 schreef phoenyx het volgende:

quote:Op zondag 1 november 2020 20:10 schreef phoenyx het volgende:

Hey DTS bolkqueenquote:Op zondag 1 november 2020 20:10 schreef maily het volgende:
[..]
Voorlopig ff nog niet zoveel.
Hoi Dot!

Neequote:Op zondag 1 november 2020 20:12 schreef R-woud93 het volgende:
Heb ik al een punt?
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.

hey r - woudequote:Op zondag 1 november 2020 20:12 schreef R-woud93 het volgende:
Heb ik al een punt?
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.

Hallo biefstukquote:

Misschien mezelf wat meer in de hand.quote:Op zondag 1 november 2020 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo gezeik. Denk je dat met een t niet te krijgen?

Dancing queen.quote:

Gewoon wat meer naar mij luisterenquote:Op zondag 1 november 2020 20:14 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Misschien mezelf wat meer in de hand.

Niet sabbelen op mijquote:

Lekker johquote:

Door van de d een t te maken 😂😉quote:Op zondag 1 november 2020 20:14 schreef DeBraat het volgende:
[..]

Ik snap wat je bedoelt. Ik heette vroeger eigenlijk Gomijn, maar omdat ik mezelf wat meer in de hand wilde hebben, heb ik de G in een H laten veranderen.quote:Op zondag 1 november 2020 20:14 schreef DeBraat het volgende:
[..]

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr

Proostquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |