En dan richt je erop of wat?quote:Op zondag 1 november 2020 19:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb die screenshot uitgeprint en boven de wc gehangen
Niet dan?quote:
quote:Op zondag 1 november 2020 19:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb die screenshot uitgeprint en boven de wc gehangen
Hoi koequote:
Die @Stephan5 heeft zich wel netjes aan z'n rol gehoudenquote:Op zondag 1 november 2020 19:37 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
De top 104 had tenminste 1 punt, pas vanaf 105 waren er geen punten
104. murp / 1 / +0 / +0 / 149 / 150
105. Stephan5 / 0 / +0 / +0 / 5 / 5
Hij doet zijn naam eer aanquote:Op zondag 1 november 2020 19:46 schreef Homijn het volgende:
[..]
Die @:Stephan5 heeft zich wel netjes aan z'n rol gehouden
Ik heb hem destijds bewust zo aangepast / verkracht. Gericht op de FOK! usersquote:Op zondag 1 november 2020 19:46 schreef devzero het volgende:
[..]
outweigh the needs of the fewNiet one. En few rijmt op crew
Alsof ik die foto's moet lekkenquote:Op zondag 1 november 2020 19:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Graag gedaan. En nu wordt deze maand die van jou of homijn. @:dud0r zal nog wel een tijdje aan de leiding gaan, tot zijn maandban vanwege lekken van naakt foto's van haags.
@hemarookworst @Nattekatquote:Op zondag 1 november 2020 19:47 schreef Homijn het volgende:
Ik print de posts van hemarookworst en nattekat altijd uit. Die gebruik ik dan als toiletpapier.
quote:Op zondag 1 november 2020 19:47 schreef Homijn het volgende:
Ik print de posts van hemarookworst en nattekat altijd uit. Die gebruik ik dan als toiletpapier.
Haal dan gewoon die one er uit.quote:Op zondag 1 november 2020 19:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb hem destijds bewust zo aangepast / verkracht. Gericht op de FOK! users
het belang van de users gaat boven dat van mij of de crew.
Uitkijken voor papiersneetjes aan je aarsjequote:Op zondag 1 november 2020 19:47 schreef Homijn het volgende:
Dat is drie of dagen aan postsquote:
quote:Op zondag 1 november 2020 19:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Haal dan gewoon die one er uit.
The needs of the many outweigh the needs of the crew
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |