wesLey Verhoek en biLal Basacikoglu?quote:Op maandag 2 november 2020 14:21 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Lurling, Larsson, Linssen. Het lijkt in de voorletter te zitten.
Had gestemd op Botteghin.quote:
quote:Op maandag 2 november 2020 20:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Had gestemd op Botteghin.
Hij verving Linssen namelijk, een heel dankbare taak
Ja, met je eens. Denk dat Malacia, Bannis en Toornstra alledrie wel goede keuzes zijn. Diemers, Kökcü en Narsingh waren wel te doen. De rest vond ik zeer zwak.quote:Op maandag 2 november 2020 20:44 schreef Haringkop het volgende:
[..]![]()
Ik heb Toornstra gestemd, vond hem serieus de beste op het veld. Probeerde snelheid in het spel te houden, speelde zoveel mogelijk diep. In tegenstelling tot de voorgaande wedstrijden was hij zondag goed. Scheelde ook wel dat hij vrijwel niet onder druk werd gezet.
Ik zou Van Beek en Bozenik niet als even belangrijk zienquote:Op maandag 2 november 2020 22:52 schreef Generationalpha het volgende:
Wat zijn nu de belangrijkste blessuregevallen?
Bozenik: Voorlopig niet fit, niet heel belangrijk.
Van Beek: Voorlopig niet fit, niet heel belangrijk.
Jörgensen: Rommelt lekker aan, vrijwel geen kans dat hij ooit nog een constant niveau bereikt.
Haps: Uit voorzorg aan de kant. Lijkt deze week weer fit.
Berghuis: Uit voorzorg aan de kant. Lijkt deze week weer fit.
Bijlow: Uit voorzorg aan de kant. Lijkt deze week weer fit.
Sinisterra: Na de interlandbreak weer terug.
Alles bij elkaar lijkt het erop dat Feyenoord na de interlandbreak weer een aardig elftal op kan stellen.
Dan nog verwacht ik er weinig van.quote:Op maandag 2 november 2020 23:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou Van Beek en Bozenik niet als even belangrijk zien
Van Beek staat er waarschijnlijk pas in als 4 centrale verdedigers geblesseerd zijn. Terwijl Bozenik genoeg speelminuten zal maken gezien de blessuregevoeligheid van Jørgensen en het mislukte experiment met Linssen in de spits.
Een basisspeler is per definitie belangrijk, anders zou je hem niet opstellen. Van Beek is gewoon het minimale belang. Die speelt nooit.quote:Op maandag 2 november 2020 23:40 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dan nog verwacht ik er weinig van.
Ik vergat Texeira nog. Als die fit blijft is hij natuurlijk van veel grotere impact.quote:Op maandag 2 november 2020 23:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een basisspeler is per definitie belangrijk, anders zou je hem niet opstellen. Van Beek is gewoon het minimale belang. Die speelt nooit.
Verder ook allemaal gemierenneuk. Maar het is nog niet echt duidelijk wie de spits nou moet worden de rest van het seizoen of wanneer Jørgensen en Bozenik geblesseerd zijn. Bannis heeft nu een winnende goal gemaakt tegen een compleet machteloos Emmen. Ben benieuwd hoe hij het er in 90 minuten vanaf brengt tegen fatsoenlijke tegenstand.
Maar dit elftal zou in principe ook makkelijk moeten kunnen winnen van laagvliegers. Het is echt niet alleen kwaliteit, Feyenoord heeft ook wel bijzonder veel pech dit seizoen. Net als AZ.quote:Op maandag 2 november 2020 22:52 schreef Generationalpha het volgende:
Jörgensen: Rommelt lekker aan, vrijwel geen kans dat hij ooit nog een constant niveau bereikt.
Alles bij elkaar lijkt het erop dat Feyenoord na de interlandbreak weer een aardig elftal op kan stellen.
Klopt, volgens de XG zou Feyenoord 2e moeten staan.quote:Op maandag 2 november 2020 23:59 schreef Durmada het volgende:
[..]
Maar dit elftal zou in principe ook makkelijk moeten kunnen winnen van laagvliegers. Het is echt niet alleen kwaliteit, Feyenoord heeft ook wel bijzonder veel pech dit seizoen. Net als AZ.
xG is ook niet alles, discutabele arbitrale beslissingen worden daarin niet meegenomen bijvoorbeeld. Het is meer zo dat alles gelijk goed misgaat als het misgaat.quote:Op dinsdag 3 november 2020 00:02 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Klopt, volgens de XG zou Feyenoord 2e moeten staan.
In de competitie waren er toch geen discutabele beslissingen?quote:Op dinsdag 3 november 2020 00:05 schreef Durmada het volgende:
[..]
xG is ook niet alles, discutabele arbitrale beslissingen worden daarin niet meegenomen bijvoorbeeld. Het is meer zo dat alles gelijk goed misgaat als het misgaat.
Bij Feyenoord weet ik het niet zozeer, bij AZ bijvoorbeeld wel.quote:Op dinsdag 3 november 2020 00:06 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
In de competitie waren er toch geen discutabele beslissingen?
Je vergeet Teixeira en Fer.quote:Op maandag 2 november 2020 22:52 schreef Generationalpha het volgende:
***quote:
We zijn erg afhankelijk van de vorm van de dag.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:19 schreef fetX het volgende:
Zie echt geen enkele reden op basis waarvan we morgen 3 punten zouden pakken.
Het enige wat ik kan bedenken is dat we heel soms uit het niets ineens een goede Europese wedstrijd spelen.
Komt goed.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:19 schreef fetX het volgende:
Zie echt geen enkele reden op basis waarvan we morgen 3 punten zouden pakken.
Het enige wat ik kan bedenken is dat we heel soms uit het niets ineens een goede Europese wedstrijd spelen.
Niets minder dan Bannis.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:16 schreef Maastoren het volgende:
Dylan Vente traint mee met het eerste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |