Je hebt kenners en je hebt kennersquote:Op zondag 1 november 2020 16:30 schreef satecl het volgende:
De wissel Linssen BotteGOAT was voor mij het mooiste moment van de wedstrijd.
quote:Op zondag 1 november 2020 13:43 schreef Caland het volgende:
Dickie kan nu wel bij de onvermijdelijke 2-2 na 80 minuten Botta als stormram brengen
Nu al zin in.
Was toch een mooie kelderklassekraker?quote:Op zondag 1 november 2020 16:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We hebben gewoon EMMEN verslagen. Het almachtige Emmen uit Drenthe. Met 7 basisspelers in de lappenmand moesten we aantreden tegen de schrik van het Noorden. Maar mijn god, wat hebben we lekker gebald. Wat hebben we ze te grazen genomen.
Over deze wedstrijd spreekt men over 30 jaar nog steeds
Henk Veerman was nog een betere aankoop geweest dan Linssen.quote:Op zondag 1 november 2020 16:30 schreef satecl het volgende:
De wissel Linssen BotteGOAT was voor mij het mooiste moment van de wedstrijd.
Klopt, al lukte de helft niet. Maar ok. Leuk voor hem en ik denk dat we oprecht beter met hem kunnen spelen dan met Linssen.quote:Op zondag 1 november 2020 16:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Deed goed zijn best, prima beloning
Veerman zou een topaankoop geweest.quote:Op zondag 1 november 2020 16:34 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Henk Veerman was nog een betere aankoop geweest dan Linssen.
Dat zekerquote:Op zondag 1 november 2020 16:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, al lukte de helft niet. Maar ok. Leuk voor hem en ik denk dat we oprecht beter met hem kunnen spelen dan met Linssen.
Dat denk ik ook maar als Berghuis geblesseerd is blijven er sowieso geen aanvallers meer over. Linssen, Bannis en Narsingh zijn de enige optiesquote:Op zondag 1 november 2020 16:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, al lukte de helft niet. Maar ok. Leuk voor hem en ik denk dat we oprecht beter met hem kunnen spelen dan met Linssen.
Ja mee eens.quote:Op zondag 1 november 2020 16:36 schreef Generationalpha het volgende:
Feyenoord had ook wel een gelukje verdiend toch? Tegen Sparta en RKC was het echt heel slecht, maar tegen Twente, Wolfsberger en Zagreb zat ook wel echt alles tegen wat er tegen kon zitten.
En als er vandaag was gelijkgespeeld was dat ook eerder pech geweest dan dat het nu geluk is.
Dan maar weer Haps op linksbuiten zetten?quote:Op zondag 1 november 2020 16:38 schreef Caland het volgende:
Vond eigenlijk alleen Malacia echt meer dan prima weer, zelfs wat slimmer in de ruimtes dan Haps imo.
Omdat wij er ook geen reet van kunnen. Van het zooitje dat vandaag op het veld stond is dit gewoon hun niveau.quote:Op zondag 1 november 2020 16:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Je zoekt wel echt teveel naar excuses vind ik. Dat Emmen kan er werkelijkwaar geen reet van. We doen veel te weinig tegen 10 man.
Klopt, neemt niet weg dat Feyenoord in een veel eerder stadium de wedstrijd al had moeten/kunnen beslissen, zodat pech en/of geluk helemaal geen rol van betekenis zou spelen. De selectie van Feyenoord (ja, zelfs die van vandaag) is veel beter dan die van Emmen dat ook nog eens 50 minuten met 10 man stond.quote:Op zondag 1 november 2020 16:36 schreef Generationalpha het volgende:
Feyenoord had ook wel een gelukje verdiend toch? Tegen Sparta en RKC was het echt heel slecht, maar tegen Twente, Wolfsberger en Zagreb zat ook wel echt alles tegen wat er tegen kon zitten.
En als er vandaag was gelijkgespeeld was dat ook eerder pech geweest dan dat het nu geluk is.
Narsingh, Toornstra en Bannis hadden natuurlijk al veel eerder moeten scoren vandaag. We scoren zo ontzettend moeizaam.quote:Op zondag 1 november 2020 16:36 schreef Generationalpha het volgende:
Dat gaat Linssen niet pikken en dergelijke onrust kun je bij Feyenoord nu niet gebruiken.quote:Op zondag 1 november 2020 16:40 schreef Duveldrinker het volgende:
Bannis maar laten staan, is pas 18 en kan alleen maar beter worden.
scorend vermogen is wel een dingetje of toch niet?quote:Op zondag 1 november 2020 16:40 schreef Generationalpha het volgende:
Vind het gezeik dat er moeizaam gescoord is tegen 10 man ook wel wat onterecht. Uiteindelijk vallen er 2 goals tegen 10 man en worden er nog 3 grote kansen om zeep geholpen. Dat lijkt me toch wel genoeg gecreëerd.
Die goal die De Leeuw maakt gaat hij nooit meer maken.
Kansen afmaken is ook kwaliteit.quote:Op zondag 1 november 2020 16:40 schreef Generationalpha het volgende:
Vind het gezeik dat er moeizaam gescoord is tegen 10 man ook wel wat onterecht. Uiteindelijk vallen er 2 goals tegen 10 man en worden er nog 3 grote kansen om zeep geholpen. Dat lijkt me toch wel genoeg gecreëerd.
Die goal die De Leeuw maakt gaat hij nooit meer maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |