hoezoquote:Op zondag 1 november 2020 13:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is racisme. Ik ben tegen racisme.
Ik meen me te herinneren dat McLaren inderdaad één van de eerste was met van die koelvesten.quote:Op zondag 1 november 2020 13:06 schreef Dauthi het volgende:
Die van der Garde is ook maar een pannekoek hoor.
Mclaren had 20 jaar geleden al aangetoond dat het koelen van de coureurs en pitcrew positieve effecten heeft op de prestaties.
Marc Priestley heeft er nog over gehad.
Zwarte Piet wintquote:Op zondag 1 november 2020 13:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik doe geen zwarte piet discussie hier. Wat is jouw voorspelling?
Dat is Bottas pas als hij zich niet de kaas van het brood laat etenquote:
Past niet maat.quote:Op zondag 1 november 2020 13:09 schreef Zipportal het volgende:
Als @:Tjacka de TT wijzigt naar SennaGOAT krijg je een like.
Ter info.
Imola was als kijker nooit m'n favoriete circuit, maar goed om er weer een keer terug te zijn.quote:
Er werden racistische uitlatingen gedaan tegen Hamilton. Ik ben tegen racisme.quote:
ik ben voorquote:Op zondag 1 november 2020 13:11 schreef Zorro het volgende:
Hamilmans schiet uit zijn stoel in de eerst bocht. Uitvaller.
Hallo user onlogisch.quote:Op zondag 1 november 2020 13:11 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Aanwezig. Middagje treintje rijden?
Welkom maat.quote:Op zondag 1 november 2020 13:11 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Vroeger vaak wel het geval op Imola.quote:Op zondag 1 november 2020 13:11 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Een Albersjequote:Op zondag 1 november 2020 13:11 schreef Gehrman het volgende:
Koud asfalt. Dat wordt chaos in bocht 1.
Hallo vijandquote:Op zondag 1 november 2020 13:11 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
FakeNews je blijft een user.quote:
https://forum.fok.nl/user/history/56843quote:De action 'moderator' is niet bekend. De pagina die je zoekt is dus niet beschikbaar. Kijk eens op de forumindex van FOK!forum voor een goed startpunt.
water is natquote:Op zondag 1 november 2020 13:14 schreef Gezicht het volgende:
Albon verliest plekken bij de start
Gras is groen
niet gelezenquote:Op zondag 1 november 2020 13:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
FakeNews je blijft een user.
https://forum.fok.nl/moderator/history/56843
[..]
https://forum.fok.nl/user/history/56843
Hopen dat Hulkenberg zijn stoeltje krijgt volgend seizoenquote:Op zondag 1 november 2020 13:14 schreef Gezicht het volgende:
Gras is groen
Binnenkort ook zijn plek bij Red Bull.quote:Op zondag 1 november 2020 13:14 schreef Gezicht het volgende:
Gras is groen
1 plek hoorquote:Op zondag 1 november 2020 13:14 schreef Gezicht het volgende:
Gras is groen
afsnijdenquote:Op zondag 1 november 2020 13:17 schreef Gezicht het volgende:
Ging nog maar net goed met Lewis en Pjère
Echt hequote:Op zondag 1 november 2020 13:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Lewis snijdt af.
Mooie actie vindt Olav.
Hamilton komt sowieso nog wel voorbij Verstappen.quote:Op zondag 1 november 2020 13:16 schreef Dimachaerus het volgende:
je kan nu wel afvlaggen op deze baankijk hoe smal
Schumacher 2005 vergeten? Alleen Alonso kwam hij niet voorbij.quote:Op zondag 1 november 2020 13:16 schreef Dimachaerus het volgende:
je kan nu wel afvlaggen op deze baankijk hoe smal
Al 5 ronden geredenquote:Op zondag 1 november 2020 13:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dat gat tussen de top drie en de rest.
En dat op meds tov softsquote:Op zondag 1 november 2020 13:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dat gat tussen de top drie en de rest.
Gaat nergens over had al makkelijk gekund.quote:Op zondag 1 november 2020 13:19 schreef Keukendrol het volgende:
Luie Italianen. Haal dat stuk roze plastic eens weg man.
Z'n teamgenoot ligt 12de.. dan doet Ricciardo dit best goedquote:Op zondag 1 november 2020 13:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ric kan het tempo weer niet volgen, verrassend
Waarom vertellen ze dat alleen aan de zwarte coureur?quote:Op zondag 1 november 2020 13:20 schreef Justevo het volgende:
Hamilton krijgt te horen dat ie op z'n banden moet letten voor de rest van de stint.
WLM.quote:Op zondag 1 november 2020 13:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom vertellen ze dat alleen aan de zwarte coureur?
quote:Op zondag 1 november 2020 13:21 schreef Nattekat het volgende:
GODGLOEIENDEVERDOMMEKLOTE
Wat is dit nou weer voor rare starttijd
Ik heb een nieuwe PC dus morgen weerquote:Op zondag 1 november 2020 13:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lijkt Messi wel tijdens haxball.
@:Chevycaprice @:GGMM check deze grap.
Ik bedoel meer: Renault kan het tempo weer niet volgenquote:Op zondag 1 november 2020 13:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Z'n teamgenoot ligt 12de.. dan doet Ricciardo dit best goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |